Kaikkien elämä päättyy joskus

Anonyymi-ap

Näin ollen kaikkeen mahdolliseen on aikaa rajallisesti.

79

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viimeistään kuolinvuoteella katuu täällä hukattuja tunteja.
      Niin paljon jää kokematta.

• Anonyymi

Onneksi olen vasta 34.

• Anonyymi

Ja hallitus haluaa että kaikkeen mahdolliseen on mahdottomuus myös rahallisesti, riistäen puolustuskyvyttömiltä pieneläkeläisiltä viimeisetkin pennoset joten olet vain vankina kotonasi, ei mitään matkailu, harrastus mahdollisuuksia jne ja varsinkaan puolustautumismahdollisuutta kuten työntekijöillä jotka voivat pistää persieen penkkiin kunnes asiat saadaan kuntoon!

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Palstankin elämä näkyy kuolleen, joten lähden etsimään eläviä. 😃

Kevättä!

Jasu

• Anonyymi

😀👍

• Hyvää kevättä sulle!

Nyt on vaikeus löytää sanat,

Joten töksäytän vaan...

Olisipa tuollainen ystävä!!

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Hyvää kevättä sulle!

Nyt on vaikeus löytää sanat,

Joten töksäytän vaan...

Olisipa tuollainen ystävä!!

Nojuu, kevät on alkanut. 😊🌞

Minulla on ollut viime vuoden loppu ja tämän vuoden alku yhtä kuolemaa ja komplikaatioita. Menny sukulaista ja lemmikkiä perä perään. Surua ja vastoinkäymisiä. Joten voin sanoa kaipaavani vähän piristävempää vaihteeksi. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut viime vuoden loppu ja tämän vuoden alku yhtä kuolemaa ja komplikaatioita. Menny sukulaista ja lemmikkiä perä perään. Surua ja vastoinkäymisiä. Joten voin sanoa kaipaavani vähän piristävempää vaihteeksi. 🙂

Jasu

Taino on toki hyviäkin asioita tapahtunut, nyt vain ikävät asiat alkaa tulla liian tiuhaan. Voisi vähän harvemmin sattua ja tapahtua.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Toivottavasti sulle tulee paljon piristävää ja ihanaa vastaan pian 😊

Kevät alkanut, outoa 🙃

🤗

• Anonyymi

Toivottavasti sulle tulee paljon piristävää ja ihanaa vastaan pian 😊

Kevät alkanut, outoa 🙃

🤗

Kiitos. ❣️🤗

Aurinko jo paistelee päivisin ja päivä on pidentynyt. Minulla alkaa silloin kevät. 😄 Kesää odotan.

Jasu

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Näin sängynreunalle ja potkutellen peiton alle. 😆💕

https://www.facebook.com/reel/383989354037068?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v

Sori, oli niin hersyvän hauska näky, etten malttanut olla laittamatta tännekin. Nyt häivyn. 👍

Jasu

Oiiiiii 💕
        Mun hamsun kokoinen Kolo sydämessä on pakko saada täytettyä. 🐹

Mä en saisi nähdä tälläisiä..

Toi toinen video oli hieman hämmentävä ja surullinen olo tuli siitä.

Suloinen oli kuitenkin otus 💕

• Anonyymi

Oiiiiii 💕
        Mun hamsun kokoinen Kolo sydämessä on pakko saada täytettyä. 🐹

Mä en saisi nähdä tälläisiä..

Toi toinen video oli hieman hämmentävä ja surullinen olo tuli siitä.

Suloinen oli kuitenkin otus 💕

Juu, se oli unessa pikkuinen muru. Minäkin mietin vähän, että oliko siinä kaikki ok vai ei. Mutta sallin itseni kuvotella, että pikkuinen oli nukahtanut syliin, kuten meidän edesmennyt talvikko tyttö eläessään välillä suli ja nukahti paijailuun. 😔

Myös viimeisellä matkallaan nukkui pois kädelläni.

Nyt tulee ikävästä itku. Mutta on noi niin söpöjä olentoja. 💕

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, se oli unessa pikkuinen muru. Minäkin mietin vähän, että oliko siinä kaikki ok vai ei. Mutta sallin itseni kuvotella, että pikkuinen oli nukahtanut syliin, kuten meidän edesmennyt talvikko tyttö eläessään välillä suli ja nukahti paijailuun. 😔

Myös viimeisellä matkallaan nukkui pois kädelläni.

Nyt tulee ikävästä itku. Mutta on noi niin söpöjä olentoja. 💕

Jasu

Olen tässä pohtinut, että josko yhden hiiripoikueen teettäisin omalla naaraalla ja uroksella. Saisi hyvät geenit ja luonteet poikueelle. Pidän ne itselläni, en myyntiin. En myy muutenkaan minkä otan eläimissä. Ostan mielummin lisää terraarioita kullekin tarpeen mukaan. 🙂

Onhan mulla 11 lasiterraa ja 4 dunaa, joista yksi mini, ei oikein kelleen sopiva kun tilapäisesti. Ja itse tehtyjä pieniä mini dunan kokoisia 5 boxia. Plus 2 kerroksinen hoitopöydästä tehty terraario. 😅

Marsun häkkejä 2 isoa ja taikakuutioita läjäpäin. Että eläimiä mahtuu taloon vielä lisääkin. Hiirille nyt terrat toki. 🙂

Tekisi niin mieli talvikkoa, valkoista vaan en nyt ota yhtään uutta. Marsuja kyllä ostan kesällä pari tyttö poikasta meidän mummu marsuille kaveriksi, koskaan ei tiedä koska aika on toisella ettei jää yksin. 💔

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tässä pohtinut, että josko yhden hiiripoikueen teettäisin omalla naaraalla ja uroksella. Saisi hyvät geenit ja luonteet poikueelle. Pidän ne itselläni, en myyntiin. En myy muutenkaan minkä otan eläimissä. Ostan mielummin lisää terraarioita kullekin tarpeen mukaan. 🙂

Onhan mulla 11 lasiterraa ja 4 dunaa, joista yksi mini, ei oikein kelleen sopiva kun tilapäisesti. Ja itse tehtyjä pieniä mini dunan kokoisia 5 boxia. Plus 2 kerroksinen hoitopöydästä tehty terraario. 😅

Marsun häkkejä 2 isoa ja taikakuutioita läjäpäin. Että eläimiä mahtuu taloon vielä lisääkin. Hiirille nyt terrat toki. 🙂

Tekisi niin mieli talvikkoa, valkoista vaan en nyt ota yhtään uutta. Marsuja kyllä ostan kesällä pari tyttö poikasta meidän mummu marsuille kaveriksi, koskaan ei tiedä koska aika on toisella ettei jää yksin. 💔

Jasu

No siellä on kyllä paljon asumuksia pikku ystäville 💕

Mulla enää tyhjiä terroja tosiaan 3 kpl.. duniakin oli aiemmin, mutta poistin kun pelotti että karkaavat.

Hiiriä myös mietin jossain välissä ja marsujakin.
        Rottia myös 💕

Pieniä mutta niin rakkaita 🐹

• Anonyymi

No siellä on kyllä paljon asumuksia pikku ystäville 💕

Mulla enää tyhjiä terroja tosiaan 3 kpl.. duniakin oli aiemmin, mutta poistin kun pelotti että karkaavat.

Hiiriä myös mietin jossain välissä ja marsujakin.
        Rottia myös 💕

Pieniä mutta niin rakkaita 🐹

Onhan niitä tullut haalittua. Kuten eläimiäkin. 😅

Juu, eläimien kanssa on niin helppo olla ja elää. Niistä on helppo tykätä. Ihmisistä harvemmin on helppo edes pitää, saati rakastaa. 😊

Jasu

• Näin se on. Todella rajallinen aika täällä hoksata mikä on elämässä tärkeintä. Kaikkea ei ehdi eikä pysty kokemaan. Tärkeintä on elää niin kuin haluaa, vahingoittamatta muita.

• Olen samaa mieltä. Elämässä muutakin kuin vain tuhota toisia ja kuluttaa aikaa siihen. Minun satuttamiseen on kulutettu paljon.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Elämässä muutakin kuin vain tuhota toisia ja kuluttaa aikaa siihen. Minun satuttamiseen on kulutettu paljon.

Sinähän olet puhdas pulmunen etkä ikinä loukkaa ja satuta ketään. Paitsi tietysti niitä, jotka ovat kanssasi erimieltä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Elämässä muutakin kuin vain tuhota toisia ja kuluttaa aikaa siihen. Minun satuttamiseen on kulutettu paljon.

Samoin minun loukkaamiseen, siis henkisesti (Suomi24:ssä).

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän olet puhdas pulmunen etkä ikinä loukkaa ja satuta ketään. Paitsi tietysti niitä, jotka ovat kanssasi erimieltä.

Enhän minä loukkaan niitä erimieltä asiat voi loukata hyvänä esimerkkinä on kun sanoin keski-ikäistä keski-ikäisen näköiseksi koska olin nuori silloin. En tehnyt sitä tahallani. Tottakai sen jälkeen minua hoettiin feikiksi.😅
        Siitähän minua aloitettiin kiusaamaan siitä päivästä lähtien.

• Anonyymi kirjoitti:

Kunnianloukkaus on tahallista pyritä satuttaa valheita esim joku täti voi kestää toisen kunnianloukkaus kuvia mutta minä en kestä, mutta eikä ollut yhtään hauska sen kuvattavan puolesta kyllä siinä väärin käyttää kuvia jotka on nöyryytyskuvia sen puolesta eikä lupaa kysytty nöyryytetyn puolesta.

• valtakunta kirjoitti:

Enhän minä loukkaan niitä erimieltä asiat voi loukata hyvänä esimerkkinä on kun sanoin keski-ikäistä keski-ikäisen näköiseksi koska olin nuori silloin. En tehnyt sitä tahallani. Tottakai sen jälkeen minua hoettiin feikiksi.😅
        Siitähän minua aloitettiin kiusaamaan siitä päivästä lähtien.

Mutta ennen keski ikäiset oli ikäänsä vanhemman näköisiä. Esim. Miehet käytti pukua, joka nykyään on tosi harvinaista, ellei oo jokin bisnesmies.

• Anonyymi kirjoitti:

En satuta erimieltä olevia ja se, että erimieltä oleva menee kunnialoukkaus rajan ylitte menevät on silloin loukanneet hyvin paljon minua. Erimieltä tottakai olla mutta silloin mielipide erot on rakentavia, eikä mene rikki kunnianloukkaus syytteet. Niihin ei kuulu kunnianloukkaussyytteeseen menevä osuus eli elämää ei muuteta tahallaan vääriä vihjauksia, herjaavaksi, pilkaksi tai muuta kuin rikolliseksi. Toisesta ei saa levittää valhetta julkisesti. Kyllä minä rehellinen olen.

https://www.kunnianloukkaus.com/

• JeroP kirjoitti:

Mutta ennen keski ikäiset oli ikäänsä vanhemman näköisiä. Esim. Miehet käytti pukua, joka nykyään on tosi harvinaista, ellei oo jokin bisnesmies.

Kyllä nuoretkin näytti keski-ikäisiltä kun olivat pukeutuneet ennen vanhaan niin vanhattavasti että siitäkin on varmasti joku uutinen ollut mutta minun elinikäisenä näin ole nuorena oli oli hoppari kansaa enemmän mutta jos päälle 30vuotias pistää hiukset kuin 50-70 luvulla oli tapana kyllä se näyttää ja pukeutuu 80 luvun mukaisesti kuin baari iltaan kyllä se vaatetyyli näytti vanhattavalle.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä nuoretkin näytti keski-ikäisiltä kun olivat pukeutuneet ennen vanhaan niin vanhattavasti että siitäkin on varmasti joku uutinen ollut mutta minun elinikäisenä näin ole nuorena oli oli hoppari kansaa enemmän mutta jos päälle 30vuotias pistää hiukset kuin 50-70 luvulla oli tapana kyllä se näyttää ja pukeutuu 80 luvun mukaisesti kuin baari iltaan kyllä se vaatetyyli näytti vanhattavalle.

minun elinikäisenä näin ole nuorena oli oli hoppari kansaa enemmän
        =
        Minun ikäisenä oli nuorena hoppari kansaa siis eli 1998-2002 luvun taiteessa

Olimpa huonosti ilmaissut 😅 ehkä tämä selvensi.

• En leiki, olen suurperheen äiti.

• Anonyymi

Itse olisin valmis kuolemaan vaikka heti on tämä elämäni ollut yhtä kidutusta tähän mennessä

Terveisin: 49 vuotias mies.

• Miksi sinun elämä on kidutusta🥺

• Anonyymi

Onneksi olen jo 80 v...

• Kyllä se pitää vielä nauttia elämästä kun voi vaikka suojien kera.

• Anonyymi

Hyvä kun huomasit.

• Mutta voi kirjottaa kirjan ja se jää elämään. Sitä vaan mietin, että pitääkö se hioa oikeen viimesen päälle, mutta se on taas riski, ettei ehdi valmiikisi, vaan kuolema tulee ensin. Sitten taas jos kiirehtii, niin jää palkonnvirheitä ja kirjastonnhoitaka heittää sen pois.

• Mitäh. Tottakai suosin että kirjoitat siitä sarjallisen.

• Tänne päätyy kun muuta ei jaksa. Ja jutut on sen mukaisia.

• Ja sillon kun ei muuta jaksa, tulee kuolema.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ja sillon kun ei muuta jaksa, tulee kuolema.

Voit sanella

Puhu vain totta

Elämissä säröjä

Ja juuri ne tekee tarinasta mielenkiintoisen

Kaikilla niitä on

Se on se suola

Ja kulmakivi

• JeroP kirjoitti:

Ja sillon kun ei muuta jaksa, tulee kuolema.

Se on totta. :)

Palstailun sijaan voisi ottaa iltapäivätorkut.

• Anonyymi

Onneksi. Muuta sisältöä ei elämässäni olekaan kuin kuoleman odottelu.

• Anonyymi

En usko.

• Anonyymi

Niin no joo. Teoriassahan minunkin pitäisi olla jo kuollut. Sattui vain metsässä oleva koirantaluttaja kummastelemaan, kun koira ryhtyi päättäväisesti kiskomaan tiettyyn suuntaan.

Hetken kuluttua sitten löysikin minut halvaantuneena ja tajuttomana. Vieressä pörisi mönkijä ihan palasina.

Paikalle riensi kuulemma 2 paloautoa ja ambulanssia. Toki myös poliisit. 2 viikkoa pidettiin koomassa ja 11kk sairaalassa.
      Nyt tässä kuitenkin naamaillaan sinkut palstalla, enkä jäänyt pysyvästi halvaantuneeksi. Ei minusta kuitenkaan työmiestä tule enää koskaan.

>simiti<

• Jokin aika sitten aattelin vaihtaa auton mönkihään että selviäis halvemmalla. Mutta taitaa jäädä vaitamatta, on näköjään sen verran vaarallisia. Vaikka ei se moottoriajoneuvoo ees tarvi, kun onnistuin kaatuun portaissa niin että selkäranka murtu kahdesa kohtaa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Jokin aika sitten aattelin vaihtaa auton mönkihään että selviäis halvemmalla. Mutta taitaa jäädä vaitamatta, on näköjään sen verran vaarallisia. Vaikka ei se moottoriajoneuvoo ees tarvi, kun onnistuin kaatuun portaissa niin että selkäranka murtu kahdesa kohtaa.

Ei hemmetti. Sano nyt vielä, että olit selvinpäin?
        Kaverini tippui ja pyöri kellarin portaat alas. Makuaisti meni ihan pilalle ja ei pysty juomaan enää kaljaa.
        Sidukkaa joutuu vetään. Ei kuulosta 50:sen, ison tehdasduunarin juomalta, mutta minkäs teet.

Hassu elin tuolla pääkopassa. Määrää kaikesta. Halusimme tai emme ja muistaakseni vie vielä 20% energiasta, mitä tarvitsemme.

>simiti<

• JeroP kirjoitti:

Jokin aika sitten aattelin vaihtaa auton mönkihään että selviäis halvemmalla. Mutta taitaa jäädä vaitamatta, on näköjään sen verran vaarallisia. Vaikka ei se moottoriajoneuvoo ees tarvi, kun onnistuin kaatuun portaissa niin että selkäranka murtu kahdesa kohtaa.

Mitäh senkäranka murtu.🥺 miten pärjäät nyt ja koska se tapahtui?

• valtakunta kirjoitti:

Mitäh senkäranka murtu.🥺 miten pärjäät nyt ja koska se tapahtui?

Kohta on jo 20 vuotta. Pari kuukautta piti olla sairaslomalla ja maata sängyllä, siihen kun ei voi mitään kipsiä laittaa. Ei ollut hermoon tullu mitään vaurioo. Ei ole mitään ongelmaa tehdä töitä, vaikka periaatteessa noi rakennustyöt on melko raskaita. Paikallaan istuminen tai seisominen ei tee hyvää, kun nikamat luutuessaan ei tietenkään ennalleen kasva. mutta siitäkään ei oo haittaa, kun en koskaan oo tykänny olla paikallaan esim pelata tietokoneella. vaan aina tottunu oleen liikkeessä.

• JeroP kirjoitti:

Kohta on jo 20 vuotta. Pari kuukautta piti olla sairaslomalla ja maata sängyllä, siihen kun ei voi mitään kipsiä laittaa. Ei ollut hermoon tullu mitään vaurioo. Ei ole mitään ongelmaa tehdä töitä, vaikka periaatteessa noi rakennustyöt on melko raskaita. Paikallaan istuminen tai seisominen ei tee hyvää, kun nikamat luutuessaan ei tietenkään ennalleen kasva. mutta siitäkään ei oo haittaa, kun en koskaan oo tykänny olla paikallaan esim pelata tietokoneella. vaan aina tottunu oleen liikkeessä.

Ooh minulla meni epäilen ristiluumurtumqan luukadon taki nostin vain poikaa sängystä ylös vuosi sitten joulukuussa ja en pystynyt käveleen konttasin vessa ja sängyn väliä itku silmässä ja kivuissa ja synnytykseenkin melkeinn päästä menin rullatuolissa. Parani 10 päivän välein mutta jatkuvasti jomottaa ristiluun kohdalta vihloo jäytää väliinon taas sitten niin kova selkä kipu ettei voi kun levätä jos edellisen päivänö joku ottanut selän päälle ensin kantaa kantoliinassa 1vuotiasta. Istuminen on haitallisempaa kuin makaaminen joten mielummin makaan kun lepään. Olen imettänyt ja raskaana ollut päälle 17v vuotta putkeen imetän vieläkin. Esikoinen on 17v täyttänyt. Epäilen että kun kokoajan raskaudet ja imetykset vie niin vaikka sanotaan tilapäinen luulen tämän maratonin aiheuttaneen minulle luukadon. Meni koko naan kävely kipu liikkuminen sängyssä oli tuskaa.

https://trepo.tuni.fi/handle/10024/105891/browse?type=subject&value=imetys

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/artikkelit/osteoporoosi-murtaa-myos-ristiluun/

• Anonyymi

Don’t celebrate too early bro

• Anonyymi

And what you know downfall might be on you sport

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

And what you know downfall might be on you sport

All dancing and laughing all consuming the sacred hatred, so there is a plenty for rest of your rotten life amen

• Anonyymi

tärkeintä ole elämän pituus, vaan elämän laatu, joka paranee loppua kohden,

• Minulla on hyvin ristiriitainen suhde kuolemaan. En mielelläni puhu, enkä käsittele asiaa millään tavalla. Siirrän syrjään. Ahdistun ja ohitan.

Viime kesänä tuli eteen vaikea tilanne, äitini pyysi apua "kuolinsiivouksessa". Aluksi lamaannuin, tarvitsin muutaman päivän aikaa miettimiseen. En ymmärtänyt sen siivouksen tarpeellisuutta ja kiireellisyyttä. Lopulta suostuin auttamaan. Tyhjensimme komeroita, laatikoita ja kaappeja. Sieltä lähti paljon tavaraa ja rompetta kierrätykseen ja osa roskiin.
      Siivousurakan jäljkeen oli tyhjä olo, äiti itse oli tyytyväinen lopputulokseen.

Tähän täytyy vielä todeta, minun äitini voi oikein hyvin. Hänellä ei ole mitään hätää. Ihmettelen edelleen, mistä hän sai päähänsä aloittaa tuon "kuolinsiivous"-projektin? Miksi se piti tehdä heti? Oliko siitä hössötetty jossain mediassa, tai tv-ohjelmassa?

Olkoot. Homma on hoidettu, eikä siihen tuntunut olevan mitään järkevää syytä.

• Jokaisen velvollisuudentuntoisen aikuisen pitäisi tehdä tuo. Tai oikeastaan jo tavaraa hankkiessaan voisi miettiä että miten siitä hankkiudutaan eroon. Omien vanhempieni sukupolvi on ihan helvetistä siinä että niillä on ollut riittävästi yltäkylläisyyttä hankkia vähän kaikkea mutta ei kuitenkaan niin paljon että olisivat uskaltaneet luopua mistään koska kaikkea voi joskus vielä tarvita. No yleensä ei. Isovanhempien romun määrä on ollut kohtuullista ja jos sitä edeltävältä sukupolvelta mitään on jäänyt niin se ehkä jo onkin säilyttämisen arvoista.

• scrg kirjoitti:

Jokaisen velvollisuudentuntoisen aikuisen pitäisi tehdä tuo. Tai oikeastaan jo tavaraa hankkiessaan voisi miettiä että miten siitä hankkiudutaan eroon. Omien vanhempieni sukupolvi on ihan helvetistä siinä että niillä on ollut riittävästi yltäkylläisyyttä hankkia vähän kaikkea mutta ei kuitenkaan niin paljon että olisivat uskaltaneet luopua mistään koska kaikkea voi joskus vielä tarvita. No yleensä ei. Isovanhempien romun määrä on ollut kohtuullista ja jos sitä edeltävältä sukupolvelta mitään on jäänyt niin se ehkä jo onkin säilyttämisen arvoista.

Tavaran kertymistä ja nurkkiin kasaantumista pitäisi rajoittaa reilusti. Itse en tee enää heräteostoksia, enkä säästä romuja tyyliin "jos joskus sattuisin tarvitsemaan".

Vanhemmillani ja isovanhemmillani oli tapana tehdä noin. Kun mitään ei saanut heittää pois. Sitä tavaraa oli ihan mahdottomasti.
        Olen muutaman kerran ollut mukana auttamassa ja siivoamassa omakotitaloja, joissa on roinaa ja rompetta valtavasti. Lattiasta kattoon ja kellarista ullakolle. Siivoamiseen menee aikaa. Nyt puhutaan viikoista, ei pelkistä päivistä.
        Tavaroiden lajitteleminen on haastavinta.
        Outoa kyllä, mitään todella arvokasta ei koskaan löytynyt. Joku oli aina ehtinyt käydä "kuorimassa kermat päältä". Minkäänlaista siivousta ne nopeakyntiset eivät kuitenkaan ehtineet harrastaa. Omituista porukkaa.

• Anonyymi

Kamalinta olisi odotella vihaista väkijoukkoa päivittäin ovelle, koska ne tulee iik apua nytkö ne tulee. Pedofiilin elämä on aikalailla muiden käsissä, ätmi voi enää odotella että joku antaa luvan antaa palaa ja sitten mennään eikä meinata.

Aika jännä.

• Anonyymi

Kuulehan sie rositta. Ei myö ooteta vaan myö tullaan käymää siun luona. Sie oot heimolaisia niiku sieki oot,tääl ilkkunu transistoriks ja pedikyyriks . Ku myö tullaa ei me lähetäkkää het uso sie. 🇫🇮😁

• Niinpä. Siksi kannattaakin aktiivisesti vähentää elämän suunnittelua ja lisätä elämistä. 😃

• Anonyymi

olen samaa mieltä, laulun sanoin, ei se mennyt niin joku suunnitelee muoa padenmin,

• Anonyymi

Niin on ja mitenköhän se olisi viisainta käyttää. Runkutella miljoonia pieniä kätösille vai hankkimalla ihka oikea himoista riippumaton elämä ja sen sisältö? Hähtäh? Kävikö mielessäkään?😳🤔🥶

• Anonyymi

Himoista on luotu oikeutus ja oikeus. Minäminä ja mun muna. Millään muulla ei ole väliä kun minulla ja mun munalla. Omilla himoilla, omalla tahdolla, omalla täyttymyksellä. Ja niin metsässä taas ollaan että oksaa kaatuu ja kuin sodassa konsanaan. 💩

• Anonyymi kirjoitti:

Himoista on luotu oikeutus ja oikeus. Minäminä ja mun muna. Millään muulla ei ole väliä kun minulla ja mun munalla. Omilla himoilla, omalla tahdolla, omalla täyttymyksellä. Ja niin metsässä taas ollaan että oksaa kaatuu ja kuin sodassa konsanaan. 💩

Onko se sulta pois, jos joku nauttii vaikka seksistä enemmän?

• Himoista riippumaton elämä? Ei elämän tarvitse niistä olla riippuvainen, mutta pitäähän jotain nautintojakin olla. Muuten voi mennä sinne monttuun makaamaan, ilman niitä himoja ja nautintoja.

• Elämän laatu merkitsee elämän pituutta enemmän.

• Aika on tasa-arvoisia. Kannattaa miettiä mikä itselle on sellaista ylellisyyttä johon se haluaa tuhlata.

• Anonyymi

alkanutr kyllä itsäkin ärsyttämään kaikenlaisit joo johdot laitteissa miytä tarvitsee vähän yrittänyt awlkaa vähentämään niitä

• Anonyymi

Eikä pääty,

• Anonyymi

Minäkin olen täällä jo kolmatta kertaa.

• Luojan kiitos että päättyy joskus!

Itse asiassa aikaa on rajattomasti, mutta yksittäisen ihmisen kohdalla elämää on rajallisesti. Tosin useimmiten sitäkin on ihmisen aikakäsitteessä mitattuna varsin runsaasti, niin aivan hyvin ehtii katsoa parit tosi-TV -kaudet ja humputella palstallakin.

• Anonyymi

Ehei. Olet kuullut aivan väärin.

• Anonyymi

Kuolema. Hiljaisuus. Tietämättömyys edessä kaikilla.

• Anonyymi

Ei välttämättä kaikkien?

• Kyllä se päättyy ja siks viime yönä luin kun fachhochsskulen professori piti esitelmää saksan ammattikorkekoulujärjestelmästä. On aika kiehtovaa, kuinka sitä tulevaisuuden uskoo oli ennen lamaa. Tavoitteena mulla on selvittää mikä tässä meni väärin ennen kiin toi elämä päättyy. Tietenkin ois kiva jos vois laittaa kaikki kirjotukset ja valokuvat jemmaan ja jatkaa seuraavassa elämässä, mutta kun sitä ei enää löydä. Enhän ole sitä edellisen elämänkään kätköä löytäny. Pakko vaan ehtiä, vaikka on lukihäiriö ja keskitys ongelmat ja tosi vaikee edetä. Mutta toivotaan.

• Elämä ja kuolema eivät ole ainoat rajoittajat kaiken mahdollisen tekemisessä. Ihmisen on nukuttava, mikä yleensä jakaa ajan nukkumisen ja valveillaolon aikaan. Tämän lisäksi ihmisen on täytettävä vatsansa tietyin väliajoin ruualla ja annettava sen myöskin tyhjentyä siitä.

Aika on surra, aika iloita, uurastaa, levätä, rakastaa ja vihata.

Ihmistä ei ole tehty tekemään mitään rajattomasti taikka rajatonta aikaa. Itseasiassa aika, jota kukin voi jotain yksittäistä asiaa tehdä pelkästään, on hyvin lyhyt.

• Anonyymi

Ei pääty, vaalit! ✊

• Anonyymi

Terävä huomio.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2334
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2294
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1988
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1352
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22