Mikä on ollut parasta tässä päivässä?

No siinä otsikossa se jo tulikin.
Työpäivän jälkeen oli aika voittajaolo, mutta kyllä se siitä aina tasoittuu sitten.

53

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lihasten käsittely ja jälkituntuma.

      • Tämän voi käsittää hyvin monella tavalla. Tähän aikaan illasta käsitän sillä ensimmäisellä mieleeni juolahtaneella.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Tämän voi käsittää hyvin monella tavalla. Tähän aikaan illasta käsitän sillä ensimmäisellä mieleeni juolahtaneella.

        Olen hyvällä tavalla kipeänä. Koskee, mutta tekee hyvää. Käsitä miten käsität.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvällä tavalla kipeänä. Koskee, mutta tekee hyvää. Käsitä miten käsität.

        Ajattelin kylläkin lihashuoltoa, kuten hierontaa tai osteopatiaa. Hieno näkemys, että kipeänä voi olla myös hyvällä tavalla.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Ajattelin kylläkin lihashuoltoa, kuten hierontaa tai osteopatiaa. Hieno näkemys, että kipeänä voi olla myös hyvällä tavalla.

        Silloin se käsittely on mennyt kohteeseen niin kuin on pitänyt. Nyt pitää osata vaan nauttia. Tuntuma näemmä tulee viiveellä. :)


    • Ei ole voittaja fiilistä. Enemmän ennakkoluuloiset ihmiset harmittaa. Apua ei tule oikeisiin asioihin.

      • Toivotaan että asia muuttuu.


      • valtakunta kirjoitti:

        Toivotaan että asia muuttuu.

        Tsemppiä, toivon sinulle hyviä muutoksia. 😊


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Tsemppiä, toivon sinulle hyviä muutoksia. 😊

        Toivotaan olen ahdistunut viime yö meni nuoren kanssa 2-3 yöhön. Lupasi ensi yönä vaatia 2tuntia aikaa kun siirtyy edellisen päivältä tähän yöhän. Eli yksinkertaisesti tuollaista saan nyt vuorostaa kokea ei halunnut siirtää tuntia seuraavaan päivään tai viikonloppuun vaan yön yli kiukuttelee. Vaikka asiasta on sanottu monesti järki ei meinaa millään voittaa.


    • Itse asiassa työpäiväni oli ihan hauska. Ihmiset on kivoja. Asioita saatiin eteenpäin.
      - Olisiko parasta ollut äskeinen saunassa rentoutuminen. 👍 Ja se, että loppuviikon teen etänä töitä. 😄

      • Etätyöt on mukavia, silloin kun välillä hyvä tuuri käy. 😊


    • Kun sain puuta kaivettua lumi-infernon keskeltä maalta...😊

      • Pienestä voi olla iloinen. 😊


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Pienestä voi olla iloinen. 😊

        Pienemmästäkin...

        On kyllä nyt roppa kipeänä, mutta joskus on kiva ylittää odotuksia. 😊


    • Anonyymi

      Tämä päivä. Että heräsi tähän päivään. Olkaa kiitollisia kaikista aamuista kun avaatte silmänne.

      • Kyllä! Kiitollisuus on opittu asenne ja taito, joka ei vain tipahda oikeiden olosuhteiden keskelle. 😊


    • Anonyymi

      Leuto keli. + 2 c. Aika luksusta -40 c:n jälkeen :)

      • No on kyllä. Huh, ei muuta kuin ostamaan lei:tä. 😊


    • Anonyymi

      Lepo. Vaikken meinaa osata olla jouten. Äkkiä pitkästyn, jos ei pääse tekemään mitään. Mutta väsyneenä lepo maittaa. 😊

      Jasu

      • Kyllä, joskus pitää vain osata nostaa jalat pöydälle. 😊


    • Join tänään 12 kuppia kahvia. Melkein paniikkia puski. Nyt vielä pikkusikari ja päivä on pulkassa. Onneksi se on ohi ja pääsee kohta nukkumaan. Ja huomenna vapaata!

      • No huh huh. Kyllä tuossa olisi jo kierroksilla.. 😅


      • Anonyymi

        Vieläkö piipputupakkaa myydään? Kysyn sulta kun olet tupakkimiesoletettu.

        Piippua olis mukavaa pupsutella sitten joskus eläkkeellä (jota auvoa en varmastikaan koskaan pääse kokemaan). Tuoksuu hyvälle.. 😊

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö piipputupakkaa myydään? Kysyn sulta kun olet tupakkimiesoletettu.

        Piippua olis mukavaa pupsutella sitten joskus eläkkeellä (jota auvoa en varmastikaan koskaan pääse kokemaan). Tuoksuu hyvälle.. 😊

        xLiner

        En ole piippua polttanut kuin kerran, joten en osaa vastata tuohon. Pikkusikareitakin pyrin polttamaan mahdollisimman vähän, kun ovat niin epäterveellisiä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En ole piippua polttanut kuin kerran, joten en osaa vastata tuohon. Pikkusikareitakin pyrin polttamaan mahdollisimman vähän, kun ovat niin epäterveellisiä.

        Ookei.. Onhan tässä aikaa selvitellä 😔

        xLiner


    • Anonyymi

      Kuppi kahvia + pala tummaa suklaata + nojatuoli = lepoa ja tylsämielistä eteentuijotusta. Hyvää yötä. - cu-

      • Anonyymi

        Hyvää yötä, uni myötä :)


      • Hyvältä kuulostaa. 😊


    • Sain tänään tehtyä viikkosiivouksen monen päivän vitkastelun jälkeen. Vitkastele johtui siitä, että olen ollut viime aikoina todella väsynyt fyysisesti ja jaksaminen on ollut vähän heikkoa. Nyt voi viikonloppuna tehdä jotain mukavampaa kuin siivota 😊

      • Siivoaminen on kielletty viikonloppuisin. 😎


    • Anonyymi

      Hyvät iltapäiväpanot ja rallia järvellä.
      Siinä kaksi parasta :)

      -keinovaginamies-

      • Jaahas, good for you. 👍


    • Ylityötuntien ansioista tänään oli lyhyt päivä ja edessä pitkä viikonloppu (pe. vapaata). Olemme sopineet pomon kanssa, että otan ylityötunnit mielummin vapaana, kuin rahassa. Tämä on ollut molemmin puolin toimiva ratkaisu. 😃

      • Joo, vapaata ei mielestäni voi mitata rahassa. 😊


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Joo, vapaata ei mielestäni voi mitata rahassa. 😊

        Olen samaa mieltä. Onneksi olen saanut valita ja voin hyvillä mielin jäädä vapaalle. Omaan aikaan kannattaa panostaa.


      • Anonyymi

        Tokihan saat sen ylitöistä maksettavan korotusosan pitää ja peruspalkka kuittaa vapaan?

        Niin se ainakin kemian alalla meni. Lisäksi hra Jim Mooney sanoi, että Suomessa on mukava yrittää, kun on niin halpaa.
        Eli onko siinäkin asiassa meitä viilattu linssiin?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tokihan saat sen ylitöistä maksettavan korotusosan pitää ja peruspalkka kuittaa vapaan?

        Niin se ainakin kemian alalla meni. Lisäksi hra Jim Mooney sanoi, että Suomessa on mukava yrittää, kun on niin halpaa.
        Eli onko siinäkin asiassa meitä viilattu linssiin?

        >simiti<

        Ei huolta. Asioista on sovittu molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. En tee töitä ilmaiseksi, siitä ei ole kysymys.


    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä. Aika tavallinen päivä, mutta ruoan laitto on aina mukavaa. En tiedä miksi. Minulla ei ole koulutusta sinne päinkään.

      >simiti<

      • Ruoanlaitto on mukavaa, varsinkin, kun laittaa jazzit soimaan ja paistelee pihvejä kera punaviinin.

        Eipä ole tullut pitkään aikaan paisteltua ja pitääkin korjata tilanne mahdollisimman pian. 😊


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Ruoanlaitto on mukavaa, varsinkin, kun laittaa jazzit soimaan ja paistelee pihvejä kera punaviinin.

        Eipä ole tullut pitkään aikaan paisteltua ja pitääkin korjata tilanne mahdollisimman pian. 😊

        Kerran taputtelin naudan ulkofileeseen msusteita ja heitin uuniin kohtuullisella lämmöllä.

        Sen kylkeen tein porkkanaperunamuusia. Ja kun kohtuus ei riitä, niin tietenkin kermakastiketta.

        Oli hyvää, mutta joku salaatti kylkeen olisi ollut kiva. Sitä en osaa tehdä.
        Aikoinaan vaimo teki salaatin ja hoiti leipomukset. Mutta näillä mennään, kun viimeisin naisystävänikin meni kuolemaan.

        >simiti<


    • Kaksi viikkoa olen anonut, että pääsisinkö jo pyykkäämään omia vaatteita ja tänään tämä ihanuus tapahtui.

      • No mutta, sehän on hienoa. 👍


    • Anonyymi

      Kuumeeton päivä, huomenna voi jo aloittaa liikuntaharrastuksen.

      • Hyvä, kunhan ei rehkii liikaa, että ei tule jälkitauteja. 😊


    • Anonyymi

      Toisessa kädessä sormista toiminut tänään kunnolla vaan 2 sormea. Pitää kait olla tyytyväinen että toinen kädet sormet toimineet.

      • Hyvin käänsit asian positiivisen kautta. 😊


    • Eilinen oli from hell.. loma loppui, nukuin pikkuisen pommiin aamulla. Työ ketutti, lounaalla oli pahaa ruokaa, bussi jätti tulematta ja jouduin venaamaan ulkona tunnin seuraavaa. Eikä varusteeni riittänyt estämään kylmettymistä. Taisin jopa vilustua... kännykästä loppui akku ja kotiin kun pääsin, yläkerrassa oli kauhea rumba. Eli keskiviikko 10. päivä on uusi perjantai 13.

      Vieläkin ottaa päähän koko eilinen.. ja parasta siinä oli, että se päättyi.

      • Anonyymi

        Voi sinua pirpana. Minulla on ollut tasapaksu päivä ilman yllätyksiä.
        Joten keskiarvo pysyy muuttumattomana.

        >simiti<


      • Nuo on kyllä jänniä asioita. Toisinaan on tosiaan päiviä, kun mikään ei mene niin sanotusti putkeen ja päivä menee jo heti aamusta pilalle. 🤔


    • Mukavaa päivää kaikille! Tänään on perjantai. Ainakaan omat asiat eivät voi olla niin kamalan huonosti siitä syystä. 😊

      • Anonyymi

        Tänään mulle on auennut, mikä tekee onnelliseksi

        Hyvä uni

        Kaiken a ja o

        Se tekee iloiseksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään mulle on auennut, mikä tekee onnelliseksi

        Hyvä uni

        Kaiken a ja o

        Se tekee iloiseksi

        Olen tismalleen samaa mieltä. Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä mukavampaa nukkuminen on. 😊


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe