Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010032903.html
Kivoja kuvia oli, nimenomaan ne vanhat kasvo/rintakuvat.
Aivan mahtava tulos! Suuret suomalaiset ovat sinulla erinomaisen hyvin hallussa.
Vastasit oikein 15/15 kysymykseen
Itsenäisyyspäivän NaamaVIPvisa - Tunnista kuvista Suomen historian hahmoja
24
220
Vastaukset
Pari hutia, muuten mukava visa. Paljon tuttuja naamoja. Pari vanhempaa valokuvaa olivat outoja.
13/15Loistava tulos!
Paljon oli tuttuja, mikä tietty herättää heti kysymyksen siitä, että kuinka vanha itse onkaan 😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Paljon oli tuttuja, mikä tietty herättää heti kysymyksen siitä, että kuinka vanha itse onkaan 😂Thänks! No en ainakaan ole ikäloppu, kun en tunnistanut niitä kaikkein vanhimpia valokuviakaan.
Vai mitä vihjailet? 😂tosi.typy kirjoitti:
Thänks! No en ainakaan ole ikäloppu, kun en tunnistanut niitä kaikkein vanhimpia valokuviakaan.
Vai mitä vihjailet? 😂Siis itsellenihän tuossa iästä vihjailin, Teidän Ylhäisyytenne 😌
randombypasser kirjoitti:
Siis itsellenihän tuossa iästä vihjailin, Teidän Ylhäisyytenne 😌
Kiitos selvityksestä, meinasin täällä jo pillastua. 😂😂😂
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos selvityksestä, meinasin täällä jo pillastua. 😂😂😂
Aivan, Teidän Ylhäisyytenne, oli hyvä että ojensitte 😌😂
Tunnistat varsin hyvin suuret suomalaiset!
Vastasit oikein 10 kysymykseen..
🤭Tunnistat varsin hyvin suuret suomalaiset!
Vastasit oikein 13 kysymykseen11 pistettä.
Mä olin liikaa tottunut siihen, että Sibeliuksella olisi viikset! (kiitos Suomen markanaikaisten setelien...)Hieno tulos!
Ai saateri, mä en enää edes muistanut sitä seteliä, mulle karvaton Sibis on se "ainoa oikea" Sibis 😂
Tulos 15/15
Mahtava tulos!
Hyvin on sulla noi naamat hallussa 😯Oli aika helppoja tunnistettavia.
Norppa83 kirjoitti:
Oli aika helppoja tunnistettavia.
No juu, enimmäkseen aika tuttuja naamoja tosta naapuri-Alepasta 😂
No juu, enimmäkseen aika tuttuja naamoja tosta naapuri-Alepasta 😂
Joo. Sibeliushan käy sun naapurissa Alepassa tämän tästä ja Kekkonenkin on nähty siellä ostamassa Vaasan ruispaloja. Ja Minna Canthkin yhtenä päivänä kuului olleen ostoksilla. =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Joo. Sibeliushan käy sun naapurissa Alepassa tämän tästä ja Kekkonenkin on nähty siellä ostamassa Vaasan ruispaloja. Ja Minna Canthkin yhtenä päivänä kuului olleen ostoksilla. =D =D
Sulla on aika legendaarinen naapurusto 😂
Ei kun sulla. Sunhan naapuri Alepasta. Ei täällä Jyväskylässä ees oo Alepoita. Täällä vastaava kauppa on Sale.
No, onhan tuolla mun lähiostarilla nähty vaikka ja ketä. Risto Rytikin yhtenä päivänä ja olipa siellä jopa Elias Lönrötkin nähty käppäilevän baariin päin. =D =Drandombypasser kirjoitti:
Ja tuolla mun lähiostarilla on K-supermarket ja S-market.
Norppa83 kirjoitti:
Ei kun sulla. Sunhan naapuri Alepasta. Ei täällä Jyväskylässä ees oo Alepoita. Täällä vastaava kauppa on Sale.
No, onhan tuolla mun lähiostarilla nähty vaikka ja ketä. Risto Rytikin yhtenä päivänä ja olipa siellä jopa Elias Lönrötkin nähty käppäilevän baariin päin. =D =DNo joo. Ei mulla ole kuin Keke, Ritu, Seppo, Hande ja Leena. Mutta pääsee niillä alkuun 😂
No joo. Ei mulla ole kuin Keke, Ritu, Seppo, Hande ja Leena. Mutta pääsee niillä alkuun 😂
Siinähän on jo oikeen monta lähi Alapassa kävijää =D =D
15.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363