Mitä paheita löytyy? Tässä omat kaksi pahettani

Anonyymi-ap

Tässä mun kax pahettani;

1.Jääkiekkotappeluiden katsomiset youtubesta

2.Turkinpippurikarkki(sellainen kova jota kiva rouskuttaa mut hampaat ei oikein tykkää eikä kitalaki koska kitalaki voi imemistä mennä helläksi)

Jääkiekkopeli ja jääkiekkotappelut joo siis herättää tunteita puolesta ja vastaan. En minäkään nyt varsinaisesti ensijaisesti jääkiekkoa katso tappeluiden vuoksi että niitä kieli pitkällä odottaisin aina. En suinkaan. Eikä ne välttämättä kuulu edes jääkiekkoon, mutta on niitä jännittävää katsoa. Myönnän se on paheeni. En ole tosin itse väkivaltainen vaikka helposti lätkätappeluiden katsojia saatetaan herkästi leimata väkivaltaisiksi ihmisiksi. Aikoinaan 2000-luvulla vaihdoin VHS-kasetteja muutamia erään tyypin kanssa eli ne VHS-videot sisälsi lätkäotteluita ja lätkätappeluita. Minä annoin vaihdossa hänelle 2 VHS-videoo jossa Philadelphia flyers vs Boston bruins, jossa pelin alussa ennen ottelun alkua syttyi lämmittelyssä joku pieni välienselvittely pelaajien kesken. Ottelu oli jännittävä jossa oli hienoja kuvioita ja kovaa pelaamista ja hienoa taistelua ympäri kenttää. Hienouksia näki ja kovia otteita. Toisessa VHS-videossa oli omanauhoitettuja pätkiä eri NHL-otteluista ja tappeluista. Vaihdossa sain häneltä 2 VHS-videota eli Paul lausin vuosien 1993-1999 kaikki NHL-tappelut ja Ken Baumgartnerin vuosien 1990-1999 kaikki NHL-tappelut. Baumgartner oli tunnettu siitä että hän kävi yliopistotutkinnon ja pelasi yliopistossa jääkiekkoa eli semmonen yliopistosarja. Laus sanoi että tappelut jää kaukaloon että hän ei tappele kaukalon ulkopuolella siviilissä koskaan.

Turkinpippurikarkit vei mennessään jo kauan sitten. Ihan huikea hittituote jota suomalaiset rakastaa. Jännä juttu että monet ulkomaalaiset inhoaa salmiakkia. Turkinpippurikarkkeja on mm kolmenlaisia eli tummansinisenpussin karkit , turkoosinsinisenpussin karkit(makuina eri hedelmiä ja karkki sisältää myös salmiakkijauheen karkin sisällä yllätyksenä) ja keltaisen pussin karkit(joissa lievempi maku). Kaikki toimii mut ehkä eniten hullaantunut keltaisen pussin turkinpippureihin. Niitä on mukava syyä rouskuttaa etenkin viikonloppuna ja samaan aikaan lukea vaikka esim jotain musalehteä tai jotain musa-aiheista kirjaa.

9

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkään turkoosi pussin turkinpippurista🥰

• Anonyymi

Mun paheet on makoisat juustot ja kynsien pureskelu. 😜

Ei mulla ole mielestäni oikeesti mitään mitä paheena pitäisin. Mutta noi nyt voi laskea sellaisiksi, että ei välttämättä hyväksikään ole. Juustot lihottaa, rasvaa ja suolaa. Kynsien alla on pöpöjä ja ne näyttää kyrvännysille syötynä. 😅

Jasu

• Anonyymi

Mä katon niitä ällöjä finnien sun muiden puristelu videoita. 🙈

• Anonyymi

Tiedät varmasti jo edesmenneen Bob Probertin. Hän oli kyllä änärin kaikkein kovin. Ei ollut hänellä siviilielämäkään helppoa. Hyvä dokkari tehty hänestä.

• Anonyymi

Juu tiiän bobi probertin. Moni pitää häntä NHL:,n parhaan ilman hanskoja. Osasi pelata myös lätkää = 62 pistettä yhden kauden aikana. Osasi sijoittua hyvin, osasi jakaa kiekkoa ja tehdä maaleja. Pelasiko chicago blackhawksissa koko uransa? Sori pitäs mun tietää tää kun katsoin änäriä vuosien 2000-2006 tosi paljon (en tainnut missata yhtäkään tv-peliä) ja muistin ulkoa kaikki nhl-pelaajat ja tunnistin möys naamataulun perusteella kaikki.

En ymmärrä miksi chicagossa probertia ei käytetty hänen loppuaikana ykköskentän vasemmassa laidassa enempi kun olisi pystyny raivaamaan tilaa sentteri alexei zhamnoville ja tony amontelle.

Hetkinen ai niin detroit red wings! Joo eikös siel probertti pelannut myös?????

• Pahe 1: Nenän kaivuu
      Pahe 2: Löydöksen suuhunpaneminen

Jälkimmäinen on nykyään harvinaista. Tilalle on tullut räkäpallojen nippailu.

• Somen liika selailu ja mustikkamehu-addiktio. Onhan niitä paheita muitakin, mutta esim tuo someen jumittelu häiritsee itseäni aika ajoin. Useimmiten se on täysin turhaa ajanhukkaa.

• Anonyymi

Puuhastelen aivan liikaa Jytkytappini parissa.
      Terv. Persu

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      303
      11669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4289
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe