Jep, Ahtisaari oli hieno ja aikaansaava mies. Mitä sitten? Ne jotka eivät välittäneet tuon taivaallista hänen eläessään pahoittivat mielensä, jos eivät saaneet nimeänsä kirjaan hänen kuoltuaan.
Kun minun naisystäväni kuoli, en osallistunut ns. virallisiin hatajaisteeskentelyyn. Itsekseni vein sitten raviradalle sekä punaisen, että mustan ruusun.
Hän oli entinen kansainvälisestikin menestynyt raviohjastaja. Vietin ihan oman ja aidon muisteluhetken raviradalla.
Mielestäni ei tarvitse silloin teeskennellä muistamista, jos toinen kuolee ja olet joskus ohimennen nähnyt.
Tiedän, että tämä herättää joissain vihaa, mutta en osallistuisi edes omiin hautajaisiin ellei olisi pakko.
>simiti<
Ahtisaaren kuolema
9
211
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. En edes ymmärrä, mikä idea on hautausmaalla. Miksi niitä on?
Tuhkaus ja jämät roskiin.- Anonyymi
Voi tuhkaa käyttää myös maanparannusaineena. Sanoihan Jessekin öylätistä, että tämä on ruumiini. Jessen verta olen juonut kovasti, mutta edelleen olen pysynyt ateistina.
>simiti< - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18067174m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
niin tuollainen että pystyisi itse määräilemään omia uniakin tuntuisi hauskalle, mutta vaarallista sinänsä tuollsainenkin sitten, niin.
- Anonyymi
Mahtisaaren eli Ahvenanmaan-saaren mahti lopahti.
- Anonyymi
Koiviston ja Halosen olen nähnyt livenä, mutta Ahtisaarta en ole. Enkä myöskään Niinistöä.
>simiti<
- Anonyymi
MONTAKO KERTAA SAHTI VAHTI LASKEETU JAKKARALTAAN KANSAN, DUUNARIEN OIKEITTEN IHMISTEN PARIIN EI KERTAAKAAN. ENTÄS KOIVISTO, HALOSKA, NIINISTÖ EIVÄT KERTAAKAAN KUN PITI PIIREISSÄ PÄTEÄ JA ROHMUTA OMAISUUTTA ITELLE KYSEENALAISIN KEINOIN.
Ahtisaarta ei taidettu arvostaa kauheasti presidenttinä, mutta rauhanneuvottelijana paljon enemmän kuitenkin ja nobelistina.
Ei hautajaiset mikään mieltäylentävä tilaisuus ole muutenkaan. - Ennen korona-aikaa mieheni äidin siunaustilaisuudessa olimme vain mieheni ja minä, pappi ja kanttori.
Se oli hyvä järjestely surulliselle tilaisuudelle.
Hyvin yksityinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470