Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010032903.html
Kivoja kuvia oli, nimenomaan ne vanhat kasvo/rintakuvat.
Aivan mahtava tulos! Suuret suomalaiset ovat sinulla erinomaisen hyvin hallussa.
Vastasit oikein 15/15 kysymykseen
Itsenäisyyspäivän NaamaVIPvisa - Tunnista kuvista Suomen historian hahmoja
24
258
Vastaukset
Pari hutia, muuten mukava visa. Paljon tuttuja naamoja. Pari vanhempaa valokuvaa olivat outoja.
13/15Loistava tulos!
Paljon oli tuttuja, mikä tietty herättää heti kysymyksen siitä, että kuinka vanha itse onkaan 😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Paljon oli tuttuja, mikä tietty herättää heti kysymyksen siitä, että kuinka vanha itse onkaan 😂Thänks! No en ainakaan ole ikäloppu, kun en tunnistanut niitä kaikkein vanhimpia valokuviakaan.
Vai mitä vihjailet? 😂tosi.typy kirjoitti:
Thänks! No en ainakaan ole ikäloppu, kun en tunnistanut niitä kaikkein vanhimpia valokuviakaan.
Vai mitä vihjailet? 😂Siis itsellenihän tuossa iästä vihjailin, Teidän Ylhäisyytenne 😌
randombypasser kirjoitti:
Siis itsellenihän tuossa iästä vihjailin, Teidän Ylhäisyytenne 😌
Kiitos selvityksestä, meinasin täällä jo pillastua. 😂😂😂
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos selvityksestä, meinasin täällä jo pillastua. 😂😂😂
Aivan, Teidän Ylhäisyytenne, oli hyvä että ojensitte 😌😂
Tunnistat varsin hyvin suuret suomalaiset!
Vastasit oikein 10 kysymykseen..
🤭Tunnistat varsin hyvin suuret suomalaiset!
Vastasit oikein 13 kysymykseen11 pistettä.
Mä olin liikaa tottunut siihen, että Sibeliuksella olisi viikset! (kiitos Suomen markanaikaisten setelien...)Hieno tulos!
Ai saateri, mä en enää edes muistanut sitä seteliä, mulle karvaton Sibis on se "ainoa oikea" Sibis 😂
Tulos 15/15
randombypasser kirjoitti:
Mahtava tulos!
Hyvin on sulla noi naamat hallussa 😯Oli aika helppoja tunnistettavia.
Norppa83 kirjoitti:
Oli aika helppoja tunnistettavia.
No juu, enimmäkseen aika tuttuja naamoja tosta naapuri-Alepasta 😂
randombypasser kirjoitti:
No juu, enimmäkseen aika tuttuja naamoja tosta naapuri-Alepasta 😂
Joo. Sibeliushan käy sun naapurissa Alepassa tämän tästä ja Kekkonenkin on nähty siellä ostamassa Vaasan ruispaloja. Ja Minna Canthkin yhtenä päivänä kuului olleen ostoksilla. =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Joo. Sibeliushan käy sun naapurissa Alepassa tämän tästä ja Kekkonenkin on nähty siellä ostamassa Vaasan ruispaloja. Ja Minna Canthkin yhtenä päivänä kuului olleen ostoksilla. =D =D
Sulla on aika legendaarinen naapurusto 😂
randombypasser kirjoitti:
Sulla on aika legendaarinen naapurusto 😂
Ei kun sulla. Sunhan naapuri Alepasta. Ei täällä Jyväskylässä ees oo Alepoita. Täällä vastaava kauppa on Sale.
No, onhan tuolla mun lähiostarilla nähty vaikka ja ketä. Risto Rytikin yhtenä päivänä ja olipa siellä jopa Elias Lönrötkin nähty käppäilevän baariin päin. =D =Drandombypasser kirjoitti:
Sulla on aika legendaarinen naapurusto 😂
Ja tuolla mun lähiostarilla on K-supermarket ja S-market.
Norppa83 kirjoitti:
Ei kun sulla. Sunhan naapuri Alepasta. Ei täällä Jyväskylässä ees oo Alepoita. Täällä vastaava kauppa on Sale.
No, onhan tuolla mun lähiostarilla nähty vaikka ja ketä. Risto Rytikin yhtenä päivänä ja olipa siellä jopa Elias Lönrötkin nähty käppäilevän baariin päin. =D =DNo joo. Ei mulla ole kuin Keke, Ritu, Seppo, Hande ja Leena. Mutta pääsee niillä alkuun 😂
randombypasser kirjoitti:
No joo. Ei mulla ole kuin Keke, Ritu, Seppo, Hande ja Leena. Mutta pääsee niillä alkuun 😂
Siinähän on jo oikeen monta lähi Alapassa kävijää =D =D
15.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
