Nainen mitä käsilaukkusi sisältää?

Anonyymi-ap

Täällä on käsilaukkukeskusteluja niin kysytään nyt tällaista. Minkälainen laukku sinulla on?
Saa miehetkin vastata jos käyttää laukkua/reppua johonkin mennessään.

59

480

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kerro. Se on jokaisen naisen salaisuus.

    • Musta, nahkainen pikkureppu. Ja niitä minulla on kaksi. Ennen pidin vain yhtä, mutta nyt on toinen varalla, jos reppu yllättäin hajoaakin.

      • Vakisisältö..
        Avaimet, lompakko, käteistä, sateenvarjo, nessuja ja kuukautissuojia.

        Vaihtosisältö ..
        Känny, välipalapatukka, kuulokkeet, pastillirasia ja ehkä särkylääkkeet.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vakisisältö..
        Avaimet, lompakko, käteistä, sateenvarjo, nessuja ja kuukautissuojia.

        Vaihtosisältö ..
        Känny, välipalapatukka, kuulokkeet, pastillirasia ja ehkä särkylääkkeet.

        Tarkoitat Tenoja? Ei kai tuon ikäisillä ole kuukautisia enää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat Tenoja? Ei kai tuon ikäisillä ole kuukautisia enää.

        Kyllä vielä satunnaisesti on. Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä vielä satunnaisesti on. Valitettavasti.

        Ei miehillä ole. Missään iässä.

        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehillä ole. Missään iässä.

        -sivusta

        Pah..


    • Anonyymi

      Sellainen, että kyllä sillä miestä humahuttaa jos tarve vaatii.

    • Anonyymi

      Useita erilaisia käsilaukkuja eri vuodenaika ja vaatteet, salkkuja ja reppu kypärälle ja huomioliiveille tai pikkumeikeille ja reissutavaroille. Meikkejä ja pikkutyökaluja saattaa olla joskus sekaisin ja mitä kaikkea nyt perustavaran mukana on. Avaimia, kännykkä, muistikirja, pc, salmiakkia, purkkaria, kyniä, vaihtokengät ja intiimi henkilökohtaiset.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa toisisällön valehtelu mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa toisisällön valehtelu mies!

        Hahaha, ei tarviikkaan kiinnostaa ja eikät ka ne miehetkään ihmettele koskaan mitä laukussani kannan, paitsi yksi ihminen kun mun käsilaukun paino kaatoi tuolin ja kuului TÖMPS! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha, ei tarviikkaan kiinnostaa ja eikät ka ne miehetkään ihmettele koskaan mitä laukussani kannan, paitsi yksi ihminen kun mun käsilaukun paino kaatoi tuolin ja kuului TÖMPS! :)

        ..Ja kun yhteen ravintolaan menin kerran iltaa viettämään putkilaukun kanssa. Ei mitään muistikuvaa miksei portsari ottanut tai itse sitä jättänyt narikkaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..Ja kun yhteen ravintolaan menin kerran iltaa viettämään putkilaukun kanssa. Ei mitään muistikuvaa miksei portsari ottanut tai itse sitä jättänyt narikkaan :)

        ..mutta oli se sentään parempi, kuin kukkaromallinen mustasilkkinen juhlakäsilaukku, josta jäi sulkijaraudat käsiin kun yritettiin saada mahtumaan mun kännykkää, huulipunaa ja pikkurahapussia.


    • Anonyymi

      Keskikokoinen olkalaukku, yleensä musta. Sen kokoinen, että ohimennen kaupassa käydessä sinne mahtuu myös pienet ostokset. (kokoa maitopurkki ja leipäpaketti).

      Mitä laukusta löytyy riippuu vähän siitä mihin olen menossa ja millainen esim. sää on. En kanna mm. sateenvarjoa aina mukanani. Minä laukusta yleensä aina löytyy, kotiavaimet, lompakko, puhelin, desinfioivia kosteuspyyhkeitä, kynä, muistilappuja, huuli- ja käsirasva. pari laastaria ja hakaneulaa, pieni paketti nenäliinoja, aurinkolasit kotelossa. Aikaa usein purkkaa, mutta nyt ei ollut.

      Vaihtelevasti laukusta voi löytyä likipitäen mitä vaan vaihtovaatteista ja kengistä lähtien. Eväät, juomapullo, kahvia hyvässä termosmukissa. Silloin kun muksu oli pieni käsilaukussa kulki mukana vaipat ym. vauvajutut. En ikinä kantanut mitään erillistä hoitolaukkua.

    • Anonyymi

      Kurpitsan.

    • Anonyymi

      Mä pärjään tosi kevyesti. Lompakko, avaimet, puhelin, kuulokkeet ja joku ostoskassi sekä satunnaisesti joku välipalapatukka. Toki jos menee jonnekin muualle reissuun, niin sitten pitä varautua vähän paremmin.
      N31

    • En käytä, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin sinne:

      Nenäliinoja, buranaa, nippusiteitä, reutalankaa, pihdit, sakset ja teippiä. Laturin puhelimelle. Laastaria. kertakäyttösadetakin. Niin ja kortsuja...

      Eiköhän noilla selviäis jo pitkälle. :oD

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen ja ajoittain varmaan ihan tarpeellinen sisältö. Onko nippusiteille paljonkin käyttöä? En oo naisena tarvinnut ikinä, kerran tosin lapsena testasin mielenkiinnosta "salaa" et onks se oikeasti niin pitävä mitä sanotaan. On se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen ja ajoittain varmaan ihan tarpeellinen sisältö. Onko nippusiteille paljonkin käyttöä? En oo naisena tarvinnut ikinä, kerran tosin lapsena testasin mielenkiinnosta "salaa" et onks se oikeasti niin pitävä mitä sanotaan. On se.

        No aika usein niille ois ollut käyttöä. Rautalankakin ajais saman asian, mutta se on aika raffi johonkin silmälasin sankaan tms....

        Joskus aikoinaan lenti ihan uusista farkuista nappi....onneks oli rautalankaa ja pihdit, niin sain sen napinreijän läpi rautalangan ja sen taas napin lävestä läpi ja kiiinni vyölenkkiin...voila... ja sain sen helposti aukikin veskissä...
        Autosta siis löytyi...mutta tuohon olisi taas nippuside huono...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No aika usein niille ois ollut käyttöä. Rautalankakin ajais saman asian, mutta se on aika raffi johonkin silmälasin sankaan tms....

        Joskus aikoinaan lenti ihan uusista farkuista nappi....onneks oli rautalankaa ja pihdit, niin sain sen napinreijän läpi rautalangan ja sen taas napin lävestä läpi ja kiiinni vyölenkkiin...voila... ja sain sen helposti aukikin veskissä...
        Autosta siis löytyi...mutta tuohon olisi taas nippuside huono...

        Tuosta tuli mieleen, että tätini on pelastanut jonkun joka oli autonsa kanssa pulassa, niin sukkahousuilla 😂 En todellakaan muista mihin niitä tarvittin, mutta se oli silloin pelastus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleen, että tätini on pelastanut jonkun joka oli autonsa kanssa pulassa, niin sukkahousuilla 😂 En todellakaan muista mihin niitä tarvittin, mutta se oli silloin pelastus.

        Joku joskus väitti, että sukkahousuista sais laturinhihnan, mutta jotenkin epäilen...:oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joku joskus väitti, että sukkahousuista sais laturinhihnan, mutta jotenkin epäilen...:oD

        No mä en tiedä autojutuista mitään, enkä tajua mitä tuo tarkoittaa edes, mutta joku tossa hihna-sanassa soittaa kelloja että olis EHKÄ liittynyt siihen 🤔Mut en nyt sano mitään kun tosta on niin kauan aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä en tiedä autojutuista mitään, enkä tajua mitä tuo tarkoittaa edes, mutta joku tossa hihna-sanassa soittaa kelloja että olis EHKÄ liittynyt siihen 🤔Mut en nyt sano mitään kun tosta on niin kauan aikaa.

        No joskus vuonna kivi ja tappi autoissa oli vain se laturi, jota apulaitehihna pyöritti...sekä laturinkin oli pienempi ja hihna myös....Ehkä se onkin voinut olla mahdollista... :o)

        Autoissakaan ei ollut liiemmin sähkövehkeitä... Että saattoi toimiakin...

        Mutta nyt sais olla aika topakat Norlynit. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joku joskus väitti, että sukkahousuista sais laturinhihnan, mutta jotenkin epäilen...:oD

        Sukkahousuista saa ihan mitä vaan, sipulipussinkin. Kyllä ne kestää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sukkahousuista saa ihan mitä vaan, sipulipussinkin. Kyllä ne kestää.

        Salaattilingonkin.... ;oD

        Handsfreen ja monta muuta kivaa. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joku joskus väitti, että sukkahousuista sais laturinhihnan, mutta jotenkin epäilen...:oD

        Olen kiinnittänyt laiturin sukkahousuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kiinnittänyt laiturin sukkahousuilla.

        Mä itseasiassa viime keväänä tongin vaatekassista tytön entiset sukkahousut uppopumpun suojaksi...se esti pikkukivien imeytymisen pumppuun...toimi loistavasti. Tyttökin nauroi kun näki systeemin. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mä itseasiassa viime keväänä tongin vaatekassista tytön entiset sukkahousut uppopumpun suojaksi...se esti pikkukivien imeytymisen pumppuun...toimi loistavasti. Tyttökin nauroi kun näki systeemin. :oD

        Hahhhahhah! :D


    • Ite tehty musta olkalaukku minkä läpässä lukee että "Kukkia saatana!"
      Sisältää mm. känny, lompakko, avaimet (jos eivät vaatteiden taskuun sovi), varasytkäri, tumppipurkki, tupakat, pimppirättejä (eli terveyssiteitä), nenäliinoja, vanhoja kuitteja, huulirasva ehkä myös huulipuna, satunnaisesti kondoomeja, kiinnostavan näköisiä pikkukiviä..

      • Anonyymi

        Hyh Hyh. Ei kovin naisellista :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyh Hyh. Ei kovin naisellista :(

        So not🤷


      • Anonyymi

        Itse tehty? Nahasta, vai kankaasta? Muotoon pakotettu vai löysä? Neuloit vai niittasit. Tein aikoinaan nahasta pari uudisraivaaja-tyyppistä olkalaukkua, jollaisia mustaruutiampujat käyttävät. Nykyinen nimitys lienee jahtilaukku.


      • Anonyymi

        Miksi noin ruma teksti? Siinä ei ole mitään hauskaa. Eikä
        Naisellista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse tehty? Nahasta, vai kankaasta? Muotoon pakotettu vai löysä? Neuloit vai niittasit. Tein aikoinaan nahasta pari uudisraivaaja-tyyppistä olkalaukkua, jollaisia mustaruutiampujat käyttävät. Nykyinen nimitys lienee jahtilaukku.

        Kankaasta, ommeltu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin ruma teksti? Siinä ei ole mitään hauskaa. Eikä
        Naisellista.

        On siinä jos näkee kokonaisuuden ja tuntee minut,
        Ja mikä pakko on olla "naisellista"?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        On siinä jos näkee kokonaisuuden ja tuntee minut,
        Ja mikä pakko on olla "naisellista"?

        Lähtökohta on : Käsilaukku - naiseuden perusolemus.


      • No ihan sun näköinen olkalaukku sitten. :oD

        Voisko noi pimppirätit nimetä japaninlippupohjiksi? :oD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohta on : Käsilaukku - naiseuden perusolemus.

        Sivusta totean, että saa se sulle olla. Älä oleta sen olevan sitä muille.


      • Disseisback kirjoitti:

        No ihan sun näköinen olkalaukku sitten. :oD

        Voisko noi pimppirätit nimetä japaninlippupohjiksi? :oD

        No niin se on😃 siinä on myös niitä kukkia ja kirkkoveneitä..

        Ite tein ja säästin saatana😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohta on : Käsilaukku - naiseuden perusolemus.

        Lähtökohta on, et se on tavaroiden säilytyspaikka,
        Semminkin ku naisten vaatteissa on yleensä onnettoman vähän ja onnettoman kokoisia taskuja,


      • m.wurst kirjoitti:

        No niin se on😃 siinä on myös niitä kukkia ja kirkkoveneitä..

        Ite tein ja säästin saatana😃

        No ei huono....helvetti. :oD


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Lähtökohta on, et se on tavaroiden säilytyspaikka,
        Semminkin ku naisten vaatteissa on yleensä onnettoman vähän ja onnettoman kokoisia taskuja,

        Tai jos on, niin voi tulla oudon muotoset rinnat tai muhkuraine takapuoli 😂 ainakin noin omasta mielestäni


    • Anonyymi

      Tekomulkku

    • Anonyymi

      hyvä tuollannkin: mitähän joku iner jas tuo juttelevat keskellä yötä jotain heh

    • Minun käsilaukkuni, tai siis pikkureppu, on juuri nyt poikkeustilassa. Joskus, aikoja sitten, levitin sen sisällön yksisarvisen ketjuun. Silloin käsilaukkuni oli enemmän luonnontilassa. 🙂

    • Anonyymi

      Monta laukkua turkoosi, mintunvihreä, vaaleanpunainen, musta,ruskea, sekä kangaslaukkuja. Siellä nyt on vaikka mitä meikkejä huulipuna ja meikkivoidepuuteri. Kännykkä, särkylääkettä, terveyssiteitä, avaimet,korvikset, nenäliinoja, joskus lapsille vaippoja sekä kosteusliinoja.

    • Anonyymi

      Lompakkona vetoketjupussukka ja sisällä kortit, käteinen, ns. herrasmiehen linkkari, kokoontaittuvat sakset ja minitaskari. Mies olen.

      • Anonyymi

        Miksei miehillä ole enempää tavaraa? Luuletko pärjääväsi noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei miehillä ole enempää tavaraa? Luuletko pärjääväsi noin?

        Onhan siellä vielä tilaa esim. sarkasmille :) aikoinaan oli myös minisytkäri vielä silloin, kun polttelin. Niin ja pieni teleskooppikuulakärkikynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä vielä tilaa esim. sarkasmille :) aikoinaan oli myös minisytkäri vielä silloin, kun polttelin. Niin ja pieni teleskooppikuulakärkikynä.

        Ota hyvä mies jotain edes vähän enemmän.
        On sitten turvallisempia kulkea maailman turuilla.


    • Mulla on erilaisia laukkuja, joita joskus vaihtelen. Yleensä se on kuitenkin joku kangaskassi tai Guess -merkkinen laukku.
      Siellä on aina avaimet, lompakko, puhelin saattaa olla siellä myös, ellei se ole mun kädessä. Joskus voi olla huulipuna tai huulikiilto, joskus menkkasuojia. Eli aika yksinkertainen sisältö.

    • Anonyymi

      Mulla on useampikin käsilaukku vaatehuoneessa, joita aika harvoin enää käytän. Tähän aikaan vuodeta pärjään takkini taskuilla, loistavasti! Rintataskussa; takin sisäpuolella mä säilytän ajokorttiani ja sairasvakutuskortti. Muovitaskua jossa mulla on 50€ seteli ja pankkikortti. Takin sivutaskussa; on pieni nahkainen kukkaro kolikkoineen, kännykkä ellei se ole koelaudan telineessä ajaessani, huulirasva huulikiilteellä, ja pari nenäliinaa, varmuuden vuoksi!

      Auton hanskalokerossa on pari tampoonia, pieni paperinenäliina pakkaus,
      mini hiusharja ajalta jolloin saatoin sitäkin tarvita ja aurinkolasit kotelossaan, sekä ehjät tummat sukkahousut avaamattomassa paketissaan.
      Jotain muutakin ehkä on kertynyt hansikaslokeroon, roinaa... ei mitään arvokasta.
      Autossa muuten on (sen oma) ensiapulaukku. O mat tarvikkeet myös autolle; mistä mä parhaiten osaan varmaan käyttää-> varoituskolmioita 2 kpl!
      Noilla mä tulen oikein hyvin toimeen!
      trollikka

      • Anonyymi

        Sulla on ketjun isoin käsilaukku ... auto. 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on ketjun isoin käsilaukku ... auto. 😛

        Uskoakseni myös kallein!😛


      • Anonyymi

        Kauppakassista mä olen kuullut, mutta en ennen käsilaukusta. 😎


    • Käytän arjessa kahta laukkua, pienempää mustaa nahkaista käsilaukkua sekä isompaa mustaa, myöskin nahkaista shopper-mallista laukkua, johon mahtuu läppäri.

      Molemmissa arkilaukuissani on tyypillisesti (läpppäri työpäivinä), kännykkä, lompakko, avaimet, vesipullo, huulirasva, käsirasva, huultenrajauskynä, huulikiilto/puna, puuteri, käsidesi, kuukautissuojia, paperia, kyniä, kasa epämääräisiä kuitteja ja joskus jotain satunnaisjuttuja, kuten kadulla jaettuja näytteitä, jotka olen unohtanut laukkuuni.

      Iltalaukkuna olen viime aikoina käyttänyt mustaa tikattua pikkulaukkua kultaisin tehostein, mutta se on niin pieni, että sinne mahtuu vain lompakko, kännykkä, avaimet ja muutama meikkijuttu.

    • Tällä hetkellä käytän Adrienne Vittadinin sinistä käsilaukkua, jonka ostin viime vuonna matkoilta.
      Laukussa on lompakko, kännykkä, avaimet, muistio, kynä, taskukalenteri ja huulipuna (Lancome - Rose Nocturne)

    • Anonyymi

      Kesällä muovikassi jossa rahapussi puhelin ja tupakit ei mahdu verkkareiden taskuun ja töihin sama mut eväät lisänä tai joskus harvoin kaljaa ja tupakit pyörän korissa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe