Huono puoli on siinä että palstan naiset vanhenevat taas vuodella.
Vuoden 2024
62
478
Vastaukset
- Anonyymi
Kurppuus lisääntyy :(
- Anonyymi
Paitsi minä olen joutsen. Mikkojuhan on sanonut niin. 😄🦢
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi minä olen joutsen. Mikkojuhan on sanonut niin. 😄🦢
🦄Mikkojuhan on aina niin mielin kielin naisia kohtaan, että hänen arvostelukykyynsä ei voi luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkojuhan on aina niin mielin kielin naisia kohtaan, että hänen arvostelukykyynsä ei voi luottaa.
Höh. Sinä olet vain kateellinen. 😄 Kyllä minäkin olisin, ellei kukaan olisi sanonut minua joutseneksi! 😄
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Mikkojuhan on aina niin mielin kielin naisia kohtaan, että hänen arvostelukykyynsä ei voi luottaa.
😂 mikkohan muuttaa vedenkin viiniksi halutessaan
Anonyymi kirjoitti:
Höh. Sinä olet vain kateellinen. 😄 Kyllä minäkin olisin, ellei kukaan olisi sanonut minua joutseneksi! 😄
🦄Voi kuulostaa vähän pahalta, mutta kun näin Mikko Leppilammen vaimon laskeutuvan paikalliseen markettiin niin mieleen juolahti silloin että nyt joutsen laskeutui ankkalampeen, sori vaan aasinsilta taas 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Jos joku on kateellinen Mikkojuhania kohden, sillä on kyllä päässä vikaa ja elämässä todella pahoja puutteita.
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku on kateellinen Mikkojuhania kohden, sillä on kyllä päässä vikaa ja elämässä todella pahoja puutteita.
Jaa...a tiedätkös miltä tuo juuri kuulostaa tuo sun kommenttis? Ei kai vaan just siltä että olisit enemmän kuin vähän kateellinen ja siitä katkera.😄. Jos nyt et sattunu ite sitä tajuaan. Ja mä kyllä toivoisin että kaikki olis yhtä tyytyväisiä elämäänsä ja itseensä ja yhtä äärimmäisen onnellisia kuin mä nyt olen varsinkin kun oon vielä saanut kaiken lisäksi vihdoin elämääni jotain mitä oon kauan kaivannu.😊.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Jaa...a tiedätkös miltä tuo juuri kuulostaa tuo sun kommenttis? Ei kai vaan just siltä että olisit enemmän kuin vähän kateellinen ja siitä katkera.😄. Jos nyt et sattunu ite sitä tajuaan. Ja mä kyllä toivoisin että kaikki olis yhtä tyytyväisiä elämäänsä ja itseensä ja yhtä äärimmäisen onnellisia kuin mä nyt olen varsinkin kun oon vielä saanut kaiken lisäksi vihdoin elämääni jotain mitä oon kauan kaivannu.😊.
Lainaa kymppitonni:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle ei kannata lainata edes palanutta puupenniä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen mitään rahaa tarvita siihen onnellisuuteen ja tyytyväisyyteen sitä mulla ei oo. Surullista jos kuvittelet niin että tarvitaan.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei siihen mitään rahaa tarvita siihen onnellisuuteen ja tyytyväisyyteen sitä mulla ei oo. Surullista jos kuvittelet niin että tarvitaan.🙂.
polle- ja essokaupoilla voisit alkaa tienata
Anonyymi kirjoitti:
polle- ja essokaupoilla voisit alkaa tienata
Miks ihmeessä mä jotain niin tyhmää tekisin ei mulla oo sellaselle mitään tarvetta.😄.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18189522W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Vanheneminen on mukavaa. ☺️ Osaa ja ymmärtää asioita paremmin, eikä tarvitse enää niin välittää muiden mielipiteistä.
🦄- Anonyymi
Olet n. 55-vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet n. 55-vuotias.
Sieltähän tuli syvällinen analyysi. 🤔😄
🦄
- Anonyymi
Varsinkin rekatut vanhenee.
Onneksi olen mies. Siispä nuorrun vuosi vuodelta.
- Anonyymi
Kohta olet 21v. taas.
- Anonyymi
Palstan miehille tuolla ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Palstan miehetkin vanhenevat.
- Anonyymi
Huhupuhetta.
Meinaatko, että palstan miehet puolestaan nuortuvat?
Näinkö säilytetään pastalla kuuluisa "kauhun tasapaino"? 😁- Anonyymi
Kyllä teidän naisten pitäisi yrittää pysyä nuorempina.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä teidän naisten pitäisi yrittää pysyä nuorempina.
Kyllä teidän miesten pitäisi yrittää jo aikuistua.
tosi.typy kirjoitti:
Kyllä teidän miesten pitäisi yrittää jo aikuistua.
Ilmoitan itse olevani jossain vaiheessa vanhusradikaali ja vaadin sekalaisia vallankumouksia aina kulloisenkin mielialan mukaan.
buddy-love kirjoitti:
Ilmoitan itse olevani jossain vaiheessa vanhusradikaali ja vaadin sekalaisia vallankumouksia aina kulloisenkin mielialan mukaan.
Nuo vanhusradikaalien mielialat ja vallankumoukset saattavat muuttua useamman kerran päivässä. Riippuen tietysti siitä, millä tuulella vanhusradikaali kulloinkin on ja onko päiväunet otettu ajoissa. Ilmeisesti myös pullakahvit ja kakkutarjonta vaikuttavat vallankumousintoiluun.
tosi.typy kirjoitti:
Nuo vanhusradikaalien mielialat ja vallankumoukset saattavat muuttua useamman kerran päivässä. Riippuen tietysti siitä, millä tuulella vanhusradikaali kulloinkin on ja onko päiväunet otettu ajoissa. Ilmeisesti myös pullakahvit ja kakkutarjonta vaikuttavat vallankumousintoiluun.
Kakkutarjoilun laatukin saattaa joskus vaatia pienen vallankumouksen ja järkyttävimmillään jopa pitsalähetin saapumisen, jollei kalorien laadusta päästä sopimukseen.
(eräällä partioleirillä oli ennakkomainostuksesta huolimatta erittäin kehno ruoka ja protestoin sitä paistamalla omalle alaleirille lättyjä. Se lättyjen paiston haju levisi tyynen metsän keskellä kaikkialle ja sen ravinnosta vastaavan suurtalouskokin keittiölle asti)
Käännän kelloani aamuherätysten suuntaan (se koulutuskeikka), joten nyt on pakko nukkua.
Öitä.buddy-love kirjoitti:
Kakkutarjoilun laatukin saattaa joskus vaatia pienen vallankumouksen ja järkyttävimmillään jopa pitsalähetin saapumisen, jollei kalorien laadusta päästä sopimukseen.
(eräällä partioleirillä oli ennakkomainostuksesta huolimatta erittäin kehno ruoka ja protestoin sitä paistamalla omalle alaleirille lättyjä. Se lättyjen paiston haju levisi tyynen metsän keskellä kaikkialle ja sen ravinnosta vastaavan suurtalouskokin keittiölle asti)
Käännän kelloani aamuherätysten suuntaan (se koulutuskeikka), joten nyt on pakko nukkua.
Öitä.Olet ollut lapsena kiitettävän omatoiminen ja itseohjautuva, varsinkin jos on ollut kyse herkuista ja muonituksesta. Ilmeisesti sama meininki jatkuu edelleen.
Mikäli kaipaat herkuttelua, leivot sen itse. Pelaat varman päälle.
Mukavaa koulutuskeikkapäivää huomiselle.
öitä!
Vanheneva palstamies pyrkii olemaan nuorekas, mutta ei se auta.
Ylilaudalta virtaa tänne teinipoikia tissijuttuineen, vievät kaikki meidän naiset.- Anonyymi
RUPS! 🥳
xLiner- Anonyymi
Rupsahda rauhassa rakkaani mun :))
- harmiseikirj. - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupsahda rauhassa rakkaani mun :))
- harmiseikirj. -Tuo oli kyllä plagiaatilta tuo :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kyllä plagiaatilta tuo :D
-harmiseikirj-Ei huolta kultaseni, huomasin kyllä 😂
xLiner
- Anonyymi
Naiset on ajattelemattomia.
- Anonyymi
Niin vanhenet sinäkin. Ja myös minä.
Sitä vaan mietin, että mitä pahaa vanhenemisessa on? Me kaikki vanhetaan, haluttiin sitä tai ei... :) Kyllä tämä vajaa vuosi palstalla on vanhentunut minua jo vähintään kahdella vuodella.
- Aika kuluu nopeammin, kun on mukavaa, vai kuinka?Josta tulikin mieleeni, että armeija-aikani kesti taatusti kymmenen vuotta, vaikka kalenteri huijasi sen katalasti alle vuodeksi.
buddy-love kirjoitti:
Josta tulikin mieleeni, että armeija-aikani kesti taatusti kymmenen vuotta, vaikka kalenteri huijasi sen katalasti alle vuodeksi.
Katselimme äsken tyttären kanssa yhden uusimmista Doctor Who -erikoisjaksoista Disney+:sta. - Siinä on kyllä mielenkiintoisia esimerkkejä ajan kulumisesta. 🙂
- Anonyymi
Vai siitä se johtuu.
Ajattelin että täällä tapahtuisi henkistä kasvua, että tuntuu taas aikuisemmalta :)
Sulla näköjään amaryllis sentään jo puhkeamassa. Todennäköisesti on jostain pirkanmaalaisesta s-kaupasta. Muorin kappaleessa ei ole nuppu vielä noinkaan paljon auki. Mennyt kyllä kasvattajalla ajoitukset pieleen.
-keinovaginamies- Xena-183 kirjoitti:
Katselimme äsken tyttären kanssa yhden uusimmista Doctor Who -erikoisjaksoista Disney :sta. - Siinä on kyllä mielenkiintoisia esimerkkejä ajan kulumisesta. 🙂
Hetkinen nyt???
Onkos minulta päässyt jonkun uuden ilmestyminen huomaamatta.
Onko se siis aivan uusi jakso?buddy-love kirjoitti:
Hetkinen nyt???
Onko se siis aivan uusi jakso?(ja tuo sarja on minulle hyvin läheinen siksi, että näen asioita ennalta)
buddy-love kirjoitti:
(ja tuo sarja on minulle hyvin läheinen siksi, että näen asioita ennalta)
Haa, on näköjään juuri ilmestyneitä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Doctor_Who_(2023_specials)buddy-love kirjoitti:
Hetkinen nyt???
Onko se siis aivan uusi jakso?Kyllä niitä on neljä uutta erikoisjaksoa, joista nyt olemme katsoneet kaksi. 👍 David Tennant tuli hetkeksi takaisin (ennen tummaihoista tohtoria) ja seikkailee Donnan kanssa. 🙂
buddy-love kirjoitti:
Haa, on näköjään juuri ilmestyneitä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Doctor_Who_(2023_specials)Kyllä. Mutta niitä jaksoja näyttäisi olevan neljä. 🤔 Se yksi voi olla jokin uudenvuoden spesiaali.
Xena-183 kirjoitti:
Kyllä niitä on neljä uutta erikoisjaksoa, joista nyt olemme katsoneet kaksi. 👍 David Tennant tuli hetkeksi takaisin (ennen tummaihoista tohtoria) ja seikkailee Donnan kanssa. 🙂
Ryhdyn heti huomemma etsiskelemään ilmaista jakelua (en tilaa maksullisia).
Olin niihin noita uusia edeltäviin hiukan pettynyt, sillä käsikirjoitusten taso oli selvästi heikentynyt.Anonyymi kirjoitti:
Vai siitä se johtuu.
Ajattelin että täällä tapahtuisi henkistä kasvua, että tuntuu taas aikuisemmalta :)
Sulla näköjään amaryllis sentään jo puhkeamassa. Todennäköisesti on jostain pirkanmaalaisesta s-kaupasta. Muorin kappaleessa ei ole nuppu vielä noinkaan paljon auki. Mennyt kyllä kasvattajalla ajoitukset pieleen.
-keinovaginamies-Ostin joskus joulukuun alussa kaksi amaryllista muistaakseni Tokmannilta ja vein toisen veljelleni, kun kävin siellä Itsenäisyyspäivän tienoilla.
Minun amaryllikseni kukki kaksi täyttä vartta jo ennen joulua ja alkoi avata kolmannen varren kukkiaan jouluna. Tuo on siis muutaman päivän vanha kuva. - Nyt siinä kolmannessakin varressa ovat kaikki kukat jo täysin avoimena. 🙂
Palstalla tapahtuvasta henkisestä kasvusta minulla ei ole kommentoitavaa. 🙊😄buddy-love kirjoitti:
Ryhdyn heti huomemma etsiskelemään ilmaista jakelua (en tilaa maksullisia).
Olin niihin noita uusia edeltäviin hiukan pettynyt, sillä käsikirjoitusten taso oli selvästi heikentynyt.Niin minäkin muistelisin, että ne eivät olleet yhtä hyviä jaksoja kuin yleensä. - Nämä ovat kyllä olleet taas ihan keskitasoa. 👍
Minullakaan ei ole maksukanavia, mutta tytär ostaa/jakaa tuon Disney+:n vuodeksi neljän kaverinsa kanssa, niin se ei ole ollut pahan hintainen opiskelijoillekaan. - Meillä on ollut tapana katsoa Doctor Whot nykyään hänen kanssaan yhdessä, niin pääsen nauttimaan hänen maksukanavansa tarjonnasta. 🙂Xena-183 kirjoitti:
Niin minäkin muistelisin, että ne eivät olleet yhtä hyviä jaksoja kuin yleensä. - Nämä ovat kyllä olleet taas ihan keskitasoa. 👍
Minullakaan ei ole maksukanavia, mutta tytär ostaa/jakaa tuon Disney :n vuodeksi neljän kaverinsa kanssa, niin se ei ole ollut pahan hintainen opiskelijoillekaan. - Meillä on ollut tapana katsoa Doctor Whot nykyään hänen kanssaan yhdessä, niin pääsen nauttimaan hänen maksukanavansa tarjonnasta. 🙂Kuulostaa mukavalta ja toivotaan, että käsikirjoittajien laatu yhä kohentuu.
(pakko kohta nukkua, sillä käännän kelloani aamuherätysten suuntaan, eli öitä)buddy-love kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta ja toivotaan, että käsikirjoittajien laatu yhä kohentuu.
(pakko kohta nukkua, sillä käännän kelloani aamuherätysten suuntaan, eli öitä)Järkevästi ajateltu. Niin minunkin pitäisi tehdä. 🙂 Hyvää yötä!
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ostin joskus joulukuun alussa kaksi amaryllista muistaakseni Tokmannilta ja vein toisen veljelleni, kun kävin siellä Itsenäisyyspäivän tienoilla.
Minun amaryllikseni kukki kaksi täyttä vartta jo ennen joulua ja alkoi avata kolmannen varren kukkiaan jouluna. Tuo on siis muutaman päivän vanha kuva. - Nyt siinä kolmannessakin varressa ovat kaikki kukat jo täysin avoimena. 🙂
Palstalla tapahtuvasta henkisestä kasvusta minulla ei ole kommentoitavaa. 🙊😄Tunnetusti olin siis täysin tosissani:)))
Ok. Tokmannilla varmasti sitten eri toimittaja amarylliksille. Tämän perän S-kauppojen amaryllikset ei kyllä ehtineet jouluksi. Pohjoisessa ollessa ostin yhden viemisiksi sikäläisestä s-ryhmän kaupasta ja se ehti juuri ja juuri jouluksi.
Tämä kotona oleva versio näyttää siltä, että ehtiikö edes uudeksivuodeksi.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Miehtkö ei vanhene? Mikä taika sana sinä on etteivät. Hyvää vaan v,2024 kaikille. Jätkää naiset rauhaan te akatomat ukon köriläät. Kerto paljon jo mikä on mies,kun voinkaa tai pilkkaa naisia,Ei ihme joutu olee yksin.
Vanhenevathan ne miehetkin vuodella. Joka vuosi me kaikki vanhenemme.
- Anonyymi
Ehei, miehet pysyy nuorina.
Vuosi vuodelta enemmän naama rypistyy. Vuosi vuodelta enemmän lähestyy myös aika, kun rollaattoria tarvitaan. Hautausmaakin lähestyy. =D =D
Hitaasti lähestyy kalmismaa. Ensimmäisen kerran petyin pahoin, kun toivuin aasialaisesta influenssasta v. 1957. Sitten muutama muu pettymys. Mutta yksi on kuitenkin varma, yhä vähemmän on enää jäljellä. 🌹👀😒
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189