Tiedättekö kun joillain on niin luotaantyöntävä ulkonäkö

Anonyymi-ap

Että intiutio tulee välittömästi stoppaamaan tilanteen kuin tilanteen. Esimerkiksi nettijutustelun kautta jos tutustuu pintapuolisesti ja näkee toisen, jos intuitio sanoo että hui kamala sentään nyt stop, niin kannattaa kuunnella sitä. Se intuitio on syystä ja kertoo karua kieltä.

90

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on juuri sellainen.

• Anonyymi

Tuskin sinunkaan ulkonäkö on pahemmasta päästä mutta juttusi ovat

• Anonyymi kirjoitti:

Sekin on varmasti subjektiivinen kokemus. Kenen mielestä on ja kenenkä ei.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sekin on varmasti subjektiivinen kokemus. Kenen mielestä on ja kenenkä ei.

Itseasiassa ei ole. 99,9% meidänkin maan väestöstä on sitä mieltä että alaikäisiin kohdistuva kirjoittelu ja uhkailu on, ei vaan väärin ja laitonta, mutta myös kunnon turpaanvedon ellei enemmänkin paikka.

• Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa ei ole. 99,9% meidänkin maan väestöstä on sitä mieltä että alaikäisiin kohdistuva kirjoittelu ja uhkailu on, ei vaan väärin ja laitonta, mutta myös kunnon turpaanvedon ellei enemmänkin paikka.

Aha, ja sellaistako olen nyt harjoittanut täällä? Älä taas jaksa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aha, ja sellaistako olen nyt harjoittanut täällä? Älä taas jaksa.

Ei sillä enää väliä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun ulkonäköni ja kirjoitukseni ovat juuri tuota.
        Lisäksi olen edelleen siinä pahimmassa iässä.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Minun ulkonäköni ja kirjoitukseni ovat juuri tuota.
        Lisäksi olen edelleen siinä pahimmassa iässä.

Teetkö siitä muiden ongelman jos noin on? Sehän kertoo kaiken. Jos teet siitä muiden ongelman että olet itse ongelmallinen niin siihenkin löytyy ratkaisut mitkä ei välttämättä sinua itseä miellytä.

• Anonyymi kirjoitti:

Teetkö siitä muiden ongelman jos noin on? Sehän kertoo kaiken. Jos teet siitä muiden ongelman että olet itse ongelmallinen niin siihenkin löytyy ratkaisut mitkä ei välttämättä sinua itseä miellytä.

;)
        Lisäksi minulla on sangen musta huumorintaju.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

;)
        Lisäksi minulla on sangen musta huumorintaju.

Siinä nyt ei ole mitään ongelmallista, ellei ole myös impulsiivinen mustan huumorin kylväjä ja möläyttelee milloin sattuu tai ei satu.

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä nyt ei ole mitään ongelmallista, ellei ole myös impulsiivinen mustan huumorin kylväjä ja möläyttelee milloin sattuu tai ei satu.

Silmäni ovat harvinaisen kierossa ja minulla on hyvin pitkä nenä.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Silmäni ovat harvinaisen kierossa ja minulla on hyvin pitkä nenä.

Meinasi päästä antisemitisminen vitsi tähän mutta en tällä kertaa viitsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Meinasi päästä antisemitisminen vitsi tähän mutta en tällä kertaa viitsi.

Minulla on myös kierot sääret ja valtavat varpaat.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­­N­­­y­­m­­f­­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18187505h

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• No mä kyllä jos saan vaikka nettikirjoittelun perusteella jostain mukavan kuvan, niin en mä hätkähdä hänen ulkonäköään. Se ei tarvitse minua miellyttääkään, mutta ei se minussa kyllä mitään turnoffia tee. Voisin jutella mukavan ihmisen kanssa ja viettää aikaa, vaikka elkoisesti olisi millainen.

Eli en oikein jaa tuota väitettä.

• Eli voisit seksiä harrastaa ja naimisiinkin mennä?

• Anonyymi

Joistain ihmisistä kyllä aistii jo ulkonäöstä ja ulkomuodosta että kannattaa pysyä kaukana, eikä välttämättä tarvitse olla mikään spurgu vaan yksinkertaisesti sellainen jossa ei kaikki palapelit ole ihan kohdillaan esim. rikollisista puhuttaessa.

Tämähän ei tarkoita mitään tatuoitua karjua koska ne usein ovat mukavia, vaan suht normaalin näköisiä tai tyhjän näköisiä mutta jotain on pahasti pielessä. Intuitio kertoo.

• Palstakamu kirjoitti:

Eli voisit seksiä harrastaa ja naimisiinkin mennä?

No jos ei miellytä minua ulkoisesti, niin tuskimpa. Mutta eipä tässä kai sellaisesta ollutkaan puhe?

• Anonyymi kirjoitti:

Joistain ihmisistä kyllä aistii jo ulkonäöstä ja ulkomuodosta että kannattaa pysyä kaukana, eikä välttämättä tarvitse olla mikään spurgu vaan yksinkertaisesti sellainen jossa ei kaikki palapelit ole ihan kohdillaan esim. rikollisista puhuttaessa.

Tämähän ei tarkoita mitään tatuoitua karjua koska ne usein ovat mukavia, vaan suht normaalin näköisiä tai tyhjän näköisiä mutta jotain on pahasti pielessä. Intuitio kertoo.

No mä en anna ulkoiselle olemukselle kovin paljoa arvoa. Jotkut ihmiset osaa olla alkuun erilaisia, kun lopulta tutustumisen jälkeen. Osa vaikka on hermostuneena ujoja tai vst.
        Tietysti jos toisen kanssa ei ole jotenkin luontevaa, niin se voi olla viimeinen kohtaaminen...

Mä en jätä mahdollisuuksia välistä.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No mä en anna ulkoiselle olemukselle kovin paljoa arvoa. Jotkut ihmiset osaa olla alkuun erilaisia, kun lopulta tutustumisen jälkeen. Osa vaikka on hermostuneena ujoja tai vst.
        Tietysti jos toisen kanssa ei ole jotenkin luontevaa, niin se voi olla viimeinen kohtaaminen...

Mä en jätä mahdollisuuksia välistä.

Joskus on hyvä antaa arvoa, se saattaa sekä paljastaa totuuksia sekä kertoa syvemmistä ongelmista. Ei tämä kaikkien kohdalla päde mutta nettikulttuurissa kyllä aika usein.

Tuttavan lasta oli esimerkiksi lähestynyt netissä pienen tytön kuvia käyttänyt mies kymmenisen vuotta sitten, nykyään tuo mies on kuollut ja kaikki tietää miksi ja miten mutta ketään ei kiinnosta koska oli mitä oli.

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus on hyvä antaa arvoa, se saattaa sekä paljastaa totuuksia sekä kertoa syvemmistä ongelmista. Ei tämä kaikkien kohdalla päde mutta nettikulttuurissa kyllä aika usein.

Tuttavan lasta oli esimerkiksi lähestynyt netissä pienen tytön kuvia käyttänyt mies kymmenisen vuotta sitten, nykyään tuo mies on kuollut ja kaikki tietää miksi ja miten mutta ketään ei kiinnosta koska oli mitä oli.

No minuakin on huijattu netissä ja aikamoinen kokemus oli se tapaaminen, mutta toisaalta oli parempikin, kun en lähtenyt vaan nostelemaan tilanteesta.

• Disseisback kirjoitti:

No minuakin on huijattu netissä ja aikamoinen kokemus oli se tapaaminen, mutta toisaalta oli parempikin, kun en lähtenyt vaan nostelemaan tilanteesta.

Mutta ymmärrän, jos naisena vaikka joitain tapauksia ei jää katselemaan.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Onhan niissäkin puolensa, kun kohtaa erilaisia ihmisiä, niitä luotaantyöntäviäkin. Aina viisastuu ja oppii itsestään enemmän, joten aivan kaikella on se hopeareunus.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan niissäkin puolensa, kun kohtaa erilaisia ihmisiä, niitä luotaantyöntäviäkin. Aina viisastuu ja oppii itsestään enemmän, joten aivan kaikella on se hopeareunus.

Joo. Ja näkee senkin, miksi joku elää jollakintavalla... Mä ainakin oon oppinut, että meitä on niin monenlaisia ihmisiä.
        Sitä äkkiä vaan luulee, että maailma on sitä mitä ympärillä nähdään, mutta se on vain pienen pieni osa sitä...

• Disseisback kirjoitti:

Enkat 15 sekuntia 😂

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Joo. Ja näkee senkin, miksi joku elää jollakintavalla... Mä ainakin oon oppinut, että meitä on niin monenlaisia ihmisiä.
        Sitä äkkiä vaan luulee, että maailma on sitä mitä ympärillä nähdään, mutta se on vain pienen pieni osa sitä...

Maailma on simppeli mutta ihmiset monimutkaisia, ei se kaikki ole pelkkää hattaraa ja vaahtokarkkeja, se on hyvä tiedostaa jokaisen.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mitä ihmettä siinä tapahtui?? No huh.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä siinä tapahtui?? No huh.

No nainen oli vetänyt jotain mielialalääkkeitä ja makasi suu vaahdoten lattialla. Poikansa soitti hätäkeskukseen ja siitä se eskaloitui vielä siihen, että nainen ei meinannut lähteä lääkäriin. Mun piti lähteä myös messiin, niin silleen saatiin se tilanne rauhoittumaan. Juotiin sit kahvit sairaalassa...jäi tosin viimeisiksi yhdessä.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No nainen oli vetänyt jotain mielialalääkkeitä ja makasi suu vaahdoten lattialla. Poikansa soitti hätäkeskukseen ja siitä se eskaloitui vielä siihen, että nainen ei meinannut lähteä lääkäriin. Mun piti lähteä myös messiin, niin silleen saatiin se tilanne rauhoittumaan. Juotiin sit kahvit sairaalassa...jäi tosin viimeisiksi yhdessä.

Voi helkkari :(
        Kaikkeen se sinäkin oot joutunut :(

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, nainen oli keksinyt ihan toisenlaisen elämän itselleen, kun mitä totuus oli. Mielenterveysongelmia....
        Mutta hälle se oli kai totta?

Kuvat oli 10 vuotta vanhoja, mitä hän laittoi. Ja ei ollut sairaslomalla, vaan eläkkeellä. Ja aikamoisia muitakin satuiluja....

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Joo, nainen oli keksinyt ihan toisenlaisen elämän itselleen, kun mitä totuus oli. Mielenterveysongelmia....
        Mutta hälle se oli kai totta?

Kuvat oli 10 vuotta vanhoja, mitä hän laittoi. Ja ei ollut sairaslomalla, vaan eläkkeellä. Ja aikamoisia muitakin satuiluja....

:((((

Oppia ikä kaikki. :(

• Anonyymi kirjoitti:

:((((

Oppia ikä kaikki. :(

Joo, niin se on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai olitko itte toi ns. Nainen?

• Anonyymi

Kerran kävi yhen naisen kaa noin. Ja si viel kuulin juttui. Hyh

• Anonyymi

Tämä ei ole mikään naistendissausketju vaikka kaikki uskomme että katkeruutta löytyy ja satuja päästä

• Anonyymi

Tiedän ei tarvii katsoa kun eduskunnan kyselytuntia niin alkaa samantien etomaan 😂

• Anonyymi

Haluan samanlaisen torkkupeiton kuin siellä.

• Kerran eräs nainen tuli tunnustamaan, että aluksi inhosi ja pelkäsi minua, mutta kun yhteisten kavereiden takia oli pakko nähdä useinkin, niin osoittauduinkin aika mukavaksi ja ennen kaikkea kiltiksi sekä luotettavaksi.

Eivät kaikki isot rumilukset syö vauvoja aamiaiseksi tai tumppaa röökiään silmääsi. 😇

• Anonyymi

Minua on teinistä asti pidetty ulkomuodollisesti sellaisena ei helposti lähestyttävänä. Saatan olla sitä joskus tarkoituksella nykyäänkin, riippuen ihmisestä, mutta en minäkään miesten ulokkeita leikkele harrastuksena vaikka sellaisen vaikutelman voisi saada. Se toki ei tarkoita ettenkö siihen pystyisi jos tilanne niin vaatisi pistepiste

• Anonyymi kirjoitti:

Minua on teinistä asti pidetty ulkomuodollisesti sellaisena ei helposti lähestyttävänä. Saatan olla sitä joskus tarkoituksella nykyäänkin, riippuen ihmisestä, mutta en minäkään miesten ulokkeita leikkele harrastuksena vaikka sellaisen vaikutelman voisi saada. Se toki ei tarkoita ettenkö siihen pystyisi jos tilanne niin vaatisi pistepiste

Joo, ei kaikkien välttämättä tarvitse heti alkaa kanssani seurustelemaan, mutta ei kuitenkaan tarvitse hypätä kauhusta kiljuen avoimesta ikkunasta pihalle minut nähdessään. ☺️

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Joo, ei kaikkien välttämättä tarvitse heti alkaa kanssani seurustelemaan, mutta ei kuitenkaan tarvitse hypätä kauhusta kiljuen avoimesta ikkunasta pihalle minut nähdessään. ☺️

Tuskinpa kukaan niin tekee muutenkaan vaikka kiva olisi ajatella olevansa godzilla ja metsuri samaan aikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resting bitch face nii sanotusti

• Anonyymi

Ensivaikutelma ei petä koskaan.

Jos ei heti tunnu vetovoimaa, myöhemmin asiaan voi sopeutua.

Mutta ns. laakista jos tuntuu, että sielut soivat samaan tahtiin ja ulkomuoto saa veren kiertämään kehossa, siitä tietää toisen olevan SE OIKEA.

Jos pitää kokeilla, lämmitellä, tutustua, tavata, miettiä.....ei siitä koskaan tule mitään sellaista, minkä joistain ihmisistä voi aistia heti ensimmäisten minuuttien aikana.

Kun synkkaa, sen huomaa heti.

• Anonyymi

Noinhan se on. Pitkässä parisuhteessa ollessa sen tietää kyllä, eikä siihen liity kuin positiivisia tunteita ja ne on aina molemminpuolisia, kaikki muu on harhaa ja toiveajattelua jos ei noin ole.

Joskus jopa sairaalloista mutta ne onkin jo ihan muiden laitosten hommia ne sellaiset

• Anonyymi

Aye, saa sydämen sykkimään

• Ei ole vielä käynyt niin, että kukaan olisi pelkällä ulkonäöllään kartoittanut minua. Toki erityisen epähygieeninen henkilö saattaa aiheuttaa vastenmielisyyden tunteita, mutta en ole koskaan esim deittaillut sellaisen henkilön kanssa. Ja epähygieenisyydenkin takana saattaa piileä ongelmia, joille henkilö itse ei pysty tekemään mitään. Haluan nähdä ihmisen ihmisenä olipa hänen ulkonäkönsä mikä tahansa.

• Anonyymi

No hygienia on todella tärkeää, suurimmalle osalle on. Vaikka osaan ja pystyn kyllä haisemaan pskallekin ilman sen kummempia omantunnontuskia

• Anonyymi kirjoitti:

No hygienia on todella tärkeää, suurimmalle osalle on. Vaikka osaan ja pystyn kyllä haisemaan pskallekin ilman sen kummempia omantunnontuskia

Hygienia on todella tärkeää ja normaali ihminen osaa huolehtia hygieniastaan niin, ettei hajuhaittoja synny. Minä en pysty päästämään itseäni siihen pisteeseen, että haisisin ulosteelle. Olen herkkä hajuille ja tulen jopa pahalle tuulelle, jos joudun pitempään olemaan epämiellyttävässä hajussa. Siedän kyllä normaaleja hajuja, kuten hikeä urheilusuorituksen jälkeen, mutta suihkuun on päästävä mahdollisimman nopeasti ja puhdasta äkkiä päälle.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Hygienia on todella tärkeää ja normaali ihminen osaa huolehtia hygieniastaan niin, ettei hajuhaittoja synny. Minä en pysty päästämään itseäni siihen pisteeseen, että haisisin ulosteelle. Olen herkkä hajuille ja tulen jopa pahalle tuulelle, jos joudun pitempään olemaan epämiellyttävässä hajussa. Siedän kyllä normaaleja hajuja, kuten hikeä urheilusuorituksen jälkeen, mutta suihkuun on päästävä mahdollisimman nopeasti ja puhdasta äkkiä päälle.

Paskeella ei ehkä tässä tarkoitettu kuitenkaan ihan oikeaa ulostetta arvon leidib.

• Anonyymi

En koe että se on ulkonäkö se on olemus. Yleensä tiedän heti kenen kanssa tulen toimeen.

• Anonyymi

Intuitio ei tarkoita tuota.

• Anonyymi

Intuitio nimenomaan tarkoittaa sitä sisäistä tunnetta mitä ei välttämättä pysty sanoittamaan tai järkeistämään.

• Vaikutelma, jonka pelkkä ulkonäkö antaa, on nopeasti ohi. Ensi tapaamisella ihmisestä suorastaan tulvii uutta informaatiota.

• Anonyymi

Elämän huippuhetkiä: Olin hiukan ihastunut pari vuotta itseäni vanhempaan (24v) blondiin.
      Parin tapaamisen jälkeen ajauduttiin sänkyyn ja minä tietysti p**'ua nuolemaan.

Pistävä kusenkäry kirveli nenää ja silmiä, mutta urhoollisesti hoidin homman O:hon asti, käänsin naisen kontilleen ja siitä menoksi.....seuraava ylläri oli, että siinä puoli metriä nenästäni sykkinyt ruskea silmä haisi aivan paskalle!

Arvaatte varmaan, että se suhde loppui ennen kuin kunnolla alkoikaan.
      Ja oli muuten vaatteet päällä hemaiseva blondi!

• Anonyymi

Ei kyllä kannata kauheasti harrastella aikuisten leikkejä jos kusi ja paske saa tuollaista aikaan. Parisuhteessa kun ne eritteet lentää tahtomattaankin kun tarpeeksi touhuaa ja naisen ollessa raskaana tuhahtaa varrenkin kanssa

• En oikeastaan puhuisi täysin luotaantyöntävästä ulkonäöstä, ellei kyse ole todella huonosta hygieniasta ja epäsiisteydestä tai voimakkaasta hajusta. - Mutta minulle ihmisen silmät ovat tosi tosi tärkeät. - Jos niissä on heti sellainen epäystävällinen katse, niin minun on kyllä vaikea mennä lähelle, vaikka henkilö olisi kuinka miellyttävä muuten ulkomuodoltaan.

• Anonyymi

Enemmän on niitä joilla on poistyöntävä ulosanti, minä ihmiset.

• Anonyymi

Ulosanti, huumori ja fantasiat kertoo kaiken oleellisen ihmisen sisäisestä maailmasta. Red flag kannattaa tarkastaa fantasioinneista puhuttaessa.

• Anonyymi

En ole koskaan oikeastaan tuollaiseen törmännyt. Kenelläkään ei ole niin luotaantyöntävä ulkonäkö, ettenkö voisi jutella. Tai ainakaan vielä en ole niin luotaantyöntävää nähnyt edes kuvissa. Toisaalta taas siihen, että oikeasti tykästyn, tarvitaan niin paljon enemmän, että moni muu asia tökkää paljon ennen ulkonäköä.

Sen sijaan esim. sellaisene olen törmännyt, että mies oli kyllä kuvassaan niin maan jumalattoman hyvän näköinen, mutta silmät kylmät ja "elottomat". Harvemmin olen nähnyt miehellä niin pelottavia silmiä. Siinä kohtaa ei käynyt edes mielessä suostua tapaamaan.

• Anonyymi

Ällöttävää lukea huonosta hygieniasta asiassa kuin asiassa.

• Anonyymi

Kiviki oli ko kivestä veistetty.

• Anonyymi

Hevosnaamat saa ajatuksen laukalle.

• Anonyymi

Ei tule mieleen yhtään tuollaista tilannetta.

Jos joku on alkanut näyttää vastenmieliseltä, niin se on johtunut jostain ylimielisyydestä tms, joka näkyy ilmeinä kasvoilta.

xLiner

• Ihminen on kohtuullisen pinnallinen, jos pelkkä ulkonäkö aiheuttaa stopin. Siis vaikka vaan valokuva.

Sen sijaan ihminen on kokonaisuus. Eleet, ilmeet, huonosta hygieniasta johtuvat hajut, ihon tuoksu, älykkyys, vuorovaikutustaidot, silmät ja erityisesti katse. Se kaikki vaikuttaa miltä toinen tuntuu. Ja sitä intuitiota, miltä toinen tuntuu, kannattaa kuunnella. Toinen on olla super-ihana, hyvä tyyppi, kaikin puolin sopiva, mutta ei vaan kolahda enkä ainakaan itse sellaisessa tilanteessa halua toista millään tavalla. Jos väärän kanssa aloittaisi suhteen, tulisi se olemaan aika pian kaveriliitto. Sitten taas oikean tuoksuisen miehen kanssa, oma kokemus, seksielämä on vilkasta vielä 10v kohdalla ja alussa kanitkin jää toiseksi aktiivisuudellaan (vaikka puhuttaisiin keski-ikäisistäkin).

Meidän ihmisten kivikautiset vaistot on tiukassa. Jostain joskus 10v sitten luin, että nenä haistaa toisen geenit. Ja tunnistamme geneettisesti sopivan. Se sopivuus pätee vaikkei olisi lisääntymisajatuksissa ja kertoo, että geenit on sopivan samanlaiset ja kuitenkin riittävän erilaiset. Samat ihmiset tuntuu HETI jotenkin tutuilta ja omilta, ja heille on helppo puhua mistä vaan myös kipeistä asioista. Joskus ihmiset kuvaa tuota tunnetilaa sanomalla ensi tapaamisesta kuin olisi kotiin tullut. Jos vielä arvomaailmat kohtaa, tietää tosiaan löytäneensä jotain suurta.

Myös kasvojen luuston symmetria kertoo jotain asiasta, vaikka kyseessä ei ole varsinaisesti ulkonäköön liittyvä asia. Samoin, väitän, aika nopeasti tunnistavani (irl) poikkeuksellisen fiksut tyypit ja empaattiset tyypit aika vähällä juttelulla. Sen vaan tietää. Luultavasti näkyy myös kasvoista/silmistä jotenkin monella (ei kaikilla) samalla tavalla kuin miten sosiaalisuus näkyy katseesta.

Jos puhutaan ihmisistä, jolla on normaali sosiaalisuus, ei ole tasoja. On kyse enemmän keskinäisestä sopivuudesta. Avain sopii oikeaan lukkoon, mutta väärässä lukossa se pyörii tyhjää. Ihminen voi olla itselle väärä, mutta silti arvokas ihminen ja tosi ihana tyyppi.

Itsekin uskon intuition olevan oikeassa! Tosin tilanteessa, jossa ihminen on liian voimakkaasti vailla ja vajaa, intuitio helposti käskee ottamaan kenet vaan… Intuitio huomaa vajeen ja yrittää täyttää sen vaikka vastapuoli olisi minkälainen ongelmakimppu ja tuleva traumojen aiheuttaja. Siis ihmisen pitää olla tasapainossa itsensä kanssa, löytänyt sisäisen vahvuutensa ja oma tarvitsevuus ei saa huutaa kurkkusuorana, jotta intuitioon voi luottaa. Itse etsin sitä tasapainon tilaa eron jälkeen monta vuotta edes deittailematta. Hyvää kannattaa odottaa. 😉

• Anonyymi

Sitä kutsutaan läheisriippuvuudeksi jos kaikki kelpaa, eli persoonallisuushäiriö sekin.

Eikä tässä varsinaisesti ollut kyse mistään deittailusta tai romanttisesta näkökulmasta, vaan siitä kuinka intuitio kertoo ihmisistä jo pelkän ulkonäön perusteella kaiken oleellisen, turha sitä on romantisoida tai kiistää, jos haluaa tämän asian kiistää niin todennäköisesti on sellainen ihminen josta kannattaa pysyä kaukana.

Se että jotkut ihmiset näyttävät silmään vastenmieliseltä on loistava evoluution tuoma varoitusmerkki, saattaa olla kuudes aistikin tietyillä ihmisillä.

• Anonyymi

"Jostain joskus 10v sitten luin, että nenä haistaa toisen geenit. Ja tunnistamme geneettisesti sopivan. Se sopivuus pätee vaikkei olisi lisääntymisajatuksissa ja kertoo, että geenit on sopivan samanlaiset ja kuitenkin riittävän erilaiset"

Naiset kai käyttävät hajuvesiä miehen nenän huijaamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jostain joskus 10v sitten luin, että nenä haistaa toisen geenit. Ja tunnistamme geneettisesti sopivan. Se sopivuus pätee vaikkei olisi lisääntymisajatuksissa ja kertoo, että geenit on sopivan samanlaiset ja kuitenkin riittävän erilaiset"

Iso virhe olisi ostaa naiselleen hajuvettä, kertoisi samalla naisen löyhkäävän epämiellyttävälle.

• Geenien haistamisessa on sekin puoli, että naisilla hormonilääkitys saattaa muuttaa preferenssin ja se oikean hajuinen alkaakin vaikuttaa aivan väärältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat feromonireseptorit ne kaikilla elävillä olennoilla on, kertovat alitajuisesti sopivan geneettisen kumppanin. Naisilla toki nämä feromonit korkeimmillaan ovulaation aikaan luonnollisesti. Hyvä keino testata hajujen yhteensopivuutta on treenata yhdessä, jos toisen hiki haisee pistävältä ja epämiellyttävältä kannattaa jatkaa matkaa.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Geenien haistamisessa on sekin puoli, että naisilla hormonilääkitys saattaa muuttaa preferenssin ja se oikean hajuinen alkaakin vaikuttaa aivan väärältä.

Kaikki vaikuttaa kaikkeen, syödyistä mausteista ja ruoka-aineista lähtien, kaikki mitä elimistössä tapahtuu haisee tai tuoksuu.

Kun taas ulkonäöstä aistittavissa olevat red flagit on paljon moniulotteisempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet läträä huomattavasti enemmän hajusteiden kanssa, ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen kysymys. Ellei sitten ole ätmikäs jolle naisten hajut ja eritteet on yksi elämän kulmakivistä samalla kun itse tallustelee vaipoissa kotonaan eli

.....

• Anonyymi kirjoitti:

Nykyisin melkein kaikkialla on hajustekielto… Aika vähän pks enää haistaa voimakkaita hajuateista muuta kuin teinipojilla ja siirtolaisväestöllä.

Parisuhteessa ollessa ihon tuoksu tulee kyllä tutuksi, jos ollaan keskenään omana itsenään.

• buddy-love kirjoitti:

Geenien haistamisessa on sekin puoli, että naisilla hormonilääkitys saattaa muuttaa preferenssin ja se oikean hajuinen alkaakin vaikuttaa aivan väärältä.

Näin se taitaa olla. Samoin e-pillerin kanssa valittu ei välttämättä tunnukaan enää oikealta, kun pillereille ei ole enää tarvetta. Tietysti hormonit vaikuttaa meihin eritavalla, osalla vaikutus on lähes huomaamaton ja osalla suuri.

• Citrinella kirjoitti:

Näin se taitaa olla. Samoin e-pillerin kanssa valittu ei välttämättä tunnukaan enää oikealta, kun pillereille ei ole enää tarvetta. Tietysti hormonit vaikuttaa meihin eritavalla, osalla vaikutus on lähes huomaamaton ja osalla suuri.

Harmillisesti noita mahdollisia muutoksia ei listata lääkkeiden haittavaikutuksissa (kaiketi - en ole tarkastanut), eikä lääkärikään taida niistä mainita.

• Anonyymi kirjoitti:

Samat feromonireseptorit ne kaikilla elävillä olennoilla on, kertovat alitajuisesti sopivan geneettisen kumppanin. Naisilla toki nämä feromonit korkeimmillaan ovulaation aikaan luonnollisesti. Hyvä keino testata hajujen yhteensopivuutta on treenata yhdessä, jos toisen hiki haisee pistävältä ja epämiellyttävältä kannattaa jatkaa matkaa.

Hien hajuun vaikuttaa hyvin paljon syöty ravinto ja havaintohetkeä edeltävä stressi.

• buddy-love kirjoitti:

Harmillisesti noita mahdollisia muutoksia ei listata lääkkeiden haittavaikutuksissa (kaiketi - en ole tarkastanut), eikä lääkärikään taida niistä mainita.

Noiden sivuvaikutusten luotettava arviointi on aika mahdotonta. Pelkkä musta tuntuu, ei riitä sivuvaikutukseksi, vaikka se olisikin ihan oikeakin. Osa voi toki olla placebovaikutusta ja osa parisuhteen arkipäiväistymistäkin (kuherruskuukauden loppumista). Ja jotta asia olisi tieteellisesti pätevä, pitäisi asia tutkia kaksoissokkona ja riittävän monella toistolla ja tuhansilla pareilla. Siis tutkittavat ei tietäisi milloin saavat e-pillereitä ja milloin placeboa, ja sitten pitäisi seksiä harrastaa silmät kiinni usean kumppanin kesken ja arvioida toisen viehättävyys kummallakin tavalla. Voisi olla vaikea saada eettisiä lupia ko. tutkimukseen 😂 ja muutama lapsikin saattaisi syntyä, jos kävisi vahinkoja kortsun kanssa (testihenkiläiden määrän ollessa tuhansissa, niiltä tuskin voisi välttyä).

• Citrinella kirjoitti:

Noiden sivuvaikutusten luotettava arviointi on aika mahdotonta. Pelkkä musta tuntuu, ei riitä sivuvaikutukseksi, vaikka se olisikin ihan oikeakin. Osa voi toki olla placebovaikutusta ja osa parisuhteen arkipäiväistymistäkin (kuherruskuukauden loppumista). Ja jotta asia olisi tieteellisesti pätevä, pitäisi asia tutkia kaksoissokkona ja riittävän monella toistolla ja tuhansilla pareilla. Siis tutkittavat ei tietäisi milloin saavat e-pillereitä ja milloin placeboa, ja sitten pitäisi seksiä harrastaa silmät kiinni usean kumppanin kesken ja arvioida toisen viehättävyys kummallakin tavalla. Voisi olla vaikea saada eettisiä lupia ko. tutkimukseen 😂 ja muutama lapsikin saattaisi syntyä, jos kävisi vahinkoja kortsun kanssa (testihenkiläiden määrän ollessa tuhansissa, niiltä tuskin voisi välttyä).

Muistelen lukeneeni yhden luotettavalta vaikuttaneen haistelututkimuksen, mutten muista kokeen laajuutta. T-paitoja muistaakseni haistelivat ja arviota verrattiin paitoja käyttäneiden immuniteettigeeneihin. Arvio oli, että ilman ehkäisylääkitystä geenistö, joka poikkesi naisen omasta oli positiivinen ja samankaltainen oli negatiivinen. Ehkäisylääkityksen aloittamisen jälkeen nuo muuttuivat päinvastaisiksi.
        Ei siis testattu pariskuntia, vaan koehenkilöille tuntemattomien miesten T-paidoilla.
        Preferenssi ilman lääkitystä perustuisi jälkeläisen parempaa selviytymiseen toisistaan poikkeavilla immuniteettigeeneillä.

Minulla on hatara perustelu tuon toiminnan loogisuudesta, mutten ole vielä kehittänyt sille niin hyviä perusteluja, että haluaisin laittaa sen näkyville.
        (jonkun pitäisi tutkia tuoreiden äitien preferenssejä heidän lastensa ominaistuoksujen suhteen, sillä epäilen, että se saattaa liittyä hoivavietin voimakkuuteen)

• buddy-love kirjoitti:

Muistelen lukeneeni yhden luotettavalta vaikuttaneen haistelututkimuksen, mutten muista kokeen laajuutta. T-paitoja muistaakseni haistelivat ja arviota verrattiin paitoja käyttäneiden immuniteettigeeneihin. Arvio oli, että ilman ehkäisylääkitystä geenistö, joka poikkesi naisen omasta oli positiivinen ja samankaltainen oli negatiivinen. Ehkäisylääkityksen aloittamisen jälkeen nuo muuttuivat päinvastaisiksi.
        Ei siis testattu pariskuntia, vaan koehenkilöille tuntemattomien miesten T-paidoilla.
        Preferenssi ilman lääkitystä perustuisi jälkeläisen parempaa selviytymiseen toisistaan poikkeavilla immuniteettigeeneillä.

Minulla on hatara perustelu tuon toiminnan loogisuudesta, mutten ole vielä kehittänyt sille niin hyviä perusteluja, että haluaisin laittaa sen näkyville.
        (jonkun pitäisi tutkia tuoreiden äitien preferenssejä heidän lastensa ominaistuoksujen suhteen, sillä epäilen, että se saattaa liittyä hoivavietin voimakkuuteen)

Siis sen loogisuudesta, että preferenssi muuttuu.
        Saattaa myös liittyä siihen miten entisinä aikoina lastenhoito oli merkittävästi koko suvun tehtävä ja siten äidin omaa geenistöä lähellä olevien sukulaisten ominaistuoksun kokeminen paremmaksi saattoi olla hyödyksi (ei siis muussa kuin syntyneen lapsen huolenpidon kannalta).

((miestenkin hormonitasoissa on muutoksia kun heille syntyy lapsia, sillä luin erään tutkimuksen, jossa havaittiin testosteronitasojen laskevan))

• Anonyymi

Monesko kerta tää sama loru? Miehet asialla, jotka vuoron perään esiintyvät naisina! Inhottaa tollanen, minkä sille voi jos korvien väli on homehtunut!

• buddy-love kirjoitti:

Siis sen loogisuudesta, että preferenssi muuttuu.
        Saattaa myös liittyä siihen miten entisinä aikoina lastenhoito oli merkittävästi koko suvun tehtävä ja siten äidin omaa geenistöä lähellä olevien sukulaisten ominaistuoksun kokeminen paremmaksi saattoi olla hyödyksi (ei siis muussa kuin syntyneen lapsen huolenpidon kannalta).

((miestenkin hormonitasoissa on muutoksia kun heille syntyy lapsia, sillä luin erään tutkimuksen, jossa havaittiin testosteronitasojen laskevan))

Itsellä on vaikea kuvitella lapsen tuoksun vaikuttavan hoivaviettiin. Valmelsin nuorena 10v, ja osa lapsista, joka olisi toivonut ehkä omilta vanhemmiltaan vahvempaa vanhemmuutta, oli aina vahingossa tapana kutsua minua äidiksi. Vietin lasten kanssa 10-15h/vko läsnäolevaa aikaa eli enemmän mitä isompi osa vanhemmista tekee ja kävin paljon keskusteluja myös koulunkäynnistä, seurustelusta, kotona riitelystä yms. mikä nyt kenelläkin oli mielen päällä. Olin ehkä pikemminkin kannustava ja välittävä turvallinen aikuinen kuin äiti, mutta silti sanoisin, että jonkinlainen hoivavietti siihenkin ammattiin osaltaan liittyi eikä siihen liittynyt millään tavalla se mikä kenenkin ominaistuoksu oli. Hoiva pikemminkin osui heihin, jotka olivat sen tarpeessa.

Voisin aivan hyvin olla sijaisäiti tai uusioäiti pienelle lapselle, vaikka lapsi ei olisi biologisesti omani. En usko, että tutustumisen jälkeen hoivavietissä olisi eroa biologisiin lapsiin verrattuna, Tosin jos lapsen luonne ja persoona on aivan erilainen kuin omani lapsen tarpeiden tiedostaminen ei ole yhtä helppoa kuin lapsen, joka on jollain tavalla itseni keltainen. En ole kuitenkaan ääripersoona millään osa-alueella ja useimmat ihmiset siksi on jollain tavalla ymmärrettäviä joka tapauksessa.

• buddy-love kirjoitti:

Hien hajuun vaikuttaa hyvin paljon syöty ravinto ja havaintohetkeä edeltävä stressi.

Haluaisin tässä lisätä että hienhajuun vaikuttaa paljon elimistön mikrobikuorma ja sen laatu.

Niillä, joilla on joku krooninen sairaus (esim. diabetes, sydänsairaudet, ja syövät), niin se voi aiheuttaa liikahikoilua. Sitä voi olla muutenkin. Ruumiinlämpö voi myös olla jatkuvasti hieman koholla, mutta ei kuitenkaan ole kuumetta. Sellainen tulos on myös olemassa että 1800-luvulla oli ihmisillä keskimäärin 0,5 C korkeampi ruumiinlämpö kuin nykyään. Mikä kertoo todennäköisesti siitä että ihmisten mikrobikuorma oli silloin korkeampi kuin nykyään (krooniset infektiot nostattavat lämpöä kehossa). Ja tämä on myös todennäköinen juurisyy siihen miksi ihmisten elinajanodote oli silloin niin paljon matalampi kuin nykyään.

Alentamalla omaa mikrobikuormaansa voi myös vaikuttaa hienhajuun ja sen määrään. Voi olla niinkin että hyvä terveys (matala mikrobikuorma elimistössä) on se mikä tuoksuu hyvälle.

Tässä muutamia:
        Skitsofrenia, tuoksu hiestä: Lievän etikkainen
        Tuberkuloosi/atyyppiset mykobakteerit, kehon tuoksu: väljähtynyt olut
        Staphylococcus hominis -bakteerit: mädäntynyttä kananmunaa, lihaa tai sipulia muistuttavaa hajua

• Citrinella kirjoitti:

Itsellä on vaikea kuvitella lapsen tuoksun vaikuttavan hoivaviettiin. Valmelsin nuorena 10v, ja osa lapsista, joka olisi toivonut ehkä omilta vanhemmiltaan vahvempaa vanhemmuutta, oli aina vahingossa tapana kutsua minua äidiksi. Vietin lasten kanssa 10-15h/vko läsnäolevaa aikaa eli enemmän mitä isompi osa vanhemmista tekee ja kävin paljon keskusteluja myös koulunkäynnistä, seurustelusta, kotona riitelystä yms. mikä nyt kenelläkin oli mielen päällä. Olin ehkä pikemminkin kannustava ja välittävä turvallinen aikuinen kuin äiti, mutta silti sanoisin, että jonkinlainen hoivavietti siihenkin ammattiin osaltaan liittyi eikä siihen liittynyt millään tavalla se mikä kenenkin ominaistuoksu oli. Hoiva pikemminkin osui heihin, jotka olivat sen tarpeessa.

Voisin aivan hyvin olla sijaisäiti tai uusioäiti pienelle lapselle, vaikka lapsi ei olisi biologisesti omani. En usko, että tutustumisen jälkeen hoivavietissä olisi eroa biologisiin lapsiin verrattuna, Tosin jos lapsen luonne ja persoona on aivan erilainen kuin omani lapsen tarpeiden tiedostaminen ei ole yhtä helppoa kuin lapsen, joka on jollain tavalla itseni keltainen. En ole kuitenkaan ääripersoona millään osa-alueella ja useimmat ihmiset siksi on jollain tavalla ymmärrettäviä joka tapauksessa.

Oletan, että tässä mahdollisessa ilmiössä on kyse hyvin varhaisen kehityshistorian asioista ja siinä vaiheessa oman lapsen tunnistaminenkin on ollut tärkeää (siis kun yhteisössä on kymmeniä lapsia pyörimässä sekaisin keskenään).

Erään tutkimuksen mukaan naiset reagoivat lähinnä oman lapsensa itkuun, kun taas miehet reagoivat kaikkien lasten itkuun. Tutkimuksessa ei selvennetty miten äidit kykenevät tunnistamaan oman lapsensa itkun (ja varsinkin kun tuo taisi olla reagointia silloin kun itse nukkuu (mutta en enää muista kunnolla)).

• m36-intj kirjoitti:

Haluaisin tässä lisätä että hienhajuun vaikuttaa paljon elimistön mikrobikuorma ja sen laatu.

Niillä, joilla on joku krooninen sairaus (esim. diabetes, sydänsairaudet, ja syövät), niin se voi aiheuttaa liikahikoilua. Sitä voi olla muutenkin. Ruumiinlämpö voi myös olla jatkuvasti hieman koholla, mutta ei kuitenkaan ole kuumetta. Sellainen tulos on myös olemassa että 1800-luvulla oli ihmisillä keskimäärin 0,5 C korkeampi ruumiinlämpö kuin nykyään. Mikä kertoo todennäköisesti siitä että ihmisten mikrobikuorma oli silloin korkeampi kuin nykyään (krooniset infektiot nostattavat lämpöä kehossa). Ja tämä on myös todennäköinen juurisyy siihen miksi ihmisten elinajanodote oli silloin niin paljon matalampi kuin nykyään.

Alentamalla omaa mikrobikuormaansa voi myös vaikuttaa hienhajuun ja sen määrään. Voi olla niinkin että hyvä terveys (matala mikrobikuorma elimistössä) on se mikä tuoksuu hyvälle.

Tässä muutamia:
        Skitsofrenia, tuoksu hiestä: Lievän etikkainen
        Tuberkuloosi/atyyppiset mykobakteerit, kehon tuoksu: väljähtynyt olut
        Staphylococcus hominis -bakteerit: mädäntynyttä kananmunaa, lihaa tai sipulia muistuttavaa hajua

Noilla on tosiaan vaikutusta ja varsinkin kun bakteeriton hiki ei haise juuri miltään.
        Aasialaisilla geeneillä varustetuilla hiki ei yleensä haise edes bekteerien käsittelyn jälkeen.
        (myös korvavahan laatu on heillä toinen, eli se on kuivaa ja murenevaa)

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Oletan, että tässä mahdollisessa ilmiössä on kyse hyvin varhaisen kehityshistorian asioista ja siinä vaiheessa oman lapsen tunnistaminenkin on ollut tärkeää (siis kun yhteisössä on kymmeniä lapsia pyörimässä sekaisin keskenään).

Erään tutkimuksen mukaan naiset reagoivat lähinnä oman lapsensa itkuun, kun taas miehet reagoivat kaikkien lasten itkuun. Tutkimuksessa ei selvennetty miten äidit kykenevät tunnistamaan oman lapsensa itkun (ja varsinkin kun tuo taisi olla reagointia silloin kun itse nukkuu (mutta en enää muista kunnolla)).

Äideillähän alkaa rinnat tuottamaan maitoa oman vauvan itkun kuullessaan. Aistit ovat äärimmäisen tärkeä ominaisuus, mutta myös melko tutkimatonta sellaista, jos siis puhutaan ihan kaikesta mitä aistit saavat ihmisessä aikaan.

Mutta se on selvä että hajun tai tuoksun perusteella pystyy tulkitsemaan myös paljon, eläimethän haistavat ihmisen lähenevän kuoleman.

Ihmisen elimistö on jatkuvassa tuotantotilassa oleva tehdas, ja sekin vaatii välillä huoltoa, haju ja näky kertovat mikä mättää vai mättääkö mikään.

• Anonyymi kirjoitti:

Äideillähän alkaa rinnat tuottamaan maitoa oman vauvan itkun kuullessaan. Aistit ovat äärimmäisen tärkeä ominaisuus, mutta myös melko tutkimatonta sellaista, jos siis puhutaan ihan kaikesta mitä aistit saavat ihmisessä aikaan.

Mutta se on selvä että hajun tai tuoksun perusteella pystyy tulkitsemaan myös paljon, eläimethän haistavat ihmisen lähenevän kuoleman.

Ihmisen elimistö on jatkuvassa tuotantotilassa oleva tehdas, ja sekin vaatii välillä huoltoa, haju ja näky kertovat mikä mättää vai mättääkö mikään.

Noinhan se on.

(itse olen lähes huoltovapaa, sillä en haise juuri miltään)
        :)

• Citrinella kirjoitti:

Nykyisin melkein kaikkialla on hajustekielto… Aika vähän pks enää haistaa voimakkaita hajuateista muuta kuin teinipojilla ja siirtolaisväestöllä.

Parisuhteessa ollessa ihon tuoksu tulee kyllä tutuksi, jos ollaan keskenään omana itsenään.

Tulen tähän väliin kommentoimaan.

Tapasin pari kertaa yhtä miestä joka lutrasi pesuaineilla.. en saanut siitä minkäänlaista hajua(huuhteluaine pisti nenään). Se vaikutti minuun sen verran paljon, ettei se henkilö kiinnostanut minua sitten tarpeeksi.

Eli kyllä sillä toisen ominaishajulla on suurikin merkitys parinmuodostukseen 👍🏼

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Noinhan se on.

(itse olen lähes huoltovapaa, sillä en haise juuri miltään)
        :)

Itse haisen valkosipulin ja kananmunapierun sekoitukselta, joskus saatan yllättää ja haista juuri maahan pudonneelta mangolta jonka yksisarviset ovat taikoneet peräpäästä tulevien gammasäteiden voimalla.

• Voi herranjestas, jos tuolla kulkiessaan pitää alkaa pelkäämään ihmisskannereita, jotka vain skannaavat ja arvioivat kaikkea mitä teet.

Eikö tuo ole vähän epäreilua, jos ei itse harkitse tarkkaan jokaista liikettään ja sanaansa. Tosi ahdistava ajatus. No mutta, jokainen tavallaan.

Tulee vaan mieleen jotkut robottileffat..

• Anonyymi

En tiedä, vaikka yleensä tiedän kaiken 🙄

- Sheena

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      7
      8984
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      433
      2464
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      1858
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1851
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      303
      1520
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      79
      1256
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1123
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      69
      920
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      907
    10. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      876
    Aihe