Jaahans... S24 on päättänyt tehdsä uudistuksia ja kas vain, rikkihän se meni taas

Ei ehkä näy muumeille niinkään, mutta rekuilla näkyy. Jokainen rekku voi piipahtaa kurkkaamassa omaa "julkista profiiliaan" ja siellä kuva sekä esittelyn yhteydessä on sininen linkki "uusi profiili". Sitä klikkaamalla näkee... No sen että täysin kesken on ja luultavasti rikki sittenkin kun valmistuu, eli kannattaa kopioida talteen kaikki mitä on itsestään vanhaan profiiliin laittanut ellei halua rakennella profiilinsa sisältöä täysin uudelleen.

Ihan rehellisesti, kohta 15 vuotta tätä seuranneena... Vain S24:n IT-kuoro sutii asiat pahemmin vihkoon kuin mm. Apotin kanssa hommat pissittiin ja Apotti on pahimmasta päästä esimerkkinä. Joten ihan hirveitä odotuksia ei nytkään ole, vaan ennemminkin odotan mielenkiinnolla toimii profiilien osalta mikään kunnolla seuraavan vuoden aikana...

105

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tarkemmin katsoen, omasta ns. vanhasta profiilista on kadonnut 60% kuvailutekstistä eli jäljellä on se, mitä ovelat ovat onnistuneet siirtämään uuteen profiiliin. Ilmeisesti S24:n it... no tyypeillä, nätisti sanottuna on vaikeus kyetä käsittelemään useampaa kuin noin 50 sanaa kerrallaan. Excellent, vain parhaimmat kykenevät tällaiseen.

      Ai niin. Koitin heittää palautetta virallisella palautelomakkeella. Useammankin kerran. Arvatkaa toimiiko lomake...

      • Mulla on hävinnyt se ainoa lause mitä siellä oli. Ei siis onnistunut 4-5 sanan siirto myöskään.


      • Citrinella kirjoitti:

        Mulla on hävinnyt se ainoa lause mitä siellä oli. Ei siis onnistunut 4-5 sanan siirto myöskään.

        Sama mulla, yks lauseen tapainen mikä oli, nii kippas kappas eipä oo enää..


      • m.wurst kirjoitti:

        Sama mulla, yks lauseen tapainen mikä oli, nii kippas kappas eipä oo enää..

        Voi miten söpö mussukka olet tuossa profiilikuvassa :3


      • m.wurst kirjoitti:

        Sama mulla, yks lauseen tapainen mikä oli, nii kippas kappas eipä oo enää..

        Eikä vellikello enää avaa viestiä iphonella… S-keli sentään! Vastaukset joutuu käsin etsimään. Osa jää siksi lukematta ja myös vastaamatta.


      • Citrinella kirjoitti:

        Mulla on hävinnyt se ainoa lause mitä siellä oli. Ei siis onnistunut 4-5 sanan siirto myöskään.

        No jos on lukihäröiiinen, niin eihän se onnistu. Ja se myös selittää miksi koodin hinkkaaminen ja debuggauskin menevät aina reisille, kuukausiksi.


      • m.wurst kirjoitti:

        Sama mulla, yks lauseen tapainen mikä oli, nii kippas kappas eipä oo enää..

        No sait kuitenkin pitää tuon Jeesus-maalausta muistuttavan proffakuvan 😂


      • Citrinella kirjoitti:

        Eikä vellikello enää avaa viestiä iphonella… S-keli sentään! Vastaukset joutuu käsin etsimään. Osa jää siksi lukematta ja myös vastaamatta.

        Luultavasti koodissa on jotain mikä ei toistaiseksi tue iPhoneja, ihan tyypillistä unohtaa verkkopalvelun mobiilituki muutoksia tehdessä ja sitten ihmetellään kun joku 50-90% asiakkaista kitisee ja osa myös kaikkoaa. Normipäivä kun ei osata, ei valmistella, ei suunnitella, ei testata, ei tiedottaa. Mä nään tätä joka toinen päivä töissä, niin ei ihan hirveästi yllätä. Tosin se yllättää, että taho kehtaa mainostaa itseään Suomen suurimpana ja parhaimpana, koska vain ensimmäinen väittämä pitää paikkansa...


      • Palstakamu kirjoitti:

        Voi miten söpö mussukka olet tuossa profiilikuvassa :3

        Rippikouluikäinen, tai siis konfirmaatiotilaisuudesta tuo kuva,


      • Citrinella kirjoitti:

        Eikä vellikello enää avaa viestiä iphonella… S-keli sentään! Vastaukset joutuu käsin etsimään. Osa jää siksi lukematta ja myös vastaamatta.

        Mulla toimii oneplussalla, ainaki vielä

        *koputtaa puuta*


      • randombypasser kirjoitti:

        No sait kuitenkin pitää tuon Jeesus-maalausta muistuttavan proffakuvan 😂

        No minähån olen uusi Messias,

        Mut shh🤫


      • m.wurst kirjoitti:

        No minähån olen uusi Messias,

        Mut shh🤫

        Messias = Saisse M 🤔😁


      • m.wurst kirjoitti:

        Mulla toimii oneplussalla, ainaki vielä

        *koputtaa puuta*

        Toi 1+ on Android ja iPhone on iOS, ihan eri kattaus, siksi ongelmat. Mutta kyllä ne sen pian korjaa, iPhone on niin suosittu luuri.


      • randombypasser kirjoitti:

        Messias = Saisse M 🤔😁

        Öri öri öri🖕😘


      • randombypasser kirjoitti:

        Luultavasti koodissa on jotain mikä ei toistaiseksi tue iPhoneja, ihan tyypillistä unohtaa verkkopalvelun mobiilituki muutoksia tehdessä ja sitten ihmetellään kun joku 50-90% asiakkaista kitisee ja osa myös kaikkoaa. Normipäivä kun ei osata, ei valmistella, ei suunnitella, ei testata, ei tiedottaa. Mä nään tätä joka toinen päivä töissä, niin ei ihan hirveästi yllätä. Tosin se yllättää, että taho kehtaa mainostaa itseään Suomen suurimpana ja parhaimpana, koska vain ensimmäinen väittämä pitää paikkansa...

        Tuo vika on ollut pidempään jo, en vaan ole jaksanut murmuttaa ääneen.


      • Citrinella kirjoitti:

        Tuo vika on ollut pidempään jo, en vaan ole jaksanut murmuttaa ääneen.

        Aaa, no sitten se johtuu jostain puhelimesi haukkaamasta päivityksestä luultavimmin. Tai no ei se suoraan siitä johdu, vaan siitä että puhelin päivittyi ja S24 ei ole jaksanut panostaa oman alustansa sovittamiseen uudelle iOS:lle. Tai no ei varmaan edes iOS:lle, vaan päivitetylle Safarille. Mutta sen kohdalla S24 ei ole yksin, aika moni palveluntarjoaja tekee samoin, antavat Applen hörhöttää ja odottavat että Apple itse päivittää päivityksensä ja vasta sitten katsotaan tartteeko mitään omalla alustalla edes korjata. Toistuu kerran-pari vuodessa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Messias = Saisse M 🤔😁

        Meetwurst Kristus!

        Kuulostaa kyllä pahalta..🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaa, no sitten se johtuu jostain puhelimesi haukkaamasta päivityksestä luultavimmin. Tai no ei se suoraan siitä johdu, vaan siitä että puhelin päivittyi ja S24 ei ole jaksanut panostaa oman alustansa sovittamiseen uudelle iOS:lle. Tai no ei varmaan edes iOS:lle, vaan päivitetylle Safarille. Mutta sen kohdalla S24 ei ole yksin, aika moni palveluntarjoaja tekee samoin, antavat Applen hörhöttää ja odottavat että Apple itse päivittää päivityksensä ja vasta sitten katsotaan tartteeko mitään omalla alustalla edes korjata. Toistuu kerran-pari vuodessa.

        En muista kuanko vika on ollut, ei kovin kauaa.


      • m.wurst kirjoitti:

        Meetwurst Kristus!

        Kuulostaa kyllä pahalta..🤔😂

        MeatWurstiStus!


      • Citrinella kirjoitti:

        En muista kuanko vika on ollut, ei kovin kauaa.

        Vastanhan tuohon tuli noita päivityksiä, ei ole pitkäkään aika.


      • No mulla ei näköjään oo siirtynyt sanan sanaa vaan kaikki on kadonnut eikä kuvausta oo ollenkaan.😂.


      • randombypasser
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No mulla ei näköjään oo siirtynyt sanan sanaa vaan kaikki on kadonnut eikä kuvausta oo ollenkaan.😂.

        Norpalla tai käydä samoin, joillain on jäljellä jotain, näyttäis menevän ihan tuurilla 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Norpalla tai käydä samoin, joillain on jäljellä jotain, näyttäis menevän ihan tuurilla 😂

        Jep ihan taitaa kolikonheittoo olla että miten menee.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep ihan taitaa kolikonheittoo olla että miten menee.🙂.

        Hys, älä vaan arvostele, se on kuulemma kiellettyä ja minä sain siitä jo sapiskaa, ainakin viidesti. Ja muuten, palstan uudistukset on ainoa tunnettu kolikonheitto, jossa kolikko jää aina lappeelleen, ikinä ei tule kruuna eikä klaavaa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hys, älä vaan arvostele, se on kuulemma kiellettyä ja minä sain siitä jo sapiskaa, ainakin viidesti. Ja muuten, palstan uudistukset on ainoa tunnettu kolikonheitto, jossa kolikko jää aina lappeelleen, ikinä ei tule kruuna eikä klaavaa 😂

        No kaikki kielettyhän on tunnetusti sananlaskun mukaan kivaa niin että...🤣.


    • Tahtoisiko joku kertoa enemmän tästä aiheesta?
      Tällei vasta tänne tulleena kyselen.

      • No siis S24:llä on tapana tehdä muutoksia koko palveluun, kertomatta siitä mitään etukäteen ja tähän mennessä en muista yhtään muutosta mikä olisi onnistunut eli aina muutoksen yhteydessä palvelu on enemmän tai vähemmän paskana viikkoja, toisinaan kuukausia. Niinpä etenkään omaan profiiliin ei kannata vuodattaa parhaita runojaan tai vaikka suosikkielokuviensa listaa, koska jos mikään on varmaa, niin se että ne asiat enemmän tai vähemmän tuhotaan S24:n toimesta viimeistään 24kk päästä -> "kehitimme S24:ää paremmaksi..."

        Jokainen uusi omistaja on hehkuttanut kuinka he tulevat panostamaan palveluun ja rehellisesti sanoen jokaisen uuden omistajan myötä asiat hoidetaan aina vain surkeammin. Esimerkiksi aiemmin tuli ennalta tieto, että palvelua muutetaan xx.xx. alkaen ja sellaista, sitä ei enää ole vuosiin tullut. Kun ennakkoilmoitukset loppuivat, tuli kuitenkin mutosten myötä infot, että näitä asioita "kehitimme" ja näin ne muuttuivat. Nyt ei tule yhtään mitään, kaikki vain yhtäkkiä oksennetaan syliin ja ollaan hiljaa.

        Kun itse työskentelen alalla, niin on hiukan perspektiiviä tämän tuhkaluukun tapaan hoitaa näitä asioita ja kieltämättä arvosana ei mairittelisi ketään eikä edes mitään. Näitä ongelmia ei esiintyisi, jos olisi olemassa varteenotettavaa kotimaista kilpailua. No itse asiassa S24:ää ei enää edes olisi olemassa, jos olisi varteenotettavaa kotimaista kilpailua. Eli sitten vain lottoamaan urakalla 😂


    • Onneksi profiilikuva sentään säilyi. Vaikka on se jossain tuolla kovalevyllä tallessa.

      • No mun profiilikuva oli teurastettu, vaan kumman äkkiä se ilmestyi edes profiiliin kun alkoi urputtamaan. Näissä kommenteissa sen näkyminen on ihan 1X2, pääosin 0. Kun pannaan 4-vuotias korjaamaan koodia, niin saadaan sitä mitä 4-vuotiaalla on antaa, enempää ei voi vaatia.


    • Anonyymi

      Ettei olisi rekkaamattomien vastaisku? Vähän niin kuin nato venäjä vääntö? Rekkaamattomat yrittää purkaa kaiken rekattujen rakentaman, pölähtää kuin nordstream -putki jenkkien ja brittien salaoperaatiossa. Rekattujen pitää olla vain vahvoja kuin venäjä, kestää rekkaamattomien ulinat ja pakotteet niin kyllä se siitä.

      -harmiseikirk-

      • Ehdottomasti tutkimisen arvoinen teoria 🙂


    • No välillä mulla tää S24 jumittaa ja tulee oi voi, se on rikki nyt. Toi jumitus voi kyllä osin olla myös siitä, kun tää mun konekin on aika vanha, koska välillä toi Youtubekin katkoo joidenkin videoitten kohalla. Ja välillä mulle tulee viesti, kun yritän lähettää komenttia: vaikutat botilta.

      • Kyllä tää jumittelee säännöllisen epäsäännöllisesti ihan millä tahansa laitteella ja nettiyhteydellä, tekninen rakenne on aika raskas, mutta sitä se teettää kun on iso.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä tää jumittelee säännöllisen epäsäännöllisesti ihan millä tahansa laitteella ja nettiyhteydellä, tekninen rakenne on aika raskas, mutta sitä se teettää kun on iso.

        Jep. Mulla kuitenkin jumittaa varmaan myös sen takia, kun kone kuumenee ja tää ei oo enää mikään uus kone. Mutta S24 kyllä jumittaa välillä muutenkin kyllä, oot oikeessa. Joskus en oo meinannu päästä tänne ja kun oon klikannu jotaun keskustelua, niin on ilmotettu, että sivua ei löydy tai se on rikki nyt.


    • Mulla näkyy se vanha profiilisivun teksti. Miksköhän, kun poistin sen ja lisäsin siihen mielenkiinnonkohteiden alle joitain kappaleita, joista oon tykänny? Ja näin tein jo joskus kesällä.

      • No kappas, niinpä tosiaan on. No multa hävis 60% tekstistä jonka kirjoittelin joskus keväällä.


      • randombypasser kirjoitti:

        No kappas, niinpä tosiaan on. No multa hävis 60% tekstistä jonka kirjoittelin joskus keväällä.

        Tyhmää. No, mää laitan siihen uudestaan kappaleita kohta puoleen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tyhmää. No, mää laitan siihen uudestaan kappaleita kohta puoleen.

        Muista lisätä Green Day listalle 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Muista lisätä Green Day listalle 😉

        Ei nyt valitettavasti tullut Green daytä, mutta mietin sitä kyllä. Nyt täytyy kuotenkin sen, joka haluaa kuunnella kappaleita kopsata kappaleen Youtubeosoite osoitekenttään, koska osoitteet eivät näy sinisenä. Mutta väliäkös tuolla. Ainakin tietsikalla surffailevat voivat noin tehdä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei nyt valitettavasti tullut Green daytä, mutta mietin sitä kyllä. Nyt täytyy kuotenkin sen, joka haluaa kuunnella kappaleita kopsata kappaleen Youtubeosoite osoitekenttään, koska osoitteet eivät näy sinisenä. Mutta väliäkös tuolla. Ainakin tietsikalla surffailevat voivat noin tehdä.

        No pelkällä biisin nimellä pääsee yleensä pitkälle JuuTuupissa, niin enempäähän ei välttämättä tarttekaan 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        No pelkällä biisin nimellä pääsee yleensä pitkälle JuuTuupissa, niin enempäähän ei välttämättä tarttekaan 👍

        Näinpä, totta.


    • Anonyymi

      Heh. Viheliäinen rekkuvirus.. :D

      • Rehellisesti, se on vain sun unelmasi. Todellisuus on tylsempi, S24 koittaa taas kehittää jotain "parempaa", mikä ei ole ikinä onnistunut. En olisi kovin yllättynyt, jos palsta kyykkäilisi seuraavien viikkojen aikana useita kertoja päivässä, niin se on aina ennenkin mennyt 😂


    • Täällä on aina tykätty tehdä muutoksia. Tarkoitushan on kurjuuden maksimointi. Kun ihmiset oppii selviämään aiemmista huononnuksista, niin sit huononnetaan lisää.

      Huomasin taannoin, että etsi-toiminto on surkea. Joten sitä ei voi enää käyttää...

      Varmaan muitakin huononnuksia tullut, mutta vielä täällä vaan sinnikkäästi porukka kirjoittelee. 😁

      • "Kun ihmiset oppii selviämään aiemmista huononnuksista, niin sit huononnetaan lisää. "

        Pitää prikulleen paikkansa S24:n kohdalla. Totutetaan ihmiset sontaan ja voidaan taas säästää jossain järjestelmäkuluissa, sitten heikennetään lisää ja odotellaan, kun kitinä vaimenee, toistetaan sama. Hyvin on toiminut jo ainakin sen reilut kymmenen vuotta minkä tiedän, Jasun sanojen mukaan reilut 15 vuotta. Ihan kiitettävä track record kyllä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        "Kun ihmiset oppii selviämään aiemmista huononnuksista, niin sit huononnetaan lisää. "

        Pitää prikulleen paikkansa S24:n kohdalla. Totutetaan ihmiset sontaan ja voidaan taas säästää jossain järjestelmäkuluissa, sitten heikennetään lisää ja odotellaan, kun kitinä vaimenee, toistetaan sama. Hyvin on toiminut jo ainakin sen reilut kymmenen vuotta minkä tiedän, Jasun sanojen mukaan reilut 15 vuotta. Ihan kiitettävä track record kyllä 🤣

        Joo. Varmaan on vaikeaa houkutella mainostajia mestaan, minkä sisällöntuottajat voi huonosti. 😁

        Pakko karsia ja.... kappas...mainostulot ja tulot yleensäkin putoo. Kumma homna? 😆


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Varmaan on vaikeaa houkutella mainostajia mestaan, minkä sisällöntuottajat voi huonosti. 😁

        Pakko karsia ja.... kappas...mainostulot ja tulot yleensäkin putoo. Kumma homna? 😆

        Niin, on se noinkin. Itse kun työskentelee samoissa hommissa, joskin hiukan eri sontakasassa, niin on aika helppo nähdä missä ainakin asiat menee pahasti vihkoon ja missä kohdissa voisi olla potentiaalia. Toki onhan noilla isoilla toimijoilla yleensä rykmentillinen nohevia konsultteja kertomassa mitä pitäisi ja mitä ei pitäisi tehdä, niin turha sitä on tavan käyttäjän koittaa ajatella.

        Sitten vuoden... Olikohan se nyt 2012, on tulot koko ajan pudonneet ja jokaisen uuden omistajan myötä aina vain enemmän parin ekan omistusvuoden jälkeen. Nykyinen omistaja on nyt juuri siinä pisteessä, ottamassa tuloissa ekaa kertaa turpaan ja elleivät myy tätä himmeliä viimeistään 2026 olen helvatan yllättynyt. Siis olettaen, että ostajia löytyy, mikä tottavie onnistuu, jos venäläisten sallitaan taas shoppailla Eyrööpässä vuonna 2026 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, on se noinkin. Itse kun työskentelee samoissa hommissa, joskin hiukan eri sontakasassa, niin on aika helppo nähdä missä ainakin asiat menee pahasti vihkoon ja missä kohdissa voisi olla potentiaalia. Toki onhan noilla isoilla toimijoilla yleensä rykmentillinen nohevia konsultteja kertomassa mitä pitäisi ja mitä ei pitäisi tehdä, niin turha sitä on tavan käyttäjän koittaa ajatella.

        Sitten vuoden... Olikohan se nyt 2012, on tulot koko ajan pudonneet ja jokaisen uuden omistajan myötä aina vain enemmän parin ekan omistusvuoden jälkeen. Nykyinen omistaja on nyt juuri siinä pisteessä, ottamassa tuloissa ekaa kertaa turpaan ja elleivät myy tätä himmeliä viimeistään 2026 olen helvatan yllättynyt. Siis olettaen, että ostajia löytyy, mikä tottavie onnistuu, jos venäläisten sallitaan taas shoppailla Eyrööpässä vuonna 2026 😁

        Jännä miten nykyään (vieläkin) kuvitellaan, että supistamalla toimintoja ja säästämällä saadaan jotain hyvää aikaan tuotteessa. 😁

        Ehkä massat suostuis vähän maksamaankin, jos homma toimis? 😁

        Äxä (x) ent. Twitterhän on vissiin jo tätä väläytellyt?


      • Disseisback kirjoitti:

        Jännä miten nykyään (vieläkin) kuvitellaan, että supistamalla toimintoja ja säästämällä saadaan jotain hyvää aikaan tuotteessa. 😁

        Ehkä massat suostuis vähän maksamaankin, jos homma toimis? 😁

        Äxä (x) ent. Twitterhän on vissiin jo tätä väläytellyt?

        Niinhän se menee, jotenkin kummasti vähemmästä tulee joka kierroksella enemmän... Hölmöläisten peitto?

        Tällä tuotteella, mikä ÄÄS24 nyt on, pitäisi käyttäjille maksaa. Niin aika hitosti tarttis petrata, että tästä kannattaisi maksaa. Oikeastaan petrata niin paljon, että luultavasti olisi parempi panna kioski kiinni ja aloittaa ihan alusta, tai sitten vain heivata käyttäjät pihalle ja viimeinen sammuttaa valot, kiitos.

        X tulee olemaan täysin maksullinen piankin, ellei mr. Musk päätä sulkea koko palvelua, siitä kaverista kun ei ikinä tiedä...


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinhän se menee, jotenkin kummasti vähemmästä tulee joka kierroksella enemmän... Hölmöläisten peitto?

        Tällä tuotteella, mikä ÄÄS24 nyt on, pitäisi käyttäjille maksaa. Niin aika hitosti tarttis petrata, että tästä kannattaisi maksaa. Oikeastaan petrata niin paljon, että luultavasti olisi parempi panna kioski kiinni ja aloittaa ihan alusta, tai sitten vain heivata käyttäjät pihalle ja viimeinen sammuttaa valot, kiitos.

        X tulee olemaan täysin maksullinen piankin, ellei mr. Musk päätä sulkea koko palvelua, siitä kaverista kun ei ikinä tiedä...

        No maksaminen on lopulta huono vertaus, tai määre... oikea kysymys olisi, että kuinka paljon?

        Voisin mä euron kuussa maksaa tästä(kin) 😄

        Mutta mieti mitä se täälläkin vois merkata, että 50% maksais sen euron kuussa, että saa suoltaa tänne shsibaa? 😁

        Se Muski ei välttämäti ole niin typerä, miltä vaikuttaa... Sen touhut vaan isossa kuvassa saattaa näyttää oudoilta....mut ihan kivasti sillä on tryffeliä. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        No maksaminen on lopulta huono vertaus, tai määre... oikea kysymys olisi, että kuinka paljon?

        Voisin mä euron kuussa maksaa tästä(kin) 😄

        Mutta mieti mitä se täälläkin vois merkata, että 50% maksais sen euron kuussa, että saa suoltaa tänne shsibaa? 😁

        Se Muski ei välttämäti ole niin typerä, miltä vaikuttaa... Sen touhut vaan isossa kuvassa saattaa näyttää oudoilta....mut ihan kivasti sillä on tryffeliä. 😃

        Näytä mulle muumi, joka maksaisi tästä senttiäkään? Rekut, ainakin osa, voisi varmaan euron kuussa maksaakin, ei se iso raha olisi, mutta joku 90% muumeista katoais sillä sekunnilla kun kattaus olisikin maksullinen.


      • randombypasser kirjoitti:

        Näytä mulle muumi, joka maksaisi tästä senttiäkään? Rekut, ainakin osa, voisi varmaan euron kuussa maksaakin, ei se iso raha olisi, mutta joku 90% muumeista katoais sillä sekunnilla kun kattaus olisikin maksullinen.

        No katsele ympärilles...

        Mikä tässä saitissa viehättää ihmisiä?

        No se on anomuumeus...ja vsljastamalla se oikein, varmasti hynää tulis...Nää vaan miettii samoin...että kaikki häviää...Se riski onkin tämän ssitin maku, elikkä suola. Siitä on maksettu aina. Kyse on enfmpi tekninrn varmaan...miten pysyä anonyyminä, jos maksaa...


      • Disseisback kirjoitti:

        No katsele ympärilles...

        Mikä tässä saitissa viehättää ihmisiä?

        No se on anomuumeus...ja vsljastamalla se oikein, varmasti hynää tulis...Nää vaan miettii samoin...että kaikki häviää...Se riski onkin tämän ssitin maku, elikkä suola. Siitä on maksettu aina. Kyse on enfmpi tekninrn varmaan...miten pysyä anonyyminä, jos maksaa...

        Todelliset muumit, siis muut kuin rekut, on sitä pitkälti siksi, etteivät halua antaa mitään tietoja itsestään minnekään, niin arvaapa moniko maksaisi edes euroa kuussa, kun se veloitushan ei enää olisi autenttisen anonyymiä? Ihme jos 10% aidoista muumeista jäisi.

        Ja rekut... Nythän rekku on pitkälti muumi, olkoonkin että jokin näennäinen kontaktipinta syntyy rekisteröityessä, mutta se maksu... Vaikka hinta olisi halpa, olisi se maksun henkilökohtaisten tietojen liittyminen rekku-tiliin joillekin liikaa, koska siellä takana on sitten ihan oikea henkilö jos rahaa seurataan. Ja toisille se pelkkä maksu olisi liikaa, siis nimenomaan periaatteellisesti, ei niinkään taloudellisesti. Tosin vaikkapa euro/kk on niin pieni raha, että sen periminen ei ole taloudellisesti järkevää edes vuosittaisena kertamaksuna, niin taloudellisesti tolkullinen hinta olisi noin 2,5€/kk alv 0% minimissään, se on valitettava fakta.

        Mutta voin toki olla väärässäkin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Todelliset muumit, siis muut kuin rekut, on sitä pitkälti siksi, etteivät halua antaa mitään tietoja itsestään minnekään, niin arvaapa moniko maksaisi edes euroa kuussa, kun se veloitushan ei enää olisi autenttisen anonyymiä? Ihme jos 10% aidoista muumeista jäisi.

        Ja rekut... Nythän rekku on pitkälti muumi, olkoonkin että jokin näennäinen kontaktipinta syntyy rekisteröityessä, mutta se maksu... Vaikka hinta olisi halpa, olisi se maksun henkilökohtaisten tietojen liittyminen rekku-tiliin joillekin liikaa, koska siellä takana on sitten ihan oikea henkilö jos rahaa seurataan. Ja toisille se pelkkä maksu olisi liikaa, siis nimenomaan periaatteellisesti, ei niinkään taloudellisesti. Tosin vaikkapa euro/kk on niin pieni raha, että sen periminen ei ole taloudellisesti järkevää edes vuosittaisena kertamaksuna, niin taloudellisesti tolkullinen hinta olisi noin 2,5€/kk alv 0% minimissään, se on valitettava fakta.

        Mutta voin toki olla väärässäkin.

        No en tiedä, kerkesitkö edellistä viestiäni sidäistää, mutta juurikin se, että rahavirta voidaan jotenkin hrnkilökohtaistaa...

        Se on ongelma...vai onko? En tiedä?

        Minusta on kummaa, että jotkut huijarit voi lsittaa tilinumeron ja sitä ei voida jäljittää, henkilöidä kehenkään, mutta jotain ei voisi maksaa, ja siitä ei jäisi yksilöivää tietoa...

        Johon on perkele, jos tämä näinpäin vaan on?


      • Disseisback kirjoitti:

        No en tiedä, kerkesitkö edellistä viestiäni sidäistää, mutta juurikin se, että rahavirta voidaan jotenkin hrnkilökohtaistaa...

        Se on ongelma...vai onko? En tiedä?

        Minusta on kummaa, että jotkut huijarit voi lsittaa tilinumeron ja sitä ei voida jäljittää, henkilöidä kehenkään, mutta jotain ei voisi maksaa, ja siitä ei jäisi yksilöivää tietoa...

        Johon on perkele, jos tämä näinpäin vaan on?

        Sisäistin kyllä, ei huolta.

        Se rahaliikenteen henkilökohtaisuus tulisi olemaan ongelma hyvin monille, oletettavasti enimmäkseen niille jotka eivät nytkään rekkaudu, mutta varmasti myös osalle rekuista.

        Se, että tilinumerolla voi feikata, on harvojen herkkua, vaatii tiettyjä ennakko... no olosuhteita ja osaamista. Ja senkin voisi estää täysin, jos maksuliikenteen hallinnoijilla olisi siihen halua.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sisäistin kyllä, ei huolta.

        Se rahaliikenteen henkilökohtaisuus tulisi olemaan ongelma hyvin monille, oletettavasti enimmäkseen niille jotka eivät nytkään rekkaudu, mutta varmasti myös osalle rekuista.

        Se, että tilinumerolla voi feikata, on harvojen herkkua, vaatii tiettyjä ennakko... no olosuhteita ja osaamista. Ja senkin voisi estää täysin, jos maksuliikenteen hallinnoijilla olisi siihen halua.

        No luulisi, että maksun pystyisi suorittamaan ilman korvamerkintää nykyään...

        Enkä edes ymmärrä, miksi siihen ei nykyään suoda mahkuja...nykyteniikan turvin, noin yleisesti... vai pelätäänkö trolleja?

        Tuntuu niitä nyjyäänkin riittävän 😄


    • Huomasin tämän jo eilen. Yläpalkista (oik. kulma) on hävinnyt profiilikuva. Taas tällaista päivitystä.
      Nämän palstapäivitykset eivät koskaan tiedä mitään hyvää. Turhauttavaa! 😫

      • Te olettekin tommonen yökukkuja Teidän Korkeutenne, me tavalliset kuolevaiset mennään aamulla töihin, niin ei useinkaan voi yötä myöten palstailla, nih. Eli oli se eilen vielä 23.15 ehjä itelläni 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Te olettekin tommonen yökukkuja Teidän Korkeutenne, me tavalliset kuolevaiset mennään aamulla töihin, niin ei useinkaan voi yötä myöten palstailla, nih. Eli oli se eilen vielä 23.15 ehjä itelläni 😂

        Joskus joutuu yökukkumaan, koska stressi lisää univelkaa, eikä OFF- nappulaa ole käytössä. Ajatukset ruuhkautuu.
        Yöllä palstaillessa nollautuu pää, eikä tarvitse ajatella mitään ihmeellistä. Terapeuttista.

        Täällä tapahtuu omituisia asioita öisin. Jonkun on oltava paikalla tarkkailemassa tilannetta. Kaikenmaailman hiippailijat ovat paikalla. 😃


      • tosi.typy kirjoitti:

        Joskus joutuu yökukkumaan, koska stressi lisää univelkaa, eikä OFF- nappulaa ole käytössä. Ajatukset ruuhkautuu.
        Yöllä palstaillessa nollautuu pää, eikä tarvitse ajatella mitään ihmeellistä. Terapeuttista.

        Täällä tapahtuu omituisia asioita öisin. Jonkun on oltava paikalla tarkkailemassa tilannetta. Kaikenmaailman hiippailijat ovat paikalla. 😃

        No mulla on palstalle nyt hiukan sama käyttötarkoitus, tulla hörisemään tänne asioita joilla saa työasiat mielestään kunnolla, kun fokusoituu selittämään jotain typerää tai vain verbaalisesti pahoittaa mieltään tänne jostain jääkaappimagneetista väärässä kohden jääkaapin ovea. Aaaa että nollautuukin, vaikken ihan yötä myöten kukukaan 😂

        Se on totta, YliWallan tarvitsee vahtia tai muuten menee ihan hulinaksi 😉


    • Anonyymi

      Öö no ketä tämäkään haittaa tai nappaa mitenkään??
      Uudistetaan lisää! Jee kannatetaan! Toivottavasti S24 on huomenna entistä uudempi ja visaisempi!

      Oon ylpee! Hyvin menee

    • Anonyymi

      Keskustelkaa älkääkä valittako nirppanokat

      • Lukutaidossa vikaa? Nähdäkseni edellä on hyvinkin konkreettisesti keskusteltu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lukutaidossa vikaa? Nähdäkseni edellä on hyvinkin konkreettisesti keskusteltu.

        Jossakin sinulla on vikaa? Etkö osaa käyttää palstaa kun valitat? Pitää osata odottaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin sinulla on vikaa? Etkö osaa käyttää palstaa kun valitat? Pitää osata odottaa!

        Kun näen surkeaa työnjälkeä, ei ole mitään syytä olla tuomatta sitä esille. Ja heti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kun näen surkeaa työnjälkeä, ei ole mitään syytä olla tuomatta sitä esille. Ja heti.

        Höpö höpö. Nyt kerrankin ovat ammattilaiset asialla. Ja epäammattilaiset muualla.

        Hienoa s24!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Nyt kerrankin ovat ammattilaiset asialla. Ja epäammattilaiset muualla.

        Hienoa s24!

        Palataan asiaan kun ymmärrät verkkoalustoja ja verkkopalveluiden prosesseja.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Palataan asiaan kun ymmärrät verkkoalustoja ja verkkopalveluiden prosesseja.

        Kyllä S24 ymmärretään! Älä sä huoli! Jatka vain keskustelua. Keksi kivoja aiheita. Kaikki skulaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä S24 ymmärretään! Älä sä huoli! Jatka vain keskustelua. Keksi kivoja aiheita. Kaikki skulaa.

        Edellisessä kommentissa kyse ei ollutkaan S24:n ymmärryksestä, vaan sinun ymmärryksestäsi asian tekniseltä osalta, joten palataan asiaan kun löydät sen ymmärryksen, kiitos.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Edellisessä kommentissa kyse ei ollutkaan S24:n ymmärryksestä, vaan sinun ymmärryksestäsi asian tekniseltä osalta, joten palataan asiaan kun löydät sen ymmärryksen, kiitos.

        Palaa sinä kotiisi. Me toiset keskustelemme sovussa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Edellisessä kommentissa kyse ei ollutkaan S24:n ymmärryksestä, vaan sinun ymmärryksestäsi asian tekniseltä osalta, joten palataan asiaan kun löydät sen ymmärryksen, kiitos.

        Äskenhän syytit S24 teknistä taidottomuutta. Hienoa, että mielipiteesi siis jo vaihtuikin!

        Ilolla eteenpäin uudistusten aallokossa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palaa sinä kotiisi. Me toiset keskustelemme sovussa.

        Aaa, vahingossa osuin arkaan paikkaan. No pahoittelut siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äskenhän syytit S24 teknistä taidottomuutta. Hienoa, että mielipiteesi siis jo vaihtuikin!

        Ilolla eteenpäin uudistusten aallokossa!

        Sulla on rajusti ongelmia ymmärtää lukemaasi, mutta onneksi se ei ole mun murheeni.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sulla on rajusti ongelmia ymmärtää lukemaasi, mutta onneksi se ei ole mun murheeni.

        Sinun murheesi tuntuu olevan uudistetun palstan omatoiminen ja osaava käyttö. Kokeilemalla oppii! Se ei saisi olla murhe sillä palsta toimii hyvin joustavasti.

        Iloa keskusteluun!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aaa, vahingossa osuin arkaan paikkaan. No pahoittelut siitä.

        Kyllä. Ei ole suotavaa arvostella S24 uudistuksia.


    • Anonyymi

      Päivällä ei näkyny profiilikuvaa ollenkaan vaan joku kirjekuori siinä tilalla. Sitten yhtäkkiä olikin se tukaatin kuva siinä profiilissa, eli se anonyymi, mutta tukka päässä. No kuitenkin viestiin tuli se mun profiilikuva. Nyt illalla oli edelleen se kirjekuori, mutta profiilissa oma kuva, mutta kuvaus puuttu, joka aamulka vielä oli. Nyt yritin kirjautua ha tuli se teksti oi voi se on rikki nyt.

      • Juurikin näin, toimii miten sattuu, jos toimii ollenkaan. Sitä kutsutaan uudistukseksi 😂


    • Mikä v*tun tarkoitus tällä operaatiolla taas oli, eikö nämä tyypit ole koskaan kuulleet vm:n käytöstä testaustarkoituksessa ennen muutosten käyttöönottoa. Tämä sentään on alusta missä ei tarvitse ottaa huomioon minkä päällä alusta toimii, luulisi telialla riittävän vähän paremmin osaamista näihin juttuihin. Pikku juttuja sinänsä mutta niitä löytyy liikaa kokonaisuudesta.

      • No noita samoja asioita tässä ihmettelen itsekin, kun kaikki olisi tarjolla ja itse asiassa valmiinakin, niin ei, ei vaan voi testata, ei tutkia, ei. Tehdään juuri se mitä ei pidä tehdä, eli heitetään raakile suoraan ns. tuotantoympäristöksi ja sitten kattellaan kun kaikki palaa helvetin tulissa. Ei siis vähäisintäkään projekti/prosessiosaamista, mikä on jo hiukan huolestuttavaakin.

        Ja viikon päästä elvistellään jossain mediassa, että hitto kun ollaan Suomen suurin ja kaunein, taaskin uudistettiin ja muuta sontaa. Vuodesta toiseen, omistajasta riippumatta, aina sama homma. Varoittaisivat edes ennalta, että Hei Taas Me Uudistetaan, niin tietäisi varmuuskopioida profiilinsa ja olla hetken poissa, odotella tulien sammumista.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No noita samoja asioita tässä ihmettelen itsekin, kun kaikki olisi tarjolla ja itse asiassa valmiinakin, niin ei, ei vaan voi testata, ei tutkia, ei. Tehdään juuri se mitä ei pidä tehdä, eli heitetään raakile suoraan ns. tuotantoympäristöksi ja sitten kattellaan kun kaikki palaa helvetin tulissa. Ei siis vähäisintäkään projekti/prosessiosaamista, mikä on jo hiukan huolestuttavaakin.

        Ja viikon päästä elvistellään jossain mediassa, että hitto kun ollaan Suomen suurin ja kaunein, taaskin uudistettiin ja muuta sontaa. Vuodesta toiseen, omistajasta riippumatta, aina sama homma. Varoittaisivat edes ennalta, että Hei Taas Me Uudistetaan, niin tietäisi varmuuskopioida profiilinsa ja olla hetken poissa, odotella tulien sammumista.

        Ole hyvä, älä käytä keskeneräisiä palveluja.


      • randombypasser kirjoitti:

        No noita samoja asioita tässä ihmettelen itsekin, kun kaikki olisi tarjolla ja itse asiassa valmiinakin, niin ei, ei vaan voi testata, ei tutkia, ei. Tehdään juuri se mitä ei pidä tehdä, eli heitetään raakile suoraan ns. tuotantoympäristöksi ja sitten kattellaan kun kaikki palaa helvetin tulissa. Ei siis vähäisintäkään projekti/prosessiosaamista, mikä on jo hiukan huolestuttavaakin.

        Ja viikon päästä elvistellään jossain mediassa, että hitto kun ollaan Suomen suurin ja kaunein, taaskin uudistettiin ja muuta sontaa. Vuodesta toiseen, omistajasta riippumatta, aina sama homma. Varoittaisivat edes ennalta, että Hei Taas Me Uudistetaan, niin tietäisi varmuuskopioida profiilinsa ja olla hetken poissa, odotella tulien sammumista.

        😂, tuo osuu kyllä napakymppiin "Hei Taas Me Uudistetaan"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä, älä käytä keskeneräisiä palveluja.

        Totaaa... Siis sultahan ei kysytty mitään, niin jos vaikka livahdat takavasemmalle keskustelemaan peilin kanssa, kiitos?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Totaaa... Siis sultahan ei kysytty mitään, niin jos vaikka livahdat takavasemmalle keskustelemaan peilin kanssa, kiitos?

        Minä osoitan teille totaaaaaaaa, että täällä voi keskustella.

        Muutenkin kuin valittamalla.


      • E-Lukka kirjoitti:

        😂, tuo osuu kyllä napakymppiin "Hei Taas Me Uudistetaan"

        Sanoisin, että valitettavasti osuu. Taaskin 😂

        Mä en jotenkin ymmärrä miten se on juuri aina ja taas uudestaan juuri S24, vuosi vuoden jälkeen, omistaja omistajan perään. Mä olen kuitenkin työskennellyt alalla pian 25 vuotta ja ihan rehellisesti yhtä paskaa track recordia ei ole tullut vastaan vielä missään. Eikä sekään vielä mitään, ainahan sitä asioita pomppaa syliin kun omistajat ja touhuajat vaihtuvat, mutta kun tuntuu ettei kukaan ikinä osaa oikein mitään ja vielä vähemmän oppii virheistään. Niin se on ällistyttävää kun se osuu tähän yhteen alustaan, vuosi toisensa jälkeen. No jos sitten Taas Vaikka Uudistetaan käyttäjät tyytyväisiksi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä osoitan teille totaaaaaaaa, että täällä voi keskustella.

        Muutenkin kuin valittamalla.

        No mutta kun katsos me muut keskustellaan, vaan sinä tulet kertomaan miten meidän pitäisi keskustella. Niin jos et ihan pöljä ole, ymmärtänet että olet täysin väärässä paikassa. Ja muuten, teille muumeillehan oli availtu niitä omia ei-rekatuille -ketjujanne, niin livahda niihin kertomaan miten saa tai ei saa keskustella, ne on oikea paikka siihen ja 100% varmuudella en tule sinne kitisemään.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sanoisin, että valitettavasti osuu. Taaskin 😂

        Mä en jotenkin ymmärrä miten se on juuri aina ja taas uudestaan juuri S24, vuosi vuoden jälkeen, omistaja omistajan perään. Mä olen kuitenkin työskennellyt alalla pian 25 vuotta ja ihan rehellisesti yhtä paskaa track recordia ei ole tullut vastaan vielä missään. Eikä sekään vielä mitään, ainahan sitä asioita pomppaa syliin kun omistajat ja touhuajat vaihtuvat, mutta kun tuntuu ettei kukaan ikinä osaa oikein mitään ja vielä vähemmän oppii virheistään. Niin se on ällistyttävää kun se osuu tähän yhteen alustaan, vuosi toisensa jälkeen. No jos sitten Taas Vaikka Uudistetaan käyttäjät tyytyväisiksi...

        No aikoinaan tuli tienattua leipänsä juuri ongelmienselvittäjänä, oiskohan noilla mulle töitä 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        No aikoinaan tuli tienattua leipänsä juuri ongelmienselvittäjänä, oiskohan noilla mulle töitä 🙂

        En tiedä olisko noilla töitä, mutta veikkaisin että jonkun kymmentätuhatta käyttäjää on sitä mieltä, että niillä todellakin olisi sulle töitä 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mutta kun katsos me muut keskustellaan, vaan sinä tulet kertomaan miten meidän pitäisi keskustella. Niin jos et ihan pöljä ole, ymmärtänet että olet täysin väärässä paikassa. Ja muuten, teille muumeillehan oli availtu niitä omia ei-rekatuille -ketjujanne, niin livahda niihin kertomaan miten saa tai ei saa keskustella, ne on oikea paikka siihen ja 100% varmuudella en tule sinne kitisemään.

        Kyllä minä saan tässä pitää S24 puolia. Olen keskustelija. Erittäin hyvä sellainen ja tunnen juuri nyt että kaikkien kanssa on hyvä aaltopituus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä saan tässä pitää S24 puolia. Olen keskustelija. Erittäin hyvä sellainen ja tunnen juuri nyt että kaikkien kanssa on hyvä aaltopituus.

        Aha, kemiat on kohdallaan ja käymisprosessi aluillaan 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä saan tässä pitää S24 puolia. Olen keskustelija. Erittäin hyvä sellainen ja tunnen juuri nyt että kaikkien kanssa on hyvä aaltopituus.

        Sanoisin, että olen painokkaasti eri mieltä, mutta tee mitä tykkäät.


      • randombypasser kirjoitti:

        En tiedä olisko noilla töitä, mutta veikkaisin että jonkun kymmentätuhatta käyttäjää on sitä mieltä, että niillä todellakin olisi sulle töitä 😂

        🙂, jäävi enemmistö, harmi


    • Anonyymi

      🤣😀😀😊😳😵😎

    • Anonyymi

      Hyvältä se sinun uusi profiili täältä käsin näyttää. Paljon selkeämpihän se on nyt. Mikä siinä sinusta on vikana?

      • Anonyymi

        Taitaa olla turhanpäiväistä narinaa ja pätemistä. Vanhemmilla ihmisillä esiintyy usein tällaista muutosvastarintaa, saattaa johtua esim. muistisairauksista, sillä niiden johdosta uuden oppiminen on vaikeaa.


    • Mitähän täällä on tapahtunut, sillä aikaa kun olin poissa?

      • Tietokoneesta tuli savu pihalle?


      • randombypasser kirjoitti:

        Tietokoneesta tuli savu pihalle?

        Jahas... 😆


      • mustasusi kirjoitti:

        Jahas... 😆

        Joo, vähän kävin kritisoimassa, kas kun olen katsonut tätä samaa settiä vuodesta 2009, mutta sehän ei käynyt joka toiselle, joten sain palautetta, en siis saa kritisoida. Palautehan ei itsessään koske kärkästä ja armotonta kritiikkiäni, ns. hahmoani. Eli normipäivä 😂


    • Anonyymi

      Voi mikä tragedia! Kyllä tälle jää Ukrainan sotakin toiseksi.

    • Anonyymi

      eräas pelijutrru ruli miewleen kuen yöskin viinamiehen peli; eli pitää heittää jotain kaljatuoppeja kovaa vauhtuhtia toisille...

    • Jahas.. Mullahan tämä just vähän aika sitten jo lagas niin, että jäin kuvan kanssa välimaastoon, eli että profiilissa oli eri kuva kuin tekstin vieressä. - Nyt ovat sitten päättäneet jättää profiilikuvaksikin tuon, mitä vain joskus joku yö testasin pari tuntia ja se mun suukuva on kokonaan kadonnut. 😒 - Onneksi olin jo itse aiemmin poistanut profiilin kuvauksen samalla kun säpon, niin ei tarvitse sitä harmitella..

      Voi hitsi, jos ovat hukanneet vaikka Norppa83:n tekstin, mikä oli todella huolella laadittu 😭

      • Tässä on olemassa sellainen riski, että vihdoin fiksaavat vanhan koodin. Ja esimerkiksi profiilikuvien osalta "vain" linkittävät kaikki kuvakohteet kulloiseenkin profiilikuvaan. Nimittäin profiilikuvien käyttäytymisestä näkee, että jokaisella profiilikuvalla on ainakin kolme, luultavasti neljä eri repositorya ja lisäksi ne eivät ole linkitettyjä kuin kahdessa tapauksessa eli kuvan vaihtaminen vaikuttaa eri asioihin, eri tavalla, eri aikoina, mutta se ei vaikuta vanhoihin viesteihin. Lyhyesti sanottuna palstan koodi lienee vuodelta miekka ja kilpi, minkä jälkeen päälle on vuosi vuodelta kasattu uutta koodia ja välillä poisteltu jotain vanhaa koodia alta. Ergo, palsta hajoilee eikä toimi normaalinakaan aikana koherentisti. Siis aika tavallinen tilanne noin ylipäänsä.

        Mutta olen optimisti ja unelmoin siitä, että koko palstan koodi runnotaan uusiksi, jolloin vanhat koodin sekoilut poistuvat ja tietyt koodin loogisuudet astuvat esiin, nykypäivään. Ja tietty sitten saadaan nippu uusia toimimattomuuksia jne., mutta ainakin ne ovat loogisia.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tässä on olemassa sellainen riski, että vihdoin fiksaavat vanhan koodin. Ja esimerkiksi profiilikuvien osalta "vain" linkittävät kaikki kuvakohteet kulloiseenkin profiilikuvaan. Nimittäin profiilikuvien käyttäytymisestä näkee, että jokaisella profiilikuvalla on ainakin kolme, luultavasti neljä eri repositorya ja lisäksi ne eivät ole linkitettyjä kuin kahdessa tapauksessa eli kuvan vaihtaminen vaikuttaa eri asioihin, eri tavalla, eri aikoina, mutta se ei vaikuta vanhoihin viesteihin. Lyhyesti sanottuna palstan koodi lienee vuodelta miekka ja kilpi, minkä jälkeen päälle on vuosi vuodelta kasattu uutta koodia ja välillä poisteltu jotain vanhaa koodia alta. Ergo, palsta hajoilee eikä toimi normaalinakaan aikana koherentisti. Siis aika tavallinen tilanne noin ylipäänsä.

        Mutta olen optimisti ja unelmoin siitä, että koko palstan koodi runnotaan uusiksi, jolloin vanhat koodin sekoilut poistuvat ja tietyt koodin loogisuudet astuvat esiin, nykypäivään. Ja tietty sitten saadaan nippu uusia toimimattomuuksia jne., mutta ainakin ne ovat loogisia.

        Aa juu tookin tu mii...?
        Putosin jo melko aikaisessa vaiheessa 😂
        Mutta uskon kun sanot 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Aa juu tookin tu mii...?
        Putosin jo melko aikaisessa vaiheessa 😂
        Mutta uskon kun sanot 👍

        Jaa juu niin joo, vähän lähti käsistä 😂

        Mutta joo, kun tään himmelin toimintaa ja toiminnan, myös toimimattomuuden logiikkaa on tässä ihmetellyt, niin aika selkeästi koodin runko on noin vuodelta 2000 ja sitten on kaikki ne kerrokset sen päällä, mitä nyt välillä on poistettu jotain alta. Lyhyesti sanottuna menneen maailmaan tekniikkaa, purkkapaikattua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe