Siinä kerrottiin oikeat lottonumerot. Kerron nyt kaikille, mutta en suoraan. Joudutte hieman arvailla.
1. Kaikki numerot ovat 1:n ja 40:n välillä.
2. Yhtään numeroa ei hylätty.
3. Pallot ovat keltaisia.
Jos näillä vinkeillä et saa päävoittoa, niin syytä itseäsi.
>simiti<
Näin enneunen
8
191
Vastaukset
Olen aina halunnut voittaa päävoiton Eurojackpotista. Olisiko vinkkejä siihen?
Sen olen huomannut, että kuponki pitää täyttää hyvissä ajoin, jotta ehtii edes haaveilemaan päävoitosta.
Sitähän veikkaus meille myy, haaveita.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Miten raaputusarvoissa valitaan se suurin voittoarpa? Kaipaan vinkkejä siihen.
Palstakamu kirjoitti:
Lapsena aina haaveilin, että kun olisi taikavoima jolla osata valita oikea kuponki.
Sitä toivon vieläkin. Olisinpa Milla Magia ja oikea kuponki vain nousisi taikavoimasta esiin. 😁
- Anonyymi
Näin sellaisen unen joskus, potkaisin jalkapalloa kocvaa, sitten potkaisinkin uneaaa seinään varpailla ja heräsin...
Mutta oikeati inhottacin kipu.. murtuneet kylkiluut... mulla on normaaleja tulehduskipujuttu-pillereitä, momia mutta oikeasti tuollaisessa parantaa vain lepo ja hyvä ravinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519