Kopelo mies

Anonyymi-ap

Miten nainen suhtaudut, jos mies on liian kopeloiva eli silmissä sellainen kivikauden miehen katse ja ei malta pitää käsiään naisesta erossa, vaan koko ajan kädet hamuaa naista ja puristelee eri puolilta kehoa.
Heti aamusta, kun nainen keittää kaurapuuria, niin mies heröttyään tallustelee keittiöön ja käsi naisen takapuolessa kiinni, että nainen kiljaisee ja puurokattila lentää kattoon, kun nainen säikähtä...

29

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pataan tulee, rähmäkoura!

    • Parempi kun ei sano kellekään mitään, eikä koske. Välttyy monelta murheelta. Eikä pahoita kenenkään mieltä. Antaa naisten vaan pyöritellä pyllyjään netissä kaikille.

      • Anonyymi

        Naiset pyörittelee pyllyjään netissä toisille naisille.
        Naiset meikkaa itseään varten.
        Naiset pukeutuu kauniisiin vaatteisiin itseään varten.
        Mies on naiselle hyödytön sivuseikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset pyörittelee pyllyjään netissä toisille naisille.
        Naiset meikkaa itseään varten.
        Naiset pukeutuu kauniisiin vaatteisiin itseään varten.
        Mies on naiselle hyödytön sivuseikka.

        Niin just. Ihan turha niitä on sitten katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset pyörittelee pyllyjään netissä toisille naisille.
        Naiset meikkaa itseään varten.
        Naiset pukeutuu kauniisiin vaatteisiin itseään varten.
        Mies on naiselle hyödytön sivuseikka.

        Kyllä nainen voi meikata itseään varten esim meikkivoiteella japuuterilla peittää esim aknen. ja se voi vaikuttaa itsetuntoon positiivisesti. mutta jos sulla ei ole aknea niin vittuako sä tiedät ketä varten naiset meikkaa. ja kuinka sä voit tietää jos naisella on akne meikkamisen takia,


    • Anonyymi

      On se äijä joka niin tekee 😎🚬👌. I mean, miten autenttisen kiinnostuksen osoittaminen rakkaalleen voisi olla väärin 🤷‍♂️? Käsi käy, käsi käy...

    • Anonyymi

      En päätyisi ikinä parisuhteeseen, enkä asumaan tuollaisen kanssa. Hermo menisi jo ensimmäisiin yrityksiin ja se loppuisi siihen.

    • Luontainen ja toista kunnioittava koskettelu on tietenkin ok. Aamulla herätessä pidemmät halit ja pusuttelut, aamupalaa laittaessa voi kevyesti hipaista toista, töihin lähtiessä lähtöpusut ja halit, illalla sohvalla voi toisiaan hipsutella jne., mutta jatkuva lääpintä ja kähmintä alkaisi kyllä melko nopeasti ärsyttämään. Toista on hyvä osata lukea, aina ei ole hyvä hetki koskea. Jos minä olen kiukkutuulella, niin silloin kannattaa todellakin pysytellä ihan suosiolla kauempana.

      • Anonyymi

        Mut jos mies tykkää painia naisen kanssa, niin silloinhan miehen kannattaa ottaa sinusta kunnon puristus otteen, niin pääsee kanssasi painimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos mies tykkää painia naisen kanssa, niin silloinhan miehen kannattaa ottaa sinusta kunnon puristus otteen, niin pääsee kanssasi painimaan.

        Niin pääsee, mutten suosittele sitä. Voi mies saada siinä vahingossa köniinsä.


    • Inhottavaa, hyi. Välttelen menemästä lähelle, enkä päästä tuollaista lähelle. Ensimmäisestä kopelointiyrityksestä jo sanomista tulee ja lujaa.

    • Meillä on rakastajattareni kanssa hipelöintilupa, ei valittamista

    • Anonyymi

      Sopivasti täytyy saada omaa naistaan kopeloida.

    • Anonyymi

      Tuollaista miestä ei ole valikoitunut kumppaniksi. Ennemminhän suomimiehet eivät puhu eikä pussaa.

      Kerran deittasin nuorehkon suomimiehen ja liioittelematta hän istui seksin jälkeen kolme tuntia minun sylissä kun istuin tuolilla. Kiltti kun olen en kehdannut sanoa että painuhan siitä. :D Toisia treffejä ei tullut, hän olisi kyllä halunnut

    • En edelleenkään keitä puuroa kattilassa, vaan teen ALKU Sadonkorjuupuuroannokseni mikrossa suoraan lautasella.

      • Meillä oli tänään iltapalana tämän syksyn ensimmäinen riisipuuro. Sitä joutuu ihan keittämällä keittämään ja vieläpä niin pitkään, että sen aikana ehtisi kyllä kosketella kerran jos toisenkin 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Meillä oli tänään iltapalana tämän syksyn ensimmäinen riisipuuro. Sitä joutuu ihan keittämällä keittämään ja vieläpä niin pitkään, että sen aikana ehtisi kyllä kosketella kerran jos toisenkin 😄

        Nam! Kuulostaa hyvältä 👍
        Minulla on sellainen haudutuslaatikko, minkä kaivan myös esille varmaan muutaman viikon sisään. - Kun illalla keitän maitoa ja riisiä pari-kolme minuuttia ja laitan kattilan yöksi hautumaan, saan aamulla syödä pehmeää ja hyvää riisipuuroa. 🤗

        Jopas alkoikin tehdä sitä mieli. 😋

        Minun piti ripustaa tänä viikonloppuna terassille kausivalot, mutta se nyt jäi. Kävin kyllä eilen haudoilla tyttäreni kanssa, vaikka kastelinkin kenkäni pahasti loskassa ja vesilammikoissa. Muuten olenkin lähinnä ollut sisätiloissa ja potenut pientä nuhaa.
        Olisipa nyt ollut nuhalääkettä.. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Nam! Kuulostaa hyvältä 👍
        Minulla on sellainen haudutuslaatikko, minkä kaivan myös esille varmaan muutaman viikon sisään. - Kun illalla keitän maitoa ja riisiä pari-kolme minuuttia ja laitan kattilan yöksi hautumaan, saan aamulla syödä pehmeää ja hyvää riisipuuroa. 🤗

        Jopas alkoikin tehdä sitä mieli. 😋

        Minun piti ripustaa tänä viikonloppuna terassille kausivalot, mutta se nyt jäi. Kävin kyllä eilen haudoilla tyttäreni kanssa, vaikka kastelinkin kenkäni pahasti loskassa ja vesilammikoissa. Muuten olenkin lähinnä ollut sisätiloissa ja potenut pientä nuhaa.
        Olisipa nyt ollut nuhalääkettä.. 😄

        Oi tuollainen haudutuslaatikko kuulostaa hyvältä! Itsellä on sen verran vähän kaappitilaa keittiössä, ettei meinaa mitään uusia astioita tai laitteita enää mahtua, mutta tuollainen olisi kyllä näppärä, kun saisi yön aikana valmista. Olen myös airfryerista haaveillut, mutta koska sille ei ole kaapitilaa, niin on jäänyt hankkimatta.

        Riisipuuro oli kyllä hyvää pitkästä aikaa 😊 Mustikkasopan kanssa erityisen herkullista, poika söi jo kanelin ja sokerin kera joutuisasti 😁

        Voi ei sielläkin flunssanpoikasta ilmassa, toivotaan, että menee nopeasti ohi! Viikonlopun viluisa sää ei ole kyllä helpottanut, jos on vähänkin alkavaa flunssaa. Itse en ole kuin nopeasti kaupassa käynyt, mutta muutoin parannellut flunssaa kotosalla koko viikonlopun. Pyykkiä olen pessyt varmaan 10 koneellista aikani kuluksi. Tulipahan peitot ja tyynyt ja viltit sun muut pestyä 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Oi tuollainen haudutuslaatikko kuulostaa hyvältä! Itsellä on sen verran vähän kaappitilaa keittiössä, ettei meinaa mitään uusia astioita tai laitteita enää mahtua, mutta tuollainen olisi kyllä näppärä, kun saisi yön aikana valmista. Olen myös airfryerista haaveillut, mutta koska sille ei ole kaapitilaa, niin on jäänyt hankkimatta.

        Riisipuuro oli kyllä hyvää pitkästä aikaa 😊 Mustikkasopan kanssa erityisen herkullista, poika söi jo kanelin ja sokerin kera joutuisasti 😁

        Voi ei sielläkin flunssanpoikasta ilmassa, toivotaan, että menee nopeasti ohi! Viikonlopun viluisa sää ei ole kyllä helpottanut, jos on vähänkin alkavaa flunssaa. Itse en ole kuin nopeasti kaupassa käynyt, mutta muutoin parannellut flunssaa kotosalla koko viikonlopun. Pyykkiä olen pessyt varmaan 10 koneellista aikani kuluksi. Tulipahan peitot ja tyynyt ja viltit sun muut pestyä 😄

        Juu, minulla on tällainen seksikkään käheä ääni ja nenä tukossa 😄 Mutta ehkä tästäkin selvitään 👍

        Oi! Oletpa saanut aikaiseksi viikonlopun aikana. - Minä pesin vaan yhden koneellisen tänään, että sain puhtaita alusvaatteita viikon alkuun.
        - Toivottavasti nuha helpottaa ja sinäkin voit pian paremmin. 🙂

        Juu, kaappitilaa ei taida koskaan olla liikaa.. Vähän minua huvitti, kun oliko se Disse vai kuka joskus palstalla totesi, että hänen keittiössään ei sitten tyhjennellä työtasoa kun leivotaan. - Mietin vain hiljaa tykönäni, että onneksi ei hänkään ole näkemässä. 🙈🤣

        Voisi tuolla haudutuspadalla tosiaan, sähköäkin säästäen, tehdä vaikka keittoja tai muutakin ruokaa. - Minulla sen käyttö on jäänyt vain riisipuuron tekemiseen muutaman kerran vuodessa, mutta siihen se kyllä sitten onkin älyttömän kätevä. 👍

        Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle Aletheias. 🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juu, minulla on tällainen seksikkään käheä ääni ja nenä tukossa 😄 Mutta ehkä tästäkin selvitään 👍

        Oi! Oletpa saanut aikaiseksi viikonlopun aikana. - Minä pesin vaan yhden koneellisen tänään, että sain puhtaita alusvaatteita viikon alkuun.
        - Toivottavasti nuha helpottaa ja sinäkin voit pian paremmin. 🙂

        Juu, kaappitilaa ei taida koskaan olla liikaa.. Vähän minua huvitti, kun oliko se Disse vai kuka joskus palstalla totesi, että hänen keittiössään ei sitten tyhjennellä työtasoa kun leivotaan. - Mietin vain hiljaa tykönäni, että onneksi ei hänkään ole näkemässä. 🙈🤣

        Voisi tuolla haudutuspadalla tosiaan, sähköäkin säästäen, tehdä vaikka keittoja tai muutakin ruokaa. - Minulla sen käyttö on jäänyt vain riisipuuron tekemiseen muutaman kerran vuodessa, mutta siihen se kyllä sitten onkin älyttömän kätevä. 👍

        Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle Aletheias. 🤗

        Voi ei, nyt vain paljon valkosipulia ja kuumaa juomaa, niin lähtee käheydet ja nuhat tiehensä 🤗 Itse en kyllä ikinä ole osannut tuota valkosipulia käyttää flunssassa, kun paljaaltaan se ei todellakaan uppoa 😄

        Dissellä taitaa olla ruhtinaallisesti tilaa yhdelle ihmiselle. Sellaisesta vähän kateellisena haaveilen, mutta toistaiseksi mennään tällä pienehköllä peruskeittiöllä. Saa sielläkin pullat poltettua ja sipulit käräytettyä 😁

        Vaihdoin pörssisähköön kesällä ja toistaiseksi sen kanssa on mennyt hyvin, mutta etsin silti koko ajan tapoja säästää sähköä ja ruoanlaitto olisi yksi alue, missä takuulla voisi saada säästöä, kun tekisi esim enemmän kerralla, hyödyntäisi uunin jälkilämmön yms mutta etsin vielä sitä järjestelmällistä puolta itsestäni, joka osaisi suunnitella ruokalistat sähkönhinnan mukaisesti 😅

        Kiitos, eiköhän tämä flunssa ala kohta voiton puolella olemaan 😊 Pikaista paranemista ja oikein mukavaa alkavaa viikkoa sinullekin!


    • Anonyymi

      Ainoa hyödyllinen asia mitä yliopistossa oppii on juurikin runkkaaminen.

    • hipelöimisellä ja hipaisuilla on sitten aika iso verrattuna kopeloimiseen ja kähmimiseen

      • ..ero


      • E-Lukka kirjoitti:

        ..ero

        Se on kyllä totta 🤔
        Itse asiassa hipaisu on noista miellyttävin ilmaisu.🪶 - Hipelöiminen voi olla vielä jopa toivottavaa, kun tunne on kohdallaan, mutta kopeloimien ja kähmiminen kuulostavat jo termeinä sellaisilta, ettei monikaan (jos kukaan) nainen halua olla sellaisen koskemisen kohteena.


    • Anonyymi

      ilta teransilla, naikonen yritti tehdä karauke esityksen viemällä mikin,

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saako mies sitten strutsin sulalla hipaista naista vai onko naisilla niin herkkä tunto, että tuntevat, jos patjan alla on herne, koska eivät kärsi koskettelua???

    • Anonyymi

      huvittava ajatelmä niin joku ohjelmoija on Higher in Command -upseeri voi ohjeistaa tietokonetta tekemään jotain juttuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe