Niin mikä biisi on kyseessä ja kuka sen esittää.
Jotenkin niin että "pure korvaan mua, kun ilta pitenee, ainut oot jonka tiedän, mulle sen tekevän niin"?
Pure korvaan mua, mikä biisi?
9
1095
Vastaukset
- make
Meiju Suvas.Biisin nimi muistaakseni "pure mua".
- tosiaan
Mutta nyt siitä on tehnyt oman versionsa myös Johanna Pakonen ja joku näistä Iskelmässä jatkuvasti soivista bändeistä. En nyt ole varma, mutta oiskohan ollu Neljän Suora.
- oioisuomenmaa
tosiaan kirjoitti:
Mutta nyt siitä on tehnyt oman versionsa myös Johanna Pakonen ja joku näistä Iskelmässä jatkuvasti soivista bändeistä. En nyt ole varma, mutta oiskohan ollu Neljän Suora.
no ei nyt ihan oo kuiteskaan tehnyt tästä vaan aivan toisesta.
- Kärpänen
oioisuomenmaa kirjoitti:
no ei nyt ihan oo kuiteskaan tehnyt tästä vaan aivan toisesta.
Neljänsuora, jossa mukana laulaa Johanna Pakonen, laulaa uudelleen lämmitettynä Meiju Suvaksen vanhan kappaleen.
- näin se olikin
Kärpänen kirjoitti:
Neljänsuora, jossa mukana laulaa Johanna Pakonen, laulaa uudelleen lämmitettynä Meiju Suvaksen vanhan kappaleen.
Sorry, muistin vinoon.
- salama
On Meiju Suvaksen uudelleen lämmitetty kappale jonka esittää Neljänsuora yhdessä Johanna Pakosen kanssa.
On kyllä niin korni biisi ,ettei pahemmasta väliä.
- Jokke
Ihan paras biisi :) just se kornius siinä viehättääkin
- minä.
Itse biisi ei mun mielestä vielä niin korni ole, mutta ne SANAT. Menee samalle osastolle, kun K.Randelin "Avaa tarja hakas" tjsp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743650Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472886Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1662831Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572371Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612142- 1601850
- 761515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231368Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332- 261319