Mitä nainen ajattelee ja päässä pyörii kun nainen on treffeillä?
Miehen ulkonäkö, varakkuun, koulutus, työ vai millainen mies mahtaa olla sängyssä.
Vai ajatteleeko nainen omia asioitaan, sitä, että kohta pääsee kotiin, kun treffit on ohi, pykipesua, tiskaamista vai muuta..
Mitä nainen ajattelee, kun katsoo miestä silmiin
37
515
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, no mitähän mulla pyörisi päässäni missään tuollaisessa tilanteessa, kun tapaan muita ihmisiä. Ihan ne aiheet, joista keskustellaan tietysti.
- Anonyymi
Riippuu treffikumppanista. Sehän voi olla niin pösilö, että tulee kiire päästä pois tilanteesta.
- Anonyymi
Seuraavan päivän ruokaa.
"Eihän minulla vaan ole ruokaa tai huulipunaa hampaissani, tai mitään muutakaan likaa kasvoissa ja onko hiukseni sillain kun pitääkin ja miltähän tämä pusero näyttää? Mikä miehen lempiväri mahtaa olla? Olen kuullut, että monet miehet pitävät punaisesta, mutta mitä jos hän ei pidäkään. - Ja toivottavasti käteni eivät vain ole hikiset." Jne. Jne.. 😄
- Anonyymi
Tässäpä taas asia, jota olen joskus miettinyt. Eli siis miettivätkö ihmiset todella jotain tuollisia juttuja, kun katselevat toisiaan silmiin. Tei tuollaisia mitä aloituksessa mainitaan. Mä en tajua ja mussa on varmaan jotain vikaa, kun en tajua. Mun mieleni yleensä askartelee jatkuvasti erilaisten pohdintojen kanssa, mutta jos mä katselen jotakuta silmiin tai juttelen hänen kanssaan, niin mä en mieti yhtään mitään. Mä olen siinä hetkessä ja katselen tai juttelen, enkä mieti mitään muuta. Korkeintaan mietin sitä mistä keskustellaan. Tämä ei tietenkään olle moite ketään kohtaan. Kyse on asiasta, jota olen joskus aidosti puhtinut, kun olen ihmisten juttuja kuunnellut, että en tajua.
E-Lukka kirjoitti:
Entä se klassikko, ylin nappi 🙂
Ai naisella vai miehellä?
No auki, tietenkin 😄Anonyymi kirjoitti:
Tässäpä taas asia, jota olen joskus miettinyt. Eli siis miettivätkö ihmiset todella jotain tuollisia juttuja, kun katselevat toisiaan silmiin. Tei tuollaisia mitä aloituksessa mainitaan. Mä en tajua ja mussa on varmaan jotain vikaa, kun en tajua. Mun mieleni yleensä askartelee jatkuvasti erilaisten pohdintojen kanssa, mutta jos mä katselen jotakuta silmiin tai juttelen hänen kanssaan, niin mä en mieti yhtään mitään. Mä olen siinä hetkessä ja katselen tai juttelen, enkä mieti mitään muuta. Korkeintaan mietin sitä mistä keskustellaan. Tämä ei tietenkään olle moite ketään kohtaan. Kyse on asiasta, jota olen joskus aidosti puhtinut, kun olen ihmisten juttuja kuunnellut, että en tajua.
Siinä on tietenkin eroa ollaanko ensimmäisillä treffeillä vai ollaanko jo päätetty tavata toisenkin kerran. - Silloin voi tietenkin keskittyä pelkkään läsnä olemiseen.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Siinä on tietenkin eroa ollaanko ensimmäisillä treffeillä vai ollaanko jo päätetty tavata toisenkin kerran. - Silloin voi tietenkin keskittyä pelkkään läsnä olemiseen.
Outo ajatus tuokin. Miten voi koskaan edes tulla toisia treffejä, jos ei ensimmäisillä keskity siihen toiseen? Kuulostaa mun korviini ihan kauhean epäkohteliaalta ja huonokäytöksiseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen joskus miettinyt samaa. Ehkä mä sitten olen vain tavanomaista herkempi vähäisellekään poissaolevuudelle nimenomaan tuollaissa ensitapaamisissa. Juuri siinä ensitapaamisella ei missään tapauksessa saisi miettiä muuta kuin sitä keskustelukumppania. Mulle tosiaan tulee automaattisesti huono mielikuva, jos toinen on vähänkään poissaoleva tai omissa ajatuksissaan. No se on eri juttu, jos ne treffit jostain syystä jatkuisivat tuntitolkulla. 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen joskus miettinyt samaa. Ehkä mä sitten olen vain tavanomaista herkempi vähäisellekään poissaolevuudelle nimenomaan tuollaissa ensitapaamisissa. Juuri siinä ensitapaamisella ei missään tapauksessa saisi miettiä muuta kuin sitä keskustelukumppania. Mulle tosiaan tulee automaattisesti huono mielikuva, jos toinen on vähänkään poissaoleva tai omissa ajatuksissaan. No se on eri juttu, jos ne treffit jostain syystä jatkuisivat tuntitolkulla. 🤔
Teidän kommenteistanne huomaa, että teillä lienee useampi kuin 1-2 kokemusta ensitreffeistä. 😄 Sekin auttaa jännitykseen. 👍
- Anonyymi
Aiheen puolesta vastaan tänne, huomasin että Hän on ainoa, kenen katsekontaktia olen noin hakenut ja toinen on vieläpä katsonut takaisin, silmät sattu😳
Riippuu hyvin paljon minun ja miehen välisen vuorovaikutuksen tasosta. Jos jostain syystä tunnelma on kiusallinen, niin ajatukset ovat tietenkin hyvin erilaiset kuin silloin, jos tunnemme olomme mukavaksi toistemme seurassa. Yleisesti pyrin keskittymään mieheen ja oppia tuntemaan häntä, ja ajatukset polveilevat sen mukaisesti. Tietenkin mietin välillä myös sellaisia, että pitääköhän mies minusta, millaisen vaikutelman annan itsestäni jne.
Lisäyksenä, että jos mietin sitä, että miltä tuntuisi, jos mies koskisi minua, niin se on hyvä merkki siitä, että ilmassa on myös eroottista kiinnostusta.
En yhtään tiedä, en ole koskaan treffeillä ollut edes. Varmasti enemmänkin omaan ulkonäköön ja olemukseen liittyviä juttuja, en niinkään toista osapuolta. Toki, jos hänessä on jotain hyvin erityistä, mikä kiinnittää huomioni siinä, hyvällä tai pahalla, niin ehkä mietin sitä. Saattaisin myös alkaa puhumaan noista arkiaskareista, jos en muuta keksi. En tiedä onko se hyvä asia🤣
- Anonyymi
Että onkohan tämäkin nyt pettäjä.
- Anonyymi
Ja se on surullista, koska niin sitä ajattelee aina ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on surullista, koska niin sitä ajattelee aina ensin.
Sitten saattaa ajatella, että onpa miehellä kauniit viisaat silmät. Ja kuunnella ääntä.
Siinä se.
- Anonyymi
Olen korkeastikoulutettu nainen ja silloin mietin onkohan rikas ja kehtaisko pyytää 300 euroa tunnilta plus ravintola ruuat ja kokaiinia vai pyytääkö 200 150 100 euroa tuntia vai 50 euroa suihinotto tai 100 euroa pikapano vai pyytääkö 500 euroa tunti
- Anonyymi
keski ikäiset miehet etsivät hierojaa,
- Anonyymi
Sinä olet Välis mies. Etkä ole ainakaan aiemmin kertonut olevasi itse korkeakoulutettu.
- Anonyymi
seuraa saa kun ole mitään etsimässä,
- Anonyymi
Jos saisin itseni kiinni pohtimasta jotain tuollaisia, niin olisi ilmeisesti erittäin huonot treffit, joissa en kokisi lainkaan yhteyttä siihen toiseen
Kun mies katsoo naista silmiin kunnolla, nainen ajattelee, "mitä toikin mua toljottaa, aikauhee, hihihi"
- Anonyymi
Katson aina silmiin sitä jonka kanssa puhun. Silloin ajattelen mitä puhun, en silmiä.
Mutta. Pelasin golfia uuden deitin kanssa. Yhtäkkiä katsoin hänen silmiänsä, uskomattoman kauniin väriset. Katsoin pidempää ja ajattelin, jessus mikä sini. Hän kysyi hämillään: mitä. Käänsin katseeni bägiin enkä enempää selittänyt. Hän on nyt käymässä tuossa sohvalla, en tiedä kuinka pitkään.- Anonyymi
Ja sinä pösilö vain netissä roikut, vaikka parempaakin olisi tarjolla! No eipä ollut kauaa, pois lähti jo.
- Anonyymi
En oikein osaa selittää sitä. Luen katseesta ehkä jotain tunnetilaa, eleitä, jotain syvyyttä.
Ei kyllä käy lompakot, seksiä tai kotityöt mielessä tuolla hetkellä, johon aika joskus voi pysähtyä.
Sivussa roikkuu rivassa - Anonyymi
Ei ajattele mitään vaan aivot tekee tutkimusta miehestä, mm. kuinkahan monta eekkeriä maata miehen hirsitalon ympärillä on.
Ennen kuin pääsee silmiin katselu vaiheeseen, nainen on toki selvittänyt seisooko mies vinossa painavan lompakon takia.
Mitä muuta voisi ajatella?- Anonyymi
Vinossa seisova mies lienee sitten se selkeästi köyhä. Ei kai varakas mies kanna mukanaan kuin kevyttä muovinpalaa. Köyhällä miehellä on sitten lompakko täysi kolikoita.
- Anonyymi
Katselen ihmisiä yleensäkin silmiin enkä ajattele sen kummempia. Treffeillä ei ole tullut käytyä.
- Anonyymi
Treffeistä tiedä, en harrasta, mutta usein nähdessäni miehen ensimmäistä kertaa vaikka tutussa seurassa, ajattelen mikä mahtanee olla tuon ongelma.
Pitääkö siinä vielä muka miettiä jotain? Otan katsekontaktia, katson ilmeitä, hymyä ja juttelen lämpimikseni.
Mitäköhän tähänkin pitäisi sanoa ... ?
Hehkuttelen miehen huomion lämmössä! 😍✨- Anonyymi
Miksi se tuijottaa. On se aika ihana .Onpa sillä söpöt ja lempeät silmät. Miksi se on noin ihana.
- Anonyymi
Mitäkö? Arvioi vastapäisen henkilön lompakon paksuuttaja keinoja hyödyntämään sitä. Vielä kysytkin!
- Anonyymi
Ja koiraspuolinen katsoo ensiksi, miten kamelinvarvas pullottaa... Todettu jo ydintutkimuslaitoksella Haldenissa poikkeuksetta jokaisella miespuolisella, kun katseen suuntaa seuraavat lasit olivat tutkittavilla päässä sihteerin tullessa huoneeseen.
- Anonyymi
Jormaa kait ei ensin mieti, vaan tosiaankin olisiko tuolta saatavissa jotenkin
itselleen Fyrkkaa ja sitä kaikkea mitä sillä sitten saa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991556Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131246- 2341243
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701122Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791003- 1411000
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15999Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33842- 74839