Lähdettekö naiset noin vaan bussipysäkillä tapaamanne miehen kotiin

Anonyymi-ap

19

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En lähtisi mutta ymmärrän että joku läheisyyttä ja rakkautta kaipaava lähtee, sellainen jota ei kukaan muu pyydä. Heitä on. Puoli7ssa oli Hilkka Olkinuora joka puhui nettihuijauksesta. Naista joka lähtee raiskaajan ja huijaajan matkaan on vaikea ymmärtää sellaisen jolle miehiä riittää muuallakin kuin bussipysäkillä. Kaikki me haluamme huomiota, läheisyyttä ja rakkautta.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­­N­y­­­m­­f­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jos mies on tumma parrakas niin kyllä kelpaa . Onhan upeaa viedä tuollainen ja esitellä itseään hänen seurassa . Pikkarit kostuvat .

    • Anonyymi

      Niin varattu nainen ja muuten hyvin mutta muuttui raiskaukseksi kun nainen huomasi ettei kortsuja käytetty ja pelko tuliko raskaaksi ja mitä sanoo kotona miehelleen että on paksuna ja viimeistään synnytyksessä jää kiinni kun tumma lapsi syntyy eli naisen nimi ja kuva julkiseksi että kaikki näkee kuka on ja ettei häneen kannata sortua pettäjä tyttö se siinä ja on korkeastikoulutettu jännäjenna

    • Jossainhan ihmiset tapaavat ja ihastuvat.

      Tähän juttuun en ota kantaa, koska en tiedä kaikkea, mitä asiaan liittyy. - Minusta tämä kohta oli erikoinen: "Kaksikko päätyi vaihtamaan yhteystietoja tapaamaan vielä uudemman kerran, sillä kertaa miehen asunnolla." - Mies on tuomittu ja varmaan perustellusti, syyllistyttyään rikokseen, siitä ei ole epäilystä, mutta on hänellä ollut hyvät puhelahjat, kun on tosiaan saanut houkuteltua parisuhteessa olevan naisen kotiinsa.

      • Anonyymi

        Tuo otsikko on taas vaihteeksi kauhean hämäävä, kun lukee itse jutun. Miten se bussipysäkillä tapaaminen (tai tutustuminen) ylipäänsä liittyy koko juttuun?


      • Anonyymi

        Ja siis sutustuivatko he siinä bussipysäkillä? Vai tunsivat jo toisensa ja tapasivat siinä ja sitten menivät miehen kotiin? Vai mikä tuo bussipysäkkijuttu tuossa oikein on?


    • Anonyymi

      Mä olen itseasiassa aloittanut kerran pitkän parisuhteen bussipysäkiltä. Ongelmahan on se, että yksikään ihminen ei ole tuttu, ennen kun hänet oppii tuntemaan ja ketään ei opi tuntemaan, jollei heidän kanssaan vietä aikaa. Eli siis kenestäkään ihmisestä ei lopulta tule oikeasti tuttua, jollei sen kyseisen ihmisen kanssa koskaan ole tilanteessa, joissa on riskejä. Kannattaa siis kehittää sitä ihmistuntemusta ja vaistoa ja opetella olemaan sopivasti varuillaan ja aistit valppaina.

    • Anonyymi

      Naiset lähtee aina komean miehen mukaan mistä vaan.

    • Anonyymi

      Emme lähde. Emme ulkomaalaisen emmekä suomalaisen kanssa. Jos noin tekee, on itsesuojeluvaistossa jotain oudosti.

    • Ei tulisi mieleenkään, on sitten ulkomaalainen tai suomalainen mies. Toisen kotiin ei mennä, eikä päästetä toista omaan kotiin, ei ennenkuin luottamus on osoitettu. Sitä ei parilla tapaamisella tai juttelukerralla osoiteta.

      Itselläni vaan on todella voimakas itsesuojeluvaisto.

    • No jotkut yksilöt saattaa olla pahoja ja ilkeitä ja toiset kilttejä ja kunnollisia aivan kuten Suomalaisissakin ei se pelkkä ulkomaalaisuus yksinään asiaan mitenkään vaikuta.🙂.

      • Näin on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on.

        Jeps.😊.


    • Anonyymi
      • Eipä oo pitäny paikkaansa tuo ainakaan mun elämässäni monet mukavat ja hyvät keskustelut jutellu naisten kanssa bussipysäkillä ja niin ovat näyttäneet juttelevan muidenkin ihan tavallisten miesten kanssa naiset sen sijaan jotkut ovat tummiamiehiä selvästi vältelleet. Joten ainakin sen elämänkokemuksen mukaan mitä mulla on toi väite ei pidä paikkaansa millään tasolla.😀.


    • En lähtisi ihan kenen tahansa matkaan. Jos vähänkin tuntuu epäilyttävälle tilanne, niin haluan yleensä siitä nopeasti pois. Suojelen yleensä muutenkin aika paljon yksityisyyttäni, että en ihan ketä tahansa päästä, esim. mun asuntoon. Mun on luotettava ihmiseen ja oltava varma hänen tarkoitusperistään ennen kuin päästäisin hänet tänne tai menisin käymään hänen luonaan tai vaikka kahvilla jossain. Ja koskeen ihan kaverimielessäkin.

    • Ootteko sellasta tullu aatelleeks, että bussilla matkustaessa on aina riski joutua jonnekin kadotukseen, no ehkä sinnekin, mutta kadoksiin ainakin. Metro tai ratikka harvemmin kiskoilta lähtee.

    • Kaksi vuotta kahdeksan kuukautta vankeutta.. Suomen rangaistuskäytänteissä olisi koventamisen varaa ja reilusti.

      Vastauksena kysymykseen, niin oman kokemukseni mukaan naiset dicät lähde helpolla ventovieraan matkaan. Vaikka lähtisikin, ei se oikeuttaisi seksuaalista väkivaltaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3383
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      210
      2809
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2505
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2018
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1656
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1566
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe