Kumppanin hakemisesta
https://yle.fi/a/3-10347103
Tässä on faktatietoa
13
236
Vastaukset
Ja netti on myös täynnä huijareita, jotka tietää mistä narusta vedetään, että tulet koijatuksi ja vievät rahasi.
- Anonyymi
Joo, mutta toi on kuitenki Ylen.
- Anonyymi
Helpointa elää yksin kuin vaivautua parisuhde markkinoille.
Terveisin 49 vuotias mies. - Anonyymi
Tää todistaa ainakin viinamiehen valehtelevan.
- Anonyymi
Käännä myös ajatus toisinpäin: valhe on aina faktaa, kunnes se totuudeksi todistetaan, vai tuliko nyt vahingossa ns. Oourobouros eli päättymätön silmukka koko ajatusketjuun?
"aloitti nettideittailun 1990-luvulla. Nyt hän käyttää lähinnä deittisovelluksia" , mun mielestä tuo lause kertoo jo paljon 😁
- Anonyymi
Google luulee että minä asun Kaisaniemessä, Helsingissä jossain... se faktoista...
Toisaalta Netflix muistaa aina ilmoittaa jos käytän palvelua erillisestä laitteesta tai jotain, olikin hyvä ilmoitus sähköpostissa: tarkista että oletko sinä: "using some Blu-Ray device" and also using f.ex. Hewlett-Packard's laptot... etc... so?
Whats the fucking problem is that dynamic IP-addresses are not really comprehened at all, they should be, so long technology... Se tieto että kumppani löytyy useimmin sen kummemmin etsimättä ystäväpiiristä, lapsuudentutuista tai työpaikalta ei yhtään auta niitä, jotka eivät näistä lähteistä ole löytäneet.
Jäljelle jää nettisovelluksrt ja baarit ja monet nyt eivät netissä herätä mitään kiinnostusta.- Anonyymi
Oikeasti kaikki IP-osoitteet, muutkin osoitteeet ja puhelinnumerot, DNA-todisteetkin täysin pätemättömiä oikeudenkäynnissä nykyään...
- Anonyymi
GPS-paikannus on useimmiten väärässä ja rankalla kädellä...
Niihän se löytyy. 🤱🏻 ihana että pyritte avarruttamaan kaveeisuhteenne. Minun taitavat vain kadonneet haihtuneet ja myös uusia ehkä on tullut kovin korvaamaan täällä sinkku ikävä palstalla edelliset ovat vaan halunneet käytännössä kadota ja haihtua. Ymmärtäähän sen elän niin raskasta elämää mitä kukaan ei halua nähdä.
Ensimmäiset treffit, jossa Tinder pari punnitsee toisensa, on kuin työpaikkahaastattelu.
Kukaan ei pidä sellaisesta.
Baarissa ei ole haastattelua. Siellä tulee hylky heti, jos on tullakseen. Ja kun on vähän kännissä, niin ei se tunnu missään.
Oikeastaan työnantajatkin voisivat hakea työntekijöitä baareista. Siellä sekatyömies tulisi, rohkaistuna, esittelemään omaa pätevyyttään.
Jos töitä ei saa, so What, ostaa toisen kaljan ja menee roikkumaan toisen työnantajan kylkeen.
:P
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655410Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842717- 2742521
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362399Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311581Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai551197Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096