Miltä tuntuu olla perjantai iltana yksin kotona ilman nais seuraa?

Anonyymi-ap

Eikö ole ihan tylsää?

36

364

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mua yhtään haittaa naisseuran puute, mutta miesseuraa sitä saattaisi jo pikkuhiljaa (olen nyt ollut sinkkuna 10 vuotta) kaivatakin.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ihann jees tuntuu. Nainen kuitenkin selais kännykkää eikä puhuis mitään niin sama se on olla yksin sitten kotona.

    • Mulla oli päivällä naisseuraa. Viihdyn illan ihan yksistäni, ei valittamista👌🏻

    • Anonyymi

      Mulla on uros vierellä ja muuta puuhaa ja kiirettä just nyt

    • Onhan se tylsää, kun sitä alkaa nyt tässä miettiä... Parempi ettei mieti.

    • Anonyymi

      Katson Salkkareita katsomosta just!

    • Anonyymi

      Ei sen tylsempää kui muulloinkaan vie tylsempää se olis olla koton naisen kans joka ei osaa muut kun valittaa

    • No ei oikeastaan.

      Kirjoittelen muussa mediassa kyllä erään naisen kanssa, mutta voisin olla kirjoittamattakin ja fiilikset ois liki samat..

      Huomisessa mietteet...putkihommii...😁

      • Anonyymi

        Onko hänkin lyhytkasvuinen savolainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko hänkin lyhytkasvuinen savolainen?

        Ei savolainen, mutta ei ole hujoppi hänkään. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei savolainen, mutta ei ole hujoppi hänkään. 😄

        Mikä on naishujopin alamitta? Pää pystyssä vai leuka rinnassa mitattuna?
        t. alle kaksi metrinen n


    • Täällä on palsta täynnä kaikenlaista seuraa. Eipä nyt juuri muuta kaipaa. Ei ole tylsää! 😁

    • Anonyymi

      Ilman miesseuraa on mennyt ihan hyvin.

      Iltapäivällä nukuin joka on harvinaista. Sitten kuntoilua ja tre-harjoitus. Ilta kotona ja kotitöitä.

      Nyt tv ja kohta nukkumaan. Olo on hyvä surullisesta elämäntilanteesta huolimatta.

      ✨️ Levollista yötä

      • Anonyymi

        Käytössä tre-mod, senkun googlaat niin mäkin tein ton tre-harjoituksen kanssa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytössä tre-mod, senkun googlaat niin mäkin tein ton tre-harjoituksen kanssa :)

        Tuota tre-juttua ei oikeasti saa edes tehdä ilman oikeaa ohjausta ja valmennusta.


    • Anonyymi

      Täytyy sanoa ihan hyvältä olla yksin ei ahdista yhtään.

      Terveisin 49 vuotias mies.

      • Anonyymi

        Siinä mulla Terve mies sinä 49 v.Olen itse samaa mieltä.On hyvä olla ihan vaan yksin ja antaa itselle aikaa.


    • Anonyymi

      ei nyt kovin tylsää ja jos varsinkin pitäisi aina tutustua kaikkiin uusiin sarjoihinkin mitä tulee.... mutta niin nuokin vielä eli suomalaiset nelos-kanavien tekemät niin sanotusti tosi-tv-sarjat, on todella monia ja Amaxing Rallistakin uusi jakso illalla.

      mitähän muita sarjoja... Encounters with Evil ja Crime Beat - Most Wanted..

      Toisaalta jostain Sci-fi sarjasta Loki en pidä lainkaan sen 6typeryyden takia huono lasadultsasan.

    • Anonyymi

      Tilanteessa jossa olet kokenut jo kaiken, niin vielä jotenkin väkisin pitäisi kuvitella jotain vielä lisäää...

    • Anonyymi

      katsoin jotain noita Nelosen kanavias mökilläkin olin, niin juurikin tuo joku HP:n läppäri jossa Pinnalclen pikku osa-jos vastasanottss lähet6yksiä tietokoneelle ja sittyen tietokone voi laittaa toisellekin näytölle tuo HP niitä kuvis mitä hsluss itse monille ruuduille yhtäaikss..

      Tuo oliu hyvä ostos tuo HP:n läppäri, katsoinkin hetken aikaa jos tuo on myynnissä niin ostan tuon ProBook-tyyppinen, oli vielä myynnissä ja oikeassti vesisade oli kun ostin jsa hain tuon sovittuna aikana myymälästä sitten...

    • Anonyymi

      oli niin hyvä ostos tuo hp-läppäri matkustuskäyttöönkin, js yuo Pinnsclen jokas on saksalainen firma juurikin tuon yyppisiä grafiikkajuttujsa tekee, vastaanottss ksikki digitsslisey langattomat kuvasignaalit...

      http://pinnaclegraphics.co.in/

    • Anonyymi

      voi olla muuttunut tuon firman virasllinen osoite olisikohan jotain pinnacle.de?

    • Anonyymi

      Oikeasti niin jos kokeilee valaa jotain metallia, niin voi polttaa itsensä tosi helposti jos ei ole yli 216666 vuoden kokemusta sitten miten tekee...

      • Millä koneella sä sitä metallia sulatat. Joku sulatti alumiinia tynnyrissä, oli muutamalla tulitiilellä vuorannu sen ja laittanu omatalon öljypolttimen siihen. mutta Youtubessa oli tehny oikein hienon sulstusuunin. Valanu tulimassasta elementit ja nestekaasulla sulattu. Että ehkä niin parempi, kun puhkihan toi tynnyri menne lopulta, kun niiden tiilien saumoista lämpö pääsee ja lisäksi aika kärytystä toi öljypoltin homma. Palaa puhtaammin kaasu.


    • Anonyymi

      disse eli pissi?

    • Anonyymi

      enkä edes käytä tuota ohjelmaani joka voisi tosiasan laittaa nimeksi jollekin DisseElPissi omaasukua kusihousu...j uttuakin...

    • Anonyymi

      Naisseura on vihonviimeistä jota just nyt kaipaisin. Jonkun miehen jonka kainaloon voisin just ja just jaksaa vielä käpertyä. Mä olen suht kuitti ja ollut rankka päivä.

    • Anonyymi

      Minä ajattelin että jos jotenkin pidän tuosta haaveilija39-hahmosta niin entä jos se murhaisikin sinut het5i kun nukahdat.

    • minähän olen seurana. kelpaako kun olen ihan palstalla.

    • Sinänsä ei mitään ongelma, kun on koko viikko taas töissä vääntäny asioista, niin sitten on kiva olla yksin vähän hiljaa. Ai mutta lauantaihan nyt jo on. mutta sitä suuremmalla syyllä kun palautumiseenkin menee jo kaks päivää, jos huomena jaksas jo tehdä jotain järkevää.

    • Anonyymi

      oikein kammotus voisi olla jos yöllä heräät kun ovi avataan väkivalloin ja jotain porukkaa tulee sisälle järeillä aseilla alkaen ampua kaikkia nukkuvia päihin tahallisesti heh.

    • Anonyymi

      olisi koko talon aivojen poisto-operaatio ampuu kaikki sängyihinsä aivot pihalle...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tähän on turtunut ja tottunut, koska tämä on kiltin ja kunnollisen miehen kohtalo.. kiltit ja kunnolliset miehet eivät naisille kelpaa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe