Mitäs palstalaiset tästä tuumaa? Onko kenellekään tullut tällainen mieleen, mitä mies 43v epätasapuolisessa suhteessaan on kokeillut?
Tämä oli kyllä mulle ihan uusi ajatus.
https://yle.fi/a/74-20065854
Siis seksin osto suhteen sisällä.
Mitäs palstan naiset sanoo. Loukkaantuisitteko jos tilanne olisi tuollainen ja teille ehdotettaisiin rahallista korvausta?
Kannattanee vastata ihan anona, jos haluaa rehellisesti sanoa että kyllä kävisi :))) No, jokainen harkitsee kohdallaan niin kuin parhaaksi näkee.
-keinovaginamies-
Mies 43v - uusi idea
48
538
Vastaukset
- Anonyymi
Oma mielipiteeni on, että seksiin on hyvä suostua siten, ettei se ole kohtuutonta kummallekaan esim. Kerta viikossa, vaikka itseä ei huvittaisi. Tämän pystyy toiselle tarjoamaan, samoin kuin muitakin palveluksia.
Seksin ostamista suhteessa ollessa pidän vääränä, koska siinä voi tartuttaa toiselle taudin (ehkäisy ei ole koskaan 100 % varma. Jos toiselle kuitenkin tuollainen sopii, on jokaisen parin oma asia.- Anonyymi
Luin tuon vielä uudelleen, niin tajusin, että puoliso maksaisi kumppanilleen seksistä, oli ilmeisesti kysymys :D
Mikäpä siinä, jos raha tekisi naisen onnelliseksi. Itsetunto tuossa voisi kyllä molemmilla kärsiä.
Keinovaginamies?! ;D on sulla nimimerkki! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin tuon vielä uudelleen, niin tajusin, että puoliso maksaisi kumppanilleen seksistä, oli ilmeisesti kysymys :D
Mikäpä siinä, jos raha tekisi naisen onnelliseksi. Itsetunto tuossa voisi kyllä molemmilla kärsiä.
Keinovaginamies?! ;D on sulla nimimerkki!Kyllä juuri siitä oli kyse.
Voisihan tilanne olla niinkin päin, että nainen maksaisi miehelleen :))
Nimimerkillä on taustansa ;)
-keinovaginamies-
Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen idea. 👍
Täytyypä muistaa ehdottaa seuraavassa parisuhteessani. 😉- Anonyymi
No sullahan on edessä uus ihana suhde, että kyllä siinä kanivaihetta taas pariksi-kolmeksi vuodeksi riittää ilman kommervenkkejäkin ;)
Oletko muuten koskaan miettinyt kuinka paljon hyvää seksuaalienergiaa maailmassa menee ihan hukkaan kun on näitä epätasapainoisia suhteita? Toisia haluttaa enemmän ja toisia vähemmän ja huonolla tuurilla nämä parit menee ihan ristiin.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
No sullahan on edessä uus ihana suhde, että kyllä siinä kanivaihetta taas pariksi-kolmeksi vuodeksi riittää ilman kommervenkkejäkin ;)
Oletko muuten koskaan miettinyt kuinka paljon hyvää seksuaalienergiaa maailmassa menee ihan hukkaan kun on näitä epätasapainoisia suhteita? Toisia haluttaa enemmän ja toisia vähemmän ja huonolla tuurilla nämä parit menee ihan ristiin.
-keinovaginamies-Olen kyllä ajatellut.
- Olen vuosien aikana keskustellut parin ystävättäreni kanssa aiheesta. Sillä toisella, siis vähemmän halukkaalla osapuolella, saattaa olla ihan hyvät "perustelut" myös ja varmasti tarvittaisiin enemmän keskustelua seksistä ja seksuaalisuudesta sen epätasapainoisen parin kesken. - En vain tiedä, kuinka silti päästään parempaan, siis molempia tyydyttävään lopputulokseen ja se on surullista. - On liian helppo antaa huonoja ohjeita ulkopuolelta.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Olen kyllä ajatellut.
- Olen vuosien aikana keskustellut parin ystävättäreni kanssa aiheesta. Sillä toisella, siis vähemmän halukkaalla osapuolella, saattaa olla ihan hyvät "perustelut" myös ja varmasti tarvittaisiin enemmän keskustelua seksistä ja seksuaalisuudesta sen epätasapainoisen parin kesken. - En vain tiedä, kuinka silti päästään parempaan, siis molempia tyydyttävään lopputulokseen ja se on surullista. - On liian helppo antaa huonoja ohjeita ulkopuolelta.Niin, surullistahan siinä on se, ettei kyse ole pelkästä tuurista. Vaikka alussa asiat "luistaa", niin hyvä alku saattaa hämätä harkitunpaakin vakisuhdetta. Ja elämä sekä ikä muuttaa ihmistä.
Eroaminenkin mokoman asian takia on kova pala, jos on muuten kiintynyt ja välittää kumppanistaan. Jotkut kai näistä rakkautenakin puhuu :)
Niin, surullistahan siinä on se, ettei kyse ole pelkästä tuurista. Vaikka alussa asiat "luistaa", niin hyvä alku saattaa hämätä harkitunpaakin vakisuhdetta. Ja elämä sekä ikä muuttaa ihmistä.
Eroaminenkin mokoman asian takia on kova pala, jos on muuten kiintynyt ja välittää kumppanistaan. Jotkut kai näistä rakkautenakin puhuu :)
-keinovaginamies-Niinpä. Raja mennee siinä, että jos tuo epäsuhtainen halu ajaa toisen osapuolen pettämään, niin silloin on ehkä parempi erota. - Ainahan parisuhteessa pohditaan, ovatko ne hyvät puolet siinä (kuten rakkaus) niin painavia, että niiden huonompien puolten kanssa jaksaa, mitä ne ovatkaan. - Sinäkin olet löytänyt keinoja sietää parisuhdeseksin vähyyttä, koska rakastat muoriasi ja olet päättänyt jäädä siihen suhteeseen.
Olen kerran joutunut sivusta seuraamaan tilannetta, missä pariskunnan toinen osapuoli jäi kiinni pitkään (siis useita vuosia) jatkuneesta pettämisestä. Se oli musertava tilanne ja aiheutti suurta surua ja tyrmistystä pariskunnan lapsille sekä lähipiirille. - Minua suretti erityisesti se, että vaikka en tietenkään tiennyt tilanteen olleen noin vakavan, niin olin useasti keskustellut petetyn osapuolen kanssa aiheesta, enkä ollut onnistunut auttamaan häntä näkemään kenties heidän perheensä pelastavaa ratkaisua. - Enkä saa koskaan tietää.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Niinpä. Raja mennee siinä, että jos tuo epäsuhtainen halu ajaa toisen osapuolen pettämään, niin silloin on ehkä parempi erota. - Ainahan parisuhteessa pohditaan, ovatko ne hyvät puolet siinä (kuten rakkaus) niin painavia, että niiden huonompien puolten kanssa jaksaa, mitä ne ovatkaan. - Sinäkin olet löytänyt keinoja sietää parisuhdeseksin vähyyttä, koska rakastat muoriasi ja olet päättänyt jäädä siihen suhteeseen.
Olen kerran joutunut sivusta seuraamaan tilannetta, missä pariskunnan toinen osapuoli jäi kiinni pitkään (siis useita vuosia) jatkuneesta pettämisestä. Se oli musertava tilanne ja aiheutti suurta surua ja tyrmistystä pariskunnan lapsille sekä lähipiirille. - Minua suretti erityisesti se, että vaikka en tietenkään tiennyt tilanteen olleen noin vakavan, niin olin useasti keskustellut petetyn osapuolen kanssa aiheesta, enkä ollut onnistunut auttamaan häntä näkemään kenties heidän perheensä pelastavaa ratkaisua. - Enkä saa koskaan tietää.Petturin tie on varmasti karu, kaikille osapuolille.
Onneksi muorikin on sen verran järkimuijia, että sopiviin sopimusneuvotteluihin ja -ratkaisuihin on aina päästy. Saattaa se tykätäkin minusta, eikä halua päästää karkuun :)
Petturin tie on varmasti karu, kaikille osapuolille.
Onneksi muorikin on sen verran järkimuijia, että sopiviin sopimusneuvotteluihin ja -ratkaisuihin on aina päästy. Saattaa se tykätäkin minusta, eikä halua päästää karkuun :)
-keinovaginamies-Olen iloinen puolestanne sen suhteen. Kyllä puhuminen kannattaa. 👍
Ja niin uskon, että sinä olet muorillesi tärkeä.
- Anonyymi
Hyvä idea ja vielä jännemmäksi sen tekee se jos ennen aktia nainen kirjoittaa paperilapulle haluamansa hinnan ja laittaa sen kirjekuoreen, mies taas laittaa kirjekuoreen summan jonka on halukas aktista maksamaan. Aktin jälkeen sitten avataan kirjekuoret ja katsotaan miten lähelle kumpaisenkin haluja päästiin, mökötetään pari viikkoa ja kokeillaan sitten uudestaan.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Pidän huumoristanne :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Tiedän sellaisen parin missä mies halusi naiselleen genitaali alueen lävistyksen. Lupasi maksaa 50€ naiselleen jos ottaa ja maksoi :D
- Anonyymi
Aika halvalla myi itsensä.
Minun vehkeitä ei kyllä viidelläkympillä ronkittaisi, jollen sattuisi pitämään toimenpiteestä salaa myös itse :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika halvalla myi itsensä.
Minun vehkeitä ei kyllä viidelläkympillä ronkittaisi, jollen sattuisi pitämään toimenpiteestä salaa myös itse :)
-keinovaginamies-No älä. Ei kyllä näihinkään ”vehkeisiin” laiteta mitään ylimääräistä. Eikä ainakaan noin halvalla ;D
- Anonyymi
Siis maksaa, parisuhteessa ollessaan sille kumppanilleen??
Mä kyllä loukkaantuisin pelkästä ehdotuksesta! Kyllähän ne tarpeet ei aina mene yksiin, mutt rahan sotkeminen vielä seksiin! En minäkään aina ole ollut innostunut, mutt aika usein se into on kuitenkin löytynyt hiljakseen... toisinaan vielä olen itse ollut lopulta se innokkaampi osapuoli... homman edetessä; syttyvä liekkiin/leikkiin!
Paitsi-> krapulaisen miehen ensiapuun! Hyi hitto, ei vähempää voisi kiinnostaa!
Mutt kaikkihan on ilmeisesti mahdollista; mikä mä olen päättämään; toisten asioista.
Tehkööt mitä itse parhaaksi kokevat, aikuiset ihmiset.- Anonyymi
Kiitos mielipiteestäsi. Me lukutaitoiset taidamme useimmat tietää keneltä tämä tuli :)
Oikeasti olen itsekin siinä määrin herkkä mies, että toisen osapuolen into ja aitous on olennainen osa kokonaisuutta.
En ole koskaan erityisesti välittänyt siitä, että toinen suostuu vaan mielikseni tai jostain velvollisuudentunnosta parisuhdetta ajatellen. En tule koskaan tarjoamaan muorille myöskään rahaa palveluksista, koska tiedän ettei hän ole rahan perso, eikä siis sytytettävissä niinkään :)
Mm. näistä syistä nimimerkkini on se mikä se on. Laiteseksikin tuntuu siis paremmalta kuin ns. sääliseksi :))
-keinovaginamies-
No itse olen lasten äitistä eroamisen jälkeen ollut suhteissa, missä ei tarvinnut kuin hipaista olkapäätä ja katsoa silmiin sopivana sikana, niin housut putosi alas.
Sitten taas muistan exän kohdalla, että mieli ei olisi tehnyt edes rahasta.
Jos toinrn ihminen ei arvosta, kunnioita, huomioi muutenkin, niin seksi ei käy mielessä.
Jos taas itse joskus olisin suhteessa, missä toinen ei halua seksiä, niin siitä juteltaisiin, eikä todellakaan käytäisi palkkapoliittisia keskusteluja, vaan varmasti joku minun toimissani ei olisi kohdallaan noin muuten sitä toista kohtaan.Niin.. ajatuksena maksun saaminen seksistä tai maksaminen siitä.. ei juurikaan sytytä.
Se menisi ehkä, siis ehkä jonkun roolileikin varjolla. Ei muutoin.- Anonyymi
Taas uusi ajatus. Pariskunnan sisäinen roolileikki, rahalla ;)
Taas uusi ajatus. Pariskunnan sisäinen roolileikki, rahalla ;)
-keinovaginamies-Minunkin mielikuvitukseni lähti laukalle..
:)- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minunkin mielikuvitukseni lähti laukalle..
:)Joko tilasit verkkosukat, sukkanauhat ja sukkanauhaliivit seuraavaa tapaamistanne varten?
;-D
Joko tilasit verkkosukat, sukkanauhat ja sukkanauhaliivit seuraavaa tapaamistanne varten?
;-D
-keinovaginamies-Voi ei.. en todellakaan. Meillä kun on tapana olla aatamin ja eevan asussa. Tipsutellaan korkeintaan aamutakki niskassa. On silloin vähemmän riisuttavaa .. tykätään olla sylikkäin sillain iho vasten ihoa. Siihen mitään verkkosukkia ruveta sotkemaan..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi ei.. en todellakaan. Meillä kun on tapana olla aatamin ja eevan asussa. Tipsutellaan korkeintaan aamutakki niskassa. On silloin vähemmän riisuttavaa .. tykätään olla sylikkäin sillain iho vasten ihoa. Siihen mitään verkkosukkia ruveta sotkemaan..
Pujis voisi sitten rullailla afrikantähtiseteleitä ja pujotella niitä sukkanauhojen alle kun sinä vetäisit sylitanssia kiihkein liikkein :))
Kyllä se vielä teillekin aika koettaa, että piristys on tervetullutta :D
Pujis voisi sitten rullailla afrikantähtiseteleitä ja pujotella niitä sukkanauhojen alle kun sinä vetäisit sylitanssia kiihkein liikkein :))
Kyllä se vielä teillekin aika koettaa, että piristys on tervetullutta :D
-keinovaginamies-Niin.. voipi olla että noinkin pääsee käymään.. en kyllä usko. Emme kuitenkaan jaa arkea, joten jos vain tapailemme, ei pääse syntymään niin paljoa sitä leipiintymistä.
En suostuisi edes keskustelemaan sellaisesta, että saisin maksua seksistä. Seksi on intiimi ja kaunis asia eikä siihen saa liittyä minkäänlaista painostamista, kiristämistä tai muuta ehdollista. Seksin täytyy perustua kaikkien osapuolten vapaaseen tahtoon ja aitoon haluun. Halu ei välttämättä aina ole polttavan kuumaa, mutta silti molemminpuolinen halu täytyy olla. En itse haluaisi koskaan miehen suostuvan vain minun mielikseni seksiin, jos syystä tai toisesta miestä ei juuri sillä hetkellä haluta. Enkä myöskään myönny itse, jollei kerran huvita. Sellaista tosin tapahtuu äärimmäisen harvoin, sillä pidän seksistä.
- Anonyymi
Aikalailla samoilla linjoilla ollaan.
Tai jos mennään yksityiskohtiin, niin naiseen yhtyminen ei sillä tavalla sytytä jos nainen ei ole hommassa ns. mukana.
Jotain muita seksuaalisia tekoja voin kyllä harrastaa vaikka varsinainen akti ei toista osapuolta kiinnostaisikaan. Mutta paras kärki niistäkin on kyllä sitten taitettu, kun tietää että varsinaiseen kiimaiseen aktiin tämä ei tule johtamaan :))
Se on aina hienoa kuulla kun ihminen pitää seksistä :)
Aikalailla samoilla linjoilla ollaan.
Tai jos mennään yksityiskohtiin, niin naiseen yhtyminen ei sillä tavalla sytytä jos nainen ei ole hommassa ns. mukana.
Jotain muita seksuaalisia tekoja voin kyllä harrastaa vaikka varsinainen akti ei toista osapuolta kiinnostaisikaan. Mutta paras kärki niistäkin on kyllä sitten taitettu, kun tietää että varsinaiseen kiimaiseen aktiin tämä ei tule johtamaan :))
Se on aina hienoa kuulla kun ihminen pitää seksistä :)
-keinovaginamies-Hommasta menee tosiaan maku, jos toinen on siinä vain miellyttääkseen. Rakastelun jälkeen pitää olla hyvä fiilis ja raukea keho molemmilla, eikä niin voi olla, jos toinen on mukana puolipakosta. Herkästi se johtaa siihen, että seksi alkaa molemmista tuntua pakkopullalta eikä siinä silloin ole enää mitään järkeä. Ei seksin aina tarvitse tarkoittaa yhdyntää, ja toinen voi olla aktiivisempi osapuoli nautinnon antajana, mutta silti sen täytyy aina perustua molemminpuoliseen haluun.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Hommasta menee tosiaan maku, jos toinen on siinä vain miellyttääkseen. Rakastelun jälkeen pitää olla hyvä fiilis ja raukea keho molemmilla, eikä niin voi olla, jos toinen on mukana puolipakosta. Herkästi se johtaa siihen, että seksi alkaa molemmista tuntua pakkopullalta eikä siinä silloin ole enää mitään järkeä. Ei seksin aina tarvitse tarkoittaa yhdyntää, ja toinen voi olla aktiivisempi osapuoli nautinnon antajana, mutta silti sen täytyy aina perustua molemminpuoliseen haluun.
Niin ei siihen oikeastaan tarvitse liittyä puolipakkoakaan, vaan se riittää kun huomaa että toinen ei oikeasti nauti, vaan suostuu mielikseni. Silloin tunnelma latistuu.
Tämä on varmasti meidän empaattisten ihmisten ongelma. Luulen että maailmassa on ainakin jonkin verran miehiä (taitaa olla naisiakin, mutta vähemmän) jotka tulevat toimeen periaatteella, että kumppani "antaa" ja suhde pysyy sillä pystyssä.
Niin ei siihen oikeastaan tarvitse liittyä puolipakkoakaan, vaan se riittää kun huomaa että toinen ei oikeasti nauti, vaan suostuu mielikseni. Silloin tunnelma latistuu.
Tämä on varmasti meidän empaattisten ihmisten ongelma. Luulen että maailmassa on ainakin jonkin verran miehiä (taitaa olla naisiakin, mutta vähemmän) jotka tulevat toimeen periaatteella, että kumppani "antaa" ja suhde pysyy sillä pystyssä.
-keinovaginamies-Juuri noin, latistaa hetkessä tunnelman, jollei toinen ole siinä henkisesti täysin mukana. Itselleni kumppanin nautinto on todella tärkeää, se on suoraan yhteydessä omaan nautintooni.
Maailmassa valitettavasti on paljonkin ihmisiä, joille toisen ihmisen nautinto ei ole tärkeää. Tällaiset ihmiset kykenevät ottamaan nautintonsa ajatellen, että heillä on siihen oikeus, kun toinen kerran suostuu. Ääritapauksissa ei kysytä edes suostumusta, mutta se on sitten jo toinen aihe.
Ai naisilta vain kysytään. Minä kun heti rupesin laskemaan, että jos saisi edes viiskymppiä kerrasta, niin sehän olisi jo tonni per tunti.
- Anonyymi
:)))
Tuollainen kovakuntoinen matemaatikko on varmasti useamman naisen unelma. Eikä edes mikään minuuttimikko. Laskin että rytmillä 2min hommia ja 1min huili pääsisi tuohon tiliin.
:)))
Tuollainen kovakuntoinen matemaatikko on varmasti useamman naisen unelma. Eikä edes mikään minuuttimikko. Laskin että rytmillä 2min hommia ja 1min huili pääsisi tuohon tiliin.
-keinovaginamies-Olin vähän epätäsmällinen. Ei voi vielä päivätöitä jättää. Kolmen minuutin huhkimisen jälkeen menee vielä seuraavakin päivä levätessä. Ylihuomenna sitten ehkä seuraavan kerran.
- Anonyymi
En jaksanut alkaa tässä kohtaa lukemaan itse artikkelia. Vastaan siis ihan vain tuohon ajatukseen, jonka toit aloituksessa esille. Mun nähdäkseni tuo ei ole mikään uusi idea. Tuotahan on parodioitu jo vaikka kuinka monessa sarjassakin, että ei tuo nyt kovin mullistava ajatus voi olla.
Omalla kohdallani ... ei menisi läpi. Loppuisi seksi aikalailla kokonaan, koska mua alkaisi etoa koko mies. Eikä liity mitenkään vain seksiin. Mua alkaisi vatuttaa kaikkinainen yritys ostaa jotain palveluita, vaikka se olis kokkaamista.- Anonyymi
Niin, tarkoitin että ajatus oli minulle ennen ajattelematon.
Ei ole niitä lapsiakaan, niin ei ole tottunut lahjontaan.
-keinovaginamies-
Tässä ei ole mitään uutta tai erikoista, parisuhteessa mies aina maksaa seksistä, ja aina on maksanut. Vaihdannan väline nykyisin harvemmin on valuutta, ja maksua harvemmin liitetään kiinteästi puksuttelutapahtumaan, vaan mies suorittaa maksut palveluina ja muuna raatamisena. Tytöt eivät jää suhteeseen jossa eivät saa mitään, vaan ainoastaan "antavat".
- Anonyymi
Tuo on kummallinen ajatus. Käännäppä se toisinpäin. Siten että mies kieltäytyy vaihtamasta auton renkaita koska vaimo ei suostunut illalla seksiin.
Seuraavalla kerralla kun ilmanvaihtosuodatin täytyy pestä, kerro vaimollesi että se onnistuu kyllä mutta edellyttää vaimon suostumista seksiin.
Eli tämä maksaa seksillä toimii toisinkin päin, eikä aina siten että se on mies joka maksaa ...
Monet miehet ovat hankalia huushollissa juuri siksi , koska eivät saa seksiä, eivät suostu tekemään mitään, ajamaan ruohikkoa, korjaamaan aitaa, kunnostamaan ja imuroimaan autoa, pesemään ikkunoita..jne.loputtomiin, koska eivät saa mielestään tarpeeksi seksiä.
Kesämökkiä , venettä jne. unohtamatta...
Linkissä väitetään että: "Myöntyminen tarkoittaa seksiin suostumista ilman omaa halua." - ajatus joka voi ainoastaan kehittyä estrogeenin puutteen riuduttavissa aivoissa. Ryhtymistä seksuaalisiin puuhiin ilman omaa halua kutsutaan, ja on aina kutsuttu, näyttelemiseksi.
- Anonyymi
Jos nyt joku kiltti ja kunnollinen mies on parisuhteeseen päässyt, heidän tulee ehdottomasti huolehtia seurustelurahan kuukausimaksuista ja tarkastaa indeksikorotukset vuosittain. Tasainen seurustelurahan maksu naiselle on hyvä korvaus siitä, että mies saa joskus seksiä ja nainen joutuu elämään suhteessa kiltin ja kunnollisen miehen kanssa.
Komeilla chadeilla tätäkään ongelmaa ei ole. - Anonyymi
Mä en ole koskaan tajunnut, että miksi kukaan edes haluaisi harrastaa seksi vastentahtoisen kumppanin kanssa. Mitä iloa on seksistä, jossa toinen ei ole mukana aidosta halusta ja mihin toista tarvitsee houkutella, lahjia, painostaa, vongata. En ole koskaan tajunnut, enkä tule koskaan tajuamaan.
Monet vaihdevuotiset munasarjakkaat näytelevät koska toisena vaihtoehtona olisi ero, mies ei pitkään "viihdy" suhteessa jossa seksuaalisuus on kylmennyt.
- Anonyymi
Jalkamies kirjoitti:
Monet vaihdevuotiset munasarjakkaat näytelevät koska toisena vaihtoehtona olisi ero, mies ei pitkään "viihdy" suhteessa jossa seksuaalisuus on kylmennyt.
Enemlän mä olen kuullut haluttomista miehistä kuin naisista. Naiset elävät parisuhteissa puutteessa.
- Anonyymi
Jalkamies kirjoitti:
Ja katin kontit. Mun kokemujseni mukaan mies viihtyy maailman tappiin sekdittömässä liitossa, koska mies ei seksiä kaipaa.
- Anonyymi
Mikä oli kysymys?
T.nainen- Anonyymi
rajoitetun alkoholinkäytön seuraukset pitkäaikaisissa suhteissa :)
t:viinatypy
- Anonyymi
Taas hyvä syy elää loppuelämä yksin, niin en vahingossakaan sorra tai riistä kumppania haluamalla seksiä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467