Jehovan todistajille on tärkeää rahan näkyminen,hedonismi.Jos seurakunnan jäsen on köyhä tai vielä pahempaa sairas,häntä kartetaan. Hänestä aletaan puhua valheita,mustamaalataan,jopa omat sukulaiset alkavat valehdella,jopa sisarukset.Jehovan todistajilta on kielletty oma ajattelu,kuin robotit he toistavat Amerikasta tulevat sertifikaatit.Heidän päätarkoitus on saada huono-osaiset erotettua.
Jehova Jumala rakastaa vain rikkaita hyväosaisia todistajia.
Mieleltään sairaiden halvaksunta,karttaminen.en
11
344
Vastaukset
- Anonyymi
JT on porvarisuskonto. Voi olla vaikea asennoitua porvariksi, jos on joutunut jättämään koulut käskystä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Minut määritellään varmaan" Jumalanhulluksi" koska tänne ei enää ole aikoihin poikennut käännytys kaksikkoa.
- Anonyymi
Ei uskoisi. Eikö suurin osa jäsenistä kuitenkin ole tavallisia työläisiä ja pienituloisia?
- Anonyymi
Me köyhät saamme tyytyä paratiisissa vain välttämättömyyksiin. Hyvämaineiset ja varakkaat Jehovan todistajat varmasti ottavat ahneesti ja itsekkäästi paratiisista kaiken ilon irti.
- Anonyymi
He suunnittelevat jo isoja omakotitaloja uima-altaineen. Toiset toivovat yksiötä ja keittokomeroa syrjäisessä päikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He suunnittelevat jo isoja omakotitaloja uima-altaineen. Toiset toivovat yksiötä ja keittokomeroa syrjäisessä päikassa.
En mä lähde paratiisiin jos mun osa on yksiö keittokomerolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä lähde paratiisiin jos mun osa on yksiö keittokomerolla.
Minä en lähde paratiisiin, jos toiset komeilevat kaksikerroksisella pmakotitalolla uima-altainern. Minä en sellaista halua, koska vihaan siivoamista. Minä en sellaisia läänejä ala siivoamaan. Haluan kerrostaloon, jossa on yksiä alkovilla ja keittokomero. Lisäksi haluan huoltomiehen hoitamaan erilaisia tehtäviä talossa.
Eiväthän jt syrji mieleltään sairaita. Päinvastoin. Heitähän on vanhimmissa, pääkonttorissa ja hallintoelimessä niin että päät kolkkaa yhteen.
- Anonyymi
Kookoo5 tämä piti olla salaisuus, ei noin totuutta olisi ilmi saanut tuoda, peräilma saattanee suuttua ja päästellä seuraavassa tanssi tähtien kanssa ohjelmassa vanhinten mieli sutnauksen,
sillin ja sienen lemun makuisen, ei Jorma tykkää tästä.
Demonit pitäkää pierunne mahassa, jos ei ole oikeaa asiaa, kerran kirjastossa olin kannustettavana muutamasta pikku kepposestani, kun veli vanhenmuudelta tussahti ripulinen silli sienen makuinen, kysyin häneltä oletko Demoni, vastasi että "Bilemanin aasi Natzaareetista Jaakobin pojan sisähuoneessa syntynyt". Kehotin vaihtamaan sali pöksyt raappahousuihin, että herättäisi enempi intohimoja sisarissa, kun oli kateellinen kepposistani.
Aikansa nimittelivät ja sitten päättivät nimittää minusta veli vanhenmuuden palvelusvalvoja titteleillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675710Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344264Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971886- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715