https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009088648.html
Tiedät jo paljon sähköstä!
Sinulla on jo reippaasti tietoa sähköstä. Vielä on kuitenkin myös varaa parantaa.
Hah. Toinen ammattini on tietotekniikka mekaanikko ja taaskin sain välttävän.
Jos Suomen ammattilaiset ovat kaltaisiani, niin ei hyvä heilu.
>simiti<
Nyt lsiskanpullealle norppa-rakkaalleni visaa
7
141
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas. Teille ei kelpaa mun laittamat visat. No buhuu! En minä teidän idiotismille voi mitään.
Syyttäkää vanhempianne, kun olette siitetty ja syntyneet perä-aukon kautta.
>simiti<- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180672763
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
todellakin niin mikä on puolivahingon ja tarkoituksellisuuden ero, muttsa niiin... mutta joo sinänsä tuollainen vahinko muuttui tarkoitukselliseksi, koska huomasin tuon jutun miten hassuja nimiä tuokin nimittävä voi keksiä...
- Anonyymi
Olet vajakki, sovit siis hyvin suolen palstoille
Tulos 5/12. No, en ole näköjään sähkötietouden ekspertti. Ja kiitos, kun ihan henkilökohtaisesti laitoit mulle visan =)
11.
Kantaverkon syntyaika meni väärin.(Ai niin, vaarini oli erään hyvin pienen sähkövoimalan perustaja ja se toimi muutaman vuoden, ennen kuin ison voimalan johto ehti paikalle. Toimi ensin höyryvoimalla ja myöhemmin petrolilla, sillä halot olivat silloin kalliita ja höyryvoimalan lämittämisessä oli paljon töitä)
(käsittääkseni se voimala tuotti sähkön noin kymmeneen yritykseen, rautatieasemalle ja muutamiin yksityiskoteihin)
Harmillista, että se höyrykone on hukattu, sillä se olisi nykyisin mielenkiintoinen vempele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470