Flunssa iski kunnolla ja nukuin 15 tuntia, mutta silti väsyttää.
Pöh
Kylläpä taas meneekin hyvin
24
218
Vastaukset
Minua taas ärsyttää, kun en ole koskaan kipeänä. Olisi kiva vaan jäädä sohvan pohjalle ja olla vähän aikaa irtaallaan yhteiskunnasta. Toisaalta syyslomakin tulossa, joten mikäs tässä.
- Anonyymi
tuollainenkin juttu voisi muodostaa palsztakamusta: Mukamies.
Palstakamu kirjoitti:
Olen ehkä jonkin sortin epämies.
No et ole.. ainaskaan mun mielestä.
Mun mielestä sä olet vain omintakeinen makeinen. Outo, mutta hyvällä tavalla.Pikku-pirpana kirjoitti:
No et ole.. ainaskaan mun mielestä.
Mun mielestä sä olet vain omintakeinen makeinen. Outo, mutta hyvällä tavalla.Haha, kiitos :)
Lidlin Sacher-kakku on kamala, ei kannata ostaa.
Pitäisi jaksaa käydä lähikaupassa, sillä täällä ei ole juuri muuta kuin tuo kakku.
Mehukin loppui.- Anonyymi
Vie se kakku mennessäs biojätteeseen ja tuo tilalle appelsiineja. Osasta voit puristaa mehua.
Anonyymi kirjoitti:
Vie se kakku mennessäs biojätteeseen ja tuo tilalle appelsiineja. Osasta voit puristaa mehua.
Nyt ei kyllä jaksa puristaa mitään.
Ei ole kuumetta (yöllä ilmeisesti oli), mutta väsyttää hirvittävästi.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Nyt ei kyllä jaksa puristaa mitään.
Ei ole kuumetta (yöllä ilmeisesti oli), mutta väsyttää hirvittävästi.Nyt lakkaat pullamössöilemästä.
- Anonyymi
Budman.. jooh tietokone voi keksiä' hyviä nimiä, uusia palstalaisista, ihan hauskoja
- Anonyymi
jooh kun joku niin hardwsare device driver programmer... helppoa koodata c:llä tuoollaisiakin.
Toivottavasti itse en tuu kipeeksi pariin kolmeen kuukauteen... ois perinteisen tiukka syysrypistys vielä tässä. 😁
Flunssainen olo on persiistä. Otan osaa.
Joten nyt reippaasti käsipesulle ja sit kauppaan.
Joudut pikkuisen repäisemään, jotta jaksat, mutta jos lupaat itsellesi ostaa jotakin oikein herkullista, niin se motivoi lähtemään.
Jaksaa, jaksaa. Aina jaksaa...Nyt ei kyllä jaksa.
Onneksi lähikauppa on aina auki, eli jospa joskus yöllä jaksaisi (ja silloin siellä ei ole tartutettavia).buddy-love kirjoitti:
Nyt ei kyllä jaksa.
Onneksi lähikauppa on aina auki, eli jospa joskus yöllä jaksaisi (ja silloin siellä ei ole tartutettavia).No.. kylläpä olet fiksusti ajatellut. Mut sä taidatkin olla aikasta fiksu.
Sit keität vaikka kupin teetä ja menet sen jälkeen nukkumaan.
Mä olen aina vihannut tuota hokemaa.. jaksaa, jaksaa.
- Anonyymi
ILMISELVÄSTI KYSEESSÄ ON HEIKKOUDEN MERKKI.
- Anonyymi
Luntuinfluenssa. Tiedän
- Anonyymi
hassuja hi-himiä hifi-nimiä.
- Anonyymi
on huomattavan paljon monimutkaisempi ohjelmoida prokektini... kuin joku tuo nimittäjä3
mungo-papuja itse ajattelin kasvatella. - Anonyymi
Sitä tuntuu olevan liikkeellä reippaasti ja koronaakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359