Parhaat itsarivinkit kehiin

Anonyymi-ap

Hei kaikki kanssa rumat! Miten te olette ajatelleet tyylikkäästi päättää päivänne? Minulla on muutamia näyttäviä lähtöjä suunniteltu, mutta kirjoittelen omani myöhemmin kun ajan nyt autoa ja en halua tehdä vahinko itsaria :)

56

720

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä oikeastaan nyt. Olen viimepäivät miettinyt halusiko joku saada minut päiviltä. Mutta eikös se melkein sama juttu? :)

    • Anonyymi

      Tylsästi vaan hirttäytymällä juuri kun tulevat noutamaan vanhainkotiin. Sen verran ajattelen kansantaloutta että nirri pois jos ei elämään enää kykene.

      • Hirttätyminen on hyvin kivulias tapa kuolla. Kannattaa miettiä jotain vaihtoehtoista menetelmää, jos meinaa eutanasian toteuttaa. Ulkomailla antavat lopetuspiikkejä, mutta se maksaa jonkin verran.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Hirttätyminen on hyvin kivulias tapa kuolla. Kannattaa miettiä jotain vaihtoehtoista menetelmää, jos meinaa eutanasian toteuttaa. Ulkomailla antavat lopetuspiikkejä, mutta se maksaa jonkin verran.

        Ei välttämättä, jos sen tekee tietyllä tapaa
        Mutta en aio tänne vinkkejä laittaa siihen.


      • m.wurst kirjoitti:

        Ei välttämättä, jos sen tekee tietyllä tapaa
        Mutta en aio tänne vinkkejä laittaa siihen.

        Niskan katkeaminen ei ole mikään taattu juttu, vaikka korkeutta olisikin jonkin verran.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Niskan katkeaminen ei ole mikään taattu juttu, vaikka korkeutta olisikin jonkin verran.

        Ei siinä tarvitse niskan katketa,
        Kun verenkierto aivoihin estyy niin menee taju ennen kuin tukehtuu


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Hirttätyminen on hyvin kivulias tapa kuolla. Kannattaa miettiä jotain vaihtoehtoista menetelmää, jos meinaa eutanasian toteuttaa. Ulkomailla antavat lopetuspiikkejä, mutta se maksaa jonkin verran.

        Kyllähän noin hyvään syyhyn kannattaa ottaa pikavippi varsinkin kun sitä ei joudu enää maksamaan😉


    • Anonyymi

      Suosittelen lukemaan S. Hyrkäksen mainion kirjan "veivinheiton alkeet". Löytyy ainakin kirjastosta. Hyvin mahdollista, että luettuasi kuolet nauruun. :D

      • Anonyymi

        Toinen lukemisen arvoinen kirja on Arto Paasilinnan Hurmaava joukkoitsemurha. Saa vedet silmissä nauraa :D


    • Ei ole mitään aikomusta tehdä poistumisesta jonkinlaista numeroa, turha ruveta henkseleitä paukuttelemaan niin arkisen asian kanssa, vähän sama kuin tahtoisi sinfoniaorkan soittamaan kun menee tortulle.

    • Anonyymi

      Nyt on tainnut base-hyppääjiä poistua ihan lyhyellä aikaa pari, kai semmoista voisi ajatella näyttäväksi lähdöksi. itselle mukavampi olisi varmaan joku häkäjuttu-

      -harmiseikirj-

      • Ethän sinä saa tuollaista miettiä ollenkaan? Eihän tuo ole mikään ratkaisu ongelmii, eikä saa olla ja elämää on vuosia vielä jäljellä.


      • En tajua mikä ilo päiviä lyhentää niitä terveenä vielä rutkasti jäljellä. Kannattaa nyt ajatella sitä, joka valloitti sinut hymyllään harvemmin sinulle nyt hymy riittää sinun valloitukseen.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ethän sinä saa tuollaista miettiä ollenkaan? Eihän tuo ole mikään ratkaisu ongelmii, eikä saa olla ja elämää on vuosia vielä jäljellä.

        En minä mutta kun kysyttiin niin vastasin. Jos nyt kuitenkin tuollaisia miettisin sen verran mukavuudenhaluinen olisin että joku kivuton hajuton ja mauton juttuhan se olisi mietittävä ja joku häkä kai on sellainen ettei siinä paljon huomaakaan kun nukkuu pois.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä mutta kun kysyttiin niin vastasin. Jos nyt kuitenkin tuollaisia miettisin sen verran mukavuudenhaluinen olisin että joku kivuton hajuton ja mauton juttuhan se olisi mietittävä ja joku häkä kai on sellainen ettei siinä paljon huomaakaan kun nukkuu pois.

        -harmiseikirj-

        Niin en halua edes omia tuoda tuoda esiin mitä tullut esiin ettei ihmiset tekisi se tuo paljon läheisten sydänsärkyä se sattuu minuun liikaa kun muutenkin menettää tälläkin hetkellä isä nuoruutensa turvallisia ihmisiä ikänsä puolesta ja isä soittanut niin monta etten muista monetko hautajaiset on ollut. Ei ole mikään ratkaisu kun silloin pitäisi elää oikeasti mennä eikä itseään rajoittaa peloilla. esim matkustella kulttuurihin tutustua muitakin ulkomailla on myös ihan hyvin ihmisehdokkaita. Kyllä se suru tulee aina tottakai mutta parasta on oikeasti nyt vaan nauttia maailman ihmeellisyyksistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä mutta kun kysyttiin niin vastasin. Jos nyt kuitenkin tuollaisia miettisin sen verran mukavuudenhaluinen olisin että joku kivuton hajuton ja mauton juttuhan se olisi mietittävä ja joku häkä kai on sellainen ettei siinä paljon huomaakaan kun nukkuu pois.

        -harmiseikirj-

        Toivoisin todella että pyrit pitämään ihmiset elossa ja terveellisellä tavalla pyrkiä nauttimaan. Jännä kun lukenut esim kuin matkustelu on oikeasti ihmiset saanut ihan koukkuun kun matkustelee paljon elämän eliksiiriä tai ihminen saa niin kovasta jännityksestä adrenaliinihuuman

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/09/13/koukuttava-adrenaliinihuuma



        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luokka:Extremeurheilu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mutta kun kysyttiin niin vastasin. Jos nyt kuitenkin tuollaisia miettisin sen verran mukavuudenhaluinen olisin että joku kivuton hajuton ja mauton juttuhan se olisi mietittävä ja joku häkä kai on sellainen ettei siinä paljon huomaakaan kun nukkuu pois.

        -harmiseikirj-

        Aikoinaan töissä piti laittaa kuupaan CO2 suojakaasuksi. Se on hassua ainetta. Ei haise eikä sitä huomannut, jos ei tiennyt mitä teki.

        Jos olisi pitoisuus noussut liian korkeaksi, niin sitten vain taju pois ja tajuttomana tukehtuminen.

        Kerran autoflowit päässä menimme työkaverin kanssa pakkaamaan kobolttia. Minä olin syönyt jotain sopimatonta ja piereskelin koko ajan.

        Työkaverini luuli oikeasti kuolevansa siihen hajuun, jonka moottorimaski oikein imee sisäänsä.

        Tauolla hän laittoi suojaimeensa aktiivihiilisuotimet. Ne suodattavat jopa Timpan pierutkin.

        >simiti<


    • Enpä ole ajatellut päättää päiviäni ja itsemurha olisi kyllä väärin kaikkia heitä kohtaan jotka musta välittävät enkä haluaisi ikinä aiheuttaa heille sellaista surua ja kipua. Joskus aiemmin yritin sitä kyllä elämässäni ehkä alitajuisesti sillä etten välittänyt ollenkaan siitä mitä mulle tapahtuu eikä millään muullakaan ollut kyllä mitään merkitystä. Nykyään on onneksi asiat aivan toisin.🙂.

