Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010035539.html
Ajattelin tuntevani ehkä jonkun kansallislinnun ja se siitä, mutta homma menikin paaaaaaaljon paremmin. Välillä näinkin.
Tuloksesi: 9 / 10
Kansallissymbolit hallussa!
Taivas varjele, miten hienosti suoriuduit! Tunnet Suomen kansallissymbolit erinomaisen hyvin. Tästä tuloksesta voit olla ylpeä – siis sillä tavalla suomalaiseen tapaan eli hillitysti, tietenkin.
Tiistain KansallisVisa - Tunnista kansalliseläimiä ja hiukan muutakin kansallista
16
254
Vastaukset
Tuloksesi: 7 / 10
Kansallissymbolit melko hyvin hallussa!
Sehän meni aika hienosti! Tunnistit monta Suomen kansallissymbolia, mutta muutama oli sinulle vieraampi. Kenties tämän testin tehtyäsi muistat nekin, mitä et aiemmin tiennyt.
No jaa.. Oikeasti en kyllä erota raudus- tai hieskoivua toisistaan luonnossa, että eipä tämä yllättänyt. 😄Hieno tulos!
Useimmiten ne kaksi on melko helppo erottaa toisistaan, kun kerran oppii ne parit muistisäännöt. Toki on hybridejä ja poikkeusyksilöitä, mutta pääosin perussäännöt toimivat.randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Useimmiten ne kaksi on melko helppo erottaa toisistaan, kun kerran oppii ne parit muistisäännöt. Toki on hybridejä ja poikkeusyksilöitä, mutta pääosin perussäännöt toimivat.Juu, muistan, että oli muistisääntöjä (pyöreä- ja teräväkärkiset lehdet ym.), mutta en ikinä muista niitä.. 😄
Xena-183 kirjoitti:
Juu, muistan, että oli muistisääntöjä (pyöreä- ja teräväkärkiset lehdet ym.), mutta en ikinä muista niitä.. 😄
Raudus ei roiku, raudus rapisee (rauduksen lehti rapisee) ja rauduksen lehti on kolmio(kiila, ei miltei sydän. Noi kaksi ekaa on helpoimmat muistaa.
- Anonyymi
8 tuosta tuli. Moni on jäänyt ala-asteelta mieleen, osaa joutui arvaamaan.
Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton Tulos 6/10
Tämähän meni paremmin kuin hyvin. Nuo tiedot on kerran iskostettu takaraivoon, ne pysyy siellä ikuisesti. 😊
"Tuloksesi: 10 / 10
Kansallissymbolit hallussa!
Taivas varjele, miten hienosti suoriuduit! Tunnet Suomen kansallissymbolit erinomaisen hyvin. Tästä tuloksesta voit olla ylpeä – siis sillä tavalla suomalaiseen tapaan eli hillitysti, tietenkin. "
Kiitti, kiva visa. Hyvää Itsenäisyyspäivää. 🇫🇮 🥂🍾randombypasser kirjoitti:
Mahtava tulos!
Ja hyvää itsepäisyyttä 🇫🇮Kiitos, sitä riittää. Jos se nyt jostain syystä loppuisi, varastosta löytyy tämä järäpäisyys. Kuten kaikilta muiltakin suomalaisilta. Kansanperinne kunniaan. 😄
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos, sitä riittää. Jos se nyt jostain syystä loppuisi, varastosta löytyy tämä järäpäisyys. Kuten kaikilta muiltakin suomalaisilta. Kansanperinne kunniaan. 😄
Olisko se sitten mallia vale, emävale, tilasto eli itsepäisyys, jääräpäisyys, sisu? 🤔😂
randombypasser kirjoitti:
Olisko se sitten mallia vale, emävale, tilasto eli itsepäisyys, jääräpäisyys, sisu? 🤔😂
Otetaan kaikki, eihän sitä koskaan tiedä milloin niihin on tarvetta. Varastoon! 😄
tosi.typy kirjoitti:
Otetaan kaikki, eihän sitä koskaan tiedä milloin niihin on tarvetta. Varastoon! 😄
Varo ettei varaston seinät kaadu tällä menolla 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
