..ei joudu isyyshuijauksen myötä toisen miehen äpärää omalla ajallaan ja rahallaan kasvattamaan :(
Isyys on pystyttävä perumaan lapsen iästä riippumatta ja kulutetusta ajasta/rahasta on saatava korvauksia petolliselta naiselta. Naiset on saatettava vastuuseen petoksistaan!
Toivottavasti yksikään mies..
257
2174
Vastaukset
- Anonyymi
Ole panematta, niin ei tarvitse tuollaistakaan miettiä.
xLiner- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Piuhat poikki. 😁
Ikävä kyllä se ei tuo sataprosenttista varmuutta. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä se ei tuo sataprosenttista varmuutta. 🙂
No ei se dna-testikään. Eräs tyyppi teetti, niin 99,9 % varmuus oli, että lapsi on hänen...naureskeli, että vielä on mahkuja, että on jonkun muun. 🤣
- Anonyymi
Olen vetänyt vain kakkoseen ja ei ole elareita tullut maksuun.
- Anonyymi
Heleppohan teijän ruunain on sanoa.
Toista minulla. Naisekki sannoo, että astun kävellessäniki, ko oon heijän mukkaan niin kiihkeä… - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17997553H
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Olen samaa mieltä jokaisen miehen dna: t pitäisi testata ja verrata lapseensa. Petoksesta syytetyt ihan maksumiehiksi.
- Anonyymi
Näin on, dna testissä selviää kyllä onko lapsen isä.
Ei ole sama dna, jos ei ole lapsen isä.
Kunnon tuomiot ja sakot naiselle, joka yrittää väittää lapsensa isäksi miestä, joka ei ole
edes saanut seksiä kyseisen naisen kanssa.
t. ätmi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon tuomiot ja sakot naiselle, joka yrittää väittää lapsensa isäksi miestä, joka ei ole
t. ätmiNo jo nyt on harvinaisen tyhmä mies, jos ei vaatisi isyystestiä, jos ei ole koskaan naisen kanssa seksiä harrastanut. Tainnut jäädä pari oppituntia ihmisen lisääntymisestä tuollaiselta yksilöltä väliin. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. ätmiKivitys tuomio, olisi nyky suomessa oikeuden mukaista.
Muslimit tuntisi olonsa kotoisaksi.
Torilla aina perjantaisin, kivitys tuomio.
Perjantai on muslimien sunnuntai päivä.
- Anonyymi
Teettäkää ne isyystestit, niin ei tarvitse pohtia.
Helppohan tuo olisi tarkistaa, kallista vaan.
- Anonyymi
No nainen maksaa testin, jos paljastuu, että naisen väite miehen olevan isä ei pidä paikkaansa.
Anonyymi kirjoitti:
No nainen maksaa testin, jos paljastuu, että naisen väite miehen olevan isä ei pidä paikkaansa.
Lapsiakin syntyy niin vähän ettei se ketään haittaisi kyllä se olisi oikein kun lapsen äiti maksaa, jos on tehnyt petoksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa minusta ihna reilulta diililtä. Tosin jos eletään yhteistaloudessa, niin tuo voi olla lähinnä kosmeettinen ero.
Anonyymi kirjoitti:
Moraalittomat maksumiehiksi👩🏻⚖️ ai että valtakuntani moraalikin kukostaisi.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Moraalittomat maksumiehiksi👩🏻⚖️ ai että valtakuntani moraalikin kukostaisi.
Eipä se moraali taida yhtään sen kummemmin kukoistaa edes tuolla niissä maissa, jossa aviorikoksesta voi saada kuolemantuomion.
Anonyymi kirjoitti:
Maksaa kuka jaksaa, mutta kerroin vain, että testihän on helppo ja saatavilla kyllä, ketä kiinnostaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se moraali taida yhtään sen kummemmin kukoistaa edes tuolla niissä maissa, jossa aviorikoksesta voi saada kuolemantuomion.
Se ei olekkaa minun moraalilla höystetty.
- Anonyymi
Testi maksaa alle 300€. Eihän se paha hinta ole, jos tarkoitus on säästää 18 vuoden elatusmaksut.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Testi maksaa alle 300€. Eihän se paha hinta ole, jos tarkoitus on säästää 18 vuoden elatusmaksut.
xLinerNo ei, mutta jos yhteiskunta kaiken maksaisi, kuten on joskus väläytelty.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se ei olekkaa minun moraalilla höystetty.
Se nyt taas on yhdentekevää.
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt taas on yhdentekevää.
Sinuhan se on yhdentekevää kun vastutat näin hienoa asiaa mitä minäkin ajan ja tuen.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sinuhan se on yhdentekevää kun vastutat näin hienoa asiaa mitä minäkin ajan ja tuen.
Mistä päättelet että vastustaisi? Onko sulla päässä vikaa, kun tuollaisia kuvittelet lukeneesi? Moraaliin se ei kuitenkaan vaikuta yhtään mitenkään. Sitä on ihan turha toivoa.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että vastustaisi? Onko sulla päässä vikaa, kun tuollaisia kuvittelet lukeneesi? Moraaliin se ei kuitenkaan vaikuta yhtään mitenkään. Sitä on ihan turha toivoa.
Koska väität vastaan turhamaisesta asiasta ” ettei se mitään auttaisi”
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
No ei, mutta jos yhteiskunta kaiken maksaisi, kuten on joskus väläytelty.
Kun ei mene naimisiin, yhteiskunta maksaa sen testin. Jos siis mies ymmärtää sen pyytää / kieltää isyytensä 😄
Taas yksi hyvä syy olla menemättä naimisiin...
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Koska väität vastaan turhamaisesta asiasta ” ettei se mitään auttaisi”
Se kun on totuus, että edes kuolemantuomion uhka ei tuota asiaa ole muuttanut. Ei vaikka sinä sellaista toivotkin. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei mene naimisiin, yhteiskunta maksaa sen testin. Jos siis mies ymmärtää sen pyytää / kieltää isyytensä 😄
xLinerNiinpä, sekin on totta. Miehelle se tarjotaan isyydentunnustus tilaisuudessa ihan ääneen sanoen ja kysyen. Että sinulla on oikeus ja mahdollisuus DNA-testiin isyyden varmistumiseksi, haluatko teettää testin? Sitä ei tarvi itse edes älytä kysyä, se kysytään isältä automaattisesti.
Olen ollut sen kahdesti kuulemassa meidän omien lasten kohdalla. 🙂- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerAvioliitto on niin totaalisen vanhanaikainen ja ummehtunut instituutio. Koko systeemin saisi räjäyttää atomeiksi ja miettiä uusiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Se kun on totuus, että edes kuolemantuomion uhka ei tuota asiaa ole muuttanut. Ei vaikka sinä sellaista toivotkin. 🙂
Enhän ole mitään kuolematuomio sanonutkaa että auttaiskaan sinähän niitä viljelet kuoleman tuomioita viljelet.
Anonyymi kirjoitti:
Maksumiehenä oleminen synnilleen ei ole kuolemantuomio vaan tahra läpi elämän
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Niinpä, sekin on totta. Miehelle se tarjotaan isyydentunnustus tilaisuudessa ihan ääneen sanoen ja kysyen. Että sinulla on oikeus ja mahdollisuus DNA-testiin isyyden varmistumiseksi, haluatko teettää testin? Sitä ei tarvi itse edes älytä kysyä, se kysytään isältä automaattisesti.
Olen ollut sen kahdesti kuulemassa meidän omien lasten kohdalla. 🙂Meneepä nätisti sitten.
Muistaa vaan ettei mene koskaan naimisiin, niin ei tule ongelmia 😁
xLiner - Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Niinpä, sekin on totta. Miehelle se tarjotaan isyydentunnustus tilaisuudessa ihan ääneen sanoen ja kysyen. Että sinulla on oikeus ja mahdollisuus DNA-testiin isyyden varmistumiseksi, haluatko teettää testin? Sitä ei tarvi itse edes älytä kysyä, se kysytään isältä automaattisesti.
Olen ollut sen kahdesti kuulemassa meidän omien lasten kohdalla. 🙂Noinhan se menee. Itse kysyin oman lapseni isältä jo ennen lapsen syntymää, että onko hän nyt varma, ettei testiä halua. Mä jotenkin itse ajattelin, että tietysti se tehdään, vaikka itse lopputuleman tiesinkin. Mä ajattelin sen jotenkin niin, että ei taatusti tule kenellekään tule koskaan jälkikäteen mitään spekuloitavaa ja pohdiskeltavaa (mietin siinä myös hänen sukuaan). Mutta mies ei testejä halunnut ja mä ajattelin, että en kai mä nyt voi häntä niihin pakottaa. 😂
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Enhän ole mitään kuolematuomio sanonutkaa että auttaiskaan sinähän niitä viljelet kuoleman tuomioita viljelet.
Sellaisiakin maita on, jossa tuo riski on. Ei siellä moraali kuitenkaan ole sen kummoisempi.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se voi olle sellainen heille, jotka jotain synnintuntoa ylipäänsä kokevat. Valtaosa ihmisitähän ei sellaista koe, että ei kannata olettaa heidän tuosta piittaavan. Se on korkeintaan pieni kolaus elämän varrella, josta selvisi rahalla.
Anonyymi kirjoitti:
Meneepä nätisti sitten.
xLinerJuu, menee. Minun mies ei tosin testejä halunnut teettä, vaikka minä melkeinpä toivoin, niin ei ikinä tulisi mitään turhia mutinoita, vaikka tiedänkin lasten isän olevan hän. Ei epäselvää jollen itsekseni sikiä kuin Maria.
Mutta olis ollut mustaa valkoisella myös.Anonyymi kirjoitti:
Se voi olle sellainen heille, jotka jotain synnintuntoa ylipäänsä kokevat. Valtaosa ihmisitähän ei sellaista koe, että ei kannata olettaa heidän tuosta piittaavan. Se on korkeintaan pieni kolaus elämän varrella, josta selvisi rahalla.
Kyllä se on tahra joka uuden kumppanin myötä jota kantaa mukanaan
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niin, ehkä sinulle. Ei kuitenkaan kannata olettaa muiden ihmisten ajattelevan lähellekään samoin. Onhan noita lapsia eronneilla. Eivät niitä yksityiskohtia hetken päästä muut muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä varmaan jääkiekko koivunkaan lapset ole kaikki sen ellei ole isyystestiä tehty ei monikaan ole mutta yksinhuoltajien lapset ei sen naisen vaan niiden miesten pitää tehdä äitiys testit lapsille kuka on oikea äiti kun on adoptio lapset lapsipuolet ja irtosuhdelapset avoliitto lapset raiskaus lapset erimiesten lapset vahinko lapsia on kaikkea äitiys ei olekaan äitipuolille ihan oikeaa et kylä äitiys testejä pitää pojille tehdä myös kuka äitisi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä varmaan jääkiekko koivunkaan lapset ole kaikki sen ellei ole isyystestiä tehty ei monikaan ole mutta yksinhuoltajien lapset ei sen naisen vaan niiden miesten pitää tehdä äitiys testit lapsille kuka on oikea äiti kun on adoptio lapset lapsipuolet ja irtosuhdelapset avoliitto lapset raiskaus lapset erimiesten lapset vahinko lapsia on kaikkea äitiys ei olekaan äitipuolille ihan oikeaa et kylä äitiys testejä pitää pojille tehdä myös kuka äitisi on.
Epäilet että useinkin jää epäselväksi kenen värkistä se lapsi ulos pullahtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilet että useinkin jää epäselväksi kenen värkistä se lapsi ulos pullahtaa?
Ei Välis selvästikään tiedä mistä lapset tulee ja miten ne sinne on päätyneet. Selvinnee aikanaan. 🙂 Onkohan mamma kertonut haikaroista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen testiä tarvita,kunhan vähän katselee
minklaisia kavereita naisella on,niin kyllä
kasvoista tunnistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen testiä tarvita,kunhan vähän katselee
minklaisia kavereita naisella on,niin kyllä
kasvoista tunnistaa.No ikävä kyllä oikeusistuin ei tuollaista pärstäkerrointunnistusta kelpuuta. Ne on niin nipoja, että ne haluaa dna-todisteet.
- Anonyymi
Ennen kun lapsi on kahden vanha ymmärtääkseni valtio sen maksaa jos oletettu isä itse vaatii isyystestiä koska ei ole varmaa että on lapsen isä
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kun lapsi on kahden vanha ymmärtääkseni valtio sen maksaa jos oletettu isä itse vaatii isyystestiä koska ei ole varmaa että on lapsen isä
Tuossa on tietopankki.
https://thl.fi/web/lapset-nuoret-ja-perheet/sote-palvelut/perheoikeudelliset-palvelut/vanhemmuuden-selvittaminen/oikeusgeneettinen-isyystutkimus/lastenvalvojan-tilaama-isyystutkimus- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Lapsiakin syntyy niin vähän ettei se ketään haittaisi kyllä se olisi oikein kun lapsen äiti maksaa, jos on tehnyt petoksen.
Niinpä! Ei muuten ollut tarkoitus ett lapsen isä; ois ollut tietoinen lapsen syntymästä!
Tieto kuitenkin valui hänelle, vähän vahingossa ilmeisesti. Nyt mä olen pulassa omasta mielestäni, koska tämä pässi päätti haluta kuulua myös lapsen elämään mukaan!
Maksaa omasta tahdostaan lapsen säästötilille haluamansa summan, melkein joka kuukausi.
Viime viikonlopun Mimmi vietti isänsä kanssa. Flikka oli iloinen kuin peipponen, isukin palauttaessa hänet kotiin, sunnuntai iltapäivällä.
trollikka - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Vieläkö kun perustelet miten se on tahra läpi elämän jos hoitaa edes sen maksuvelvoitteen lapsestaan näissäkin pitää si muistaa huomioida ne sairaat naiset jotka pitää lapsiaan pelinappuloina ja kiristysvälineinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneepä nätisti sitten.
xLinerAviomieskin voi nykyään vaatia isyystestiä jos on syytä epäillä ettei lapsi ole aviomiehen jos ette niin pitkälle näissä vielä ole päässeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Ei muuten ollut tarkoitus ett lapsen isä; ois ollut tietoinen lapsen syntymästä!
Tieto kuitenkin valui hänelle, vähän vahingossa ilmeisesti. Nyt mä olen pulassa omasta mielestäni, koska tämä pässi päätti haluta kuulua myös lapsen elämään mukaan!
Maksaa omasta tahdostaan lapsen säästötilille haluamansa summan, melkein joka kuukausi.
Viime viikonlopun Mimmi vietti isänsä kanssa. Flikka oli iloinen kuin peipponen, isukin palauttaessa hänet kotiin, sunnuntai iltapäivällä.
trollikkaEikö se ole lapsen etu että lapsella on oma isä elämässään kenekäs etua lastenvalvojien erityisesti piti valvoa olisiko ollu sen puollustukyvyttömän lapsen etua onko asia lastenvavojien osalta näin hoidettu
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Onko ihmisille raha tärkein?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Onko lapsi tahra? Ei ihme ettei lapsia tehdä kun lapsia pidetään riesana.
Anonyymi kirjoitti:
Tahra on emäntä joka joutuu maksaa
Anonyymi kirjoitti:
Lapsenkin oikeus olla isukilla jo pelkästään valheesta.
- Anonyymi
Juu, eikä nainen edes anna seksiä, vaan pitää miestä otto automaattina ja lapsen hoitajana sillä aikaa, kun nainen pitää hauskaa ja harrastaa seksiä jännämiesten kanssa ja sitten, kun nainen saa uuden lapsen, niin nainen toteaa, että nyt tuli toinen lapsi, että alahan maksamaan elatus maksuja ja saat hoitaa lasta, minulla ei ole aikaa, kun sinun lapsi tämä uusikin on.
- Anonyymi
Mitäs et akkaas paremmin valinnu pitikö antaa munan viedä
- Anonyymi
Kyllä avioliitossa syntynyt lapsi on aviopuolison ainakin yleensä. Jos mies sitä epäilee, tehkööt ja kustantakoot isyystestin.
- Anonyymi
Luuletko ettei avioliitoissa harrasteta seksiä vieraiden kanssa ilman ehkäsyä monasti kattos kun sitä seksiä käytetään kiristysvälineenä ei anneta omal mu juostaan kuitee vierais
Koskaan ei saisi olla mitään epäilystä siitä, onko mies lapsen biologinen isä vai ei. Automaattiset dna-testit heti lapsen synnyttyä olisi hyvä käytäntö. Näin ei ehtisi muodostumaan tilanteita, joissa isä kasvattaa lasta omanaan vuosikausia ja sitten selviääkin, ettei lapsi ole hänen. Tuollainen tilanne on takuulla raastava shokki sekä isälle että lapselle.
Petollisuus tällaisissa asioissa on todella rikkovaa ja alhaista. On vaikea ymmärtää, miten joku pystyy elämään tietäen, että mies kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta. Kysehän ei ole siitä, etteikö toisen miehen lasta voisi rakastaa kuten omaansa, mutta miehellä on oikeus tietää ja tehdä oma päätöksensä siitä, haluaako jäädä suhteeseen ja olla lapselle isä.
Sem lisäisin tähän, että kysehän ei ole vain vanhempien välisestä asiasta. Lapsi on aina syytön tällaisiin tilanteisiin ja lapsen etu olisi pidettävä koko ajan mielessä, kun näitä tilanteita ratkotaan.- Anonyymi
Ja jos testaaminen nimenomaan olisi automaatio, niin se ei edes olisi syyllistävää, eikä leimaavaa. Tietysti siitä alkuun meteli nousisi ja osa kokisi loukkaavaksi, mutta äkkiä ihmiset siihen tottuisivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos testaaminen nimenomaan olisi automaatio, niin se ei edes olisi syyllistävää, eikä leimaavaa. Tietysti siitä alkuun meteli nousisi ja osa kokisi loukkaavaksi, mutta äkkiä ihmiset siihen tottuisivat.
Noin juuri. Ja voihan sen vaikka määritellä lääketieteelliseksi toimenpiteeksi, jonka tarkoitus on etukäteen määrittää, että keneltä löytyy todennäköisimmin kudosvastaavuutta, jos sellaiselle on lapsen elämässä myöhemmin tarvetta, jos siis jotakuta liikaa ahdistaa sen tekeminen "pelkän" isyyden varmistamiseksi.
Tietenkin tuossa tulee sitten esiin ongelmia, jos lapsi on vaikka saanut alkunsa lahjoitussoluilla tai jos äiti ei ole isää lapselleen edes nimeämässä ja haluaa kieltää isyyden määrittämisen kokonaan. Esimerkiksi noiden tuollaisten tilanteiden varalta pitäisi miettiä järkevä ja ei liian byrokraattinen ja raskas tapa kieltäytyä siitä dna-testistä. Turhahan sellaiseen on resursseja tuhlata, jos lopputulos tiedetään jo. Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri. Tähän saattaa liittyä jotain yksilön perustuslaillisia oikeuksia, mikä voisi estää pakotetun testauksen, mutta käytäntöhän voisi olla sellainen, että testaus olisi vapaaehtoinen, mutta tarjolla kaikille.
Jos tuo olisi normaali tapa, niin äkkiä siihen ihmiset tosiaan tottuisivat.valtakunta kirjoitti:
Lapsen etu on tietää biologiset vanhempansa.
Kyllä, lapsella on oikeus tietää biologiset vanhempansa. Viittasin nyt lähinnä esim sellaisiin tilanteisiin, että jos lapsi on pitänyt miestä isänään esim 10 vuotta, niin olisi todella julmaa katkaista tämä suhde yhtäkkiä.
Aletheias kirjoitti:
Kyllä, lapsella on oikeus tietää biologiset vanhempansa. Viittasin nyt lähinnä esim sellaisiin tilanteisiin, että jos lapsi on pitänyt miestä isänään esim 10 vuotta, niin olisi todella julmaa katkaista tämä suhde yhtäkkiä.
Tietääpähän ketä syyttäisi.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sä se jaksat aina pohtia noita syyttämisiä. Sä olet ilmeisesti ihminen, jolle syyllisyys ja syyttäminen on hyvin tärkeää. Noin yleisesti ottaen se on lopulta ihan turhaa touhua. Syyllisen löytäminen ja toisen syyttäminen ei sitä tilannetta mihinkään paranna eikä muuta, eikä kipu vähennä.
Anonyymi kirjoitti:
Sä se jaksat aina pohtia noita syyttämisiä. Sä olet ilmeisesti ihminen, jolle syyllisyys ja syyttäminen on hyvin tärkeää. Noin yleisesti ottaen se on lopulta ihan turhaa touhua. Syyllisen löytäminen ja toisen syyttäminen ei sitä tilannetta mihinkään paranna eikä muuta, eikä kipu vähennä.
Kyllä vähenee kipu. 😀 tiedän omasta kokemuksesta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Mistäpä se lapsi ketään syyttäisi, jos testi jo vauvana tehdään ja sen lopputulos esim. eroon johtaa? Miksi se hänen vänhempansa muka edes lähtisi sille lapselle kertomaan siitä episodista ja ihmisestä, joka ei ollutkaan hänen isänsä? Ei sillä lapsella siitä asiasta mitään muistikuvaa ole.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
No sä olet sitten kostonhimoinen yksilö. Ei sille tietenkään mitään mahda.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tule tultua itseään syytettävän kun äitini jätti kun olin 4v tiesi vika ollut minussa.🥹 se kipu oli poissa sen jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
No sä olet sitten kostonhimoinen yksilö. Ei sille tietenkään mitään mahda.
Kostonhimo on eri asia.😃 se liity tähän mitenkää se on karmaansa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eipä tule tultua itseään syytettävän kun äitini jätti kun olin 4v tiesi vika ollut minussa.🥹 se kipu oli poissa sen jälkeen.
Jos se sinua helpottaa, niin ei se mitään. Yleensä ihmisille riittää syyn tietäminen, eikä niinkään syyllisyys. Syyllistäminen ei yleensä kenenkään olo paranna, vaan luo katkeruutta ja lisää pahaa oloa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kostonhimo on eri asia.😃 se liity tähän mitenkää se on karmaansa.
Kuka nyt karmaan uskoo.
Anonyymi kirjoitti:
Jos se sinua helpottaa, niin ei se mitään. Yleensä ihmisille riittää syyn tietäminen, eikä niinkään syyllisyys. Syyllistäminen ei yleensä kenenkään olo paranna, vaan luo katkeruutta ja lisää pahaa oloa.
Höpö höpö. Syylliset kuuluu saada oman rangaistukset sitä varten on rangaistukset kuin vankilatkin.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt karmaan uskoo.
Minä uskon kohtelu on sen mukaista kun jää petoksistaan kiinni.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Höpö höpö. Syylliset kuuluu saada oman rangaistukset sitä varten on rangaistukset kuin vankilatkin.
Aivan, eli olet kostonhimoinen. Niinhän mä just sanoi. 🙂
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Onko teillä tehty isyystestit jokaisen lapsen kohdalla?
Onko teillä tehty isyystestit jokaisen lapsen kohdalla?
xLinerEi ole yhdestäkään.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jokainen saa tietenkin uskoa mihin tahtoo ja jos se omaa oloa helpottaa. Todellisuudessahan hyvinkin paskoilla yksilöillä menee tässä maailmassa erinomaisen hyvin, mutta ainahan silloin voi tosiaan uskoa tollasiin karmoihin tai kuolemanjälkeisiin tuomioihin. Mikä nyt itseä sitten helpottaakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, eli olet kostonhimoinen. Niinhän mä just sanoi. 🙂
Se ei ole koston himoa se rajoittamista jotka toimii väärin ja maksaa synneistää kipua ja henkisiä särkyjä.
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen saa tietenkin uskoa mihin tahtoo ja jos se omaa oloa helpottaa. Todellisuudessahan hyvinkin paskoilla yksilöillä menee tässä maailmassa erinomaisen hyvin, mutta ainahan silloin voi tosiaan uskoa tollasiin karmoihin tai kuolemanjälkeisiin tuomioihin. Mikä nyt itseä sitten helpottaakaan.
Niihän se on he eivät kadu mutta muutkun ei tiedä heidän synneistä kun niitä ei kailoteta kun kailotetaan kuin kari tykkä teki, moni ei jää uhriksi enää.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se ei ole koston himoa se rajoittamista jotka toimii väärin ja maksaa synneistää kipua ja henkisiä särkyjä.
Se on juurinkin kostonhimoa. Tuota se juuri on. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurinkin kostonhimoa. Tuota se juuri on. 🙂
Ei ne saa vain sen mitä ansaitsevat.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei ole yhdestäkään.
Silti vaadit testejä muille?
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eli kaipaat kostoa. Niinhän se juuri todettiin. 🙂
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ja siis ei siinä mitään, että on kostonhimoinen. Monet ovat. Aika typerää vaan yrittää väittää, ettei olisi, kun se kuitenkin käy jokaisesta tekstistä kaikille selväksi, että on. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
xLinerKaikki pitää testata. Sanoinko että minut jätetään välistä?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kaikki pitää testata. Sanoinko että minut jätetään välistä?
Juuri tuossa Huitale kertoi, että joka kerta kysytään haluaako mies isyystestin. Olis teilläkin mies sen saanut, ilmaiseksi.
Kaikki eivät testiä halua. Esimerkiksi miehet, jotka eivät voi tulla biologiksi isiksi, mutta haluavat silti isiksi.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuossa Huitale kertoi, että joka kerta kysytään haluaako mies isyystestin. Olis teilläkin mies sen saanut, ilmaiseksi.
Kaikki eivät testiä halua. Esimerkiksi miehet, jotka eivät voi tulla biologiksi isiksi, mutta haluavat silti isiksi.
xLinerHe ovat ehkä naimisissa. Ei silloin mitään kysytä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kaikki pitää testata. Sanoinko että minut jätetään välistä?
Oletko varma että kaikki lapsesi ovat sun miehesi?
Aatteles, jos se onkin tursottanut suhun jonkun toisen ukon spermaa? Lääppinyt sillä heppinsä ja...
Aijai. Ens kerralla sun täytyy vaatia testit kaikista 🤣
xLinerEi kysytä 😔 taitaa huitale vaan valehdella. Eikun mies vaan testiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että kaikki lapsesi ovat sun miehesi?
Aatteles, jos se onkin tursottanut suhun jonkun toisen ukon spermaa? Lääppinyt sillä heppinsä ja...
Aijai. Ens kerralla sun täytyy vaatia testit kaikista 🤣
xLinerTuostahan saisi helkkarin hyvän juonen johonkin dekkariin.
Vietetään muka idyllistä perhe-elämää, kunnes yhtäkkiä mies syyttää vaimoa uskottomuudesta ja haluaa erota. Avioeroon on tietysti aikoinaan kirjattu vaikka mitä sanktioita ja niinpä emäntä jää puille paljaille. Mies vie lapset ja omaisuuden ja aloittaa uuden elämän mieskumppaninsa kanssa, jonka biologisia lapsia tietysti osa on.
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei kysytä 😔 taitaa huitale vaan valehdella. Eikun mies vaan testiin.
Kyllä muuten kysytään isyydentunnustusta tehtäessä. Jos olette sellasta olleet tekemässä, eikä teiltä ole kysytty, niin silloin siellä on syyllistytty virkavirheeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten kysytään isyydentunnustusta tehtäessä. Jos olette sellasta olleet tekemässä, eikä teiltä ole kysytty, niin silloin siellä on syyllistytty virkavirheeseen.
Ei kertaakaan kysytty.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei kertaakaan kysytty.
No siitten olis virkavirhesyytteen paikka.
Anonyymi kirjoitti:
No siitten olis virkavirhesyytteen paikka.
En usko tuohon vältteeseen ollenkaan , kertaan kun ei ole kysytty.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Laki ei sun uskomisillani mihinkään muutu. Niissä papereissa, jotka ilmeiseti olette allekirjoittaneetkin, on sellainen kohta, jossa varmistetaan, että kumpikaan osapuoli ei vaadi isyystestiä ja se paperi pitäisi käydä joka kohdaltaan allekirjoitettaessa lävitse. Se pitäisi käydä lävitse jokaisen lapsen kohdalla samalla tavalla, vaikka tietysti joku voi kuvitella, että X:nnen kohdalla jo tietäisitte proseduurin. Silti sitä ei saisi lain mukaan jättää käymättä kunnolla läpi.
Anonyymi kirjoitti:
Laki ei sun uskomisillani mihinkään muutu. Niissä papereissa, jotka ilmeiseti olette allekirjoittaneetkin, on sellainen kohta, jossa varmistetaan, että kumpikaan osapuoli ei vaadi isyystestiä ja se paperi pitäisi käydä joka kohdaltaan allekirjoitettaessa lävitse. Se pitäisi käydä lävitse jokaisen lapsen kohdalla samalla tavalla, vaikka tietysti joku voi kuvitella, että X:nnen kohdalla jo tietäisitte proseduurin. Silti sitä ei saisi lain mukaan jättää käymättä kunnolla läpi.
Nyt kun kaikille lapsille isyystestit niin ei ole ongelmaa tuollaiset epäilykset oliko testi vai ei. Kaikki lapset vaan testiin.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eli miehesi oikeusturvaa on siis törkeästi loukattu jokaisen lapsenne kohdalla. Hän on mennyt allekirjoittamaan papereita, ilman että hänelle on selkeästi tuotu ilmi hänen oikeutensa selvityttää isyytensä dna-tesin avulla.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Nyt kun kaikille lapsille isyystestit niin ei ole ongelmaa tuollaiset epäilykset oliko testi vai ei. Kaikki lapset vaan testiin.
Jälkikäteen se ei enää nykysysteemissä ole ilmaista. Omalla kustannuksella voitte tietenkin teettää. Silloin papereita allekirjoitettaessa, olisi pitänyt tarjota sitä mahdollisuutta ilmaiseen selvittämiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Eli miehesi oikeusturvaa on siis törkeästi loukattu jokaisen lapsenne kohdalla. Hän on mennyt allekirjoittamaan papereita, ilman että hänelle on selkeästi tuotu ilmi hänen oikeutensa selvityttää isyytensä dna-tesin avulla.
Ei olla kysytty noin kyllä selvä asia on että valehdellaan tässä ei olla kysytty eikä tuollaisia kysytä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei olla kysytty noin kyllä selvä asia on että valehdellaan tässä ei olla kysytty eikä tuollaisia kysytä.
Miehesi oikeusturvaa on siis törkeästi loukattu, joka ainoa kerta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ja siis en tietenkään sanonut, että sinä olisit loukannut miehesi oikeusturvaa, mutta se lastenvalvoja on.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Voiko olla, että teillä isoimmat ovat ehkä jo niin vanhoja, että tuohon olis tullut muutos tässä välissä? Sitten lastenvalvojalla on käynyt joku aivopieru, että on vaan olettanut teidän tietävän ja jättänyt sanomatta? Mutta siis todellakin asia kuuluisi ainakin nykyään kysyä ja noin ollut jo ainakin kymmenen vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
Voiko olla, että teillä isoimmat ovat ehkä jo niin vanhoja, että tuohon olis tullut muutos tässä välissä? Sitten lastenvalvojalla on käynyt joku aivopieru, että on vaan olettanut teidän tietävän ja jättänyt sanomatta? Mutta siis todellakin asia kuuluisi ainakin nykyään kysyä ja noin ollut jo ainakin kymmenen vuotta.
Turha yrittää kaikki testiin vaan.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Isyyden tunnustamislomake löytyy netistä. Toisella sivulla kerrotaan mahdollisuudesta DNA -testiin.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isyyden tunnustamislomake löytyy netistä. Toisella sivulla kerrotaan mahdollisuudesta DNA -testiin.
xLinerKyllä ja se paperi tosiaan pitäisi tosiaan käydä joka kerta ihan huolella lävitse, että jokainen tietää mihin nimensä laittaa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Yrittää mitä? Joko sinä valhtelet tai et muista, että on kysytty tai sitten se lastenvalvoja en tehnyt virkavirheen teidän kohtalla. Hyvin yksinkertaista. Siellä se DNA- testin mahdollisuus lomakkeissa lukee.
Anonyymi kirjoitti:
Yrittää mitä? Joko sinä valhtelet tai et muista, että on kysytty tai sitten se lastenvalvoja en tehnyt virkavirheen teidän kohtalla. Hyvin yksinkertaista. Siellä se DNA- testin mahdollisuus lomakkeissa lukee.
Kaikki dna-testiin vaan turha tuollaista minulle väitellä.
Jäävät kiinni verekseltään kiinni tämmöisen väittäjät.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jäävät kiinni verekseltään kiinni tämmöisen väittäjät.Hoidahan itse sitten ensimmäisenä, niin voit alkaa niitä kiviä heitellä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jäävät kiinni verekseltään kiinni tämmöisen väittäjät.Mä en aio omaa miestäni testiin yrittää pakottaa, kun olen häneltä asiaa kysynyt jo raskausaikana ja uudestaan lapsen synnyttyä ja sen lisäksi lastenvalvoja vielä asian kysyi. Hän on kolmesti kieltäytynyt, että jos asian haluaakin itse joskus muuttaa, niin saa sen sitten myös itse hoitaa.
valtakunta kirjoitti:
Jäävät kiinni verekseltään kiinni tämmöisen väittäjät.Se oitää osata pyytää että sen saa niinkuin vihittynä ollessakin uuden lain mukaan mutta kiltisti allekirjoittavat miehet kirjoittavat vahvistuksen kiltisti. Jotka ei epäile. Kysytään epäiletkö isyyttä? Mies vastaa ” en epäile ” noniin ei kun paperit esiin. Minulta kysytty samoin ja sanon ”en epäile” kysymykset kysytty ja allekirjoitukset paperiin.
https://www.minilex.fi/a/isyyden-tunnustaminen
”Uusi isyyslaki mahdollistaa sen, että isyys voidaan selvittää myös avioliiton aikana syntyneen lapsen osalta, jos aviopari on pyytänyt isyyden selvittämistä ennen kuin kuusi kuukautta on kulunut lapsen syntymästä.”Anonyymi kirjoitti:
Mä en aio omaa miestäni testiin yrittää pakottaa, kun olen häneltä asiaa kysynyt jo raskausaikana ja uudestaan lapsen synnyttyä ja sen lisäksi lastenvalvoja vielä asian kysyi. Hän on kolmesti kieltäytynyt, että jos asian haluaakin itse joskus muuttaa, niin saa sen sitten myös itse hoitaa.
Kyllä se testiin vaan kakki testii ei ole mitään ”käänteisspykologiaa ” eikä muutakaan vaan kaikki rehellisesti testit vaan että pääsevät maksaa pettäjät omansa osuutensa
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se oitää osata pyytää että sen saa niinkuin vihittynä ollessakin uuden lain mukaan mutta kiltisti allekirjoittavat miehet kirjoittavat vahvistuksen kiltisti. Jotka ei epäile. Kysytään epäiletkö isyyttä? Mies vastaa ” en epäile ” noniin ei kun paperit esiin. Minulta kysytty samoin ja sanon ”en epäile” kysymykset kysytty ja allekirjoitukset paperiin.
”Uusi isyyslaki mahdollistaa sen, että isyys voidaan selvittää myös avioliiton aikana syntyneen lapsen osalta, jos aviopari on pyytänyt isyyden selvittämistä ennen kuin kuusi kuukautta on kulunut lapsen syntymästä.”Ei sitä tarvitse pyytää, jollei ole naimisissa. Sitä pitää tarjota, kun isyydentunnustusta tehään. Eli hoida nyt itse asia ensitilassa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se oitää osata pyytää että sen saa niinkuin vihittynä ollessakin uuden lain mukaan mutta kiltisti allekirjoittavat miehet kirjoittavat vahvistuksen kiltisti. Jotka ei epäile. Kysytään epäiletkö isyyttä? Mies vastaa ” en epäile ” noniin ei kun paperit esiin. Minulta kysytty samoin ja sanon ”en epäile” kysymykset kysytty ja allekirjoitukset paperiin.
”Uusi isyyslaki mahdollistaa sen, että isyys voidaan selvittää myös avioliiton aikana syntyneen lapsen osalta, jos aviopari on pyytänyt isyyden selvittämistä ennen kuin kuusi kuukautta on kulunut lapsen syntymästä.”Jos ei ole syytä epäillä isyyttä, ei ole syytä tehdä isyystestiäkään 🙄
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
”Uusi isyyslaki mahdollistaa sen, että isyys voidaan selvittää myös avioliiton aikana syntyneen lapsen osalta, jos aviopari on pyytänyt isyyden selvittämistä ennen kuin kuusi kuukautta on kulunut lapsen syntymästä.”Jos haluat testata lapsesi ketä epäilet pettäjäksi, itseäsi vai miestäsi?
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä se testiin vaan kakki testii ei ole mitään ”käänteisspykologiaa ” eikä muutakaan vaan kaikki rehellisesti testit vaan että pääsevät maksaa pettäjät omansa osuutensa
Hoitakoon itse, jos tahtoo.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tietysti siitä pitää olla oikeus myös kieltäytyä, siis miehellä. Se, että he eivät ole lapsensa biologinen vanhempi, ei ole kaikille yllätys. Esim. lapsettomuushoitoja tehdään nykyään todella paljon.
valtakunta kirjoitti:
Lakikin määrittää sakkoo jos on väärin tunnustanut. https://www.minilex.fi/a/isyyden-tunnustaminen
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Lakikin määrittää sakkoo jos on väärin tunnustanut. https://www.minilex.fi/a/isyyden-tunnustaminen
Niin, eli aika törkeää, jos ei teiltä edes ole kysytty haluatteko testi. Äärimmäisen törkeä virkavirhe.
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti siitä pitää olla oikeus myös kieltäytyä, siis miehellä. Se, että he eivät ole lapsensa biologinen vanhempi, ei ole kaikille yllätys. Esim. lapsettomuushoitoja tehdään nykyään todella paljon.
Joo mutta silloin se näkyykin ihan erikseen tiedoissa kuin vanhempien 2 naisen liitoissakin. Vapaaehtoisuus on eriasia.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Joo mutta silloin se näkyykin ihan erikseen tiedoissa kuin vanhempien 2 naisen liitoissakin. Vapaaehtoisuus on eriasia.
Ei se missään tiedoissa näy. 🙂
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ihan samalla tavalla se lapsi omaksi tunnustetaan.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se ei todellakaan näy missään viranomaisten tiedoissa. Itseelisesti äidiksi hedelmöityshoidoilla tulevankin pitää ihan erikseen käydä lastenvalvojan kanssa käymässä keskustelu isyyden selvittämisen keskeyttämisestä ja viedä mukanaan lääkärinlausunto siitä, että lapsi on saanut alkunsa hedelmöityshoidoilla. Senkään jälkeen tuo tieto ei ole missään viranomaistahoilla yleisesti näkyvillä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei kysytä 😔 taitaa huitale vaan valehdella. Eikun mies vaan testiin.
Jos ei ole naimisissa saa halutessaan DNA-testin ilmaiseksi ja kyllä sitä on ainakin kahden eri kunnan isyyden tunnustuksen yhteydessä kysytty mieheltä haluaako testin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole naimisissa saa halutessaan DNA-testin ilmaiseksi ja kyllä sitä on ainakin kahden eri kunnan isyyden tunnustuksen yhteydessä kysytty mieheltä haluaako testin.
Sama kokemus kahdesta eri kaupungista. Mä en ymmärrä miksi Valtakunta edes väittelee tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kokemus kahdesta eri kaupungista. Mä en ymmärrä miksi Valtakunta edes väittelee tästä.
Valtis on allekirjoittanut lukematta yhdeksän tärkeää asiakirjaa.
Kai sitä nyt vähemmästäkin hävettää.
Jos vanhat merkit pitää paikkansa, kahden vuoden päästä hän on pikkuhiljaa hyväksynyt tiedon. Siihen asti jankutetaan, jankutetaan, jankutetaan..
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtis on allekirjoittanut lukematta yhdeksän tärkeää asiakirjaa.
Kai sitä nyt vähemmästäkin hävettää.
Jos vanhat merkit pitää paikkansa, kahden vuoden päästä hän on pikkuhiljaa hyväksynyt tiedon. Siihen asti jankutetaan, jankutetaan, jankutetaan..
xLinerNo joo. Kyllähän tollanen nyt tietenkin ymmärrettävästi hävettää. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs rahat eikö ny vai olis vitusti helpompaa olla uskollinen sille jonka kanssa on jos tarttii vieraissa juosta onko parisuhde sen arvoinen edes että kannattaa seurustella
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Usei te jotka tykkäätte muita syytellä unohdatte oman osuutenne asioihin ette tekään yleensä täysin syyttömiä ehkä jopa suurempia syyllisiä mu kun pitää se syy äkkiä saada ulkoistettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt karmaan uskoo.
Uskoohan ihmiset joulupukkiinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerHän tietää jo ettei sama mies ole kaikkien hänen lastensa isä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerKenties jokaisella niistä on eri isä
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
No si et ole isyydentunnustuksessa koskaan ollut itse ainakaan paikalla
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Vie testeihin jos sul on rahaa maksaa mitä niistä testeistä täällä vingut jos äitinä olet niin hölmö ettet ole varma onko lapset sun vai ei
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Lapsen etu on tietää biologiset vanhempansa.
Ei välttämättä jos biologinen vanhemmat o tehny kauhean rikoksen
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Tämä juuri.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Miksi lapsen pitäisi sekaantuu aikuisten riitelyyn?
Miksi lapsen pitäisi vihata ketään? - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei lapsi ole päättänyt että äiti pettää joten lapsuuden on syytön.
No mulle on hyvin riittänyt ihan oletus, että ne on biologisesti mun muksuja. Mutta ennenkaikkea mulle on tärkeää, että oon heidän isä.
Mulla on yksi kaveri, joka kyllä tiesi, että isä ei ole biologinen isä. Mutta hälle se isä on kaikki kaikessa. Hänellä suuri suru kun isä kuoli, eikä hän oikein itse meinaa päästä siihen ajatukseen, että hänen isä välitti hänestä, vaikka hän ei ollut biologisesti hänen isä. 🙄
Äitiään hän vihaa, mikä on ymmärrettävää. Hänen äitillään taitaa olla mt-ongelmia, alkoholismia jne. Surkea tapaus, mutta lapsi ei voi valita kenen toimesta syntyy...Tuon ensimmäisen kappaleen mukaan itsekkin ajattelen. Eikä minulla mikään viha tai katkeruus nousisi pintaan vaikka olisi selvinnyt etteivät ole biologisesti minun.
Siinä vaiheessa kun joku tulisi sanomaan että tämä rakkaus ja huolenpito pitäisi nyt hinnoitella niin saattaisin jo käytää terminologiaa ja äänenpainoja joita tuskin diplomaattipäivällisillä käytetään
- Anonyymi
Tärkeintä on olla elossa. Että on mahdollisuus valita oikeasti, sillä väärästä omaisuudesta ei ole juurikaan mitään hyötyä. Joutuu vain näyttelemään.
- Anonyymi
Silkkaa pahuutta on naisten toiminta nykyään . Luottamusta on mahdotonta luoda näiden kanssa jotka petoksia tekevät . Alapää edellä mennään eikä välitetä toisista mitään . Sitten muka pitäis saada vielä lisää oikeuksia naisille .. aika todellisuudesta erkaantunut on tämä maailma .
- Anonyymi
Onpa sun äitisi toiminut ikävästi.
xLiner
- Anonyymi
Minkähän takia isyyshuijaus ei ole rikos?
Siinähän huijataan miehen rahat.
Ja miksihän meän yleensäkään pitää maksaa elareita jos kerran se on "naisen oma keho"?
Miksi ei nainen itse maksa oman kehonsa tuotoksista?
Raskaushan ei ole meidän miesten murhe.
:D
- KonnaKettu- Anonyymi
Jos tunget vehkeesi sisään toisen kehoon, niin pidä huoli, että oman kehosi tuotokset eivät sinne toisen kehoon joudu. Niin helppoa se on.
- Anonyymi
Käytä kumia tai jätä seksi harrastamatta. Siinä on ne kohda, joissa sinä miehenä päätät omasta lisääntymisestäsi. Käytä se kohta, jossa voit päättää. Jos et käytä, niin luovutat päätösoikeuden naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä kumia tai jätä seksi harrastamatta. Siinä on ne kohda, joissa sinä miehenä päätät omasta lisääntymisestäsi. Käytä se kohta, jossa voit päättää. Jos et käytä, niin luovutat päätösoikeuden naiselle.
Päätösoikeuden luovuttaminen... Aika fasistinen näkökulma.
Eikö sama homma päde aborttioikeuden kanssa.
Jos et halua äidiksi niin älä harrasta seksiä.
- KonnaKettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tunget vehkeesi sisään toisen kehoon, niin pidä huoli, että oman kehosi tuotokset eivät sinne toisen kehoon joudu. Niin helppoa se on.
Jos yksissä tuumin ollaan päätetty että kumia ei käytetä niin sehän on naisen oma valinta.
Nainenhan esimerkiksi tekee päätöksen että syö muffinsseja...
Onko leipuri syypää naisen lihomiseen?
- KonnaKettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yksissä tuumin ollaan päätetty että kumia ei käytetä niin sehän on naisen oma valinta.
- KonnaKettuEli siis myös miehen oma valinta yhtälailla. Itse mies siinä sen päätösvallan toisella antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätösoikeuden luovuttaminen... Aika fasistinen näkökulma.
Eikö sama homma päde aborttioikeuden kanssa.
Jos et halua äidiksi niin älä harrasta seksiä.
- KonnaKettuEi tietenkään. Miehen paikka päättää on selvä. Ei luulisi olevan kovin monelle epäselvää, että mikä se riski siinä on. Sekin on tiedossa, että nainen se päätöksen sen jälkeen tekee. Eli pidä päätös omissa käsissäsi, tai älä valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuEi se nainen niiät sun siittiöitäsi väkipakolla vie. Ihan itse päätät annatko ne hänelle vai et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis myös miehen oma valinta yhtälailla. Itse mies siinä sen päätösvallan toisella antaa.
Samalla voitais säätää laki joka sanoo että leipurit on vastuussa naisten liikalihavuudesta.
Faktahan on se että raskaus on naisen kehon toiminta = Ei miehen ongelma.
Jos me kerran ollaan vastuussa sinun kehon toiminnoista niin meillä pitäs myöski olla oikeus päättää esim. abortista.
- KonnaKettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla voitais säätää laki joka sanoo että leipurit on vastuussa naisten liikalihavuudesta.
Jos me kerran ollaan vastuussa sinun kehon toiminnoista niin meillä pitäs myöski olla oikeus päättää esim. abortista.
- KonnaKettuEli millä perusteella? Sillä, että on tehnyt itse päätösksen? Niin tosiaan on tehnyt itse sen päätöksen. Jännä muuten, että sä rinnastat itsesi tollaseen yrittäjään ja myymiseen. Oletko sä joku mieshuora vai, vai miten tuo rinnastuu ostamiseen nuo sinun siittiösi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettu"Jos me kerran ollaan vastuussa sinun kehon toiminnoista niin meillä pitäs myöski olla oikeus päättää esim. abortista."
Sellasta se on. Sä tosiaan olet ihan itse vastuussa siitä mihin ja miten ejakuloit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuSe tosiaan on ihan vapaaehtoista mieheltä, että päästeleekö niitä siittiöitään naisten sisään. Ihan itse tosiaan saat sen asian päättää. Kukaan ei pakota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuJos sä oikeasti myyt siittiöitäsi, niin kannattaa tehdä jotkut kunnon sopimukset. Tosin mä en usko niiden pitävän siltikään oikeudessa. Oman oikeusturvasi kannalta, käy mielummin ihan spermapankissa luovuttamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuTuosta asiasta kannattaa valittaa sinne jollekin, joka nyt on tämän ihmisen lisääntymissysteemin kehittänyt. Miehen päätösvalta tosiaan on siinä kohtaa, kun sen oman perimäaineksensa tosiaan laskee sinne naiseen tai sitten ei laske.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta asiasta kannattaa valittaa sinne jollekin, joka nyt on tämän ihmisen lisääntymissysteemin kehittänyt. Miehen päätösvalta tosiaan on siinä kohtaa, kun sen oman perimäaineksensa tosiaan laskee sinne naiseen tai sitten ei laske.
Niin se on laissa määritelty mutta tosiasiassa meillä on myös oikeus päättää halutaanko me sitä lasta vai ei.
Samalla tavalla kuin naisillaki.
- KonnaKettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on laissa määritelty mutta tosiasiassa meillä on myös oikeus päättää halutaanko me sitä lasta vai ei.
- KonnaKettuTietysti. Käytä siis kumia. Pidä huoli mihin niitä siittiöitäsi ruuttailet. Tai käy pistämässä piuhat poikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuSitähän sulle on nyt tässä useamman viestin verran kerrottu. Pidä itse kiinni siitä päätösvallastasi, silloin kun se sulla vielä on. Älä jätä hommaa toisen ihmisen päätöksen varaan, jos haluat olla varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuitse suosittelen myös naisille, että ehkäisy on kunnossa, niin ei edes tarvitse koskaan mitään abortteja miettiä. Sitten on mennyt jo homma pieleen, molempien osalta, jos ollaan pohtimassa aborttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli millä perusteella? Sillä, että on tehnyt itse päätösksen? Niin tosiaan on tehnyt itse sen päätöksen. Jännä muuten, että sä rinnastat itsesi tollaseen yrittäjään ja myymiseen. Oletko sä joku mieshuora vai, vai miten tuo rinnastuu ostamiseen nuo sinun siittiösi?
"sä teit tän mulle!" väite nyt vaan toimii siinä leipuri ja asiakas tilanteessaki.
Tiiät varsin hyvin että ne muffinssit lihottaa mutta päätät kuitenki himoissas niitä syyä.
Sun mielestä leipuri on vastuussa kun se niitä muffinsseja sulle myi.
- KonnaKettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"sä teit tän mulle!" väite nyt vaan toimii siinä leipuri ja asiakas tilanteessaki.
Tiiät varsin hyvin että ne muffinssit lihottaa mutta päätät kuitenki himoissas niitä syyä.
- KonnaKettuEli sinä siis myyt siittiöitäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuJa sinä sitten et himoissasi niitä siittiöitäsi levitä? Mikä se juttu siinä sulle sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuKoska asiaan ei sinulle liity lainkaan himoja, niin voit siis helposti toimia järkevästi ja käyttää sitä kumia. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuOnhan se tietenkin vähän vaikea konsepti ymmärtää, että niin kauan kun kyse on sinun ruumiistasi, niin päätösvalta on sinulla ja sitten kun kyse on toisen ruumiista, niin päätösvalta on sillä toisella. Onhan tuo nyt tosi vaikea tajuta. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän sulle on nyt tässä useamman viestin verran kerrottu. Pidä itse kiinni siitä päätösvallastasi, silloin kun se sulla vielä on. Älä jätä hommaa toisen ihmisen päätöksen varaan, jos haluat olla varma.
Mutta miten se päätösvalta ja kaikki muut oikeudet yhtäkkiä siirtyy naiselle seksin jälkeen?
Miksi me joudumme maksamaan naisen kehon toiminnoista vaikka on koko aika toitotettu että kuinka oma se naisen keho on.
Eikö naisten pitäs olla 100 prosenttisesti vastuussa siitä omasta kehostaan?
- KonnaKettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten se päätösvalta ja kaikki muut oikeudet yhtäkkiä siirtyy naiselle seksin jälkeen?
Miksi me joudumme maksamaan naisen kehon toiminnoista vaikka on koko aika toitotettu että kuinka oma se naisen keho on.
- KonnaKettuKoska sä olet ollut niin tyhmä, että olet siirtänyt sen perimäaineksesi sinne naisen ruumiin sisään. Älä toimi niin, niin päätös pysyy sinulla itselläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuSinä maksat oman kehosi toiminnoista, et naisen. Hoida oman kehosi toiminnot asiallisella tavalla, niin sinun ei tarvitse moisia pohtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuTietysti voi olla vaikea tajuta, että kysymys on omien kehontoimintojen seuraamuksista, kun tapahtumien välillä on 9 kuukautta aikaa. Noin yleisesti normaaleilla aivotoiminnoilla varustettu ihminen kuitenkin kykenee tuon yhteyden tajuamaan. Hallitsemalla niitä omia kehontoimitojasi ajoissa, voit välttää nuo myöhemmät seuraamukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettu"Eikö naisten pitäs olla 100 prosenttisesti vastuussa siitä omasta kehostaan?"
Kyllä ja sinä olet 100%:sti omastasi. Siihenhän se juttu juuri perustuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se tietenkin vähän vaikea konsepti ymmärtää, että niin kauan kun kyse on sinun ruumiistasi, niin päätösvalta on sinulla ja sitten kun kyse on toisen ruumiista, niin päätösvalta on sillä toisella. Onhan tuo nyt tosi vaikea tajuta. 🙂
Mutta kyseessähän ei ole "toisen ruumis" vaan asia josta minun pitäisi kantaa vastuu.
Minä kannan vastuun omasta kehostani ja sen toimintoihin ei ole liitetty toista osapuolta.
Jotenki maagisesti me miehet ollaan vastuussa naisen kehon tuotoksesta.
Naiset ei ole 100 prosenttisesti vastuussa omasta kehostaan.
- KonnaKettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kyseessähän ei ole "toisen ruumis" vaan asia josta minun pitäisi kantaa vastuu.
Minä kannan vastuun omasta kehostani ja sen toimintoihin ei ole liitetty toista osapuolta.
- KonnaKettuAivan. Itsestäsi sinä tosiaan sen vastuun kannatkin. Omien ruumiintoimintojesi seuraamuksista. Sanotaan, että koirien olisi mahdoton ymmärtää teon ja seuraamuksen yhteyttä, jos niiden välillä on yli 2 minuuttia. Onko sinullakin tuollainen ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuTuossa biologian tuntemuksessa on selkeästi aikalailla heikkoutta. Tai sitten olet uskonnollinen ja uskot ilmeisesti neitseelliseen sikiämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuÄlä muru pelkää. Ei sieltä naisen ruumista tule sellaista tuotosta, jos sinä pidän oman kehosi tuotokset naisesta ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä maksat oman kehosi toiminnoista, et naisen. Hoida oman kehosi toiminnot asiallisella tavalla, niin sinun ei tarvitse moisia pohtia.
Tietääkseni se lapsi kehittyy naisen kehossa naisen kehon toimesta.
Ja mie joudun siitä sitten maksamaan elareita.
- KonnaKettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuSe kehittyy ihan itsellään ja toimiin ihan omillaan. Se luo sen istukankin ihan itsellään. Sen on itseasiassa ihan erillinen kokonaisuus, joka vain satuu kehittymään naisen sisällä. Mielenkiintoista, eikö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti voi olla vaikea tajuta, että kysymys on omien kehontoimintojen seuraamuksista, kun tapahtumien välillä on 9 kuukautta aikaa. Noin yleisesti normaaleilla aivotoiminnoilla varustettu ihminen kuitenkin kykenee tuon yhteyden tajuamaan. Hallitsemalla niitä omia kehontoimitojasi ajoissa, voit välttää nuo myöhemmät seuraamukset.
Niin kyllä se leipuriki tietää että muffinssit saattaa lihottaa naista mutta se kuitenki niitä naiselle myy.
- KonnaKettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuSen kehittyminen ei liity myöskään naisen ruumiin toimintoihin, kuin sen hetken, kun se solu irtoaa naisesta. Ihan samoin kuin se liittyy sinun ruumiisi toimintoihin sen hetken, kun ne solut lähtevät sinusta. Sen jälkeen se "tuotos" vain sijaitsee naisen ruumiin sisällä. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä se leipuriki tietää että muffinssit saattaa lihottaa naista mutta se kuitenki niitä naiselle myy.
- KonnaKettuSulla on näköjään ongelmia ymmärtää käsitettä kaupankäynti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- KonnaKettuJos siitä muffinsista seura pökäle, jota pitää kasvattaa ja elättää jne. Niin kyllä se leipuri siitä maksamaan joutuu. Älä pelkää. 🙂
- Anonyymi
Suomen naisiin ei ole enää vuosikausiin ollut yhtään luottamista suhdeasioissa. Ikävä kyllä. Jos siis tulet isäksi, vaadi aina isyystesti! Naisen sanaan onko tämä ollut muiden kanssa vai ei, voi luottaa vain jos mies pystyy varmuudella tunnistamaan valheen naisesta. Jos epäily muista, niin testiin!
- Anonyymi
Sulla on jossain mustaa valkoisella, että tilanne on menneinä vuosiikymmeninä ollut jotenkin eri tai että se on muissa maissa jotenkin eri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on jossain mustaa valkoisella, että tilanne on menneinä vuosiikymmeninä ollut jotenkin eri tai että se on muissa maissa jotenkin eri?
Mulla on silmät ja korvat päässä. Aika uivelo saa olla jos ei muka ole havainnut muutosta naisten käyttäytymisessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on silmät ja korvat päässä. Aika uivelo saa olla jos ei muka ole havainnut muutosta naisten käyttäytymisessä.
Taidat olla siis aika vanha, kun on tollasta omien korvien tietoa hyvin kaukaa. Montakos sataa vuotta on plakkarissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nenälläskös olet sen oikean isyyden selville haistellut, ennen testien kehitystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nenälläskös olet sen oikean isyyden selville haistellut, ennen testien kehitystä?
Kerroin jo ylempänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin jo ylempänä.
Eli et siis mistään. Pelkää mutua vailla mitään pohjaa koko juttu. Nykyään siitä sentään voi jäädä kiinni. Aikoinaan ei moista pelkoa ollut olemassakaan, Eli ei ole mitään syytä olettaa olevan nykyisin yleisempää, päinvastoin.
Kyllä se pitää tulla yhteiskunnan puolelta testiin käsky, olisin loukkaantunut jos mies olisi vaatinut mutta yhteiskunnan puolelta jokainen testataan ei tee ryppyjä suhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et siis mistään. Pelkää mutua vailla mitään pohjaa koko juttu. Nykyään siitä sentään voi jäädä kiinni. Aikoinaan ei moista pelkoa ollut olemassakaan, Eli ei ole mitään syytä olettaa olevan nykyisin yleisempää, päinvastoin.
Nykynaisiin ei mitään luottamista, piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykynaisiin ei mitään luottamista, piste.
Eli mutu mutu. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mutu mutu. 😂
Suussas o mutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suussas o mutu.
En syö pikkukaloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syö pikkukaloja.
No monni sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No monni sitten.
En syö pohjakalojakaan. Sä siis voit mutuilla rauhassa. En syö mutujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syö pohjakalojakaan. Sä siis voit mutuilla rauhassa. En syö mutujasi.
Sinä se mulle mutujasi ensin tarjosit. Syö vaikka hapansilakatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se mulle mutujasi ensin tarjosit. Syö vaikka hapansilakatkin.
Sinähän se mutuilet. Edellen voit tietenkin kertoa jotain todellista, johon väitteesi perustat.
- Anonyymi
Jätä parisuhde väliin lälly. Jos ei ole luottoa ei ole mitään.
PS monet miehet kasvattavat naisen lapsia kuin omiaan, eivät nimittele.- Anonyymi
Näin naisena totean, että onhan se nyt ihan eri asia, tehdä päätös tietoisesti tai tulla huijatuksi. Tuota voisi verrata siihen, että sairaalassa mukaasi laitetaankin muiden vauva tai hedelmöityshoidoissa käytettäisiin luvatta jonkun toisen munasoluja.
- Anonyymi
Jep, sellaisiakin lapasia löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin naisena totean, että onhan se nyt ihan eri asia, tehdä päätös tietoisesti tai tulla huijatuksi. Tuota voisi verrata siihen, että sairaalassa mukaasi laitetaankin muiden vauva tai hedelmöityshoidoissa käytettäisiin luvatta jonkun toisen munasoluja.
Ja vielä sillä twistillä, että se olisi puolisosi, joka päättäisi, että vaihdetaan vauva tai käytettään toisen munasoluja, mutta hänen omia siittiöitään.
- Anonyymi
Huomattavasti vähemmän noin päin. Yleensä niin, että nainen tulee huijatuksi raskaaksi (= "molemmat ollaan mukana") eikä mies olekaan kiinnostunut lapsen kasvatuksesta, hoidosta eikä elinkustannuksista.
- Sheena- Anonyymi
Nythän aloituksessa oli kyse kun mies osallistuu. Haluaa kumminkin varmuuden kenen lapsi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän aloituksessa oli kyse kun mies osallistuu. Haluaa kumminkin varmuuden kenen lapsi on.
Jos haluaa varmuuden, täytyy toimia asianmukaisesti eikä laatia asiattomia aloituksia keskustelupalstalle.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa varmuuden, täytyy toimia asianmukaisesti eikä laatia asiattomia aloituksia keskustelupalstalle.
- SheenaAloitus ei ollut minun/Aloituksessa e mitään asiatonta, hyvä vain kun joku varoittaa/muistuttaa yleisesti Suomen miehiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ollut minun/Aloituksessa e mitään asiatonta, hyvä vain kun joku varoittaa/muistuttaa yleisesti Suomen miehiä!
Aloitus sisältää asiattomia sanoja ja naisvihaa.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus sisältää asiattomia sanoja ja naisvihaa.
- SheenaHöpsis!
- Anonyymi
Mielestäni sana "äpärä" pitäisi julistaa kieltoon. Se on ihmisarvoa alentavaa, melkoista rasismia tämäkin.
- Anonyymi
Niinpä ja lapsi on noihin aina syytön.
- Anonyymi
Totta.
Pitää tehdä kansalaisaloite tuosta jokainen testataan mutta vapaehtoinen isyyden tunnustus jotka tietää ettei ole isukkin niin sillä kaikki hoidettu. 😃 mutta siti testataan kaikki.
Allekirjoitus tyyliin näin.
Minä tiedän etten ole tämän lapsen isä ja täten tämän tiedon valossa allekirjoitan tämän paperin.
Allekirjoitus:- Anonyymi
Mitä järkeä on testata sellaiset, jotka tietävät jo etteivät ole biologinen isä? Mitä sillä saavutetaan, paitsi turhia kuluja yhteiskunnalle?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkeä on testata sellaiset, jotka tietävät jo etteivät ole biologinen isä? Mitä sillä saavutetaan, paitsi turhia kuluja yhteiskunnalle?
Silloin ne tietävät ja tietävät nekin jotka ovat voi vaatiakkin isyyttään peräti huoltajuutta lapsestaan.
- Anonyymi
Turhaa sellaisiin rahaa laittaa, kun ei sitä muutenkaan ole. Jos on epäilys, testin saa kyllä.
Eikä valtion tehtävä ole hoitaa sun parisuhdettasi. Hoidat sen ihan itte.
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Silloin ne tietävät ja tietävät nekin jotka ovat voi vaatiakkin isyyttään peräti huoltajuutta lapsestaan.
Siihenhän riittää ihan se isyyden tunnustaminen. Paljon halvempaa yhteiskunnalle.
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa sellaisiin rahaa laittaa, kun ei sitä muutenkaan ole. Jos on epäilys, testin saa kyllä.
xLinerKuule kyllä ne pettäjät on kuuluu saada kiinni.😃 maailmasta tulee parempi.
Anonyymi kirjoitti:
xLinerValtion tehtävä turvata lapsen tieto vanhemmista.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kuule kyllä ne pettäjät on kuuluu saada kiinni.😃 maailmasta tulee parempi.
Eli vähintään niiden lastenvalvojien pitää hoitaa hommansa ja tarjota sitä testiä ja puhua se läpi, eikä kuten teidän kohdalla, ettei edes mainita.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Valtion tehtävä turvata lapsen tieto vanhemmista.
Ei se, että tehdään turhia testejä, kun lopputulema jo tiedetään, tuota takaa. Se takaa vain turhia kuluja.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Valtion tehtävä turvata lapsen tieto vanhemmista.
Esimerkiksi niiden hedelmöityshoitojen kohdalla se lapsi saa sen tiedon kyllä, sitten aikuisena, jos haluaa. Se on lapsen oma päätös,
Anonyymi kirjoitti:
xLinerPettäjät saa lapsen elatuksen takaisin maksaa. Silloin puhuu oikeus ja maailma on parempi paikka.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Pettäjät saa lapsen elatuksen takaisin maksaa. Silloin puhuu oikeus ja maailma on parempi paikka.
Eli ihmisten pitää hoitaa nuo asiat ajoiss, niin ei tarvitse yhteiskunnan rahoja turhuuksiin tuhlata. Jokainen (kuten nyt sinä) hoitaa niiden lastensa isyyden selvittämiset.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kuule kyllä ne pettäjät on kuuluu saada kiinni.😃 maailmasta tulee parempi.
Epäiletkö itseäsi vai miestäsi pettämisestä?
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Pettäjät saa lapsen elatuksen takaisin maksaa. Silloin puhuu oikeus ja maailma on parempi paikka.
Se onkin oikein viedä lapsilta elatus. Kuolkoon nälkään kaikki.
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Pitäisiköhän tukien varassa eläviltäkin lopettaa tuet? Saisivat maksaa aiemmin saamansa tuet takaisin.
Eikö ihmisten pitäisi hankkia itse elantonsa?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän tukien varassa eläviltäkin lopettaa tuet? Saisivat maksaa aiemmin saamansa tuet takaisin.
Eikö ihmisten pitäisi hankkia itse elantonsa?
xLinerNyt työssäkäyvät joutuvat maksamaan niidenkin elatuksen, jotka eivät viitsi töissä käydä. Sehän on epäreilua.
Epäiletkö itseäsi vai miestäsi pettämisestä?
xLinerMonia muita jotka ovat hanakasti vastaan Dna testejä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Monia muita jotka ovat hanakasti vastaan Dna testejä.
En mä ole vielä nähnyt tässä keskustelussa yhtään kommenttia, joka olisi ollut hanakasti DNA testejä vastaan.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Monia muita jotka ovat hanakasti vastaan Dna testejä.
No sehän ei kuulu sulle pätkän vertaa, toisten henkilökohtaiset asiat.
xLiner
- Anonyymi
Kyllä sen abortin pystyy tekemään lapselle oli se minkä ikäinen tahansa ja sama pätee naiseen!
- Anonyymi
Epäröimättä paras.
Kansalaisaloite tekemään varmasti miehien isukkuus pitäisi olla yhtä selvä tapaus kuin kenestä lapsi tulee pihalle.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kansalaisaloite tekemään varmasti miehien isukkuus pitäisi olla yhtä selvä tapaus kuin kenestä lapsi tulee pihalle.
Ei siihen edes tarvita mitään kansalaisaloitetta. Isyystestit ovat ihan saatavilla jo.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen edes tarvita mitään kansalaisaloitetta. Isyystestit ovat ihan saatavilla jo.
Ei kun kansalaisaloite löytyy pettäjät nopeammin😃
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei kun kansalaisaloite löytyy pettäjät nopeammin😃
Paljon nopeammin ne löytyvät, kun jokainen mies nyt vaan pitää huolen sen isyyden varmistamisesta omalla kohdallaan. Sen homman voi pistää alulle vaikka heti huomenna. Tollasten kansalaisalotteiden kanssa kestää ja kestää.
- Anonyymi
Voi kuule noi ei ole niin yksinkertaisia juttuja kun kattos moni mies ottaa toisten lapsia omiin nimiinsä vaikka eivät kyseiseltä naiselta kertaakaan eläessään edes pillua saaneet kun haluavat niitä henkseleitä päästä paukutteleen että ovat muka saaneet
- Anonyymi
toisen miehen äpärä !!!!!!!!!!!!??????????
JYMMÄRRÄN
haluat siis hoitaa vain omat ÄPÄRÄSI - Anonyymi
jooh, nam, tuli selville totuuksia erään siskon miehestä kun vähän potkii, eli pillu on tälle mielelle tärkein, ja lattiasiivois on siszolleni täkeintä aina...
Siinä hyvä yhdyskunta.. ja erokkometsässä azxuu.. - Anonyymi
Isyys voidaan todistaa isyystutkimuksella jonne mennään viime peleissä virkanappien kyyditsemänä. Eli jos on aihetta epäilyyn niin lääketiede kertoo faktan, ja sen jälkeen tuomioistuin seuraavan faktan. Mikä on siis ongelma ?
- Anonyymi
Misse Rovaniemeltä syytetti erästä Näkkälänjärveä kahdeksan pennun isäksi. Näkkis veti asiasta johtopäätökset ja tapausta jouduttiin käsittelemään rosiksessa asti, ei muuten maksanut pennuista mitään, eivät olleet edes sen näköisiä.
- Anonyymi
Käytä kortsua hyvä ihminen
- Anonyymi
Kukaan itseään kunnioittava mies ei aisuriksi alennu ja kasvata petollisesta huoraamisesta syntyneitä vieraan miehen lapsia.
Eräälle kaverilleni aikanaan selvisi, ettei hänen lapsensa ollutkaan biologisesti oma. Yhtenä viikonloppuka kun ex-vaimonsa ja ex-lapsensa olivat naisen vanhemmilla käymässä, mies pakkasi raivopäissään omien tavaroidensa lisäksi ex-lapselleen ostamia kalliimpia tavaroita (pleikkarit, tietokoneet, polkupyörät sun muut) ja vei ne paikalliseen Fidaan tms hyväntekeväisyyskeskukseen. Ex-perhettä odotti kotona kirje mieheltä jossa hän kirjoitti tietävänsä asioiden laidan ja muuttaneensa jonnekin kauemmas. Hän ei halunnut kuulla petturinaisestaan mitään vaan kaiken kommunikaation tulisi tapahtua lakimiesten avulla.
Ehkä lievästi yliammuttu teko, mutta seisoipahan kaveri periaatteensa takana.- Anonyymi
Niin, lapsen vikahan se tosiaan on.
- Anonyymi
Mies voi olla vaikka tuhkamuna tietämättään ja näin saa nauttia kuitenkin isyyden iloista. Kuka on menettänyt mitään.
- Anonyymi
Rumaa nimittelyä tuollaiset sanat. Tuoko se hyvän mielen?
- Anonyymi
Kai nyt mies joka olisi pitänyt lapsenaan olisi ehtinyt tunnesiteen luoda. Sellainen mies jolla tapana niin tehdä. Että sekö pyyhkiytyisi tyhjiin kuullessaan äpäryydestään Epäilen, sillä aika ja vaivahan sen synnyttää sen vastuun tunteen. Mitä kaikki toki biologiseensakaan vaivaudu muodostamaan. Moni jatkaisi kuin siihenkin asti. Koska rakastaisi lasta persoonana jo.
- Anonyymi
Kyllä lutkailevan huoravaimon pitää kuitenkin saada ansionsa mukaan vaikka lasten kanssa jatkaakin kimpassa sekä tunnustautuu julkisesti paremman miehen jälkikasvua kaitsevaksi beta-aisuriksi.
- Anonyymi
Ehkä pitäisi saada laki voimaan että jos ei omia lapsia niin on adoptoitava orpo tai huostaanotettu. Pariskunnalle tai sinkuille tällainen kansalaisvelvollisuus lisää jos vähänkään soveltuvainen lasten kasvatukseen, ei tietenkään millekään pedareille.
Ei tarvittaisi enää orpokoteja ja sos-lapsikyliä, sota-aikaanhan Suomilapsia sijoitettiin näin ulkomailla.
Tietysti lapsilisät kuuluu adoptioperheeseen niin kuin muillekin ja muut etuudet. Löytypä hauska laki Isyydestä:
"Helsingissä 26.8.2022
Vanhemmuuslaki
3 §
Isyyden toteaminen avioliiton perusteella
Aviomies on lapsen isä, jos lapsi on syntynyt synnyttäneen äidin avioliiton aikana".
Elikkä siis jos rouva käy aurinkorannalla ja synnyttää lapsen
jonka ihonväri ei ole sama kuin aviomiehellä?
Niin aviomies on lapsen isä??
Sitten puhutaan vielä : Tasa-arvosta?!!!
NOJAA hm.- Anonyymi
Juridisesti noin, mutta sen isyyden voi kumota, kun vaan vaatii sen testin ja sitten sen isyyden kumoamisen. Ei siinä ole mitään vaikeaa.
- Anonyymi
Miehet voivat joutua elatusmaksuja maksamaan toisen miehen lapsesta ja siinä ei ole naisten mielestä ongelmaa.
Miltä naisista tuntuisi, jos itse joutuisivat elattamaan toisen naisen lasta?- Anonyymi
Ette joudu, kun vaaditte ne isyystestit. Ne ovat ihan saatavilla, vaikka olisit aviossakin. Se pitää vaan osata pyytää. Tai sitten et mene naimisiin, niin silloin niitä tosiaan ihan tarjotaan sulle.
Anonyymi kirjoitti:
Ette joudu, kun vaaditte ne isyystestit. Ne ovat ihan saatavilla, vaikka olisit aviossakin. Se pitää vaan osata pyytää. Tai sitten et mene naimisiin, niin silloin niitä tosiaan ihan tarjotaan sulle.
Luin muistaakseni jostain alla olevasta tapauksesta:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe05c89a-db7a-4d67-923d-c412a3872d42
Sieltähän se löytyi
Ei tarvinnut kirjoitta hakusanaksi kuin : mies joutuu
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963