Parisuhde palstalta

Palstalta on hävinnyt kaksi kirjoittajaa. 1 nainen ja 1 mies. Mitä se tarkoittaa?

27

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä että aika kiinnostunut näytät olleen parisuhdepalstalaisista vaikket kertomasi mukaan et parisuhdetta kaipaa etkä halua :D

      -harmiseikirj-

      • Totta kai minua kiinnostaa tällaiset asiat. Eikä nuo ole toisiaan pois sulkevia asioita. Mikitsi oli selkeästi suhdetta vaille, joten olen onnellinen hänen puolestaan. Nyt vain pitää saada tyydytettyä tämä tirkistelyn tarve.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Totta kai minua kiinnostaa tällaiset asiat. Eikä nuo ole toisiaan pois sulkevia asioita. Mikitsi oli selkeästi suhdetta vaille, joten olen onnellinen hänen puolestaan. Nyt vain pitää saada tyydytettyä tämä tirkistelyn tarve.

        Ahaa eli sieltä katosi mikitsi ja joku muu, oliko tämä joku muu myös sinkut-palstalainen? jos oli luulen arvaavani kuka mutta jos ei sitten ei aavistustakaan kun en noita muita seuraa ollenkaan.

        -harmiseikirj-


    • He ovat löytäneet toisensa ja ovat menneet yhteen.

    • Ai on vai? En ole ehtinyt noteeraamaan kuin Huitaleen siirtymisen sivummalle, mikä tosin oli hänen suunnitelmissaan muutenkin.

      • Ei Huitale kauaa jaksa olla poissa. Hän tulee aina takaisin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei Huitale kauaa jaksa olla poissa. Hän tulee aina takaisin.

        Ei voi ennalta tietää. Jos jää vaikkapa rekan alle, on paluun mahdollisuus jonkin verran pienempi.

        Muutoin en ole ehtinyt noteeraamaan hahmojen katoamisia sen kummemmin. Mikkis on ehkä harventanut turinaa, Citrinella siirtyi takavasemmalle kuten jo kesällä ilmoittikin ja se siitä. Jos muita on, en ole ehtinyt havainnoimaan eikä se niin tärkeää olekaan, palsta on välilaskupaikka, tullaan ja mennään sen mukaan miltä kulloinkin tuntuu.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei voi ennalta tietää. Jos jää vaikkapa rekan alle, on paluun mahdollisuus jonkin verran pienempi.

        Muutoin en ole ehtinyt noteeraamaan hahmojen katoamisia sen kummemmin. Mikkis on ehkä harventanut turinaa, Citrinella siirtyi takavasemmalle kuten jo kesällä ilmoittikin ja se siitä. Jos muita on, en ole ehtinyt havainnoimaan eikä se niin tärkeää olekaan, palsta on välilaskupaikka, tullaan ja mennään sen mukaan miltä kulloinkin tuntuu.

        Ite pidin jossain vaiheessa kahden vuoden tauon ja sillä välin melkein kaikki kirjoittajat olivat vaihtuneet.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ite pidin jossain vaiheessa kahden vuoden tauon ja sillä välin melkein kaikki kirjoittajat olivat vaihtuneet.

        No ne välilaskujen välit ovat eri mittaisia kaikilla, toisilla jopa loppuelämän mittaisia.


    • Anonyymi

      Lain koura on iskenyt

    • Anonyymi

      Huitaletta ei ole hetkeen näkynyt. Ja Kynis taisi lopettaa jo alkuvuodesta?

      Keitä muita puuttuu? Mun mielestäni kaikki muut tässäkin ketjussa mainitut kirjoittelevat vieläkin.

      xLiner

      • Anonyymi

        Kynis taitaa olla tuolla aikuisten puolella turinoimassa eri nimimerkillä viestihistoriastaan päätellen, käväisi täällä tovi sitten. Kävi kyllä Jasukin juuri, rekisteröitymättömänä.


      • "Ja Kynis taisi lopettaa jo alkuvuodesta?"

        Jotkut ovat jopa spekuloineet, että olisiko kynis heittänyt veivinsä. Ikäähän hänellä alkoi jo olla.


    • Anonyymi

      Onko kyse Mikkojuhanista ja Pulleasta Kaveripojasta?

    • Veikkaan, että se tarkoittaa sitä, että niillä vakikirjoittajilla on nyt muuta mukavaa tekemistä ja ajateltavaa elämässään, eikä heillä ole tarvetta hakea keskusteluseuraa esimerkiksi netissä. Olen oikein iloinen, jos niin olisi. 🤗

    • Minä en ole taaskaan huomannut mitään. Aina nämä palstauutiset menee ohi. En vaan hoksaa näitä. 🙄

      On se hyvä, että täällä on joku sentään valppaana. 😄

      • Ei aloituksessa puhuttu tästä meidän sinkkupalstasta, vaan s24:n parisuhdepalstasta.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Ei aloituksessa puhuttu tästä meidän sinkkupalstasta, vaan s24:n parisuhdepalstasta.

        Oolrait! Tämä sekoittaa pakkaa entisestään.

        (olen pihalla kuin lumiukko) 😄☃️


      • tosi.typy kirjoitti:

        Oolrait! Tämä sekoittaa pakkaa entisestään.

        (olen pihalla kuin lumiukko) 😄☃️

        Mä en ole käynyt parisuhdepuolella kertaakaan edes lukemassa mitään ketjua, saati että olisi tullut osallistuttua kirjoittelemalla. Joten ei mitään hajua mullakaan siitä että keitä siellä on samoja kuin täällä sinkkupalstalla ja keitä eri.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä en ole käynyt parisuhdepuolella kertaakaan edes lukemassa mitään ketjua, saati että olisi tullut osallistuttua kirjoittelemalla. Joten ei mitään hajua mullakaan siitä että keitä siellä on samoja kuin täällä sinkkupalstalla ja keitä eri.

        En minäkään käy siellä parisuhdepuolella. Minulle riittää yksi palsta kerrallaan. En hajauta keskittymistäni. Muuten menee turhan sotkuiseksi.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Oolrait! Tämä sekoittaa pakkaa entisestään.

        (olen pihalla kuin lumiukko) 😄☃️

        Tässä puhuttiin sinkut palstasta ja siitä kuinka sydänkävyt ovat löytäneet toisensa. Nyt niiden pitää tulla piilostaan kertomaan kaikki mehevät yksityiskohdat.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tässä puhuttiin sinkut palstasta ja siitä kuinka sydänkävyt ovat löytäneet toisensa. Nyt niiden pitää tulla piilostaan kertomaan kaikki mehevät yksityiskohdat.

        Aa, mä luin väärin ton otsikon "parisuhde palstalta", se siis tarkoittikin parisuhteen löytymistä tältä palstalta...

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tässä puhuttiin sinkut palstasta ja siitä kuinka sydänkävyt ovat löytäneet toisensa. Nyt niiden pitää tulla piilostaan kertomaan kaikki mehevät yksityiskohdat.

        Vaikuttaa vahvasti siltä, että tästä on taas hävinnyt viestejä taivaan tuuliin! Tylsää! 🙄🤔


    • Anonyymi

      Veikkaan että palstan tarjoama anti on käynyt selväksi.
      Jäljellä olemme enää me luupäät joilla on liikaa tylsiä hetkiä elämässä :)

      -keinovaginamies-

    • 🤔 tietovisojen määrä on pudonnut puoleen? Samoin musiikkiketjujen määrä? Olisiko luonnon suorittamaa karsintaa tapahtunut 😁 jossain määrin.

      • Musiikkiketjuja en ole jaksanut pitkään aikaan laittaa. Ei sitä aina jaksa samasta aiheesta. Mutta voin kyllä laittaa, jos sitä halutaan.


    • Ai kaipaillaan täällä tietovisoja. No täytyypä mennä etsimään jos löytäisi jostain.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe