Teokraaattinen palveluskoulu on kyllä yliopisto tasoa

Anonyymi-ap

Kyllä se on enemmän kuin koulutusta ja valmennusta kaikkeen elämään liittyvään vaikka siitä otetaan uskonnollinen asbekti pois.
Sitä vain että ei jt ole koulutus kielteinen.

14

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suurin uskonnollinen asbesti teokraattisessa Peräilmapalveluskoulussa on tietysti Peräilma. Siinä jt saa perusteellisen henkistyytyneen käsityksen raamatullisesta Peräilmasta. Koulussa oppii kaikki apostolien ja Epydtkin ylipappien salaiset Peräilmavinkit. Myös Kaksoisvirtsojen maan ja filatelistien salatut Peräilmariitit opiskellaan perusteellisesti. Huipentumana koulun päätösjuhlassa on jeesuksen itsensä pitämä luento: "Peräilma ja Kolkatta".

    • Anonyymi

      Minua teokraattinen palveluskoulu ei auttanut missään asiassa.

    • Anonyymi

      Lähinnä lastentarhatasoa.

    • Anonyymi

      Anonyymi-ap 2024-01-03 21:35:57

      " ei jt ole koulutus kielteinen. "

      -Mainosvaltuutetut on nyt sitten laitettu tuollaiseen mainontaan.
      On meikäläinen itse lukenut vartiotornista ohjeen painostaa lapset pois opintieltä. Jutussa sanottiin tiedetyn että kun 2 todistajaa oli lähtenyt lääketieteen opintoihin, niin olivat jättäneet tämän lahkon.

      -Tässä otteita entisten todistajien kirjoituksista:

      Me kaikki tiedämme miten Jehovan todistajat yleensä suhtautuvat opiskeluun.Itse olen lähdössä syksyllä iltakouluun,tarkoitus olisi käydä lukio loppuun joka jäi kesken v.1986.Noihin aikoihin jouduin Jehovan todistajuuden pauloihin ja opiskelu jäi siihen.Myöhemmin kun olin jo Jehovan todistaja puhuin eräälle vanhimmalle,että lähtisin opiskelemaan,hän sanoi tiukkasävyisesti ettei opiskelu kannatta koska harmagedon "tulloo".

      kun aloin tutkia Jehovan todistajien kanssa. Kun olin "omaksunut totuuden", ei opiskelu tuntunut enää tarpeelliselta, vaan keskeytin koulun ja ryhdyin tienraivaajaksi. ... uskoin siihen mitä Vartiotornissa sanottiin, joten Harmagedonin lähentyessä ei ollut mitään mieltä keskittyä lähes kymmenvuotiseen opiskeluputkeen, pidän Vartiotorniliikettä syypäänä typerään päätökseeni - minut houkuteltiin siihen, ei pakotettu.
      https://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=114

      "houkuteltiin" ...(keskeyttämään koulu)
      ks. Mielenhallinta on toimintaa, jolla sen kohde saadaan käyttäytymään, tuntemaan ja ajattelemaan toivotulla tavalla. https://fi.wikipedia.org/wiki/Mielenhallinta

    • Anonyymi

      Että oikein "yliopisto tasoa". Joka sekin olisi yhdyssana, lukuisista muista kirjoitusvirheistäsi puhumattakaan.

      Jos lähtee väittämään teokraattista koulua yliopistotason koulutukseksi, ei ymmärrä yliopistosta tai sen enempää opiskelustakaan yhtään mitään.

      Teokraattisessa koulussa ei tehdä tutkimusta eikä opiskella tieteelliseltä pohjalta. Teokraattisessa koulussa opiskellaan järjestön doktriineja ja niiden saarnaamista. Niillä taas ei ole mitään tekemistä oikean opiskelun kanssa. Lisäksi salilla käytetyt argumentit järjestön doktriinien perustelemiseksi ovat luokkaa naiiveja, myötähäpeää herättäviä lapsellisuuksia.

      Mitään muuta ei toki voida kreationisteilta ja järjestön palvojilta odottaakaan.

      • Anonyymi

        Itse olin "teokraattisen koulun palvelija" ja pääsin siihen tehtävään kansakoulupohjalla.
        Yliopistosta en tiennyt mitään.
        Voin sanoa:"packo homma."


      • Anonyymi

        Kiitos kommenteista, kirjoitus virheitä kyllä on,
        minua kyllä auttanut ilmaisemaan itseäni paremmin sekä kuuntelemaan toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommenteista, kirjoitus virheitä kyllä on,
        minua kyllä auttanut ilmaisemaan itseäni paremmin sekä kuuntelemaan toisia.

        En ole pappi ja siihen huonompaan porukkaan.


    • Anonyymi

      Teokraattinen koulu ja herätkää-yliopisto eivät valmenna mihinkään oikeaan, vaan huuhaan levittämiseen Vt-seuran hyväksi.

      • Anonyymi

        SOOPAA!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SOOPAA!!!!!!!

        Siis, toistetaan koska et ymmärtänyt: Huuhaan levittämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, toistetaan koska et ymmärtänyt: Huuhaan levittämiseen.

        Soopaa!
        Olemme ainoat, joka ei levitä huuhaata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soopaa!
        Olemme ainoat, joka ei levitä huuhaata!

        Toistan: olette amerikkalaisen huuhaan levittäjiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      575
      15281
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      44
      12378
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      362
      8995
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      3917
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3827
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2657
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2157
    8. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      130
      1928
    9. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      194
      1633
    Aihe