Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010021476.html
No en muista, en katso, mutta toki seuraan uutisointia ja jotain jää väkisinkin mieleen. Ja toisaalta, pääosin annetut vaihtoehdot eivät jättäneet tilaa virheille.
Linnan juhlien seuraaminen televisiosta taitaa olla yksi jokavuotisia perinteitäsi!
Vastasit oikein 9/12 kysymykseen
LinnaVisa - Muistatko Linnan juhlien kohuja yms?
20
348
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan. Kangastuppelo matolla.
- Anonyymi
Ihan veikaten vastasin ja tulos 8 oikein.
- Anonyymi
Ei ole koskaan aihepiiri kiinnostanut ja näkyi tuloksessa, 6 oikein.
-harmiseikirj- Linnan juhlien seuraaminen televisiosta taitaa olla yksi jokavuotisia perinteitäsi!
Vastasit oikein 9 kysymykseen
🧐- Anonyymi
7 oikein.
Olisi kysytty edes Helena Lingrenin jumalattoman kauniista iltapuvusta jotain, mutt ei! Leskisen kravatista; jota käytti hikinauhana ja Palefase lenkkitossuineen...?
Linnanjuhlat, voitaisiin skipata koko juhlat, ihan poskettoman kalliit ja vain tietylle osasta kansaa; on mahdollisuus joskus osallistua niihin. Artisteja, taiteilijoita, urheilijoita ja politikkoja jne.
trollikkaKelpo tulos!
Mulla ei pääosin ole hajuakaan siitä mitä Linnan juhlissa kelläkin on päällään tai mitä siellä tapahtuu, en seuraa käytännössä ollenkaan. Juicen kohdalla oli aika helppo arvata mitä skrakalle tapahtui ja lenkkarien kohdalla arvasin loistavasti väärin 😂
Mulle vuosiluvut ovat aina vähän niin ja näin. Kuten tälläkin kertaa, 5 pojoa.
Kohtalainen tulos!
Njoo, vedin ne vuosiluvut itsekin hiukan lotolla, mutta kuvista sai kyllä aika hyvän käsityksen siitä millä vuosikymmenellä liikutaan.
Kaikkia kohuja ja toilailuja en muistanut. Ihan siedettävä tulos. 😃
9/12Hieno tulos!
No en ole yllättynyt, jos Teidän Ylhäisyytenne ei kaikkia Linnan juhlissa vietettyjä Itsenäisyyspäiviä muista, onhan se Linnan booli aika tymäkkää tawaraa 😂
- Anonyymi
EI KUKAAN ITSEÄÄN KUNNIOITTAVA ARVOSTAVA KUNNON IHMINEN MENE KONNIEN LINNAN JUHLIIN. JO KUTSU KIRJEPAPERI NIIN HUONOA ETTEI VIITI EES HANURIA PYYHKII SILLÄ.
Tulos 12/12
randombypasser kirjoitti:
Mahtava tulos!
Oletko kenties seuraillut vuosien saatossa Linnan juhlia? 😁Kiitos =) No onhan noita linnanjuhlia tullut kateltua. Tosin meinaan aina jossain vaiheessa nukahtaa kättelyn aikana, viimeistään sitten, kun ministerit, diplomaatit ja papiston edustajat tulee kättelyvuoroon. Veteraanien, lottien , laulajien, näyttelijöiden yms. aikana pysyn yleensä vielä hereillä.
Norppa83 kirjoitti:
Kiitos =) No onhan noita linnanjuhlia tullut kateltua. Tosin meinaan aina jossain vaiheessa nukahtaa kättelyn aikana, viimeistään sitten, kun ministerit, diplomaatit ja papiston edustajat tulee kättelyvuoroon. Veteraanien, lottien , laulajien, näyttelijöiden yms. aikana pysyn yleensä vielä hereillä.
Ite en ole katsonut vuosikausiin. Exiä ne on kiinnostaneet, niin siivuja on tullut nähtyä, mutta viimeksi enemmän katsonut... No lapsena, kun Kekkonen tai Manu oli kättelemässä 😂
randombypasser kirjoitti:
Ite en ole katsonut vuosikausiin. Exiä ne on kiinnostaneet, niin siivuja on tullut nähtyä, mutta viimeksi enemmän katsonut... No lapsena, kun Kekkonen tai Manu oli kättelemässä 😂
Jeps. Eilen katoin jonkun aikaa, mutta rupes jossain vaiheessa väsyttämään.
Norppa83 kirjoitti:
Jeps. Eilen katoin jonkun aikaa, mutta rupes jossain vaiheessa väsyttämään.
Muistan, että muksuna tuli jonkun kerran nukahdettua kättelyyn, kun porukat tuota seurasi 😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
