Pellillinen aitoa pizzaherkkua maksaa alle 5 euroa

Anonyymi-ap

Ihana ja herkullinen viiden euron ohje on pellillinen perunapizzaa. Se kerää tykkäyksiä somessa. Ruoan 3,75 euron kustannuksiin on laskettu vehnäjauhot, juustoraaste, puolikas sipuli, creme fraiche, meetvurstipalat, ketsuppi, kuivahiiva ja 2 perunaa, jotka riittivät hyvin pellilliseen.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009822780.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=hs.fi&utm_content=promobox

Vetää nöyräksi ja hiljaiseksi puhtaasta kunnioituksesta. Respect !

Tulkaas nyt besserwisserit pätemään, mikä on oikeaa pizzaa niin teidän kyykytetään pöydän alle.

10

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo ei tosin ole mikään pizza, vaan se on piirakka.

      Pizzauuniin pitää saada kelattua ainakin 350 astetta celsiuksen asteikolla, tai muuten leivoksesta tulee haude.

      Nälkäänsä kukin syö tietenkin mitä sattuu. Aloituksen tapauksessakin söisin alkunälkään meetvurstit ja tilaisin sitten taksin, jolla menisin aitoa napolilaista pizzaa tarjoilevaan ravintolaan.

      • Anonyymi

        ”ainakin 350 astetta celsiuksen asteikolla, tai muuten leivoksesta tulee haude.”

        Kyllä ne on ihan leipiä, pullia ja piirakoita myös alle 350 asteessa. Besserwisseri ostanut pizzakirjan ja pizzauunin ja nyt mölisee täällä muille ”osaamistaan” 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”ainakin 350 astetta celsiuksen asteikolla, tai muuten leivoksesta tulee haude.”

        Kyllä ne on ihan leipiä, pullia ja piirakoita myös alle 350 asteessa. Besserwisseri ostanut pizzakirjan ja pizzauunin ja nyt mölisee täällä muille ”osaamistaan” 😂

        Tavallinen pizzansyöjä maistaa kyllä mitä eroa on pizzalla ja haudutetulla piirakalla. Sinua ei näköjään edes kirjallisuus ole pelastanut.


    • Anonyymi

      Paistakaa pizzat keramiikkauunissa, jottta lämpö riittää, 1000 celsiusastetta se paistolämpötila pitää olla jotta voi pizzaksi edes sanoa.

    • Anonyymi

      Tiedättekös sivarihomppelit mikä on peltipaita?

      Se päällä ei pitsoja paistella.

    • Anonyymi

      Onpas aika epeli sellainen, joka saa tehtyä pizzaa alle 5 eurolla, kun pelkästään 150 g pussillinen pizzajuustoa/mozzarella raastetta maksaa sen 3 euroa vähintään + siihen muuta ainekset.

      • Minulla 125 g mozzarellapallo riittää kahteen 30 cm napolilaistyyliseen pizzaan. Halvimmillaan noita saa alle 1,5€.


      • Anonyymi
        Grillaava_rouva kirjoitti:

        Minulla 125 g mozzarellapallo riittää kahteen 30 cm napolilaistyyliseen pizzaan. Halvimmillaan noita saa alle 1,5€.

        Motsarellan ongelma on sen mauttomuus. Mielummin laittaa vaikka voinokareen, jossa on rasvaa ja makua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Motsarellan ongelma on sen mauttomuus. Mielummin laittaa vaikka voinokareen, jossa on rasvaa ja makua.

        Juuri näin ja voinokareen alle riisipuuroa ja kääräisee rypytettyyn ruistaikinaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe