Ahtisaaren kuolema

Anonyymi-ap

Jep, Ahtisaari oli hieno ja aikaansaava mies. Mitä sitten? Ne jotka eivät välittäneet tuon taivaallista hänen eläessään pahoittivat mielensä, jos eivät saaneet nimeänsä kirjaan hänen kuoltuaan.

Kun minun naisystäväni kuoli, en osallistunut ns. virallisiin hatajaisteeskentelyyn. Itsekseni vein sitten raviradalle sekä punaisen, että mustan ruusun.

Hän oli entinen kansainvälisestikin menestynyt raviohjastaja. Vietin ihan oman ja aidon muisteluhetken raviradalla.

Mielestäni ei tarvitse silloin teeskennellä muistamista, jos toinen kuolee ja olet joskus ohimennen nähnyt.

Tiedän, että tämä herättää joissain vihaa, mutta en osallistuisi edes omiin hautajaisiin ellei olisi pakko.

>simiti<

9

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä. En edes ymmärrä, mikä idea on hautausmaalla. Miksi niitä on?

Tuhkaus ja jämät roskiin.

• Anonyymi

Voi tuhkaa käyttää myös maanparannusaineena. Sanoihan Jessekin öylätistä, että tämä on ruumiini. Jessen verta olen juonut kovasti, mutta edelleen olen pysynyt ateistina.

>simiti<

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18067174m

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

niin tuollainen että pystyisi itse määräilemään omia uniakin tuntuisi hauskalle, mutta vaarallista sinänsä tuollsainenkin sitten, niin.

• Anonyymi

Mahtisaaren eli Ahvenanmaan-saaren mahti lopahti.

• Anonyymi

Koiviston ja Halosen olen nähnyt livenä, mutta Ahtisaarta en ole. Enkä myöskään Niinistöä.

>simiti<

• Anonyymi

MONTAKO KERTAA SAHTI VAHTI LASKEETU JAKKARALTAAN KANSAN, DUUNARIEN OIKEITTEN IHMISTEN PARIIN EI KERTAAKAAN. ENTÄS KOIVISTO, HALOSKA, NIINISTÖ EIVÄT KERTAAKAAN KUN PITI PIIREISSÄ PÄTEÄ JA ROHMUTA OMAISUUTTA ITELLE KYSEENALAISIN KEINOIN.

• Ahtisaarta ei taidettu arvostaa kauheasti presidenttinä, mutta rauhanneuvottelijana paljon enemmän kuitenkin ja nobelistina.

• Ei hautajaiset mikään mieltäylentävä tilaisuus ole muutenkaan. - Ennen korona-aikaa mieheni äidin siunaustilaisuudessa olimme vain mieheni ja minä, pappi ja kanttori.
      Se oli hyvä järjestely surulliselle tilaisuudelle.
      Hyvin yksityinen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      778
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      513
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      51
      508
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe