Nainen mikä maistuis sinulle

Anonyymi-ap

1 suomimies tekis sinulle itse tehtyä uunimakkaraa ja perunamuusia tai nakkikastiketta ja keitettyi perunoit 2 arabimies tarjoo itse tehtyä kuskusia ja kebabbia ja jälkkäriksi taateleita ja jugurttia 3 rikas ja varakas ja korkeastikoulutettu tarjoo ravintolassa kuskusia ja kebabbia ja jäökkäriksi taateleita ja jugurttia ja maksaa 400 euroa firman piikkiin ja sanoo saat maailman ruokaa

81

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rikkaalla ja varakkaalla korkeastikoulutetulla ei oo omaa firmaa mut sukulaisella on ja sukulaiselta lainaa firman korttia ja leasing autolla ajelee sekin sukulaisen firman piikkiin mut se on päällikkö ja korkeastikoulutettu herra arvon herra ja rahaa on

    • Anonyymi

      Mikään noista ei nyt tänään maistu. Noin yleisellä tasolla makkar ja nakki on sellaista, että pari kertaa vuoteen voi upota. Viimeksi söin yhden grillimakkaran juhannuksena, se on perinne. Seuraavat nakit voisi syödä vaikka uutena vuotena.

      Kuskus ja kebabbi on varmasti ihan ok, jos kokki osaa asiansa, mutta eipä tuo kebabbikaan hirveämmin innosta. Taateleista en tykkää.

      • Anonyymi

        No kumpi maistuis arabin vai korkeastikoulutetun makkara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kumpi maistuis arabin vai korkeastikoulutetun makkara

        Mä sanoin jo, että makkara ei kelpaa.

        P.S. Arabikin voi käsittääkseni olla korkeasti koulutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sanoin jo, että makkara ei kelpaa.

        P.S. Arabikin voi käsittääkseni olla korkeasti koulutettu.

        Kyllä nyt olikin puhe korkeastikoulutetusta arabimiehestä joka on yrittäjä sijoittaja erittäin varakas ja rikas mies eli arabimies kiinnostaa sinua ja arabin makkara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kumpi maistuis arabin vai korkeastikoulutetun makkara

        Tarkoitatko alakerran makkaraa vai kaupan sellaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko alakerran makkaraa vai kaupan sellaista?

        Väliksestä en tiedä. Minä puhun makkarasta, en mistään kielikuvallisista makkaroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt olikin puhe korkeastikoulutetusta arabimiehestä joka on yrittäjä sijoittaja erittäin varakas ja rikas mies eli arabimies kiinnostaa sinua ja arabin makkara

        En ole missään sanonut olevani kiinnostunut edes miehistä yleisellä tasolla, että ei kannata sekoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt olikin puhe korkeastikoulutetusta arabimiehestä joka on yrittäjä sijoittaja erittäin varakas ja rikas mies eli arabimies kiinnostaa sinua ja arabin makkara

        Eiköhän tuollaisilla ole ihan muita kinnostuksen kohteita kuin minä, että turhaa pohdintaa.


    • Anonyymi

      Perunamuusi ja kalapuikot on tänään ruokana eli tavallinen suomalainen kotiruoka on ok.

      • Anonyymi

        Kyllä kuskus ja kebab on suomalaista ruokaa ja koko euroopassa syödään samaa eli perunamuusi ja kalapuikot on menneisyyden ruokaa kuka semmost syö ei kukaan kyllä kuskus kebab taatelit on nykyajan kunnon kotiruokaa tai mitä arabimiehet sitten haluaakaan syödä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuskus ja kebab on suomalaista ruokaa ja koko euroopassa syödään samaa eli perunamuusi ja kalapuikot on menneisyyden ruokaa kuka semmost syö ei kukaan kyllä kuskus kebab taatelit on nykyajan kunnon kotiruokaa tai mitä arabimiehet sitten haluaakaan syödä

        Kebab on mikrobiologisesti erittäin epäilyttävää.
        Usein niitä kuskataan autojen paräkonteissa ja ihan ilman kylmäketjua.
        Eikä se raaka-ainekaan ole välttämättä kunnollista (Turussa eräs firma säilytti lihoja betonilattialla roskiksen vieressä).
        Lisäksi kuumennuksen aikana, se keskikohta lämpenee ihan liian hitaasti ja siellä ehtii siksi kasvaa vaikka mitä mikrobeja.

        En siis suostu syömään.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Kebab on mikrobiologisesti erittäin epäilyttävää.
        Usein niitä kuskataan autojen paräkonteissa ja ihan ilman kylmäketjua.
        Eikä se raaka-ainekaan ole välttämättä kunnollista (Turussa eräs firma säilytti lihoja betonilattialla roskiksen vieressä).
        Lisäksi kuumennuksen aikana, se keskikohta lämpenee ihan liian hitaasti ja siellä ehtii siksi kasvaa vaikka mitä mikrobeja.

        En siis suostu syömään.

        Miksi oletat kyseessä automaattisesti olevan jokin valmisruoka? Kebabbia voi tehdä itsekin, eikä se lopulta ole edes erityisen vaikeaa. Valmistusmenetelmä tosin harvalla olisi kotioloissa sellainen iso varras, mutta se ei ole mitenkään välttämätöntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oletat kyseessä automaattisesti olevan jokin valmisruoka? Kebabbia voi tehdä itsekin, eikä se lopulta ole edes erityisen vaikeaa. Valmistusmenetelmä tosin harvalla olisi kotioloissa sellainen iso varras, mutta se ei ole mitenkään välttämätöntä.

        En tiedä kenenkään tehneen sitä itse.
        ja miksi edes tehdä mitään kotikebabia, kun voi tehdä poronkäristystä.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        En tiedä kenenkään tehneen sitä itse.
        ja miksi edes tehdä mitään kotikebabia, kun voi tehdä poronkäristystä.

        No tiedät ainakin yhden, joka on tehnyt ja tekee aika säännöllisesti itse kebabbia. Miksikö ... samasta syystä kuin en syö joka päivä vaikkapa hernekeittoa. Vaihtelu virkistää ja poronkäristys on mulle Lapissa syntyneenä ja kasvaneena perushuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedät ainakin yhden, joka on tehnyt ja tekee aika säännöllisesti itse kebabbia. Miksikö ... samasta syystä kuin en syö joka päivä vaikkapa hernekeittoa. Vaihtelu virkistää ja poronkäristys on mulle Lapissa syntyneenä ja kasvaneena perushuttua.

        "mulle Lapissa syntyneenä ja kasvaneena perushuttua"

        Sama. Mä en kykene ymmärtämään lainkaan sitä, että joillekin, en tarkoita buddy-lovea, poronkäristyksessä on jotain erikoista. Mä olen syönyt poronkäristystä säännöllisesti kouluruokanakin lapsuudessa, että siinä ei ole mitään lainkaan erikoista mulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "mulle Lapissa syntyneenä ja kasvaneena perushuttua"

        Sama. Mä en kykene ymmärtämään lainkaan sitä, että joillekin, en tarkoita buddy-lovea, poronkäristyksessä on jotain erikoista. Mä olen syönyt poronkäristystä säännöllisesti kouluruokanakin lapsuudessa, että siinä ei ole mitään lainkaan erikoista mulle.

        "Sama. Mä en kykene ymmärtämään lainkaan sitä, että joillekin, en tarkoita buddy-lovea, poronkäristyksessä on jotain erikoista. "

        Onhan joillekin, aloituksen perusteella ainakin Välikselle, se kebabkin jotain "erikoista". Vastaavasti arabeille hernekeitot ja poronkäristykset ovat "erikoista". Lisäksi poronkäristys saattaa olla erikoista myös meille eteläsuomalaisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "mulle Lapissa syntyneenä ja kasvaneena perushuttua"

        Sama. Mä en kykene ymmärtämään lainkaan sitä, että joillekin, en tarkoita buddy-lovea, poronkäristyksessä on jotain erikoista. Mä olen syönyt poronkäristystä säännöllisesti kouluruokanakin lapsuudessa, että siinä ei ole mitään lainkaan erikoista mulle.

        Ei se minustakaan ole erikoista, vaan ihan pelkästään hyvää ruokaa.
        Tuo keskikohtani ilmoittaa aina olevansa hyvin tyytyväinen, kun sinne on siirretty lautasellinen sitä.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Sama. Mä en kykene ymmärtämään lainkaan sitä, että joillekin, en tarkoita buddy-lovea, poronkäristyksessä on jotain erikoista. "

        Onhan joillekin, aloituksen perusteella ainakin Välikselle, se kebabkin jotain "erikoista". Vastaavasti arabeille hernekeitot ja poronkäristykset ovat "erikoista". Lisäksi poronkäristys saattaa olla erikoista myös meille eteläsuomalaisille.

        No Välikselle nyt on hänen tarinoidensa perusteella porkkanakin eksoottista ja kummallista ruokaa.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ei se minustakaan ole erikoista, vaan ihan pelkästään hyvää ruokaa.
        Tuo keskikohtani ilmoittaa aina olevansa hyvin tyytyväinen, kun sinne on siirretty lautasellinen sitä.

        Onhan se ihan hyvää, mutta en mä sitä jatkuvasti söisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ihan hyvää, mutta en mä sitä jatkuvasti söisi.

        Olisi edes kerran viikossa, mutta ei ole.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Olisi edes kerran viikossa, mutta ei ole.

        En jaksais enää nykyään noinkaan usein. Muksuna oli jatkuvasti poroa, hirveä, peuraa. Kaikkeen kyllästyy pidemmän päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksais enää nykyään noinkaan usein. Muksuna oli jatkuvasti poroa, hirveä, peuraa. Kaikkeen kyllästyy pidemmän päälle.

        Mahdollisesti, mutta oma systeemini kaipaisi sitä.
        Todennäköisesti kaipaus loppuisi kun jotkin puutteet olisi täydennetty kuntoon.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Mahdollisesti, mutta oma systeemini kaipaisi sitä.
        Todennäköisesti kaipaus loppuisi kun jotkin puutteet olisi täydennetty kuntoon.

        Se ei auta sitten kun käydä ostamassa. Saksanhirveähän saa edullisesti, mutta ei se tietenkään samalta maistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ei auta sitten kun käydä ostamassa. Saksanhirveähän saa edullisesti, mutta ei se tietenkään samalta maistu.

        Tilanteessa on sekin ongelma, että en juuri kokkaa (vaikka leivon mielelläni).


    • Ei ole väliä. Arabiruokaa en ole koskaan tainnut maistaa, eli käy sekin. Suomalainen kotiruokakin käy. Ilmainen ruokakin käy. Eli kaikki käy, ei ole väliä.

      • Anonyymi

        Oletko tinderityttö eli kaik kelpaa jos vaa rahaa o miehillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tinderityttö eli kaik kelpaa jos vaa rahaa o miehillä

        En ole tinderityttö enää, oon poistanut sen sovelluksen jo ajat sitten. Eikä se miehen varakkuus ja rikkaus ole mulle pääasia, en koskaan ole miehen rahojen perässä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En ole tinderityttö enää, oon poistanut sen sovelluksen jo ajat sitten. Eikä se miehen varakkuus ja rikkaus ole mulle pääasia, en koskaan ole miehen rahojen perässä.

        Eli oot ollut ja nykyään et enään ole miksi et ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli oot ollut ja nykyään et enään ole miksi et ole

        Ei se oikein ollut mua varten. Ei yhtään kiinnostanut puhua kellekään siellä tai vastata. Lopulta välttelen kaikkia osumia laittamalla kaikki vasemmalle, kun en halunnut että tullaan puhumaan. Niin poistin sen sitten kokonaan, eihän siinä enää ollut mitään järkeä.


    • Ehdottomasti ykkönen. Mut jos saisin, niin haluaisin itse osallistua kokkaukseen. Paljon mukavampi yhdessä kokata. :)

      • Anonyymi

        Kyllä arabimies varmasti antaa sinun kokata ja varmasti opettaa sinua arabiruokien saloihin koska niitä te syötte


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä arabimies varmasti antaa sinun kokata ja varmasti opettaa sinua arabiruokien saloihin koska niitä te syötte

        Miksi kuvittelet, että minua kiinnostaa jokin arabimies? En ole kiinnostunut sellaisista.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Miksi kuvittelet, että minua kiinnostaa jokin arabimies? En ole kiinnostunut sellaisista.

        Nyt ehkä sanot noin mut kun arabimies pussaa sinua niin sen jälkeen haluat vain arabimiehiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ehkä sanot noin mut kun arabimies pussaa sinua niin sen jälkeen haluat vain arabimiehiä

        En halua. Haluan ihmisen, jolla on kanssani samanlainen arvomaailma ja kommunikaatio on mutkatonta. Jo pelkästään se, että joutuisi koko ajan kommunikoimaan vieraalla kielellä aiheuttaa omat haasteensa, kulttuurieroista puhumattakaan.


    • Anonyymi

      Sanoisin, et punainen liha on ehdoton ei. Ehkä tilanne voisi paremmaksi muuttua, jos tarjolla olisi kalaa tai kalkkunaa hyvillä lisukkeilla?

      • Itsekin syön pihvini mieluummin kunnolla kypsinä.
        ;)


    • Anonyymi

      pissamakkara-kakkare. toimitusjohtajan lempiruoka

    • Anonyymi

      pääministerin on lempiruoka on... ihmiskakka-kikkare, kuin suklaqaq mouss

    • Anonyymi

      Ei tuollaista aloittajan kuvaamaa ruokaa nainen syö, ei mitään ravintoarvoa, sama kuin makkaraa lautasella. Naiset syovät pieniä terveellisiä ja hyvistä raaka-aineista valmistettuja ruokia. Ellet sitten hae normipullukkaa.

    • Anonyymi

      Suomen Surkein Kuski tv-ohjelma vesisäiliö auton katolla sitte4n tulee vettä niskaan

    • Anonyymi

      hauska idea jutussa surkein kuski tulee vettä päälle ei typpihsppoa

    • Anonyymi

      Vaikea päättää kumpi on ärsyttävämpi; ruokafetisisti vaiko viinamies.

      • Anonyymi

        Mjaa

        Koska olemme autiolla saarella, jolta Viinamies juuri pelastautui, joudun tyytymään kookospähkinöihin ja sadeveteen.

        Tämän jälkeen siirryn baariin.

        (reps)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa

        Koska olemme autiolla saarella, jolta Viinamies juuri pelastautui, joudun tyytymään kookospähkinöihin ja sadeveteen.

        Tämän jälkeen siirryn baariin.

        (reps)

        Missä on autiosaari jossa on baari? :)


    • Anonyymi

      Autoilijs-Annukks arvaa kohta voi tullsa vettä Surkein Kuski ohjelmassq

    • Anonyymi

      Uunimakkara ja perunamuusi maistuu, teen itse.

    • Anonyymi

      No siis jos se makkara on oikeasti itse tehty, niin osoittaahan se aikamoista vaivannäköä. Jos on vain lyönyt jonkun HK:n sinisen uuniin, niin eipä paljon lämmitä moinen "kokkailu".

    • 4 Ostan marketista Ristorante Pizza Tonno:n, lämmitän sen uunissa ja säästyn tapaamasta ketään aloituksen urpoista

      • Anonyymi

        Antaako pitsa sinulle rakkautta ja kikkelii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaako pitsa sinulle rakkautta ja kikkelii

        Mä en tällä hetkellä tarvitse "kikkelii" yhtään mihinkään.


    • Anonyymi

      Ykkönen minulle! Kastikkeet kaikki nam! Kiitos nam!

      • Anonyymi

        Arabimies antaa makkaraansa ja kunnon kastikkeen rakkaudella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arabimies antaa makkaraansa ja kunnon kastikkeen rakkaudella

        Hyvä kun tykkäät!


    • Anonyymi

      No on se jo kumma ettei arabin makkara kelpaa koska Suomi nainen on hyvin kansainvälinen,entäs jos se on suomalaista mehukkaampaa ja lihaisampaa+täyttävämpää?

    • Uunimakkara ja pottumuusi ois hyvää. Onkohan siin juustoa myös?
      Makkaran voi kyl vaihtaa muuhunkin, mut muusii kuitenkin.

      Jälkkäriä ei vissiin oo saatavilla?

    • Anonyymi

      Kyllä siinä naiset jäisivät aloittajalta, kun arabimies tarjoilisi hänelle ruokatreffeillä kuskusia ja korkeakoulutettu taateleita jugurtilla. Aloittaja antaisi heille uunimakkaraa.

      • Anonyymi

        Kuskus on satua. Kuskusia ei ole olemassa.


    • Perunamuusi ja nakkikastike oli lapsena herkkua. 😋 Maistuis varmaan vieläkin. 👍

      • Anonyymi

        Mut nyt maistuis korkeastikoulutetun tai arabin kastikkeet ylä että ala päähän no ala pää ikävä vauva vaara


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut nyt maistuis korkeastikoulutetun tai arabin kastikkeet ylä että ala päähän no ala pää ikävä vauva vaara

        Makunsa kullakin.
        Mutta minä juon nyt kahvia. 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Makunsa kullakin.
        Mutta minä juon nyt kahvia. 🙂

        Mee tinderiin ja nauti elämästä ja orgasmeista eli taivaallisesta seksistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mee tinderiin ja nauti elämästä ja orgasmeista eli taivaallisesta seksistä

        Minähän en kotoani lähde minnekään enää


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Minähän en kotoani lähde minnekään enää

        Tilaa kotiisi tai kutsu tinderistä miehiä luoksesi kylään saat kunnolla seksiä ja nauti elämästä itse syön nyt köyhäin ruokaa ranskalaisii perunoit ja bratvurstin palasia ja sipulii mut käske tinderimiehii tuoda jotain rikkaiden ruokaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa kotiisi tai kutsu tinderistä miehiä luoksesi kylään saat kunnolla seksiä ja nauti elämästä itse syön nyt köyhäin ruokaa ranskalaisii perunoit ja bratvurstin palasia ja sipulii mut käske tinderimiehii tuoda jotain rikkaiden ruokaa

        Ei minulla ole enää tähän aikaan nälkä. Iltakahvitkin join juuri.

        Löytyykö sieltä tinderistä sellaisia miehiä, jotka pitävät silittämisestä? Joku voisi kyllä hoitaa tuon läjän pyyhkeitä ja tyynyliinoja sileänä kaappiin. 🤔
        Ja sitten se joku voisi vielä myös pakata minun matkalaukkuni ennen lähtöään. 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ei minulla ole enää tähän aikaan nälkä. Iltakahvitkin join juuri.

        Löytyykö sieltä tinderistä sellaisia miehiä, jotka pitävät silittämisestä? Joku voisi kyllä hoitaa tuon läjän pyyhkeitä ja tyynyliinoja sileänä kaappiin. 🤔
        Ja sitten se joku voisi vielä myös pakata minun matkalaukkuni ennen lähtöään. 👍

        Mäkin tossa jut mietin, että löytysköhän sieltä mies, joka siivoais. Mä en ite millään jaksais.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ei minulla ole enää tähän aikaan nälkä. Iltakahvitkin join juuri.

        Löytyykö sieltä tinderistä sellaisia miehiä, jotka pitävät silittämisestä? Joku voisi kyllä hoitaa tuon läjän pyyhkeitä ja tyynyliinoja sileänä kaappiin. 🤔
        Ja sitten se joku voisi vielä myös pakata minun matkalaukkuni ennen lähtöään. 👍

        Tuskin mut ne o panomiehii ne osaa tyydyttää naisen eli tietää mitä nainen tarvii eli osaa hommansa syntyneet rakkauden jumaliksi eli osaa puhua ja sekstailla eli tyydyttää naisten tarpeet ja antaa rahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin tossa jut mietin, että löytysköhän sieltä mies, joka siivoais. Mä en ite millään jaksais.

        Eihän se tinderi vaikutakaan sitten yhtään huonolta jutulta, jos sieltä löytyy naiselle apuja silloin kun oikeasti on tarve. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin mut ne o panomiehii ne osaa tyydyttää naisen eli tietää mitä nainen tarvii eli osaa hommansa syntyneet rakkauden jumaliksi eli osaa puhua ja sekstailla eli tyydyttää naisten tarpeet ja antaa rahaa

        Käytän kyllä tosi harvoin käteistä. Joulukirkkoon lähtiessäni toki tarkistan, onko käsilaukussa kolehtirahaa.
        Että en minä mitään rahaa tarvitse.

        Ja jos silitys tai siivous ei kiinnosta, niin pysyköön sitten vaan kotonansa pureskelemassa taateleitaan tai vaikka sitä uunimakkaraa. Pitäkää tinderinne!


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Eihän se tinderi vaikutakaan sitten yhtään huonolta jutulta, jos sieltä löytyy naiselle apuja silloin kun oikeasti on tarve. 👍

        Kyl ne auttaa


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Käytän kyllä tosi harvoin käteistä. Joulukirkkoon lähtiessäni toki tarkistan, onko käsilaukussa kolehtirahaa.
        Että en minä mitään rahaa tarvitse.

        Ja jos silitys tai siivous ei kiinnosta, niin pysyköön sitten vaan kotonansa pureskelemassa taateleitaan tai vaikka sitä uunimakkaraa. Pitäkää tinderinne!

        Käteisel ne haluu maksaa mut ehkä ne tilillekkin maksaa jos sinulla maksupääte mut käteisel ne haluu maksaa no ainakin tiedät varmasti et saat maksun kun käteisellä maksavat ja raha huolet on pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käteisel ne haluu maksaa mut ehkä ne tilillekkin maksaa jos sinulla maksupääte mut käteisel ne haluu maksaa no ainakin tiedät varmasti et saat maksun kun käteisellä maksavat ja raha huolet on pois

        Miksi oletat, että Xenalla olisi rahahuolia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käteisel ne haluu maksaa mut ehkä ne tilillekkin maksaa jos sinulla maksupääte mut käteisel ne haluu maksaa no ainakin tiedät varmasti et saat maksun kun käteisellä maksavat ja raha huolet on pois

        Siitähän sitä vasta alkaisikin huolta ja harmia kertyä, jos tilille alkaisi tulla jostain selittämätöntä rahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käteisel ne haluu maksaa mut ehkä ne tilillekkin maksaa jos sinulla maksupääte mut käteisel ne haluu maksaa no ainakin tiedät varmasti et saat maksun kun käteisellä maksavat ja raha huolet on pois

        Ei minulla erityisesti rahahuolia ole.
        - Onpa erikoista, että joku tykkää liinavaatteiden silittämisestä niin paljon, että haluaa jopa maksaa päästäkseen sitä tekemään. 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ei minulla erityisesti rahahuolia ole.
        - Onpa erikoista, että joku tykkää liinavaatteiden silittämisestä niin paljon, että haluaa jopa maksaa päästäkseen sitä tekemään. 👍

        Korkeastikoulutetut jännämiehet on jännämiehii ja jännät touhut


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ei minulla erityisesti rahahuolia ole.
        - Onpa erikoista, että joku tykkää liinavaatteiden silittämisestä niin paljon, että haluaa jopa maksaa päästäkseen sitä tekemään. 👍

        Siinäpä sitä olisikin verottajalle selittämistä, hankin itselleni siivoojan ja se haluaa maksaa mulle, jotta saa siivota mun asuntoni.


    • Anonyymi

      niin voi löytää blsvk-ta5rjoukdists hybiä juttujs

      Robin Runkkausnaster'¨

    • Anonyymi

      Ykkönen on ihan jees :)

    • Uunimakkara ja perunamuusi, mutta tykkään myös taateleista (kuivatuista tai tuoreista). Makkarakastike perunamuusin kanssa kävis myös.

    • Yhteen aikaan mulla oli tapana ostaa kuivattuja taateleita ruokakaupasta ja syödä niitä. Vai oliko ne tuoreita, en muista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe