Yksinkertainen kysymys

Anonyymi-ap

Omistatko sinä totuuden?

Vai onko muitakin vaihtoehtoja?

38

402

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisella on oma totuutensa eikä muiden totuuksista voi tietää, jos asioista ei ole koskaan keskusteltu.

    • Anonyymi

      Wtf, en tajuu kysymystä. Enkä mä mitään omista. Mutta mun elämän yksi peruspilareista on rehellisyys ja siitä en tingi. Elää muut miten elää, mutta tärkeetä on elää omien arvojensa mukaan. Rehellisyyttä odotan toki myös muilta jotka mun kanssa on tekemisissä.

      • Anonyymi

        Osaatko itse olla rehellinen edes hänelle jonka kanssa seurustelet jos et ni älä täällä turhaan toitota olematonta rehellisyyttäsi


    • Anonyymi

      F U

    • En,

      Todellisuudessa taru on totuuttakin ihmeellisempää..🙃

      • Anonyymi

        Päinvastoin mu ehkä sulle se/ne tarut on totuutta kenties olet tottunut valheessa elämään toivottavasti voit niin olla edes tyytyväinen elämääsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin mu ehkä sulle se/ne tarut on totuutta kenties olet tottunut valheessa elämään toivottavasti voit niin olla edes tyytyväinen elämääsi

        No johan nyt on moraalisaarnaa☝️


    • Eiköhän tuo ihan vapaa nainen ole, pretty eyes. Aletheia(s). Totuus.

      • Vähän tulkinnanvarainen juttu, henkilökohtaisesti hiukan epäilyttää jos totuus on yksisilmäinen 🙂


      • Anonyymi

        Käy kysymässä jos se teitä noin kovin kiinnostaa mihis se maankuulu lausahdus on jääny ettei sormus ole kun hidaste jota nuorempina hoitten kuinkas kävi pääsitte vanhempina elämäänne tänne viettään kun ette osannu housujanne pitää jalassa edes kaverin tyttiksen nähden moniko teistä onnistu pilaan välit kaverinsa kanssa panemalla kaverin tyttistä kysymättä kaverilta siihen edes lupaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käy kysymässä jos se teitä noin kovin kiinnostaa mihis se maankuulu lausahdus on jääny ettei sormus ole kun hidaste jota nuorempina hoitten kuinkas kävi pääsitte vanhempina elämäänne tänne viettään kun ette osannu housujanne pitää jalassa edes kaverin tyttiksen nähden moniko teistä onnistu pilaan välit kaverinsa kanssa panemalla kaverin tyttistä kysymättä kaverilta siihen edes lupaa

        Vai sellasta.


    • Anonyymi

      Yksinkertainen vastaus.

      En. Totuus omistaa minut.

    • En omista, mutta tiedän missä se on. Kaurapuurossa!

      • Huhujen mukaan jotkut ovat löytäneet sen myös pullon pohjalta 🙂


    • Juu, omistan, mutta vain sen oman totuuteni.

    • Anonyymi

      Olen lähestynyt totuutta hermeneuttisesti joissain asioissa.

    • Anonyymi

      Kyllä minä omistan oman totuuteni liittyen siihen minkätyyppisen ihmisen kanssa haluan parisuhteen. Oman totuuteni ulkopuolelta en haluan ketään elämääni pilaamaan!

    • Kritisoitko kenties jonkun tapaa ilmaista itseään? Eiköhän totuus ole ihan vapaasti kaupan tai vapaasti tulkittavissa, paitsi jos pipo kiristää niin pahasti ettei ole olemassa kuin yksi totuus 😁. Historiaakin kirjoittavat yleensä vain voittajat.

      • Anonyymi

        En kritisoi, mutta jos vain yksi tietty ihminen on ollut ns. keskipisteenä monen vuoden ajan, se on pakkotyrkytystä ja sellaista en koskaan hyväksy. Enkä hyväksy sellaistakaan ihmistä edes kaveriksi, jonka takia menetin itselleni jotain hyvin tärkeää. Sellaisen ihmisen kanssa eivät kemiat voi toimia koskaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kritisoi, mutta jos vain yksi tietty ihminen on ollut ns. keskipisteenä monen vuoden ajan, se on pakkotyrkytystä ja sellaista en koskaan hyväksy. Enkä hyväksy sellaistakaan ihmistä edes kaveriksi, jonka takia menetin itselleni jotain hyvin tärkeää. Sellaisen ihmisen kanssa eivät kemiat voi toimia koskaan!

        Älä anna häiritä, hyppää ongelmasta ylitse. Niin minäkin täällä teen, jos ei kiinnosta kommunikointi niin olkoot omassa rauhassaan...tai sodassa...


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Älä anna häiritä, hyppää ongelmasta ylitse. Niin minäkin täällä teen, jos ei kiinnosta kommunikointi niin olkoot omassa rauhassaan...tai sodassa...

        "Älä anna häiritä, hyppää ongelmasta ylitse."

        Hyvä vastaus. Vääriin ihmisiin ei kannata tuhrata aikaa ja ajatuksia. Toisen ihmisen "pakkotyrkytys" ja käytöksestä johtuneet negatiiviset ajatukset vaikuttavat niin kauan kuin ei hankkiudu moisista eroon. Parhaiten se onnistuu hyppäämällä ongelman yli, keskittymällä oleelliseen, hyvään.


    • Anonyymi

      Jotkin asiat joko ovat totta tai eivät ole eivätkä tosiasiat muutu mielipiteillä!

    • Anonyymi

      Ei totuutta kukaan omista mä vain olen ottanu asiakseni tarvittaessa pystyä lyhyessä ajassa selvittään totuuden kenenkä tahansa elämästä jos mun elämästä kertoo valheita kenellekkään se jos joku ei mua usko ei ole minun ongelmani ja toisaalta kiitos niistä valheista joita olette kertoneet minusta järjen omaavat ovat osanneet pysyä kaukana ilman että olen parisuhteessakin joten en itse ole ainakaan vahingossakaan satuttanut sellaista naista joka ei olisi sitä ansainnutkin jostain syystä

    • "Omistatko sinä totuuden?" ei ole yksinkertainen kysymys, vaan kysymys yksinkertaiselta, tai tyhmältä/vajaalta.

    • Anonyymi

      Tuskin mutta minä omistan kermatoffeejäätelöä. Pidä sinä totuutesi niin minä pidän tämän.

    • Anonyymi

      Eli jos siis pysyin kärryillä niin joku on kertonut jollekulle asiat niinkuin ne on ja siitä joku taas tykkää kyttyrää! No niinhän se menee tavallisesti.

      • Anonyymi

        Totuutta ei voi kertoa. Sen voi kyllä näyttää. Ja jää näkijän päätettäväksi, että uskooko siihen mitä näkee tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuutta ei voi kertoa. Sen voi kyllä näyttää. Ja jää näkijän päätettäväksi, että uskooko siihen mitä näkee tai ei.

        Jos se liittyy täysin erilaiseen tapaan elää kuin haluan, sillä ei ole koskaan mahdollisuutta toteutua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuutta ei voi kertoa. Sen voi kyllä näyttää. Ja jää näkijän päätettäväksi, että uskooko siihen mitä näkee tai ei.

        Kyllä juurikin näin eli näytetään teoilla tai jätetään jotain juttua tekemättä!


    • Tietysti omistan ja säilytän sitä kenkälaatikossa kirjahyllyn päällä.
      Toisinaan kiillotan sen krokus-vanulla ja silloin se näyttää melkein absoluuttiselta totuudelta.

    • Anonyymi

      Minä puhun aina totta, toiset yleensä valehtelevat.

      • Mä taas uskon minkä tahansa valeen jos se on hyvin perusteltu 😁


    • Anonyymi

      Jokaisella on oma totuus, jota ei voi omistaa.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Minä olen tie, totuus ja jumala. Kaikkia vääräuskovaisia rankaisen mitä hirvittämillä tavoilla. Välillä oikein tosiuskovaisiakin.

      Naapurissani asuu Joulupukki, pääsiäiskani ja irti päässyt vappupallo.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Olemme apinoita by design. Se kyllä huomaa. Kaverin mielipide.

    • Anonyymi

      Aloituksen aihe koskee parisuhdetta, jossa vallitsee narsistinen dynamiikka. Koska kumppanit pyrkivät omistamaan totuuden, ilmenee kilpailua ja molempien tila suhteessa oloon kapenee. Konkreettisesti se voi johtaa asumisjärjestelyjen muutokseen tai riitatilanteissa ahtaaseen toisen ymmärryksen tulkintaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1638
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      102
      1208
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      902
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      812
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      724
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe