Luetaanko opparin sivumäärään kansilehdet, sisällysluettelot jne? Jos minimisivuvaatimus on esim 30 sivua, niin tarkoittaako se koko opparin pituutta vai pelkkää asiatekstiä? Oon nyt puoli vuotta?? yrittänyt saada tota kasaan, mutta tuntuu että olen jo kertonut kaiken. Teksti on kyllä priimaa muuten, oon vaan liian taitava sanomaan asiat ytimekkäästi näköjään. Mitään liibalaabaa tuossa on vaikea kirjoittaa koska läheet on tosi tärkeitä (aihe juridiikkaa).
Opparin sivumäärä
3
230
Vastaukset
Opinnäytetöiden "pituudet" ovat yleensä ohjeellisia, joilla vihjataan laajuuteen, jolla opinnäyte olisi suotavaa tehdä. Kovin lyhyessä työssä tuskin ollaan käsitelty asioita tarpeellisessa laajuudessa. Tarkoitus ei tietenkään ole tarpeettomasti paisuttaa opinnäytettä aiheetta, sillä jos mitään sanottavaa ei ole, on turha toistaa asioita. Se, että sanottavaa ei riitä ohjeellisen pituuden vertaa, kertoo joko siitä että aiheessa on onnistuttu erinoamaisesti, taikka sitten sitä vain ei ole tutkittu ja tarkasteltu riittävästi.
Usein ongelmana on, että työ lähtee paisumaan ja rönsyilemään, mikä ei ole toivottavaa, josta syystä ohjeellinen pituus on ohjenuorana.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Osaan mielestäni pysyä hyvin asiassa, ja siksi mulla ei tule ns. ylipitkiä tekstejä koskaan. En siis menetä vielä toivoani, vaikkei tuon pituus päätä huimaa. Laatu korvaa määrän :D
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180788178
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit525438Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4204721Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483889KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1853382Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142566Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212322Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182238Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1522072- 1282039
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241509