Merry christmas everybody

33

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Linkit lipsahti vääriin paikkoihin jotenkin Twisted Sisterin kohdalla mutta biisit nyt on ainakin nuo. Tää palsta on taas muutenkin kirjottaessa kommettia välillä toiminu ihan oudosti. Näkyy osittain päällekkäin tuplana joskus tää boksi mihin kommettia kirjottaa ja välillä ilmestyy osittain sen boksin päälle mihin kirjoittaa niin toinen tyhjä boksi mikä peittää
        kirjotettavaa tekstiä niin ettei nää mitä kirjoittaa. Sitten kuitenkin kun kommentin lähettää niin ne muuttuu takas normaaliksi ja muuta ärsyttävää hässäkkää.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Linkit lipsahti vääriin paikkoihin jotenkin Twisted Sisterin kohdalla mutta biisit nyt on ainakin nuo. Tää palsta on taas muutenkin kirjottaessa kommettia välillä toiminu ihan oudosti. Näkyy osittain päällekkäin tuplana joskus tää boksi mihin kommettia kirjottaa ja välillä ilmestyy osittain sen boksin päälle mihin kirjoittaa niin toinen tyhjä boksi mikä peittää
        kirjotettavaa tekstiä niin ettei nää mitä kirjoittaa. Sitten kuitenkin kun kommentin lähettää niin ne muuttuu takas normaaliksi ja muuta ärsyttävää hässäkkää.😂.

        No kyllä tää biisi menee Twisted sistersinkin tulkintana =D

        Tää ketju ei ole ollu oikein suosittu kommentoijien määrästä päätellen =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Linkit lipsahti vääriin paikkoihin jotenkin Twisted Sisterin kohdalla mutta biisit nyt on ainakin nuo. Tää palsta on taas muutenkin kirjottaessa kommettia välillä toiminu ihan oudosti. Näkyy osittain päällekkäin tuplana joskus tää boksi mihin kommettia kirjottaa ja välillä ilmestyy osittain sen boksin päälle mihin kirjoittaa niin toinen tyhjä boksi mikä peittää
        kirjotettavaa tekstiä niin ettei nää mitä kirjoittaa. Sitten kuitenkin kun kommentin lähettää niin ne muuttuu takas normaaliksi ja muuta ärsyttävää hässäkkää.😂.

        Siis toi eka Twistedin biisi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No kyllä tää biisi menee Twisted sistersinkin tulkintana =D

        Tää ketju ei ole ollu oikein suosittu kommentoijien määrästä päätellen =D =D

        No ehkä tää on menny monelta jotenkin ohi tää ketju niin ettei sitä oo huomattu. Kyllä mä uskosin että kun porukka vaan huomaa tän niin vastaajiakin tulis enemmän. Sun alotukset kuitenkin on aika suosittuja kuitenkin ollu yleensä.😊.

        Joo kyllä se tälläsenäkin versiona menee tuo biisi ihan hyvin.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ehkä tää on menny monelta jotenkin ohi tää ketju niin ettei sitä oo huomattu. Kyllä mä uskosin että kun porukka vaan huomaa tän niin vastaajiakin tulis enemmän. Sun alotukset kuitenkin on aika suosittuja kuitenkin ollu yleensä.😊.

        Joo kyllä se tälläsenäkin versiona menee tuo biisi ihan hyvin.😀.

        No ei mua haittaa, vaikka tähän ei kovin moni kommentoiskaan. En mää näitä aloituksia tee kommentoijien määrä silmissä kiiluen =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ei mua haittaa, vaikka tähän ei kovin moni kommentoiskaan. En mää näitä aloituksia tee kommentoijien määrä silmissä kiiluen =D =D

        No ei se kommentoijien määrä se pääasia juu ole eikä sillä varmasti mitään väliä olekkaan mutta yleensä sun alotuksiin kuitenkin on paljon kommentoijia ollu.😊. Ja hyviähän ne sun alotukset on varsinkin kun laitat visoja niin ne on tosi suosittuja.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei se kommentoijien määrä se pääasia juu ole eikä sillä varmasti mitään väliä olekkaan mutta yleensä sun alotuksiin kuitenkin on paljon kommentoijia ollu.😊. Ja hyviähän ne sun alotukset on varsinkin kun laitat visoja niin ne on tosi suosittuja.🙂.

        Visat on suosittuja, mutta ei ne varmaan aloittajasta riipu. Ihan sama kuka visan laittaja on, minä, Rande tai joku muu, niin niitä yleensä tehdään aika paljon.

        Ehkä sitten tää ketju on laadukasta tavaraa, koska onhan sanontakin, että laatu korvaa määrän =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Visat on suosittuja, mutta ei ne varmaan aloittajasta riipu. Ihan sama kuka visan laittaja on, minä, Rande tai joku muu, niin niitä yleensä tehdään aika paljon.

        Ehkä sitten tää ketju on laadukasta tavaraa, koska onhan sanontakin, että laatu korvaa määrän =D

        No juu onjan se visojen kohdalla näinkin kyllä että ne olis suosittuja laitto niitä kuka vaan mutta on niistä muistakin sun alotuksista pidetty mun mielestä.😊.

        Joo tää on ollu aivan priimaa ja ketjujen kermaa tää ketju ehdottomasti aloittajan ja kommentoijien osalta ainakin tähän. Parasta A-luokkaa ja ykköslaatua.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu onjan se visojen kohdalla näinkin kyllä että ne olis suosittuja laitto niitä kuka vaan mutta on niistä muistakin sun alotuksista pidetty mun mielestä.😊.

        Joo tää on ollu aivan priimaa ja ketjujen kermaa tää ketju ehdottomasti aloittajan ja kommentoijien osalta ainakin tähän. Parasta A-luokkaa ja ykköslaatua.😀.

        Juurikin näin. Parasta AAA-luokkaa ja priimalaatua. Laadun valvonnassa ei valittamista. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juurikin näin. Parasta AAA-luokkaa ja priimalaatua. Laadun valvonnassa ei valittamista. =D =D

        No ei todellakaan oo valittamista päinvastoin parempaa ei vois ollakaan.😄..


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei todellakaan oo valittamista päinvastoin parempaa ei vois ollakaan.😄..

        Näinpä juuri. Parasta laatuluokkaa. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näinpä juuri. Parasta laatuluokkaa. =D =D

        Special reserve laatua mitä ei voi hankkia mistään vaan sen voi vain ja ainoastaan saada annettuna.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Special reserve laatua mitä ei voi hankkia mistään vaan sen voi vain ja ainoastaan saada annettuna.😊.

        Jep. Ultra laatua.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ultra laatua.

        Kyllä...ja se seikka on ihan saletti.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...ja se seikka on ihan saletti.😀.

        Niin saletti kuin saletti voi olla =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Niin saletti kuin saletti voi olla =D

        Juu näin se on...saleteista saletisti saletein.😀.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu näin se on...saleteista saletisti saletein.😀.

        Vietätkö joulua pullean kaveripojan kanssa.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei se kommentoijien määrä se pääasia juu ole eikä sillä varmasti mitään väliä olekkaan mutta yleensä sun alotuksiin kuitenkin on paljon kommentoijia ollu.😊. Ja hyviähän ne sun alotukset on varsinkin kun laitat visoja niin ne on tosi suosittuja.🙂.

        Ällös nyt Kokkolan Hapkidoseuran Erik sanoi. Me ollaan otettu kisatoiminta tähän mukaan, kun aina löytyy niitä ihmisiä, jotka haluaa vähän haastaa itseään.
        https://youtu.be/aRMR5U8GrXU?si=eIx9gwt3v8LamH_G

        Sillä logiikalla kannattaa kirjoittaa vain sellaista, mihin saa paljon vastauksia.

        Tosin itse en niin populismista välitä, vaikka kisalinkit kivoja onkin. Toki oma tulos tulee sitten jaettua.

        Mutta luen lähes kaikki viestit, mitä palstalla milloinkin on. Jos en vastaa, niin ei minulla vain ole mitään lisättävää siihen.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vietätkö joulua pullean kaveripojan kanssa.

        Miks ihmeessa mä niin tekisin täysin oudon ja mulle totaalisen merkityksettömän anonyymin nimimerkin kanssa. Kyllä mulla on ihan muu/muut mulle rakas/rakkaat ihminen/ihmiset kenen/keiden kanssa jouluni vietän.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Miks ihmeessa mä niin tekisin täysin oudon ja mulle totaalisen merkityksettömän anonyymin nimimerkin kanssa. Kyllä mulla on ihan muu/muut mulle rakas/rakkaat ihminen/ihmiset kenen/keiden kanssa jouluni vietän.😄.

        Mites tämä liittyi mihinkään? Vai onko sinulla kova kaipuu kovaan auktotiittesisi?


        Voin olla aukrotiteettsi jos haluat. Helpolla en su päästä.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites tämä liittyi mihinkään? Vai onko sinulla kova kaipuu kovaan auktotiittesisi?


        Voin olla aukrotiteettsi jos haluat. Helpolla en su päästä.

        >simiti<

        Eihän se suhun mitenkään liitykään kun en mä sulle vastannu enkä sulle tota kommenttia tarkottanutkaan.🙂. Vastasin vaan tolle hönölle jolla on pakkomiellä ja jotain ihme fantasioita tuosta pulleasta kaveripojastaan.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu näin se on...saleteista saletisti saletein.😀.

        Jep. Tosi saletti.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Tosi saletti.

        Näin se on.😊.


    • Amerikassa ei enää saa toivotella joulun suhteen, sillä joku saattaisi loukkaantua.
      Ainut korrekti on "Vuodenajan terveiset".

      • Anonyymi

        Happy Holidays
        Season's Greetings

        Merry Christmas on liian uskonnollis rajoitteinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Happy Holidays
        Season's Greetings

        Merry Christmas on liian uskonnollis rajoitteinen.

        Ensimmäinenkin on kiellettyjen listalla, sillä kaikilla ei ole lomaa (ja varsinkin kielletty sillä se viittaa pyhäpäiviin).


      • Hyvää joulun aikaa myös sinulle.


      • Kiitos =) Hyvää joulua.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe