Pitääkö oikeasti juoda baarissa viinaa, jos haluaa löytää kumppanin?
Viinamies ei saa vastata tähän kysymykseen
20
318
Vastaukset
- Anonyymi
No sama kai se on missä juo ! No leikki sikseen ei tarvitse juoda ollenkaan, toki monelle voi olla helpompaa tutustua toisiin jos on hieman muistissa ja rentoutunut! Itse join ennen ja kaikki suhteet mitä niistä syntyi loppui huonosti!
- Anonyymi
Aina voi kokeilla olla juomatta ja koettaa löytää sen kumppanin harrastuksista tai lenkkipolulta.
Kun muutaman vuoden päästä on edelleen yksin, voi miettiä onko viinamies sittenkin oikeassa.
t. viinamies- Anonyymi
Mä kielsin sua vastaamasta! Kyllä sä oot se, joka valheita täällä kertoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kielsin sua vastaamasta! Kyllä sä oot se, joka valheita täällä kertoo.
Paljonpa on sysityhmän ätmin kieltämisillä väliä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonpa on sysityhmän ätmin kieltämisillä väliä 😂
Mä en ole ätmi vaan sinä olet, eikö se nyt mene jo jakeluun?!
- Anonyymi
Ellei sitten saa syytettä ahdistelusta lenkkipolulla, kirjastossa tai uimahallissa.
- Anonyymi
Kyllä pitä.
- Anonyymi
No ei sinne baariin limua mennä juomaan. Baarissa juodaan viinaa ja tutustutaan naisiin. Se että paljonko juo viinaa on jokaisen oma asia. En suosittele juomaan itseään pöydän alle koska naisiin tutustuminen ei onnistu jos olet liikaa kännissä. 2-3 drinkkiä on riittänyt että olen itse saanut naisen baarista.
T: viinamies- Anonyymi
Ei tarvii juoda koskaan. Naiset silti voivat kiinnostua.
- Anonyymi
Ei tarvi juoda, jos itku tulee.
Mutta jos naurattaa, anna mennä vaan! Voi mennä, mutta ei ole pakollista. Jos väkisin yrittää löytää jotain, niin yleensä ei löydy, ei ainakaan sellaista, joka olisi oikea. Sama pätee vaikka vaatteiden etsintään tai oikeastaan lähes mihin tahansa.
Ei tarvitse. Tuolla menolla tekee itsestään vaan alkoholistin. Kukan itseään kunnioittava nainen ei ole kiinnostunut känniääliöstä. Selvinpäin keskustelu on paljon mukavampaa.
- Anonyymi
Kukaan nainen baarissa ei voi sietää vissymiestä, joka on selvästi tullut baariin pelkästään pillunvonkausmielessä.
Menetkö muuten usein baariin "keskustelemaan selvinpäin"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan nainen baarissa ei voi sietää vissymiestä, joka on selvästi tullut baariin pelkästään pillunvonkausmielessä.
Menetkö muuten usein baariin "keskustelemaan selvinpäin"?En käy baarissa usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käy baarissa usein.
Mutta moni muu nainen käy, eivätkä ne tosiaan istu siellä koko iltaa kuivin suin.
- Anonyymi
Viinamies juttelee baarissa tyttöjen kanssa.
Raitis mies ei juttele kenenkään kanssa.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamies juttelee baarissa tyttöjen kanssa.
Raitis mies ei juttele kenenkään kanssa.
t. viinamiesMä oon jutellu monta kertaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon jutellu monta kertaa!
Lopeta se Lidlin kassan kanssa höpöttely. Muut asiakkaat odottavat jonossa ja joutuvat kuuntelemaan tökeröitä iskuyrityksiäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se Lidlin kassan kanssa höpöttely. Muut asiakkaat odottavat jonossa ja joutuvat kuuntelemaan tökeröitä iskuyrityksiäsi.
En mä siellä oo jutellu.
- Anonyymi
Olen nainen ja piti oikeasti mennä baariin jotta löysin mieheni. Mies oli kyllä viinaa juonut mutta vein sen kuitenkin kotiini. Pyysin jäämään koska oli paineita ja seksiä piti saada. Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä vuodesta 2016.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483