Nainen ja kaksi lihaksikasta miestä

Anonyymi-ap

Olisko naisesta mukavaa, kun kesäiltana nainen terassilla nauttisi vihreää oliiviteetä ja kuuntelisi kurppalintujen iltakonserttia ja samassa naisen viereen kummallekin puolelle tulis kaksi lihaksikasta miestä olut kolpakon kanssa ja nainen jäisi heidän väliin.
Lihaksikkaat miehet esittelisivät pulskia lihaksiaan naiselle ja toteaisivat naislle, että eikös olekin hyvin treenatut lihakset meillä.
Ilta kuluisi ja kun nainen ilmoittaisi lähtevänsä kotiin, niin lihaksikkaat miehet sanoisivat naiselle, että me kannamme sinut kotiin ja samassa lihaksikkaat miehet tarttuisivat naiseen kiiinni ja lähtisivät kantamaan naista kotiin.
Olisiko mukavaa naisesta, kun ei tarvitsisi kävellä, vaan saisi turvallisen kotimatkan kahden lihaksikkaan miehen käsivarsilla?????

13

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En pidä lihaksikkaista miehistä. Pidän hoikista miehistä. En siis edes katselisi niitä miehiä.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kyllä siinä aika kurppakonsertti onkin, kun vanhat kuivettuneet kalkkunat kännispäissään terassilla istuksivat.

• Anonyymi

Lihaksikkaan miehet ovat aika yök mun silmääni. Eikä mun kantamiseeni useampaa ukkoa tarvita, ei edes kummoisia lihaksia. Mä itsekin jaksan kantaa itseni painoisen.

• No ei olisi yhtään mukavaa. Inhottavaa. Kaksi miestä tarttuu käsivarsista ja lähtevät viemään, tai kantavat. Ja mikä turvallisuus? minä tahtoisin irti otteista samantien, sillä kokisin nimenomaan turvattomuutta ja ahdistusta.

• Anonyymi

Karsea ajatus ja kaikkea muuta kuin mukavaa ja turvallista.

• Anonyymi

Täällä naiset vaan vähättelee naisen turvallisuutta luovia lihaksikkaita miehiä.
      Kyllä naisen tulee ikävä ilman lihaksikkaita miehiä sen jälkeen, kun vastaan kadulla tulee jännämiehiä, jotka ryöstävät ja raiskaavat naisen.
      Lihaksikkaat miehet olisivat suojelleet naisia, mutta eipä näy apu kelpaavan.

• Ei todellakaan olisi mukavaa, vaikka vain yksikin mies kävisi hihaani kiinni, jos hänelle ei ole annettu siihen lupaa.
      Minuun ei kosketa.

• Anonyymi

Lihaksikkaan miehen kanssa ensitreffeillä naisen luona tuo mies mukanaan painon nosto tangon ja käsipainoja.
      Treffeillä nautitaan proteiini pirtelöä ja mies opastaa naista treenaamisen salaisuuksiin, kiinteä pyöreä peffa ja pulleat pohkeet.
      Treffeillä tehdään myöskin naiselle ostokset kuntokauppaan eli painon nosto tanko, 500 kg irtopainoja, jalkaprässi, soutulaite, reisipenkki, pohjeprässi, ala/ylätalja.
      Lisäksi proteiinia ja lisäravinteita.
      Lihaksikas mies lupautuu toimimaan naisen valmentajana, eikä laskuta palvelusta, toki nainen voi palkkioksi valmistaa 2kg pihvin lihaksikkaalle miehelle kiitollisuudesta, eikös vaan????

• Eihän sitä tollein montaa miestä pidä olla, yhden syliin hyppääminen omasta tahdosta on vielä jos vapaaehtoista kivempi asia eikä tuiki tuntemattoman.

• Vaan sellaisen johon ihastunut/rakastunur ihan eri asia on. Muistutan että lämpivät ja luotettava suhde se pitää olla. Aika jännä kun rakastut sydämesi pamppailee eihän nyt sille tunteelle voi mitään.

• Kaipaan naisten tekemiä aloituksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3007
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      2513
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      49
      2378
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2104
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1818
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1449
    7. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      39
      1091
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      19
      1067
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    Aihe