Itsenäisyyspäivän NaamaVIPvisa - Tunnista kuvista Suomen historian hahmoja

24

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari hutia, muuten mukava visa. Paljon tuttuja naamoja. Pari vanhempaa valokuvaa olivat outoja.

      13/15

      • Loistava tulos!

        Paljon oli tuttuja, mikä tietty herättää heti kysymyksen siitä, että kuinka vanha itse onkaan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Paljon oli tuttuja, mikä tietty herättää heti kysymyksen siitä, että kuinka vanha itse onkaan 😂

        Thänks! No en ainakaan ole ikäloppu, kun en tunnistanut niitä kaikkein vanhimpia valokuviakaan.
        Vai mitä vihjailet? 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Thänks! No en ainakaan ole ikäloppu, kun en tunnistanut niitä kaikkein vanhimpia valokuviakaan.
        Vai mitä vihjailet? 😂

        Siis itsellenihän tuossa iästä vihjailin, Teidän Ylhäisyytenne 😌


      • randombypasser kirjoitti:

        Siis itsellenihän tuossa iästä vihjailin, Teidän Ylhäisyytenne 😌

        Kiitos selvityksestä, meinasin täällä jo pillastua. 😂😂😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos selvityksestä, meinasin täällä jo pillastua. 😂😂😂

        Aivan, Teidän Ylhäisyytenne, oli hyvä että ojensitte 😌😂


    • Tunnistat varsin hyvin suuret suomalaiset!

      Vastasit oikein 10 kysymykseen..

      🤭

      • Hieno tulos!


    • Tunnistat varsin hyvin suuret suomalaiset!
      Vastasit oikein 13 kysymykseen

    • 11 pistettä.

      Mä olin liikaa tottunut siihen, että Sibeliuksella olisi viikset! (kiitos Suomen markanaikaisten setelien...)

      • Hieno tulos!

        Ai saateri, mä en enää edes muistanut sitä seteliä, mulle karvaton Sibis on se "ainoa oikea" Sibis 😂


    • Tulos 15/15

      • Mahtava tulos!

        Hyvin on sulla noi naamat hallussa 😯


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Hyvin on sulla noi naamat hallussa 😯

        Oli aika helppoja tunnistettavia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oli aika helppoja tunnistettavia.

        No juu, enimmäkseen aika tuttuja naamoja tosta naapuri-Alepasta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No juu, enimmäkseen aika tuttuja naamoja tosta naapuri-Alepasta 😂

        Joo. Sibeliushan käy sun naapurissa Alepassa tämän tästä ja Kekkonenkin on nähty siellä ostamassa Vaasan ruispaloja. Ja Minna Canthkin yhtenä päivänä kuului olleen ostoksilla. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo. Sibeliushan käy sun naapurissa Alepassa tämän tästä ja Kekkonenkin on nähty siellä ostamassa Vaasan ruispaloja. Ja Minna Canthkin yhtenä päivänä kuului olleen ostoksilla. =D =D

        Sulla on aika legendaarinen naapurusto 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Sulla on aika legendaarinen naapurusto 😂

        Ei kun sulla. Sunhan naapuri Alepasta. Ei täällä Jyväskylässä ees oo Alepoita. Täällä vastaava kauppa on Sale.

        No, onhan tuolla mun lähiostarilla nähty vaikka ja ketä. Risto Rytikin yhtenä päivänä ja olipa siellä jopa Elias Lönrötkin nähty käppäilevän baariin päin. =D =D


      • randombypasser kirjoitti:

        Sulla on aika legendaarinen naapurusto 😂

        Ja tuolla mun lähiostarilla on K-supermarket ja S-market.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei kun sulla. Sunhan naapuri Alepasta. Ei täällä Jyväskylässä ees oo Alepoita. Täällä vastaava kauppa on Sale.

        No, onhan tuolla mun lähiostarilla nähty vaikka ja ketä. Risto Rytikin yhtenä päivänä ja olipa siellä jopa Elias Lönrötkin nähty käppäilevän baariin päin. =D =D

        No joo. Ei mulla ole kuin Keke, Ritu, Seppo, Hande ja Leena. Mutta pääsee niillä alkuun 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No joo. Ei mulla ole kuin Keke, Ritu, Seppo, Hande ja Leena. Mutta pääsee niillä alkuun 😂

        Siinähän on jo oikeen monta lähi Alapassa kävijää =D =D


    • 15.

      • Mahtava tulos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe