Ketkä sopisivat tanssitytöiksi palstan bändiin?
Palstan bändi
70
621
Vastaukset
Sinä! Vaikka bändi ja musiikki olisi tauolla, jatkat silti tanssimista. 😁💃
- Anonyymi
Anneli joka on niin monitaitoinen että soittaa kaikki soittimet, laulaa, tanssii, jonglööraa ja kaiken huippuna esittää nukketeatterilla joutsenlammen 12 sekunnissa.
- Anonyymi
Minä ainakin rummuttaisin 24/7. Lopuksi sanoisin vain AP vainaan ja Katja vainaan muistolle.
Niin ja onhan se Terokin kuollut. Hirmuisesti on noita vainajia.
>simiti<- Anonyymi
Ja sinä kohta hihihohi
- Anonyymi
Norppa ja Sheena.
- Anonyymi
norppa, tosi.typy, pirppis, xena, sheena, trollikka, prinessa, haaveilija ja kakkis. Eikös tuossa ole jo hyvä poppoo? :)
- Anonyymi
Minä Mikkojuhanin kanssa <3
T. Pullea Kaveripoika- Anonyymi
Kannatan tätä.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan tätä.
- SheenaOlet vale Sheena
- Sheena
Esiinnyin lukion joulunäytelmässä enkelinä kun tyttöjä ei ollut tarpeeksi.
Mulla oli panomiehen viikset, mutta se ei ohjaajaa haitannut.Palstakamu kirjoitti:
Raamatun enkelit ovat yleensä miessukupuolisia.
No jopas. Oliko niillä enkelin kasvot ja panomiehen viikset?
Hahaa! Viiksekäs jouluenkeli! 😂😂😂
Kiitos illan nauruista!
(jostain syystä viestini sensuroitiin, laitan sen uudestaan)tosi.typy kirjoitti:
Hahaa! Viiksekäs jouluenkeli! 😂😂😂
Kiitos illan nauruista!
(jostain syystä viestini sensuroitiin, laitan sen uudestaan)😊Viesti tuli perille
Jos sensuuri luuli, että sä ilkeilet mulle.
Simpsoneissakin on se Hahaa-jätkä.Gattino kirjoitti:
😊Viesti tuli perille
Simpsoneissakin on se Hahaa-jätkä.Totta, voipi olla.
Minulla ei ole tapana ilkeillä. Heitän uudelle vaihteelle ja alan täysin hulvattomaksi. 😁Gattino kirjoitti:
😊Viesti tuli perille
Simpsoneissakin on se Hahaa-jätkä."Simpsoneissakin on se Hahaa-jätkä."
Nelson.
Harmis, Genio, Välis ja Av sellaiset kaislahameet päällä ja kookoksen puolikkaista tehdyt yläosat päällä.
Ei ois kaikilla samanlaisia tanssityttöjä. :oD- Anonyymi
Disse taitaa taas juoda kaljaa?
VA Anonyymi kirjoitti:
Disse taitaa taas juoda kaljaa?
VANo tällähetkellä ei passaa...oon yövuorossa. :oD
Mutta eiköhän tuota yövuorojen jälkeen vois ottaakin. :oP- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tällähetkellä ei passaa...oon yövuorossa. :oD
Mutta eiköhän tuota yövuorojen jälkeen vois ottaakin. :oPAlkoholismi on paha sairaus, mielenyhtymiä hallusinaatioita jopa työajan puitteissa.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tällähetkellä ei passaa...oon yövuorossa. :oD
Mutta eiköhän tuota yövuorojen jälkeen vois ottaakin. :oPEli pidetään yhdessä hauskaa :P palstalla. :D
Anonyymi kirjoitti:
Eli pidetään yhdessä hauskaa :P palstalla. :D
Joo, hauskaa voi olla töissäkin ja selvinpäin. :oD
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholismi on paha sairaus, mielenyhtymiä hallusinaatioita jopa työajan puitteissa.
Vai niin? No voiko se aiheuttaa Kiina- ja Venäjämyönteisyyttäkin? :oD
- Anonyymi
Disse & palstan pulleat kamupojat voisivat esittää balettia pinkeissä mekoissa :D
https://www.youtube.com/watch?v=rz9bmdR6sB0
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Disse & palstan pulleat kamupojat voisivat esittää balettia pinkeissä mekoissa :D
-harmiseikirj-No aika agropaattisen huikeaa touhuahan toi olis... Varmaan olis suosio taattu. :o)
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Jan, pirppis, xena ja Linukkahan vois vetää sitten sellaisen Ymc-Shouwn sitten perään....:oD
Disseisback kirjoitti:
Jan, pirppis, xena ja Linukkahan vois vetää sitten sellaisen Ymc-Shouwn sitten perään....:oD
Ai, ai.. siinä kävisi niin, että murjoutuisin leidien jalkoihin..
Pikkuruisena ja huomaamattomana..Pikku-pirpana kirjoitti:
Ai, ai.. siinä kävisi niin, että murjoutuisin leidien jalkoihin..
Pikkuruisena ja huomaamattomana..No ei ne nyt niin jyrää... :oD Sä voisit olla se inkkari ja loikkia taustalla. :o)
Disseisback kirjoitti:
No ei ne nyt niin jyrää... :oD Sä voisit olla se inkkari ja loikkia taustalla. :o)
Juu.. saanko tomahawkin jolla kopauttaa si nilkoille jos joku jyrää?
Jousipyssy ja nuolet olisi varmaankin liikaa..?Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. saanko tomahawkin jolla kopauttaa si nilkoille jos joku jyrää?
Jousipyssy ja nuolet olisi varmaankin liikaa..?Joo, tottakai... :oD
Haaveilija39 kirjoitti:
😂 mielestäni sinä sopisit myös tuohon joukkoon🤭
Mä sopisin mihin vaan joukkoon. Osaan kyllä heittäytyä. 😁
Rippileirillä mun ja kaverin piti esittää romeo ja Juulia mininäytelmänä ja mä olin Juulia... ihan kuule vedettiin niiiiiin tunteella se, että muilla oli haiskaa... mä lävistin itseni makkaratikulla ja Romeokin päätti antaa suudelman, mutta vähän aikaa katsottiin toisiamme ja tyydyttiin poskisuuteloon...siinäkin oli sopiva vitsi näytelmään. Pappikin nauroi vedet silmissä. Kanttori katseli kyllä vähän kattoon ja koki myötähäpeää vissiin...sen naama oli tulipunainen...vanha mies. 🤣Disseisback kirjoitti:
Mä sopisin mihin vaan joukkoon. Osaan kyllä heittäytyä. 😁
Rippileirillä mun ja kaverin piti esittää romeo ja Juulia mininäytelmänä ja mä olin Juulia... ihan kuule vedettiin niiiiiin tunteella se, että muilla oli haiskaa... mä lävistin itseni makkaratikulla ja Romeokin päätti antaa suudelman, mutta vähän aikaa katsottiin toisiamme ja tyydyttiin poskisuuteloon...siinäkin oli sopiva vitsi näytelmään. Pappikin nauroi vedet silmissä. Kanttori katseli kyllä vähän kattoon ja koki myötähäpeää vissiin...sen naama oli tulipunainen...vanha mies. 🤣Just tuo varmasti osaat heittäytyä. 😄
Hitto tuo kuulostaa hauskalta tapahtumalta🤣 varsinkin tuo kanttorin reaktio🤭😂 kunnon poika rakkautta😉Haaveilija39 kirjoitti:
Just tuo varmasti osaat heittäytyä. 😄
Hitto tuo kuulostaa hauskalta tapahtumalta🤣 varsinkin tuo kanttorin reaktio🤭😂 kunnon poika rakkautta😉No sehän oli vain näytelmä. Kyllä pitää osata heittäytyä rooliinsa. Isostytöt meikkas mut ja lainasin jonkun rintsikoitakin, että villasukat pysyi etumuksessa. Sitten oli vaalea alba, niin se meni mekosta. Hiuksetkin oli silloin pidemmät, niin niihin sai pienet letit näprättyä. 😁
Ehken kuitfnkaan ollut sen tilan hehkein tyttö, mutta ainakin eläydyin täysin...jopa istuessa ristin koipeni. 🤣 Hiukan piti viskaamalla laittaa kinttu toisen päälle, mut silloin meni vielä. 😁Haaveilija39 kirjoitti:
Just tuo varmasti osaat heittäytyä. 😄
Hitto tuo kuulostaa hauskalta tapahtumalta🤣 varsinkin tuo kanttorin reaktio🤭😂 kunnon poika rakkautta😉Niin ja vuorosanathan piti lsittaa runomuotoon. Mä oon aika hyvä riimittelemään ja tietty se tuska mikä siinä tarinassa on, piti saada esiin. Vaikka vedin huumorilla, niin eläydyin täysin siihen rooliin. Juuliahan ei ollut aatelista sukua, vaan b-kansalainen. Siksihän hän riisti henkensä, kun ei saanut raukkauttaan. Romeo taas ei kerennyt väliin, vaan Julia kuoli hänen käsivarsilleen...
Niin... nyt muistin sen loppuhuipennuksenkin... Romeo jo luuli, että olin kuollut...sitten muka piristyin...että en mä vielä oo kuollut. 👆 Sit kun vähän ilahtui, niin sanoin, että eikun nyt lähti henki ja retkahdin. 🤣Disseisback kirjoitti:
No sehän oli vain näytelmä. Kyllä pitää osata heittäytyä rooliinsa. Isostytöt meikkas mut ja lainasin jonkun rintsikoitakin, että villasukat pysyi etumuksessa. Sitten oli vaalea alba, niin se meni mekosta. Hiuksetkin oli silloin pidemmät, niin niihin sai pienet letit näprättyä. 😁
Ehken kuitfnkaan ollut sen tilan hehkein tyttö, mutta ainakin eläydyin täysin...jopa istuessa ristin koipeni. 🤣 Hiukan piti viskaamalla laittaa kinttu toisen päälle, mut silloin meni vielä. 😁Noi letit🤣 onko sulla ollut nuorena sitten” heviletti”?
Kunnon naisella on oltava aina jalat ristissä🤭😂 olet varmasti ollut hieno näky.. tuo eläytyminen on just parasta🤣Haaveilija39 kirjoitti:
Noi letit🤣 onko sulla ollut nuorena sitten” heviletti”?
Kunnon naisella on oltava aina jalat ristissä🤭😂 olet varmasti ollut hieno näky.. tuo eläytyminen on just parasta🤣No ei varsinaisesti, mutta niskassa oli vähän takatukan poikasta...joku näppäräsorminen sinne letit teki. :oD
Joo, mä muistan hyvin, kun kumpikin osas heittäytyä ja aika hyvin myös näytellä, eikä ollut mitään rimakauhua, niin olihan se hauskaa.
Nyt kun tuo tuli mieleen, niin ehkä sitä vois vielä vaikka johonkin harrasteteatteriin lähteä messiin. Sukulaisnainenkin on olllut niissä vuosia, mutta nyt 92 vuotiaana meinas jo skipata. :oD
Täälläkin toimii yksi sellainen ainakin kesällä. Mutta mulla vaan tää työ on aikamoinen este. On iltaa ja viikonloppuakin töitä....Disseisback kirjoitti:
No ei varsinaisesti, mutta niskassa oli vähän takatukan poikasta...joku näppäräsorminen sinne letit teki. :oD
Joo, mä muistan hyvin, kun kumpikin osas heittäytyä ja aika hyvin myös näytellä, eikä ollut mitään rimakauhua, niin olihan se hauskaa.
Nyt kun tuo tuli mieleen, niin ehkä sitä vois vielä vaikka johonkin harrasteteatteriin lähteä messiin. Sukulaisnainenkin on olllut niissä vuosia, mutta nyt 92 vuotiaana meinas jo skipata. :oD
Täälläkin toimii yksi sellainen ainakin kesällä. Mutta mulla vaan tää työ on aikamoinen este. On iltaa ja viikonloppuakin töitä....Vitsit et kuulostaa kyllä kivalta😁
Haaveilija39 kirjoitti:
Vitsit et kuulostaa kyllä kivalta😁
Sitä se olikin. :o)
Mä muistan myös jonkun siunausrukouksenkin, missä piti siunata vähän sitä sun tätä...no mä ne perusjutut siunailin, maailmanrauhat jne...mutta sitten siunasin biljardipöydän ja kepit, kun illalla oli riparin kaikkien välinen bilisturnaus...mietin, että kaikki ei ehkä osaa hävitä. :oDDisseisback kirjoitti:
Sitä se olikin. :o)
Mä muistan myös jonkun siunausrukouksenkin, missä piti siunata vähän sitä sun tätä...no mä ne perusjutut siunailin, maailmanrauhat jne...mutta sitten siunasin biljardipöydän ja kepit, kun illalla oli riparin kaikkien välinen bilisturnaus...mietin, että kaikki ei ehkä osaa hävitä. :oDOlen itse käynyt Prometeus leirillä.. ja vasta aikuisena käynyt ”riparin”..
Esitettiin myös näytelmä… eläydyin siihen omaan rooliin niin hyvin porukka nauroi ja mä mietin unohdinko repliikit.. että mikä tässä nyt muka niin nauratti😁 ja siis ujona joka ei halua olla muutenkaan parrasvaloissa..niin oli aikamoinen kokemus..Haaveilija39 kirjoitti:
Olen itse käynyt Prometeus leirillä.. ja vasta aikuisena käynyt ”riparin”..
Esitettiin myös näytelmä… eläydyin siihen omaan rooliin niin hyvin porukka nauroi ja mä mietin unohdinko repliikit.. että mikä tässä nyt muka niin nauratti😁 ja siis ujona joka ei halua olla muutenkaan parrasvaloissa..niin oli aikamoinen kokemus..No jos sä vetäisit repliikin väärään väliin? :oD
Sähän oot haaveilija, joka haaveilee... :o)
Mutta ei se niin vakavaa voi olla... hauskaa sen pitää olla ja mukavaa. :o)Disseisback kirjoitti:
No jos sä vetäisit repliikin väärään väliin? :oD
Sähän oot haaveilija, joka haaveilee... :o)
Mutta ei se niin vakavaa voi olla... hauskaa sen pitää olla ja mukavaa. :o)Kyllä mä kyselin oliko mun replan vuoro juuri silloin ja oli🤪
Niin toi on kyllä totta useimmiten olen jossain omissa maailmoissani. Ollut sitä jo pienestä pitäen😁
Ihan hauska muisto siitä esityksestä jäi☺️Haaveilija39 kirjoitti:
Kyllä mä kyselin oliko mun replan vuoro juuri silloin ja oli🤪
Niin toi on kyllä totta useimmiten olen jossain omissa maailmoissani. Ollut sitä jo pienestä pitäen😁
Ihan hauska muisto siitä esityksestä jäi☺️Joo, mä muistan miitissä kun piti herätellä sua aatoksistasi. :oD Muistan, että tuumin sulle, että pääset taas katsoo Jokereitten pelejä, kun ne tuli mestikseen....mut sä olit jo jossain muualla. :oD Hauskaa tavallaan...
No hyvä, että jäi mukavat muistot. :o)Disseisback kirjoitti:
Joo, mä muistan miitissä kun piti herätellä sua aatoksistasi. :oD Muistan, että tuumin sulle, että pääset taas katsoo Jokereitten pelejä, kun ne tuli mestikseen....mut sä olit jo jossain muualla. :oD Hauskaa tavallaan...
No hyvä, että jäi mukavat muistot. :o)Mistä sä nyt ton repäsit😅 en mä nyt niin kuutamolla oo🤣🤣 vai oonko🤪🤭
Haaveilija39 kirjoitti:
Mistä sä nyt ton repäsit😅 en mä nyt niin kuutamolla oo🤣🤣 vai oonko🤪🤭
No muistan vaan... Mä taisin kysyä sulta, että seuraatko lätkää, niin sanoit, että kun Jokerit pelas vielä liigaa, kävit katsoo.... sit varmaan siinä oli muuta hälinää, niin et kuullut, kun sanoin sulle, että nyttenhän taas pääset katsoo, kun ne on mestiksessä....piti melkein heiluttaa kättä kasvejen edessä.... :oD Mutta siellä oli kaikilla muilla niin paljon juttua jo siinä vaiheessa, että sä hissuttelit siinä vaan sivussa...siks mä sua jututinkin, kun olit niin hiljaa. :oD
Disseisback kirjoitti:
No muistan vaan... Mä taisin kysyä sulta, että seuraatko lätkää, niin sanoit, että kun Jokerit pelas vielä liigaa, kävit katsoo.... sit varmaan siinä oli muuta hälinää, niin et kuullut, kun sanoin sulle, että nyttenhän taas pääset katsoo, kun ne on mestiksessä....piti melkein heiluttaa kättä kasvejen edessä.... :oD Mutta siellä oli kaikilla muilla niin paljon juttua jo siinä vaiheessa, että sä hissuttelit siinä vaan sivussa...siks mä sua jututinkin, kun olit niin hiljaa. :oD
Hitto en muista siis yhtään🙈😂 mutta siis juurikin tuollaisessa tilanteessa missä on enemmän väkeä ja sit juurikin kun olen ”vieraassa seurassa” niin se kun en ole mitenkään puhelias.. niin ihan hyvin voin olla vähän kuutamolla.. 😅🤪
Haaveilija39 kirjoitti:
Hitto en muista siis yhtään🙈😂 mutta siis juurikin tuollaisessa tilanteessa missä on enemmän väkeä ja sit juurikin kun olen ”vieraassa seurassa” niin se kun en ole mitenkään puhelias.. niin ihan hyvin voin olla vähän kuutamolla.. 😅🤪
No ei se mitään haitannutkaan. Mutta keksin, mitä toi haaveilija tarkoittaa. :o)
Mulla taas on se, että jos jossain porukassa joku vähän vetäytyy, tai jää sivummalle, niin nostan messiin ja alan höpötellä ja kysellä, että ei jää yksin.
Ja sama se on muutenkin, jos kukaan ei osaa sanoa mitään, niin mä sit sanon. :oD
Mua vaivaa, jos jossain tilanteissa kaikki on kuin kusi sukassa. :o)
Vähän läppää ja rikkoa jää, niin ei tylsisty hengiltä siihen paikkaan. :oDDisseisback kirjoitti:
No ei se mitään haitannutkaan. Mutta keksin, mitä toi haaveilija tarkoittaa. :o)
Mulla taas on se, että jos jossain porukassa joku vähän vetäytyy, tai jää sivummalle, niin nostan messiin ja alan höpötellä ja kysellä, että ei jää yksin.
Ja sama se on muutenkin, jos kukaan ei osaa sanoa mitään, niin mä sit sanon. :oD
Mua vaivaa, jos jossain tilanteissa kaikki on kuin kusi sukassa. :o)
Vähän läppää ja rikkoa jää, niin ei tylsisty hengiltä siihen paikkaan. :oDHyvin olet pohtinut asioita🤗 ihan nappiin meni😁
Toki siis tuo lähimuisti mulla takkua välillä ja huolella..😬🙈
Juu siis sehän on vaan hyvä että on puheliaampaa väkeä miiteissä.. se on ukolle pelastus👍🏼
Toki olen huomannut, että jos on viellä hiljaisempi henkilö, niin sitten minä alan kälättämään. Et siinä vaiheessa ”vedän toista perässäni”.. mutta siis harvemmin..Haaveilija39 kirjoitti:
Hyvin olet pohtinut asioita🤗 ihan nappiin meni😁
Toki siis tuo lähimuisti mulla takkua välillä ja huolella..😬🙈
Juu siis sehän on vaan hyvä että on puheliaampaa väkeä miiteissä.. se on ukolle pelastus👍🏼
Toki olen huomannut, että jos on viellä hiljaisempi henkilö, niin sitten minä alan kälättämään. Et siinä vaiheessa ”vedän toista perässäni”.. mutta siis harvemmin..No tunnistan aika hyvin ihmiset. :o)
Varmaan muistat jonkun muun jutun. :o)
Siis mä olisin vaikka höpissyt itse, jos ei muista olisi ollut höpisemään. Ehkä olisin kyllä karannut sitten aikaisemmin kiireeseen vedoten. :oD
Tuohan pitää joskus testata, laittaa sinut kälättämään. :oDDisseisback kirjoitti:
No tunnistan aika hyvin ihmiset. :o)
Varmaan muistat jonkun muun jutun. :o)
Siis mä olisin vaikka höpissyt itse, jos ei muista olisi ollut höpisemään. Ehkä olisin kyllä karannut sitten aikaisemmin kiireeseen vedoten. :oD
Tuohan pitää joskus testata, laittaa sinut kälättämään. :oDNiin sori epämääräinen teksti.. nytkin pätkii muisti mikä helkatin sana tuossa.. siis pitäisi olla joku muu sana kuin ”ukolle”🤣 Haaveilija taas näköjään haaveilee😂😂
Juu kyllähän sulla myös juttua piisaa.. 😁 en kyllä usko että sinut voittaisin kälätys kisassa🙈Haaveilija39 kirjoitti:
Niin sori epämääräinen teksti.. nytkin pätkii muisti mikä helkatin sana tuossa.. siis pitäisi olla joku muu sana kuin ”ukolle”🤣 Haaveilija taas näköjään haaveilee😂😂
Juu kyllähän sulla myös juttua piisaa.. 😁 en kyllä usko että sinut voittaisin kälätys kisassa🙈No eipä mitään. :oD
No et varmaan voittais, mutta vois olla kiva kuulla kun innostut kälättämään. Kyllä mä osaan kuunnellakin. :o) Löytyy siis passiivipuolikin.Disseisback kirjoitti:
No eipä mitään. :oD
No et varmaan voittais, mutta vois olla kiva kuulla kun innostut kälättämään. Kyllä mä osaan kuunnellakin. :o) Löytyy siis passiivipuolikin.Juu siis jos elämässäni on tapahtunut jotain kälättämisen arvoista, niin silloin kyllä juttelen hyvä kun toinen saa suunvuoroa.. no ei siitä ei ole kyllä pelkoa..😁
Kyllä mä tuon uskon, että osaat olla tarpeen tullen myös hiljaa.Haaveilija39 kirjoitti:
Juu siis jos elämässäni on tapahtunut jotain kälättämisen arvoista, niin silloin kyllä juttelen hyvä kun toinen saa suunvuoroa.. no ei siitä ei ole kyllä pelkoa..😁
Kyllä mä tuon uskon, että osaat olla tarpeen tullen myös hiljaa.Heh...tuo pitäis kokea. :oD
Joo, yllättävää, mutta totta. :o)
Ne kaikki jotka rakastavat tanssimista..
huutakoon hep ja nostakoon käden ylös.
HEP!🙋♀️tosi.typy kirjoitti:
HEP! 😊
(huh) .. Saako nää kädet jo laskea? 🙌Juu. Saa. HEPpisi on rekisteröity. =D
Hep! Hep!
Tosin esimerkiksi bailatinossa keskityin vain harjoitteluun ja skippasin kaikki esitykset. 😁Xena-183 kirjoitti:
Hep! Hep!
Tosin esimerkiksi bailatinossa keskityin vain harjoitteluun ja skippasin kaikki esitykset. 😁Minä voin kyllä myös laulaa 😄 Saadaan sitten tilaa enemmän tanssia varten. 😉👍
HEP! Täällä myös yksi, jonka tanssijalka alkaa herkästi vipattamaan. Tanssin laadusta ei kyllä ole takeita, mutta joskus aikoinaan eräs mies kuvaili liikkeitäni jumalaisiksi, niin kai tuolla sentään palstan tanssiporukkaan pääsee 😂
- Anonyymi
Hep hep hep!
❤️💯💃
- Anonyymi
Oon sanottanu teidän biisit.
- Anonyymi
Jasu, typy ja xena
- Anonyymi
Harmis ja kiltti kaveripoika. Pus.
- Anonyymi
Anteeksi unohdin sanan pullea ♥️
- Anonyymi
Onko täällä edes ketään soittotaitoista että sellaisen voisi perustaa?
- Anonyymi
Ei ole, mutta tuohan on vain hidaste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, mutta tuohan on vain hidaste.
Aikamoinen jarru, sanoisin eikä hidaste ottaen huomioon palstalaisten keski-iän. Minä olen harjoitellut 35 vuotta enkä vieläkään oikein osaa. Opittavaa on edelleen eikä se tule ikinä loppumaan. :)
Ei soittaminen niin vaikeaa ole...
https://www.youtube.com/watch?v=XK_iCUz719Y- Anonyymi
Tanssista tuli mieleeni nämä hyvän tuulen tuottajat yllätyksineen.
https://www.youtube.com/watch?v=s_hlvRNgGOQ
VA
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094