No nyt on sopivasti kauneus leikattu nainen

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/viihde/art-2000009952328.html
Yleensähän lööppilehtien sivuilla kauneus leikatut naisen kuvissa ennen ja jälkeen kauneusleikkauksen on nainen ollut kauniimpi ennne leikkausta ja leikkaus mennyt övriksi.
Tämän naisen osalta voidaan kyllä todeta, että nyt on nam, onnistunut kauneus leikkaus, ei ole mennyt överisi, vaan on todella kaunis nainen nyt.....

25

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tässäkin valitettavasti ennen oli kauniimpi kuin jälkeen ulkopuolisen silmiin, mutta pääasia että hän on itse tyytyväinen.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­y­m­­f­­­o­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18117467D

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Erittäin kaunis nainen.

    • Anonyymi

      Ketään ei saa leikellä ellei kysymys ole sisuskaluista ja niiden hätätilasta. Piste.

      • Anonyymi

        Itse leikkelen rutiinimaisesti partaani, kynsiäni ja hiuksiani. En oikein ymmärrä mikä siinä olisi vialla.

        Ja muista myös se, että sinulla ei ole päätösvaltaa muiden asioihin. On väärä luulo, että sinun mielipiteesi olisi sääntö, jonka mukaan muiden pitää elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse leikkelen rutiinimaisesti partaani, kynsiäni ja hiuksiani. En oikein ymmärrä mikä siinä olisi vialla.

        Ja muista myös se, että sinulla ei ole päätösvaltaa muiden asioihin. On väärä luulo, että sinun mielipiteesi olisi sääntö, jonka mukaan muiden pitää elää.

        Olenko niin sanonut. Olen sanonut mielipiteeni. Opettele sisäistämään partakaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko niin sanonut. Olen sanonut mielipiteeni. Opettele sisäistämään partakaveri.

        Olet. Tuossa seisoo, että "ketään ei saa leikellä jne."

        Ja totta kai ymmärsin, että kyseessä on mielipiteesi. Se vain oli minusta ansinnäkin tyhmä mielipide ja lisäksi ilmaistuna ehdottomaan sävyyn, joka viittaa siihen että sinulla on liikoja luuloja itsestäsi. Siksi halusin hiukan sohaista, ja selvästi osuin.

        Kannattaa opetella käyttämään kieltä sillä tavalla, että kirjoitat mitä todella tarkoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet. Tuossa seisoo, että "ketään ei saa leikellä jne."

        Ja totta kai ymmärsin, että kyseessä on mielipiteesi. Se vain oli minusta ansinnäkin tyhmä mielipide ja lisäksi ilmaistuna ehdottomaan sävyyn, joka viittaa siihen että sinulla on liikoja luuloja itsestäsi. Siksi halusin hiukan sohaista, ja selvästi osuin.

        Kannattaa opetella käyttämään kieltä sillä tavalla, että kirjoitat mitä todella tarkoitat.

        Kannattaa opetella ettei kuvittele ja sävytä mielessään toisen tunnetiloja kun tämä ilmaisee oman mielipiteensä. Pysyy sinullakin höykkyämiset sisälläsi. Komensivatko sinua liikaa armeijassa aikoinaan kuin noin yhä resonoit. Selvästi minä onnistun ainoana sinua sohimaan, koska reagoit h….vetin voimakkaasti.

        En muuta kantaani. Se on minulle sopia eikä ollenkaan tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa opetella ettei kuvittele ja sävytä mielessään toisen tunnetiloja kun tämä ilmaisee oman mielipiteensä. Pysyy sinullakin höykkyämiset sisälläsi. Komensivatko sinua liikaa armeijassa aikoinaan kuin noin yhä resonoit. Selvästi minä onnistun ainoana sinua sohimaan, koska reagoit h….vetin voimakkaasti.

        En muuta kantaani. Se on minulle sopia eikä ollenkaan tyhmä.

        No on se minusta silleen vähän tyhmä, että paleltuneita, kuolioon menneitä varpaita ei sopisi leikata kun kyse ei ole sisäelimestä. Tai vakavan palovamman tapauksessa ei voisi tehdä ihonsiirteitä, koska iho ei ole sisäelin.

        Ihan ok toki jos ei halua itseään hoidettavan, mutta että olisi muilta halukas sen kieltämään on minusta vain tyhmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on se minusta silleen vähän tyhmä, että paleltuneita, kuolioon menneitä varpaita ei sopisi leikata kun kyse ei ole sisäelimestä. Tai vakavan palovamman tapauksessa ei voisi tehdä ihonsiirteitä, koska iho ei ole sisäelin.

        Ihan ok toki jos ei halua itseään hoidettavan, mutta että olisi muilta halukas sen kieltämään on minusta vain tyhmää.

        Katsoitko minkä otsikon alla kommentoin? Sepä on tyhmää jos et pysy otsikon aiheessa ja edes lue aloitusta, josta keskustellaan. No omapa on valintasi. Sisuskaluihin ne kuoliotkin lopulta menevät.


    • Anonyymi

      Kyllä se mopo karkaa tuolta pinnalliselta sutturalta vielä käsistä, kun ikää tulee.
      Koko ajan pitää olla kiristämässä ja muokkaamassa. Nyt on jo kaikki merkit ilmassa. Ei todellakaaan ole mikään raikas Elovena-tyttö, vaan kirkuvan räikeä maalikartta.
      Famke Janssen on hyvä esimerkki miten ryppyyntyväsä luomusta tehdään pöhöttynyt muovipallo.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi olla raikas ja Elovena? Maailmaan mahtuu monenlaista, ja minä ainakin pidän värikkäitä naisia ihanina. Ja niitä "pöhöttyneitä muovipalloja", jos ovat oikeista paikoista pöhöttyneet.

        En oikein ymmärrä mikä tarve porukalla on haukkua muiden ulkonäköä. Miksei keskittyisi esimerkiksi kehumaan sitä, mitä pitää kauniina ja hienona? Luulisi siitä itsekin saavan enemmän positiivista elämäänsä.


    • Anonyymi

      Ylähuuli näyttää vähän kummalliselta.

      -harmiseikirj-

      • Huulet on ylirajattu, mikä luo illuusion paksummasta ylähuulesta. Mahdollisesti hieman on laitettu myös täyteainetta, Paras lopputulos yleensä saadaan, kun noudatetaan meikatessa omia piirteitä, mutta koska täyteläiset huulet ovat kovin haluttua kamaa tänä päivänä, tulee vastaan paljon täyteaineilla korostettuja tai sitten jopa tökerösti ylirajattuja huulia.

        Toinen yleistynyt tapa on huulien muikistelu kuvissa ja videoissa. Todella moni työntää huulia törrölleen antaakseen vaikutelman täyteläisimmistä huulista. Kaikenlaisia trendejä sitä onkin.. 🙄


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Huulet on ylirajattu, mikä luo illuusion paksummasta ylähuulesta. Mahdollisesti hieman on laitettu myös täyteainetta, Paras lopputulos yleensä saadaan, kun noudatetaan meikatessa omia piirteitä, mutta koska täyteläiset huulet ovat kovin haluttua kamaa tänä päivänä, tulee vastaan paljon täyteaineilla korostettuja tai sitten jopa tökerösti ylirajattuja huulia.

        Toinen yleistynyt tapa on huulien muikistelu kuvissa ja videoissa. Todella moni työntää huulia törrölleen antaakseen vaikutelman täyteläisimmistä huulista. Kaikenlaisia trendejä sitä onkin.. 🙄

        "Kaikenlaisia trendejä sitä onkin.. "

        Totta, luommolliset pusuhuulet on upeat mutta tehdyt yliviedyt ainoastaan kummalliset.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikenlaisia trendejä sitä onkin.. "

        Totta, luommolliset pusuhuulet on upeat mutta tehdyt yliviedyt ainoastaan kummalliset.

        -harmiseikirj-

        Kummallisuus johtuu siitä, että jollei ihmisellä geneettisesti ole pusuhuulia, ne näyttävät hyvin usein luonnottomilta tällaisen ihmisen kasvoilla. Moni ei myöskään malta lopettaa huulten täyttöä ajoissa, vaan nälkä kasvaa syödessä ja lopulta sitä haluaakin kunnon turbohuulet, eikä sitä itse välttämättä edes tajua, miten luonnottomilta ne omissa kasvoissa näyttävät.

        Onneksi jonkin verran on alkanut olla sitäkin, että moni julkkis on otattanut huulitäytteitä pois eli ehkä se trendi hiljalleen kääntyy taas luonnollisempaan suuntaan. Kuka näistä tietää.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Huulet on ylirajattu, mikä luo illuusion paksummasta ylähuulesta. Mahdollisesti hieman on laitettu myös täyteainetta, Paras lopputulos yleensä saadaan, kun noudatetaan meikatessa omia piirteitä, mutta koska täyteläiset huulet ovat kovin haluttua kamaa tänä päivänä, tulee vastaan paljon täyteaineilla korostettuja tai sitten jopa tökerösti ylirajattuja huulia.

        Toinen yleistynyt tapa on huulien muikistelu kuvissa ja videoissa. Todella moni työntää huulia törrölleen antaakseen vaikutelman täyteläisimmistä huulista. Kaikenlaisia trendejä sitä onkin.. 🙄

        Eiköhän syy löydy paremminkin tuosta huulen nostoleikkauksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän syy löydy paremminkin tuosta huulen nostoleikkauksesta.

        Olet oikeassa. Menetin mielenkiintoni lukemiseen jossain vaiheessa niin meni ohi tuo, että huuliakin on tosiaan leikattu. Kiitos korjauksesta 😊


    • Anonyymi

      ei näy muuta kuin naama ei näy vartaloa ollenkaan... itsellä oli kyllä siis jooh urheilukaupan myyjätyttö vieläkin mielessä miten sporttinen body.

      • Anonyymi

        Joo, olisi kyllä kiva nähdä millainen keho on. Varmasti ihana ;).


    • Vähän liian leikelty omaan makuuni.

    • Ihan onnistunut leikkaus, vaikka mielestäni tässä naisessa ei ollut kerrassaan mitään vikaa ennen leikkaustakaan. Se on kuitenkin jokaisen oma asia, mitä kasvoilleen ja keholleen tekee. Itse ajattelen silti, että on surullista, miten moni ei ole kasvoihinsa tai kehoonsa tyytyväinen sellaisena, kuin on, vaan kokee tarvetta lähteä muokkaamaan kasvojaan ja/tai kehoaan jopa kirurgisesti mahtuakseen nykyajan kauneusihanteisiin. Jokaisella on siihen kuitenkin oikeus, ja jos se parantaa elämänlaatua, niin sittenhän lopputulos on ollut positiivinen.

      Henkilökohtaisesti en ole koskaan edes harkinnut mitään kajoavia toimenpiteitä. Se tuntuu jo ajatuksena kauhealta. Korkeintaan voisin mennä leikkauksiin terveydellisistä syistä eli jos esim. silmäluomet alkavat aikanaan vaivaamaan niin, että se haittaa näköä tai jos esim onnettomuuden jälkeen jotain korjattaisiin. En tuomitse heitä, ketkä menevät, se on täysin jokaisen oma asia, mutta minua ei pelkän ulkonäön takia kirurgin pöydälle saa.

    • Anonyymi

      Jos olisi edes laitettu vähemmän meikattut kuvat vierekkäin tai sitten samaan tapaan ehostetut, niin saisi jotain käsitystäkin, että mitä on tehty.

      • Anonyymi

        Totean siis vain, että ihanaa nähdä normaalia ihoa ja normaalia ihon tekstuuria ylikäsitellyn, blurratun ja airbrushatun sijaan. 👍


    • Toivottavasti ei leikkauta tulevaisuudessa nenäänsä niin kuin Michael Jackson. Jacksonin nenä ei lopulta enää tainnut pysyä kunnulla kasassakaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe