Ikävässä on ikävää.

Anonyymi-ap

Saisko täältä sellaisen virtuaalihalauksen tai jotain muuta surua taittavaa?
En oikeasti jaksa mitään pottuiluja nyt.

😥

40

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lämmin virtuaalihali sinulle ja kuppi kuumaa kaakaota! ☕️

      • Anonyymi

        Kiitos paljon. 💛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon. 💛

        Ole hyvä ❤️ Toivottavasti olosi paranee pian.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ole hyvä ❤️ Toivottavasti olosi paranee pian.

        Kiitos, eiköhän se tästä, kun nukkuu.


    • Mikä perunoissa muka on vikana?

      • Anonyymi

        No peruna ei ole bataatti.


    • Anonyymi

      Huomenna uus parempi päivä. Ota tuosta myös yksi halaus.

      • Anonyymi

        Kiitos paljon. Toivottavasti.


    • Lähetän kanssa halauksen. Välillä on rankkoja päiviä, mutta huominen on parempi.

      • Anonyymi

        Kiitos paljon, näinhän se on.


      • Anonyymi

        Kiitos kappaleesta, nukkuminen tosiaan auttoi.


    • Rosamundalta, Timolta ja Annabellelta saa aina halin.

      • Anonyymi

        Kiva, kiitos paljon.

        T. Colomba


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, kiitos paljon.

        T. Colomba

        Täältä myös halit.

        T.Jussi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä myös halit.

        T.Jussi

        Kiitos paljon Jussi, kesälajike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon Jussi, kesälajike.

        Se ei ihan pidä paikkaansa... säilyy hyvin myös talven yli. ; )

        T. Jussi


    • Anonyymi

      No helevetti..

      • Anonyymi

        No samputti vieköön.


    • Anonyymi

      Saa tietysti. Lämmin halaus ja lohduttava sana ♥️

      • Anonyymi

        Kiitos ja tsemppiä päivään! 💛


    • Anonyymi

      Itsellänikin vähän aikaa oli, mutta sain sen taitettua :/
      Mutta tilanteita on niin monia, eikä kaikkia saa positiiviseksi käännettyä. Mutta huomenna on uusi päivä.

      • Anonyymi

        Tsemppiä! Tänään tosiaan on uusi ja toivottavasti parempi päivä.


    • Hyvää huomenta ja lämmittävä virtuaalihali täältä takanurkastakin näin 8h myöhässä. 🤗

      • Anonyymi

        Kiitos paljon, parempi myöhään kuin silloinkaan.


      • Anonyymi

        ... Niin ja hyvää huomenta!


    • Olen kova halaamaan, halit lähtee täältäkin. Aina ei tarvita edes sanoja, jo pelkkä kosketus tai läsnäolo (henkinen) auttaa jaksamaan pahimman yli.

      Meitä on täällä iso liuta halimassa, taisit saada oikein kunnon ryhmähalit. 😉 Tähän maahan pitäisi perustaa halikerhoja, voisi olla monelle avuksi.

      • Anonyymi

        Seuraavaksi kimppakivaa 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavaksi kimppakivaa 🥰

        Hector tiesi jo 45 v sitten

        Kun ihmiskunta tekee itsemurhaa. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavaksi kimppakivaa 🥰

        Ei ole kimppakivoja tulossa ainakaan ap:n suunnasta, että semmoiset kimppakivat saat ihan yksin pitää.


      • Anonyymi

        Kiitos halauksesta. Voisi toki perustaa. Kyllähän se on ihan fakta, että ei tulisi tuolla oikean elämän puolella halattua aivan tuntematonta ihmistä, mutta näin virtuaalisesti sen voi tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavaksi kimppakivaa 🥰

        Itselläni on haliseuraa. Tässä kohtaa elämää kerho ei ole tarpeen, mutta joskus aiemmin olisi voinut olla. Kimppakivakerhot on ihan erikseen, voit toki itse järjestää oman kk-kerhon, jos sellainen on sinun juttusi. Oma juttu se ei ole.

        Btw: haliminen ei ole seksuaalista, vaan läheisyyttä. Toki parisuhteessa läheisyys voi toimia esileikkinäkin, muttei tuntemattomien kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hector tiesi jo 45 v sitten

        Kun ihmiskunta tekee itsemurhaa. .

        Hector oli tosi vanha. eurolla joutu sen levyn myymään ja kanteen vielä kirjoittaan, Vanha Hectori.


    • Anonyymi

      Kick on your nuts bro

      • Anonyymi

        Tämä gboardille talteen ja syyttäjälle niin kyllä lähtee


    • Anonyymi

      Ennen sentään tääl vielä oli lämpöä ja välittäviä tyyppei..

    • Anonyymi

      Olen vähän huolissani tytöistä voi olla hauskaa hommaa jotain kaupungille hoitaa kasveja sellaista mutta voi olla tosi kuumaa olla hommissa..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe