LinnaVisa - Muistatko Linnan juhlien kohuja yms?

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010021476.html

No en muista, en katso, mutta toki seuraan uutisointia ja jotain jää väkisinkin mieleen. Ja toisaalta, pääosin annetut vaihtoehdot eivät jättäneet tilaa virheille.


Linnan juhlien seuraaminen televisiosta taitaa olla yksi jokavuotisia perinteitäsi!
Vastasit oikein 9/12 kysymykseen

20

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan. Kangastuppelo matolla.

    • Anonyymi

      Ihan veikaten vastasin ja tulos 8 oikein.

      • Hieno tulos!

        Ja kannattanee laittaa lottoa vetämään 😁


    • Anonyymi

      Ei ole koskaan aihepiiri kiinnostanut ja näkyi tuloksessa, 6 oikein.

      -harmiseikirj-

      • Kelpo tulos!

        No ei kyllä Linnan bileet ole omallakaan listalla katsottavien kohdalla 😂


    • Linnan juhlien seuraaminen televisiosta taitaa olla yksi jokavuotisia perinteitäsi!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      🧐

      • Hieno tulos!

        No, miten on? Joka vuosiko? 😉


    • Anonyymi

      7 oikein.
      Olisi kysytty edes Helena Lingrenin jumalattoman kauniista iltapuvusta jotain, mutt ei! Leskisen kravatista; jota käytti hikinauhana ja Palefase lenkkitossuineen...?
      Linnanjuhlat, voitaisiin skipata koko juhlat, ihan poskettoman kalliit ja vain tietylle osasta kansaa; on mahdollisuus joskus osallistua niihin. Artisteja, taiteilijoita, urheilijoita ja politikkoja jne.
      trollikka

      • Kelpo tulos!

        Mulla ei pääosin ole hajuakaan siitä mitä Linnan juhlissa kelläkin on päällään tai mitä siellä tapahtuu, en seuraa käytännössä ollenkaan. Juicen kohdalla oli aika helppo arvata mitä skrakalle tapahtui ja lenkkarien kohdalla arvasin loistavasti väärin 😂


    • Mulle vuosiluvut ovat aina vähän niin ja näin. Kuten tälläkin kertaa, 5 pojoa.

      • Kohtalainen tulos!

        Njoo, vedin ne vuosiluvut itsekin hiukan lotolla, mutta kuvista sai kyllä aika hyvän käsityksen siitä millä vuosikymmenellä liikutaan.


    • Kaikkia kohuja ja toilailuja en muistanut. Ihan siedettävä tulos. 😃

      9/12

      • Hieno tulos!

        No en ole yllättynyt, jos Teidän Ylhäisyytenne ei kaikkia Linnan juhlissa vietettyjä Itsenäisyyspäiviä muista, onhan se Linnan booli aika tymäkkää tawaraa 😂


    • Anonyymi

      EI KUKAAN ITSEÄÄN KUNNIOITTAVA ARVOSTAVA KUNNON IHMINEN MENE KONNIEN LINNAN JUHLIIN. JO KUTSU KIRJEPAPERI NIIN HUONOA ETTEI VIITI EES HANURIA PYYHKII SILLÄ.

    • Tulos 12/12

      • Mahtava tulos!

        Oletko kenties seuraillut vuosien saatossa Linnan juhlia? 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Oletko kenties seuraillut vuosien saatossa Linnan juhlia? 😁

        Kiitos =) No onhan noita linnanjuhlia tullut kateltua. Tosin meinaan aina jossain vaiheessa nukahtaa kättelyn aikana, viimeistään sitten, kun ministerit, diplomaatit ja papiston edustajat tulee kättelyvuoroon. Veteraanien, lottien , laulajien, näyttelijöiden yms. aikana pysyn yleensä vielä hereillä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kiitos =) No onhan noita linnanjuhlia tullut kateltua. Tosin meinaan aina jossain vaiheessa nukahtaa kättelyn aikana, viimeistään sitten, kun ministerit, diplomaatit ja papiston edustajat tulee kättelyvuoroon. Veteraanien, lottien , laulajien, näyttelijöiden yms. aikana pysyn yleensä vielä hereillä.

        Ite en ole katsonut vuosikausiin. Exiä ne on kiinnostaneet, niin siivuja on tullut nähtyä, mutta viimeksi enemmän katsonut... No lapsena, kun Kekkonen tai Manu oli kättelemässä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ite en ole katsonut vuosikausiin. Exiä ne on kiinnostaneet, niin siivuja on tullut nähtyä, mutta viimeksi enemmän katsonut... No lapsena, kun Kekkonen tai Manu oli kättelemässä 😂

        Jeps. Eilen katoin jonkun aikaa, mutta rupes jossain vaiheessa väsyttämään.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jeps. Eilen katoin jonkun aikaa, mutta rupes jossain vaiheessa väsyttämään.

        Muistan, että muksuna tuli jonkun kerran nukahdettua kättelyyn, kun porukat tuota seurasi 😂


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe