Ja minkähän numeron näet kuvassa?

54

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika hyvin erottui paitsi tosiaan se ihan laitareuna oikealla

      -harmiseikirj-

      • Oikean reunan osalta ymmärrän tilanteen, koska pyöreät muodot sulautuvat toisiinsa paremmin, toisin kuin kuvan vasemmassa reunassa pyöreä vs. terävä.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­N­y­­m­­­f­o­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18092274c

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • 3452839

    • 3452839

      Aluksi en nähnyt vähään aikaan yhtään mitään.

      • Siijnäpä se. Se pyöreä kuvio on aika hyvä hämmentäjä.


    • En oikein ymmärtänyt mikä tuon kuvan pointti oli. Numero on ihan selkeästi nähtävissä. Joku näkötesti vai?

      • Nojaah, mä jouduin tuijottamaan ja tuijottamaan ennen kuin näin ensimmäistäkään numeroa. Ja mulla sentään laser-leikatut silmät eli käytännössä en tarvitsisi enää ikinä laseja tai piilolinssejä...


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Nojaah, mä jouduin tuijottamaan ja tuijottamaan ennen kuin näin ensimmäistäkään numeroa. Ja mulla sentään laser-leikatut silmät eli käytännössä en tarvitsisi enää ikinä laseja tai piilolinssejä...

        Varmaan kiinni näytöstäkin.


      • Visuaalinen harha, vakiotavaraa. Jotkut näkee useimmat noista tuosta vaan ja muut saavat enemmän tai vähemmän miettiä, hahmotella.


    • Anonyymi

      Mulla jäi se eka ja vika näkemättä selkeesti. Tiedostin kyllä et ne on siellä.

      • Sen vasemman laidan sain vielä aika helposti ongittua, mutta oikean laidan kanssa sai kotvan jo tehdä tuijotustöitä että selkisi. Kiva himmeli hämmentämään.


    • Tällainen tuli mulle: ”Voihan plits ja pläts. Eipä naurata, ennen kuin sivu on taas pystyssä. Panemme suun suppuun ja hoidamme asiat kuntoon.” 😂🤣

      • Nyt näkyi, 3452839 on numerosarja.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt näkyi, 3452839 on numerosarja.

        Hienosti löydetty, kun plits ja pläts olivat korjanneet sivustonsa 😂


    • Anonyymi

      1528 tai 4528. Mitä väliä, kun kävoi nähdä mitä tahansa vähän tarkkaamalla?

      • Ja jos laittaa silmät kiinni, taatusti näkee mitä tahansa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ja jos laittaa silmät kiinni, taatusti näkee mitä tahansa.

        Siis minä en jaksanut tuollottaa. Tiedän varsin hyvin, että optisissa illuusiossa näkee paljon enemmän, jos malttaa katsella. Olen flunssainen ja ihan totta, minua ärsytti ihmisten innokkuus tollottaa kuvaa löytääkseen kaikki mitä sieltä esiin tulee, kun kuitenkin kaikki tietää että niin siinä käy. Niin mistä tämä ihmisten lapsenomainen innokkuus. Eikä se ole kysymys, vaan retorinen toteamus. Joku hapan katsaus ihmisten yhteisöllisyyden onnen tavoitteluun, jonka väitän johtuvan flunssasta. Anteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis minä en jaksanut tuollottaa. Tiedän varsin hyvin, että optisissa illuusiossa näkee paljon enemmän, jos malttaa katsella. Olen flunssainen ja ihan totta, minua ärsytti ihmisten innokkuus tollottaa kuvaa löytääkseen kaikki mitä sieltä esiin tulee, kun kuitenkin kaikki tietää että niin siinä käy. Niin mistä tämä ihmisten lapsenomainen innokkuus. Eikä se ole kysymys, vaan retorinen toteamus. Joku hapan katsaus ihmisten yhteisöllisyyden onnen tavoitteluun, jonka väitän johtuvan flunssasta. Anteeksi.

        No se on vain viihdettä. Tai ei ehkä kaikille, mutta joillekin. Niin antaa niiden tuijotella jotka kokevat sen viihdyttäväksi ja loput voivat todeta sen turhuudeksi, sivuuttaa kokonaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se on vain viihdettä. Tai ei ehkä kaikille, mutta joillekin. Niin antaa niiden tuijotella jotka kokevat sen viihdyttäväksi ja loput voivat todeta sen turhuudeksi, sivuuttaa kokonaan.

        Melkoinen yllätys tuo vastauksesi. Varsinainen myyntimies olet. Tärkeintä että ihmiset viihtyvät, mutta se on itsellesi vain toisarvoista tapahtumaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen yllätys tuo vastauksesi. Varsinainen myyntimies olet. Tärkeintä että ihmiset viihtyvät, mutta se on itsellesi vain toisarvoista tapahtumaa.

        Hyvin hämmentävä kommentti. Eikä edes varsinaisesti hämmentävä, vaan edelliseen lausumaani nähden oikeastaan kolminkertainen kehäpäätelmä, mikä on varsin hyvä suoritus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis minä en jaksanut tuollottaa. Tiedän varsin hyvin, että optisissa illuusiossa näkee paljon enemmän, jos malttaa katsella. Olen flunssainen ja ihan totta, minua ärsytti ihmisten innokkuus tollottaa kuvaa löytääkseen kaikki mitä sieltä esiin tulee, kun kuitenkin kaikki tietää että niin siinä käy. Niin mistä tämä ihmisten lapsenomainen innokkuus. Eikä se ole kysymys, vaan retorinen toteamus. Joku hapan katsaus ihmisten yhteisöllisyyden onnen tavoitteluun, jonka väitän johtuvan flunssasta. Anteeksi.

        "Olen flunssainen ja ihan totta, minua ärsytti ihmisten innokkuus tollottaa kuvaa löytääkseen kaikki mitä sieltä esiin tulee, kun kuitenkin kaikki tietää että niin siinä käy. Niin mistä tämä ihmisten lapsenomainen innokkuus."

        Ei kannata pelata kortti-, lauta- tai konsolipelejäkään, kaikkihan tietää mihin ne päättyy. Eikä muutenkaan kannata intoilla mistään, minkä lopputuloksen jo tietää.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Olen flunssainen ja ihan totta, minua ärsytti ihmisten innokkuus tollottaa kuvaa löytääkseen kaikki mitä sieltä esiin tulee, kun kuitenkin kaikki tietää että niin siinä käy. Niin mistä tämä ihmisten lapsenomainen innokkuus."

        Ei kannata pelata kortti-, lauta- tai konsolipelejäkään, kaikkihan tietää mihin ne päättyy. Eikä muutenkaan kannata intoilla mistään, minkä lopputuloksen jo tietää.

        Juuri jotain näin tunsin, jos tuota tarvetta muuhun laajentaa.


    • Tällaisia nuomeroita näin: 3452839

      • Se meni tietääkseni oikein. Odotan mielenkiinnolla näkiskö joku numeroiden lisäksi/sijaan vaikkapa lampaan tai värejä tms. 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se meni tietääkseni oikein. Odotan mielenkiinnolla näkiskö joku numeroiden lisäksi/sijaan vaikkapa lampaan tai värejä tms. 😂

        No en nähnyt muuta kuin jotain harmaita spiraaleita ja niiden takana nuo numerot.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No en nähnyt muuta kuin jotain harmaita spiraaleita ja niiden takana nuo numerot.

        Tuijota pidempään, siellä tiettävästi on myös lammas pomppimassa aidan yli siinä numeroiden yläpuolella 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuijota pidempään, siellä tiettävästi on myös lammas pomppimassa aidan yli siinä numeroiden yläpuolella 😂

        Pitääpä katsoa =D =D Raportoin sitten miten kävi =D


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuijota pidempään, siellä tiettävästi on myös lammas pomppimassa aidan yli siinä numeroiden yläpuolella 😂

        No eipä näkynyt lammasta. Onkohan mun silmissä jotain vikaa? =D =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No eipä näkynyt lammasta. Onkohan mun silmissä jotain vikaa? =D =D =D

        Selvästikin syytä varata aika silmälääkärille. Näytät vielä ton testin ja sanot että kuulemma pitäisi hyppivä lammas näkyä yläosassa, mutta kun ei 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Selvästikin syytä varata aika silmälääkärille. Näytät vielä ton testin ja sanot että kuulemma pitäisi hyppivä lammas näkyä yläosassa, mutta kun ei 🤣

        Näin on. Tarvitsen vissiin moniteholinssit =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on. Tarvitsen vissiin moniteholinssit =D =D

        Muista pyytää sitten Lambi-merkkiset, niillä näkee helpoiten lampaita 👍😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Muista pyytää sitten Lambi-merkkiset, niillä näkee helpoiten lampaita 👍😂

        Just ajattelin, että pitäsi olla jotkut lammaslasit, että ne lampaatkin erottuis paremmin =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Just ajattelin, että pitäsi olla jotkut lammaslasit, että ne lampaatkin erottuis paremmin =D =D

        Mitähän se silmälekuri niistä laseista tuumaisi... 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mitähän se silmälekuri niistä laseista tuumaisi... 😁

        Ehkä ajattelis, että haluan olla trendikäs tai sitten vaan oon outo =D =D


    • 3452839
      Viimeisen numeron kanssa jouduin hieman neuvottelemaan. Kun tarpeeksi tuijotti, kyllä se sieltä hahmottui selkeämmäksi. 🤔👀

      • Se oli se vika numero tosiaan hiukan tekemistä vaille, ei tipahtanut kuin illallinen Manulle.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se oli se vika numero tosiaan hiukan tekemistä vaille, ei tipahtanut kuin illallinen Manulle.

        Se tosiaan oli verhoutunut, hämärän peitossa. Kunnes lamppu syttyi ja siinähän se oli, selvä 9.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Se tosiaan oli verhoutunut, hämärän peitossa. Kunnes lamppu syttyi ja siinähän se oli, selvä 9.

        Mikä 9? Sehän oli selvä 8 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mikä 9? Sehän oli selvä 8 😂

        Äläs huijaa! Voin vahingossa vielä uskoa sinun höpinöitä ja kyseenalaistan oman ällini täydellisesti. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Äläs huijaa! Voin vahingossa vielä uskoa sinun höpinöitä ja kyseenalaistan oman ällini täydellisesti. 😂

        Aina kannattaa yrittää, ihan aina 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Aina kannattaa yrittää, ihan aina 🤣

        Kyllä mä tiedän sun ansat ja kujeet. Aina pitää olla varuillaan. 🤣


    • Anonyymi

      siis todella kovaa vauhtia joku tyttö ajoi moottoripyhörälle , ei tietoa mihin menossa m mutta todella kovsasa meni.

    • Anonyymi

      tuollasinen huvittava jutytu että jos haluwsidsi nukkuakin jonkin haqaveilijas-tyytön kanssa yöuniakin..

    • Anonyymi

      Kun eka kerran näin tuon, kummastelin hieman vaikeutta (muka) ja minä oon sentään yksisilmäinen.

      Mutta toisaalta joillekkin itsestäänselvyys saattaa minulle olla yllättävän vaikeasti havaittavissa. Aika yksilökohtaisiahan nuo on.

      Siitä tuli löyhästi alustuksen kautta aiheeseen liittyvä tosi tarina. Olin neurologialla eläketesteissä. Siinä piti sellaisia pikku tappeja laittaa pikku reikiin tiettyihin paikkoihin ja se kellotettiin.

      Viimein sain kovan kiroilun kanssa ne paikoilleen ja kirosin kuinka psk näköjään olen.

      Neurologi vain tuumasi, että älähän nyt. Hänellä on ollut sellaisiakin potilaita, jotka ovat heittäneet koko höskän lattialle: "Antaa olla stn!"

      Eihän se motoriikka hyvä ole eikä parane, mutta tämän kanssa vielä pärjää.

      >simiti<

      • Mulla on jonkun kerran ollut toinen silmä teipattuna viikkoja, niin on jonkinlainen käsitys motoriikan haasteista kun yhdellä killittimellä koittaa syvyyttä hahmottaa. Kumma kyllä kertaakaan ei ole ajamasta kielletty, vaikka se se vasta jännää olikin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mulla on jonkun kerran ollut toinen silmä teipattuna viikkoja, niin on jonkinlainen käsitys motoriikan haasteista kun yhdellä killittimellä koittaa syvyyttä hahmottaa. Kumma kyllä kertaakaan ei ole ajamasta kielletty, vaikka se se vasta jännää olikin.

        Jep. Syvyysnäkö eli stereonäkö vaatii 2 toimivaa silmää. On minullakin BE kortti. Sitä en tiedä miten noilla ammattiautoilijoilla menee.

        Jos tarkkoja ollaan, niin silmässä ei ole vikaa ja kyllä näen sillä. Yhteys toisen silmän/valvomon kanssa vain ei ole enää kohdannut halvauksen jälkeen. Siispä tämä toinen silmä katselee ihan mihin itse haluaa.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Syvyysnäkö eli stereonäkö vaatii 2 toimivaa silmää. On minullakin BE kortti. Sitä en tiedä miten noilla ammattiautoilijoilla menee.

        Jos tarkkoja ollaan, niin silmässä ei ole vikaa ja kyllä näen sillä. Yhteys toisen silmän/valvomon kanssa vain ei ole enää kohdannut halvauksen jälkeen. Siispä tämä toinen silmä katselee ihan mihin itse haluaa.

        >simiti<

        Juups, se se ajamisen alkuun jännäksi tekikin, oli hankaluuksia hahmottaa syvyyttä, etäisyyksiä, tartti vähän pelata varman päälle ajossa.

        Kai siltä toiselta silmältä on sitten pari kaapelia valvomoon poikki? On kansainvälisessä kuvayhteydessä häiriötä? Toisaalta voi ajatella niinkin, että Väyrynen on koko ikänsä katsellut eri kuvaa kummallakin silmällä, eikä silläkään huonosti ole mennyt.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juups, se se ajamisen alkuun jännäksi tekikin, oli hankaluuksia hahmottaa syvyyttä, etäisyyksiä, tartti vähän pelata varman päälle ajossa.

        Kai siltä toiselta silmältä on sitten pari kaapelia valvomoon poikki? On kansainvälisessä kuvayhteydessä häiriötä? Toisaalta voi ajatella niinkin, että Väyrynen on koko ikänsä katsellut eri kuvaa kummallakin silmällä, eikä silläkään huonosti ole mennyt.

        No tuo. Ei hemmetti repesin nauruun tuosta Väykystä. Kari Suomalainenhan piirsi Paavostakin mainioita pilajuttuja.

        Olikos Pavella se jalasmökkikin niissä piirustuksissa, vai oliko se Vennamo eli alkupersu?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuo. Ei hemmetti repesin nauruun tuosta Väykystä. Kari Suomalainenhan piirsi Paavostakin mainioita pilajuttuja.

        Olikos Pavella se jalasmökkikin niissä piirustuksissa, vai oliko se Vennamo eli alkupersu?

        >simiti<

        Hyvä että naurattaa, se oli tarkoituskin ja nimenomaan kaikella hyvällä, Väykkä on huikea persoona ja mielettömän sivistynyt kaveri.

        Suomalainen kyllä piirsi Väykästä(kin) loistavia juttuja, niitä tullut joskus internetin historiasta löydettyä.

        Eikö se ollut Veli Vennamoinen jolla oli se jalasmökki... Tai hitto enpä tiiä, ei enää muista, pitää piipahtaa kellarissa lähiaikoina, mulla saattaa olla jotkut Suomalaisen kootut vielä tallessa siellä.


    • Anonyymi

      miten niin voi kuvitella että haluaisi nukkua jossain telktassa haaveilijan kanssa nukkumassa

    • Anonyymi

      3452839, ihan helppo ja oikeia reuna oli minulle erittäin selvä, vasen reuna epäselvempi ja keskusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe