Mitä viinamies sanoo?
Miten te suhtaudutte siihen?
16
208
Vastaukset
No viinamies elää omaa elämäänsä. Ei sitä tiedä, trollaileeko sekin vain. Mutta on alkoholistin elämä aina jotenkin surullista kuultavaa/luettavaa.
Vaivautuneen huvittuneena tyytyväisenä siitä, että en ole omaisiaan.
Noin niin kuin hyvittuneesti sivuuttaen. Ei viinamiehen kanssa voi keskustella mitään.
- Anonyymi
En usko!
🦄 - Anonyymi
Ihan 👍
Mua huvittaa oidenkin palstalaisten vastaukset Viinamiehelle.
xLiner- Anonyymi
Ehkä hän lopettaa, jos emme huomioi häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän lopettaa, jos emme huomioi häntä.
Miksi hänen pitäisi lopettaa?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hänen pitäisi lopettaa?
xLinerEi muuten tarvitse. Hän on hauskin. Hänellä on paras huumori Suomi24:ssä 😀
- Anonyymi
xLiner taitaa ollsa tyttö bvsi onko?
- Anonyymi
Eilen olin ravintolassa syömässä ja siellä oli monta pariskuntaa mies ja nainen. Katselin niin kyllä naisetkin joi olutta tai viiniä vähintään ruuan kanssa. Miehillä oli olutta pääasiassa. Viinamies on oikeassa että alkoholia juovat seurustelee.
- Anonyymi
Viinamiestä kannattaa kuunnella.
t. viinamies
Pidän häntä palstan koomikkona.
- Anonyymi
minä en suhtaudu kehenkään mitenkään ennakko-utopistisilla jatakuksillani..
Mutta mikä itseäni huvittaa nuo ruoka-robotyit jotka ajelevat kuin viallinen Tesla-merkkinen auto liikenteessä. - Anonyymi
varmaan ehkä niin että nuoret naiset ovat auttaneeet itseäni niin paljon, yritän vastapuolisesti auttaajos pystyn..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5091491- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18817Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 72724
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685