      • Anonyymi

        No sinulla asiat sitten kivasti, kun on vielä heitä jotka välittää🫶


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinulla asiat sitten kivasti, kun on vielä heitä jotka välittää🫶

        Tiedän kyllä olevani siinä suhteessa onnellinen kun heitä edes pari ihmistä on. Kaikilla ei juu ole ketään ja se on todella surullista.🙂.


      • En mä tiedä sun fantasioiden kaveripojista mitään.😄. Todellisuudessahan mitään sellasia ei oo olemassakaan ne on vaan legendaa mitä katkerat itseensä ja elämäänsä pettyneet on omaksi lohdukseen kehitelleet.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä tiedä sun fantasioiden kaveripojista mitään.😄. Todellisuudessahan mitään sellasia ei oo olemassakaan ne on vaan legendaa mitä katkerat itseensä ja elämäänsä pettyneet on omaksi lohdukseen kehitelleet.🙂.

        Älä nyt, pulleat kaveripojat ootte kaveripoikien aatelia 👍🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt, pulleat kaveripojat ootte kaveripoikien aatelia 👍🏼

        Sun unissa varmaan joo.😄. Mua sun on ihan turha niihin sotkee.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Sun unissa varmaan joo.😄. Mua sun on ihan turha niihin sotkee.🙂.

        Ootko koskaan aatellu muuttaa isommalle paikkakunnalle, esim Turenkiin?:))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko koskaan aatellu muuttaa isommalle paikkakunnalle, esim Turenkiin?:))))

        No missäs sä luulet että mä asun.😄. Ja oon mä Hämeenlinnassa asunu suurimman osan elämääni vaikka eipä sekään nyt iso paikka oo. Mutta onhan sitä aikanaan tullu ravattua ja viettettyä aikaa vaikka kuinka paljon Helsingissä, Tampereella ja Turussakin hieman eniten kuitenkin Jyväskylässä missä oon syntynyt vaikka olinkin noin 1v kun muutettiin Hämeenlinnaan. Se oli nuorena ihan hauskaa nyt isommissa kaupungeissa ei halua käydä kuin kääntymässä enkä muuttais mihinkään betoniviidakkoon asuun. Mä viihdyn paljon paremmin luonnon lähellä pienemmässä paikassa.🙂.


    • Älä mene pilaamaan muitten elämää omalla kuolemaa hinkuvalla ruhollasi. Jos pitää päättää päivänsä, ei siihen tarvi muita sotkea. Eikä muitten elintilaa tärvellä muhjuillaan.

    • Ainakin toi mikä on pistäny silmään on just noi vanhainkotien lukitukset. Ne on perustuslain vastaisia. Ainakin se asia pitää muuttaa ennen kuin hoidettavaksi joutuu. Vapautta ei saa riistää ellei ole muille vaaraksi. Esimerkiksi hypotermia ei ole niin paha mitä puhutaan. mutta vuodeosasto on todella ihan yhtä paha mitä puhutaan. Vanhuksia pidetään nykyään ihan typerinä ja lapsen tasosina. Juuri puhuttiin siitä kun joku vanhus oli juonut viemärinavaus ainetta ja kuollut siihen. Mutta siihen hänellä on oikeus, eikä hän tässä tapauksessa ollut tehnyt mitään väärää.

    • Anonyymi

      osta auto tai asunto!

      • Tai mene naimisiin ja työnnä pääsi suden suuhun kiinnittämällä vielä koko elämäsi ja omaisuutesi epävarmaan liittoon.

        Alkuhuumassa tietenkin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tai mene naimisiin ja työnnä pääsi suden suuhun kiinnittämällä vielä koko elämäsi ja omaisuutesi epävarmaan liittoon.

        Alkuhuumassa tietenkin.

        Hah. Onhan tuokin nähty ja koettu. Yksi nainen oli erittäin mukava ja rehellinen. Mutta hänkin lähti paremmille mannuille. Siis kuoli.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Onhan tuokin nähty ja koettu. Yksi nainen oli erittäin mukava ja rehellinen. Mutta hänkin lähti paremmille mannuille. Siis kuoli.

        >simiti<

        No kaikki naiset/miehet ei ole mukavia, kuin juuri alkuhuuman verran eli maksimissaan sen pari vuotta, kun todellinen persereikämäisyys alkaa valjeta. Jos sitten on intopinkona koheltanut aivot narikassa avioon ja iskenyt nimensä paperiin mikä velvoittaa omaisuudellasi toisenkin elämän karikot kustantamaan, niin siinäpä sitten. Voi vaan ihmetellä mitä ihmiset nykyään oikein kuvittelee aviossa saavansa.... Vastuut ja velvoitteet, vaikka puoliso olisi umpi mulkku.


      • Huitale kirjoitti:

        No kaikki naiset/miehet ei ole mukavia, kuin juuri alkuhuuman verran eli maksimissaan sen pari vuotta, kun todellinen persereikämäisyys alkaa valjeta. Jos sitten on intopinkona koheltanut aivot narikassa avioon ja iskenyt nimensä paperiin mikä velvoittaa omaisuudellasi toisenkin elämän karikot kustantamaan, niin siinäpä sitten. Voi vaan ihmetellä mitä ihmiset nykyään oikein kuvittelee aviossa saavansa.... Vastuut ja velvoitteet, vaikka puoliso olisi umpi mulkku.

        Vaan pilatkoon kukin aivan vapaasti elämänsä äkkinäisyyttään. Ei ole mun ongelma, kunhan ihmettelen.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vaan pilatkoon kukin aivan vapaasti elämänsä äkkinäisyyttään. Ei ole mun ongelma, kunhan ihmettelen.

        Silloin kun minä olin naimisissa ei ollut kuvailemaasi ongelmaa. Rakkaus vain loppui ja ihan sopuisasti erottiin.

        Eniten minua harmittaa se, kun avioeron jälkeen löysin mukavan naisystävän ja hän meni kuolemaan. Silloin harmitti, mutta en toki itkenyt vaan sisuunnuin.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun minä olin naimisissa ei ollut kuvailemaasi ongelmaa. Rakkaus vain loppui ja ihan sopuisasti erottiin.

        Eniten minua harmittaa se, kun avioeron jälkeen löysin mukavan naisystävän ja hän meni kuolemaan. Silloin harmitti, mutta en toki itkenyt vaan sisuunnuin.

        >simiti<

        Juu. Ei mullakaan ollut avioliitossa tuollasia ongelmia, mulla oli kaikinpuolin hyvä avioliitto. Ja parisuhde, emme vain eläneet samoilla askelkuvioilla. Mulla oli vaikeaa ja väsyin. Puolisoni olisi ehkä voinut yhdessä jatkaakkin.

        Mutta mitä oon monia aviopareja kuunnellut ja vierestä katsellut, monesti kaikki tekee samat virheet ja juuri alkuhuumassa. Sukeltaa suoraan syvään päätyyn laittaen likoon kaiken vailla järkeä. Uskoen ikuiseen onneen.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu. Ei mullakaan ollut avioliitossa tuollasia ongelmia, mulla oli kaikinpuolin hyvä avioliitto. Ja parisuhde, emme vain eläneet samoilla askelkuvioilla. Mulla oli vaikeaa ja väsyin. Puolisoni olisi ehkä voinut yhdessä jatkaakkin.

        Mutta mitä oon monia aviopareja kuunnellut ja vierestä katsellut, monesti kaikki tekee samat virheet ja juuri alkuhuumassa. Sukeltaa suoraan syvään päätyyn laittaen likoon kaiken vailla järkeä. Uskoen ikuiseen onneen.

        Sitten he ovat ihan rikki isojen velkojen keskellä velkavankeudessa tai kaikki meni mitä oli vasan alle tai puoliso vei tavalla tai toisella. Ihminen aina rakastuneena unohtaa, että moni on helvetin ahne kun sukset rupee menemään ristiin.

        Taistelutahto mikä ennen kohdistettiin yhteisiin etuihin kääntyy toisiaan vastaan.

        Ihminen on ihminen ja moni ihminen on läpeensä paska siinä kohtaa, kun tunteita ei enää ole.


      • Huitale kirjoitti:

        Sitten he ovat ihan rikki isojen velkojen keskellä velkavankeudessa tai kaikki meni mitä oli vasan alle tai puoliso vei tavalla tai toisella. Ihminen aina rakastuneena unohtaa, että moni on helvetin ahne kun sukset rupee menemään ristiin.

        Taistelutahto mikä ennen kohdistettiin yhteisiin etuihin kääntyy toisiaan vastaan.

        Ihminen on ihminen ja moni ihminen on läpeensä paska siinä kohtaa, kun tunteita ei enää ole.

        * vasaran alle, velkojat..


      • Huitale kirjoitti:

        * vasaran alle, velkojat..

        Joten itse oon tehnyt periaate päätöksen. Annan minkä annan parusuhteessani mukisematta, annan yleensä kaikkeni mutten enkä valita, jos ero tulee. Kaikki annettu jää ikään kuin lahjatkin yhteisen elämän etuina toiselle rakkaudestani.

        Mutten ikinä enää avioidu kenenkään kanssa tai jaa omaisuuksia yhteisiin nimiin, ota kenenkään velkoja tai muita takaukseen jne. En ikinä heittäydy yhteenkään vankilaan kenenkään takia.


      • Huitale kirjoitti:

        Joten itse oon tehnyt periaate päätöksen. Annan minkä annan parusuhteessani mukisematta, annan yleensä kaikkeni mutten enkä valita, jos ero tulee. Kaikki annettu jää ikään kuin lahjatkin yhteisen elämän etuina toiselle rakkaudestani.

        Mutten ikinä enää avioidu kenenkään kanssa tai jaa omaisuuksia yhteisiin nimiin, ota kenenkään velkoja tai muita takaukseen jne. En ikinä heittäydy yhteenkään vankilaan kenenkään takia.

        Nimenomaan raha ja talous vankilaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Nimenomaan raha ja talous vankilaan.

        En luota ikuiseen onneen ja rakkauteen, enkä rahapolitiikkaan, paitsi silloin kun voin itse olla ohjaksissa.


    • Anonyymi

      Pyh. Yksinkertaisuus on valttia. Menisin lähikauppaan ja joisin kaljaa siellä niin kauan ja väkisin, että poliisi tulisi pamputtamaan kuoliaaksi.

      Tiesittekö, että kuoleman hetkellä tulee hätäkakka? Jos siis tekee itsarin, niin kantsii tehdä se vessanpöntöllä istuen.

      Kyllä ruumiinakin hävettäisi, kun joku löytäisi ja olisi kakka housuissa.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Tirsk. No joo, ehkä sitä haluaa puhdistautua kuonasta lähdön hetkellä :) tietääkseni tuo niin luonnollista, ettei sillä väliä


    • Anonyymi

      En pidä aloituksesta, olen pahoillani :) kun mietin tänään sitä, mikä on sellainen kokemus ympärillä olevasta maailmasta, joka saa tuntemaan ettei ole enää väliä millään ja ettei sen yli ole pääsemistä. Sellainen irrottamisen hetki on aina henkilökohtaista. Se vaan tulee jostain mielen pohjalla maanneesta asiasta. Mutta miksi juuri se

    • Ei tuollaista ollenkaan. Ei kannata edes harkita.
      Nyt kuule rakas ihminen mikä harmittaa. Tämä on rankkaa ehkä tuntuu helpolta puhua, hengittää väliin syvemmin ja ajatella kauniita asioita sekä katsoa kaunista

    • Anonyymi

      Eiköhän paras lääke ole avata juutubi ja alkaa katselemaan söpöjä luppakorvaisia lemmikkikanien poikasia 🥰. Ne on liian hyviä tähän maailmaan.

      • Anonyymi

        Hah. Vuosikymmeniä sitten minulla oli koira. Tenava halusi hamsterin ja toki haimme sellaisen. Katselin kun koiraa kiinnosti mokoma hamsteri.

        Ei sitä muuten kiinnostanut, mutta halusi syödä sen. Onneksi hamsulla oli häkki suojanaan. Lopulta koira luovutti, kun ei osannut avata häkkiä.

        Tietty iltaisin meni aina haaveilemaan, kun hamsteri juoksi täysillä siinä juoksupyörässä.

        >simiti<


    • Nyt olen kyllä ihan väärässä seurassa, täällä taitaa olla jonkin verran näitä itsemurhakandidaatteja palstalla. Olen itse pitkään ajatellut ihan päinvastaisesti että olen liian arvokas kuolemaan ainakaan ennenaikaisesti. Ja olen tehnyt paljon työtä sen eteen että olisin kilpailukykyinen ja terve, vaikka ikää olisi 50v. Toivottavasti muitakin kaltaisiani löytyy palstalta.

      • Anonyymi

        Vaikka ikää olisi 50v... nyt luppakorva hiljaa siinä! Toki su täytän itsekin vasta 47v.

        >simiti<




    • Anonyymi

      Näåkään kuoleminen on normaalia tässä valtiossa nyt.

    • Anonyymi

      Tällainen ketju on sitten pykätty tänne. Kyllä suomalaiset on sairasta kansaa,, näin voin sanoa, vaikken ainuttakaan viestiä ketjusta ole lukenut. Herätkää ihmiset, leikki kuoleman kanssa on vakava asia. On olemassa Korkein voima, Jumala, jonka lahjoittama elämä ihmiselle on. Sitä tulisi kunnioittaa, varsinkin kun ihmiselle on valmistettu pelastussuunnitelma uskon kautta Jeesukseen.

    • Jostain korkealta pää edellä hyppääminen ja itsensä ampuminen toimii lähestulkoon varmasti.

      • Anonyymi

        Haulikko se olla pitää. Esim. pelkkä pistooli voi vain halvaannuttaa vakavasti ja sehän olisi pahempi kuin kuolema. Useita hauleja kerrallaan, ikään kuin luoteja yhden teholuodin sijaan. Vinkkejä tänne en halua laittaa mutta se halvaantuminen olisi niin paha että tämä asia oli pakko tähdentää tähän näin.


    • Anonyymi

      Periaatteellisesti omassa asunnossa sillain että ehtii olemaan kuolleena riittävän kauan että asunnon omistaja joutuu remontoimaan asunnon kauttaaltaan, kuitenkin niin että tyhminkin viranomainen näkee että ihan tahallinen teko, mitään en omista niin mitään ei ole jäämässä enkä murehdi kuin että vieläkin olen elossa.

    • Mullakin oli pahimpana aikana suunnitelma tähän,

      Mut toisaalta, miks nähdä vaivaa kun se kuolo koittaa kuitenkin joskus,

      Laiskuus pelastaa☝️

    • Anonyymi

      Olet varmasti sekä sisäisesti että ulkoisesti ruma mies, joka vihaa kauniita ihmisiä, siksi nyt kannattaa olla listaykkönen omassa mielessään, koska se lämmittää niin mieltä. T hyvin säilyny

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1712
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      156
      883
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      40
      695
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe