Pareja että kummallakin vuoden ympäri 24/7 velatonta rahaa satoja tuhansia tilillä.
On elämän rakenne ja voi elää ns. normaalielämää.
Muutenhan olisi mahdotonta olla muu kuin sinkku.
Ne on menestyjiä ketä ei sinkkuja?
29
329
Vastaukset
- Anonyymi
Parisuhteet menestyy jo 9:llä lapsella elää kivasti seuraavat parivuotta.
- Anonyymi
Minulla on rahaa satoja tuhansia ja olen yksin. Rahalla saisin heti maksetun seuralaisen.
- Anonyymi
näin minusta tulloo varakas kun otan matkaan 5-sentin kolikon ja muutan jonnekin Saturnuksen kuuhun ja siellä itse teen oman onnensa seppä näin sijoita hän.
- Anonyymi
Myö en käytä termejä menestynyt&voittaja ja häviäjät, koska psykologiassa tuo termi ei ole validi&relevantti. On olemassa vain ihmisiä. Voittajat vastaan häviäjät asetelma vois jouthaa romukoppaan, koska se vain lisää eriarvoistumista ja jakaa kansakuntia kahtia koko muailmassa.
Voidaan mun puolesta laittaa sinne koppaan, mutta ei psykologitkaan kaikkea tiedä. Esimerkiksi kun yritettiin kehittää suomelle erittäin tärkeää ammattikoulutusta, niin huomattiin ettei psykologisesta kirjallisuudesta löytynyt teoriaa mitä älykkyys ja lahjakkuus pitää sisällään. Kun nää psykologiset testit perustuu vaan normaalijakaumaan. Ja kun psykologian tohtori kävi mulla, niin sen muksut hyppi mun sängyllä ja tohtori vaan sano, että kyllä sä voit sanoo niille ettei ne hypi, mutta ei voinu tohtori itse sanoo.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Voidaan mun puolesta laittaa sinne koppaan, mutta ei psykologitkaan kaikkea tiedä. Esimerkiksi kun yritettiin kehittää suomelle erittäin tärkeää ammattikoulutusta, niin huomattiin ettei psykologisesta kirjallisuudesta löytynyt teoriaa mitä älykkyys ja lahjakkuus pitää sisällään. Kun nää psykologiset testit perustuu vaan normaalijakaumaan. Ja kun psykologian tohtori kävi mulla, niin sen muksut hyppi mun sängyllä ja tohtori vaan sano, että kyllä sä voit sanoo niille ettei ne hypi, mutta ei voinu tohtori itse sanoo.
Tyly ja huonokäytöksinen psykologian tohtori, hyi ☝ Omat lapsukaiset pitää AINA vanhempien pitää kurissa.
Milloin tuo lasten hyppinen tapahtui?
Itselläni on muistissa lähes 30v takaa, kun poikkeuksellisesti olin yhden pienen lapseni (alle 1,5 vuotiaan) kanssa leikkipuiston hiekkalaatikolla. Samalla laatikolla oli vain yksi toinen lapsi, ja kaksi äitiä hölisi keskenään siinä laidalla. Hiekkalaatikkolapsi alkoi heittää hiekkaa minun lapseni päälle. Heittäjän äiti totesi, ettei hän kiellä lasta, vaan se on minun tehtävä. Olin oikein raivoissani, ärjyin toiselle lapselle "HIEKKAA EI HEITETÄ TOISTEN IHMISTEN PÄÄLLE, PRKL" Samalla otin lastani kädestä ja sanoin "Nyt lähdetään kotiin, tuollaisten tyhmien kanssa ei jakseta olla".
- Sheena JeroP kirjoitti:
Niih. Meilläkin hypitään sängyllä. Esim äitini sai raivarit minulle asiasta koska ne kiipeili hänen sohvallaa. Ei se toisen luona kylässä ole kuin raskasta käydä. Mikä kotona ei haittaa niin kovin lapset on lapsia. siellä vieraan luona asian on kauhu, mielummin sitten olla käymättä missään. Vanhempien puheet menee kuuroille korville ja yleensä se ulkopuolisen sanominen voi auttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tyly ja huonokäytöksinen psykologian tohtori, hyi ☝ Omat lapsukaiset pitää AINA vanhempien pitää kurissa.
Milloin tuo lasten hyppinen tapahtui?
Itselläni on muistissa lähes 30v takaa, kun poikkeuksellisesti olin yhden pienen lapseni (alle 1,5 vuotiaan) kanssa leikkipuiston hiekkalaatikolla. Samalla laatikolla oli vain yksi toinen lapsi, ja kaksi äitiä hölisi keskenään siinä laidalla. Hiekkalaatikkolapsi alkoi heittää hiekkaa minun lapseni päälle. Heittäjän äiti totesi, ettei hän kiellä lasta, vaan se on minun tehtävä. Olin oikein raivoissani, ärjyin toiselle lapselle "HIEKKAA EI HEITETÄ TOISTEN IHMISTEN PÄÄLLE, PRKL" Samalla otin lastani kädestä ja sanoin "Nyt lähdetään kotiin, tuollaisten tyhmien kanssa ei jakseta olla".
- SheenaOn tosta jo aikaa. Taitaa olla aikuisia jo. Muutenkin oli aikamoisia kauhukakaroita.
On varmaan joskus aika villejä paikkoja noi puistot, Mulla oli joskus hoidossa yks muksu ja kun kysyin mennäänkö puistoon. niin hän vastas, että mennään semmoseen puistoon missä ei ole lapsia. Tietenkin huono juttu, jos lapset ei enää uskalla leikkiä toistensa kanssa.JeroP kirjoitti:
On tosta jo aikaa. Taitaa olla aikuisia jo. Muutenkin oli aikamoisia kauhukakaroita.
On varmaan joskus aika villejä paikkoja noi puistot, Mulla oli joskus hoidossa yks muksu ja kun kysyin mennäänkö puistoon. niin hän vastas, että mennään semmoseen puistoon missä ei ole lapsia. Tietenkin huono juttu, jos lapset ei enää uskalla leikkiä toistensa kanssa.Mitäh kannataisi googlettaa mitä sen lapsille kuuluu. luulempa sen kauhun lähtelee ainakin isommat lapset meillä on todella kultaisia.
valtakunta kirjoitti:
Mitäh kannataisi googlettaa mitä sen lapsille kuuluu. luulempa sen kauhun lähtelee ainakin isommat lapset meillä on todella kultaisia.
No en mä heitä pahalla muistele, kuten en ketään muutakaan. Hauskoja muistojahan nää on. Esim. Kun tarjosin karkkia, niin kumpikin tunki molemmat kädet sinne, meni koko loota hajalle.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
No en mä heitä pahalla muistele, kuten en ketään muutakaan. Hauskoja muistojahan nää on. Esim. Kun tarjosin karkkia, niin kumpikin tunki molemmat kädet sinne, meni koko loota hajalle.
se on pahinta kun jonkun etäsukulaisen nuoripari tulee hullujen riehuja pentujen kanssa mummolaan.. saa kauhun vallassa olla koko ajan mitä ne rikkoo ja syöksyvät minne sattuu, nuori pari istuu pokkana vaa sohvalla eikä huolehdi pennuistaan , antaa niiden terrorisoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on pahinta kun jonkun etäsukulaisen nuoripari tulee hullujen riehuja pentujen kanssa mummolaan.. saa kauhun vallassa olla koko ajan mitä ne rikkoo ja syöksyvät minne sattuu, nuori pari istuu pokkana vaa sohvalla eikä huolehdi pennuistaan , antaa niiden terrorisoida
..tai eihän se niiden "mummola" siis ole mutta vanhusten luo jotka etäistä sukua.. perkl pennut..
- Anonyymi
Olipa taas äidinkieltä rääkkäävä otsikko tässäkin aloituksessa.
- Anonyymi
Kyllä sitä kertyy ja mitää enemmän sen parempi. Oma tilanne on täysin irti reaali mediaaneista jo....ollut vuosia
- Anonyymi
No jaa. En ole koskaan tajunnut miksi jotkus väittävät sinkun elämän olevan kallista. Minusta parisuhde on se kallis elämäntapa. Nyt sinkkuna kertyy säästöjäkin. Parisuhteessa säästäminen oli haave vain.
En pidä menestyjänä sellaista, joka vaan tahkoo raha, eikä jätä aikaa elämiselle. Eihän parisuhde kestä tuollaista, jos jatkuvasti vaan laskee rahojaan kuin Roope Ankka ja jolla on työvaihde päällänsä 24/7. Elämää pitää osata tasapainottaa ja löytää oikea rytmi.
Muuten koko, vaivalla rakennettu, romahtaa ja korttitalo hajoaa käsiin.Korj.... tuosta jäi "elämä" sana välistä, näin käy kun ei oikolue omia tekstejään! Hätähousu! 😁
"Muuten koko, vaivalla rakennettu elämä romahtaa ja korttitalo hajoaa käsiin. "
No niin ... jatketaan harjoituksia..
- Anonyymi
nollasta miljardööriksi kuin Roope Ankka.
Mutta niin aika hauska juttu, peli voisi tulla jos laittaisi palstsn hahmojsakin, että mitähän tuo tekee jos tuota tökkää sormellakin.... - Anonyymi
Minusta ajatuskin on vastenmielinen, jos nainen rakastuisi rahoihini eikä minuun. Jos olisin rikas, en IKINÄ toisi sitä mitenkään ilmi hakiessani vakavaa suhdetta.
Surullinen tosiasia on kuitenkin se, että jopa valtaosa suhteista perustuun rahaan. Se on suorastaan oksettavaa. - Anonyymi
niin valtwskunyws, yritin neuvoa puhjenne4ita uimqpq5jokqkin... niin jotain, Houston, TX, jotain hassujs juttuj.... Tony and Tiffany White.
Oikeastaan menestys on myös sitä, että on saanut mahdollisemman paljon, antamatta mitään.
Tämä harvemmin onnistuu parisuhteessa.
Sinkku tekee elämäänsä liittyvät valintansa yksin. Hän voi jäädä sohvan pohjalle makaamaan, kun ei ole ketään, joka vaatisi ryhtiä sinkun elämään.
Kela maksaa, eikä tarvitse tehdä mitään. Siinä on jo menestyksen makua.
Jos sinkku haluaa lisää menestystä, hän voi pelata vaikka pleikkarilla.- Anonyymi
niin en ytiedä haluaisinko mtrnnä nukkumssn vaikks joku haavrilijs tasi niin ei uskalla päästää koko rappukäytäväämnlä'äm
- Anonyymi
Jospa aloittaja yrittäisi uudestaan ja ihan selkosuomella. Tuosta t ulosteesta ei selvää saa vanha Erkkikään!
- Anonyymi
Menestyjät käyttävät pronomineja oikein. Jos puhuu suomea kuin villiafrikkalainen, niin silloin voi jäädä työttömäksi.
- Anonyymi
sinkkuna eläminen on kallista, kun itse pitää ostaa kaikki ja vain itselleen aina kaikki, ei voi käyttää supertarjouksiakaan hyödyksi kuin joku lapsiperhe, ellei vaikka halua ostaa kerralla jotsin WC-paperirulliakin koko loppuelämäksi itselle.
No mikä estää ostaan sitä vessarulla pakkausta, jonkun toisen sinkun kanssa puoliks. Kun yleensäkin täällä om puhuttu, ettei sen pytyn ees tarvi olla oma. Onhan se yritystalouden kannaltakin selvää, että isot paketit on halvempia.
- Anonyymi
Antaa se suhde paremmat mahdollisuudet menestyä. Aina on tuki lähellä ja parempi verkosto menestyä. Sinkkuna kokee asioita enemmän yksin ja on vähemmän heitä, joihin voi luottaa tosi paikan tullen. Puolittuu kulut asumisessa, jos ovat avoliitossa ym. Yhdessä koetut asiat tuntuvat rikkaammalta kuin yksin koetut.
- Anonyymi
Ei raha onnelliseksi tee se vain rauhoittaa tulevaisuutta ajatellen...On vain suurin tunne täällä kaiken materian keskellä ja se on Rakkaus...Sen kun saat haltuusi olet onnellinen
- Anonyymi
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😍😍❤️💕💕😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373057- 1392533
- 512489
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201838- 401469
- 481249
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191127- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241022