Viinamies ei saa vastata tähän kysymykseen

Anonyymi-ap

Pitääkö oikeasti juoda baarissa viinaa, jos haluaa löytää kumppanin?

20

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sama kai se on missä juo ! No leikki sikseen ei tarvitse juoda ollenkaan, toki monelle voi olla helpompaa tutustua toisiin jos on hieman muistissa ja rentoutunut! Itse join ennen ja kaikki suhteet mitä niistä syntyi loppui huonosti!

    • Anonyymi

      Aina voi kokeilla olla juomatta ja koettaa löytää sen kumppanin harrastuksista tai lenkkipolulta.
      Kun muutaman vuoden päästä on edelleen yksin, voi miettiä onko viinamies sittenkin oikeassa.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Mä kielsin sua vastaamasta! Kyllä sä oot se, joka valheita täällä kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kielsin sua vastaamasta! Kyllä sä oot se, joka valheita täällä kertoo.

        Paljonpa on sysityhmän ätmin kieltämisillä väliä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonpa on sysityhmän ätmin kieltämisillä väliä 😂

        Mä en ole ätmi vaan sinä olet, eikö se nyt mene jo jakeluun?!


      • Anonyymi

        Ellei sitten saa syytettä ahdistelusta lenkkipolulla, kirjastossa tai uimahallissa.


    • Anonyymi

      Kyllä pitä.

    • Anonyymi

      No ei sinne baariin limua mennä juomaan. Baarissa juodaan viinaa ja tutustutaan naisiin. Se että paljonko juo viinaa on jokaisen oma asia. En suosittele juomaan itseään pöydän alle koska naisiin tutustuminen ei onnistu jos olet liikaa kännissä. 2-3 drinkkiä on riittänyt että olen itse saanut naisen baarista.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Ei tarvii juoda koskaan. Naiset silti voivat kiinnostua.


    • Anonyymi

      Ei tarvi juoda, jos itku tulee.

      Mutta jos naurattaa, anna mennä vaan!

    • Voi mennä, mutta ei ole pakollista. Jos väkisin yrittää löytää jotain, niin yleensä ei löydy, ei ainakaan sellaista, joka olisi oikea. Sama pätee vaikka vaatteiden etsintään tai oikeastaan lähes mihin tahansa.

    • Ei tarvitse. Tuolla menolla tekee itsestään vaan alkoholistin. Kukan itseään kunnioittava nainen ei ole kiinnostunut känniääliöstä. Selvinpäin keskustelu on paljon mukavampaa.

      • Anonyymi

        Kukaan nainen baarissa ei voi sietää vissymiestä, joka on selvästi tullut baariin pelkästään pillunvonkausmielessä.

        Menetkö muuten usein baariin "keskustelemaan selvinpäin"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan nainen baarissa ei voi sietää vissymiestä, joka on selvästi tullut baariin pelkästään pillunvonkausmielessä.

        Menetkö muuten usein baariin "keskustelemaan selvinpäin"?

        En käy baarissa usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käy baarissa usein.

        Mutta moni muu nainen käy, eivätkä ne tosiaan istu siellä koko iltaa kuivin suin.


      • Anonyymi

        Viinamies juttelee baarissa tyttöjen kanssa.
        Raitis mies ei juttele kenenkään kanssa.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies juttelee baarissa tyttöjen kanssa.
        Raitis mies ei juttele kenenkään kanssa.

        t. viinamies

        Mä oon jutellu monta kertaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon jutellu monta kertaa!

        Lopeta se Lidlin kassan kanssa höpöttely. Muut asiakkaat odottavat jonossa ja joutuvat kuuntelemaan tökeröitä iskuyrityksiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta se Lidlin kassan kanssa höpöttely. Muut asiakkaat odottavat jonossa ja joutuvat kuuntelemaan tökeröitä iskuyrityksiäsi.

        En mä siellä oo jutellu.


    • Anonyymi

      Olen nainen ja piti oikeasti mennä baariin jotta löysin mieheni. Mies oli kyllä viinaa juonut mutta vein sen kuitenkin kotiini. Pyysin jäämään koska oli paineita ja seksiä piti saada. Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä vuodesta 2016.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe