Erittäin rikas ja varakas korkeastikoulutettu mies veisi sinut ravintolaan syömään eli hesburgeriin tai mc donalssiin ja maksun hetkellä soittaa isälleen tai äidilleen ja kysyy mikä olikaan firman kortin numero laittaa firman piikkiin ja kysyy saako tankata auton ja lainata sitä pidempään vai onko vanhemmilla menoja ja jos ei niin saatte viettää rauhassa iltaa ravintolassa olisitko leuhkaa ja leveetä tyttöö rikkaan miehen seurassa ja pilkkaatte muita jotka vanhoilla autoilla tulee ja maksaa rahalla köyhii
Sinkkunainen olisitko vähän leuhka
23
347
Vastaukset
- Anonyymi
Toi on toita sun haaveitasi ja fantasioitasi, joita toivot ja unelmoit. Mulle tossa ei ollut yhtään ainoaa kohtaa, joka olis osunut kohdilleen.
Mä voisi itse viedä miehen ihan oikeaan ravintolaan syömään ja maksaa omalla kortillani ja tankata oman autoni ja olla kyselemättä keneltäkään lupia. Lisäksi en pilkkaa muita, eikä mua kiinnosta paskaakaan millaisilla autoilla ajalevat. - Anonyymi
Et sitten vieläkään hakeutunut hoitoon. Odotatko, että muut vievät sinut sinne ns lepositeissä, miksi pakkopaitaa uus-suomeksi sanotaan?
Tuskin noin tapahtuisi. 🧐 tarkastelen tätä suurennuslasin alla. En usko kukaan pilkkaa vanhoja autoja enemmänkin himoitsen uusia sähköautoja.
Pröystäily ei kuulu elämääni millään tavalla.
Luulen etten tulisi viihtymään kovinkaan kauan varakkaan perheen kasvatin kanssa joka on saanut kaiken…
Hesburger ja mäkki syömiset kyllä uppoaa. Ei aina tarvitse olla mitään gurmeeta.. niin tai oikeastaan en edes pidä mistään hienoista ravintoloista.🙂- Anonyymi
En minäkään, en tunne oloani kotoisaksi.
Muistan kun menin 5 tähden hotellin ravintolaan farkuissa ja reppu selässä.
Katselin ympärilleni ja tunsin olevani poikkeava. Anonyymi kirjoitti:
Katselin ympärilleni ja tunsin olevani poikkeava.Kerran kävi niin etten päässyt tuulipuvun housuilla ravintolan sisälle😄 tämä ei kyllä mikään kovinkaan hieno ravintola ollut.. mutta siis kun pidän rennosta pukeutumis tyylistä.. niin jos mä en karta ravintoloita niin ne ravintolat karttaa mua😂
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kerran kävi niin etten päässyt tuulipuvun housuilla ravintolan sisälle😄 tämä ei kyllä mikään kovinkaan hieno ravintola ollut.. mutta siis kun pidän rennosta pukeutumis tyylistä.. niin jos mä en karta ravintoloita niin ne ravintolat karttaa mua😂
Ulkomailla pääsee sisälle tilailemaan, luulevat asiakkaaksi tai jotain.
Niin, onkohan pukeutumisetiketti enemmän suomalaisten keksimää?
Suomessa ei kerran päästy ravintolaan shortseissa, veneiltiin ravintolan lähelle ja iski jano. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin ympärilleni ja tunsin olevani poikkeava.Onhan niitä nyt muitakin vaihtoehtoja kuin hampurilaismättö ja 5:n tähden gourmet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei kerran päästy ravintolaan shortseissa, veneiltiin ravintolan lähelle ja iski jano.Kyllä ulkomailtakin löytyy paikkoja, joihin ei ihan missä vain vermeissä pääse, mutta Suomessa tuolla on ihan lakiin liittyvä historia. Meillähän oli vielä jokunen vuosikymmen sitten laki, joka määritti missä vaatetuksessa on laillista mennä sisälle paikkoihin, joilla on oikeudet tarjoilla alkoholia. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei kerran päästy ravintolaan shortseissa, veneiltiin ravintolan lähelle ja iski jano.Mulla on samanlainen kokemus. Shortsit eivät kelvanneet ravintolaan.
Olin valmiina riisumaan shortsit, mutta portieeri totesi että herra on tainnut ottaa jo tarpeeksi. Aina löytyy joku vika :)
Ennen vanhaan ravintoloihin liittyi outoja sääntöjä. Kuulemma nainen ei saanut tulla ravintolaan yksinään eikä alkoholiannosta saa kuljettaa pöydästä toiseen.Gattino kirjoitti:
Mulla on samanlainen kokemus. Shortsit eivät kelvanneet ravintolaan.
Olin valmiina riisumaan shortsit, mutta portieeri totesi että herra on tainnut ottaa jo tarpeeksi. Aina löytyy joku vika :)
Ennen vanhaan ravintoloihin liittyi outoja sääntöjä. Kuulemma nainen ei saanut tulla ravintolaan yksinään eikä alkoholiannosta saa kuljettaa pöydästä toiseen.Niin että puolihousut eivät kelvanneet😁 Olikohan liian karvaiset sääret syynä😉
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin että puolihousut eivät kelvanneet😁 Olikohan liian karvaiset sääret syynä😉
😀Mulla oli tosiaan säärikarvat ajamatta ja kynsinauhat hoitamatta, yleisvaikutelma saattoi olla rähjäinen.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Mulla on samanlainen kokemus. Shortsit eivät kelvanneet ravintolaan.
Ennen vanhaan ravintoloihin liittyi outoja sääntöjä. Kuulemma nainen ei saanut tulla ravintolaan yksinään eikä alkoholiannosta saa kuljettaa pöydästä toiseen."...eikä alkoholiannosta saa kuljettaa pöydästä toiseen."
Miltä vuoikymmeneltä, tollainen sääntö on ollut? Siitä kyllä huolehtivat; ettei grokilasia saanut ottaa mukaansa kapakasta lähtiessä. Kiinni jääneet saivat porttikiellon, joillekin soitettiin jopa poliisiauto paikalle ja jokunen on viettänyt, siitä syystä; yönsäkin putkassa!
Gattino, et kai ollut jokilaivaan menossa, Aurajoen rannassa? Siellä näet oli samanlainen sählinki, erään miesporukan kesken... yhdellä kun oli siistit shortsit jaloissaan, portsari ei laskenut laivaan siinä asussa. Mies ilmoitti ett voi hän ne poiskin ottaa... Meille naisille nauru kelpas; arvuuteltiin onko alkkarit alla vai aatamin puvussako olisi astellut laivaan.
Heille koko seurueelle tuli kuitenkin kiire kotiin, kun portsari otti kännyn esille ja sanoi soittavansa poliisit paikalle. Eikä se jokilaiva mikään Hilton ollut tasoltaan; suurin osa asiakkaista oli olutta litkimässä, joten shortsit olsi olleet ihan riittävän hyvät sinne.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
"...eikä alkoholiannosta saa kuljettaa pöydästä toiseen."
Miltä vuoikymmeneltä, tollainen sääntö on ollut? Siitä kyllä huolehtivat; ettei grokilasia saanut ottaa mukaansa kapakasta lähtiessä. Kiinni jääneet saivat porttikiellon, joillekin soitettiin jopa poliisiauto paikalle ja jokunen on viettänyt, siitä syystä; yönsäkin putkassa!
Gattino, et kai ollut jokilaivaan menossa, Aurajoen rannassa? Siellä näet oli samanlainen sählinki, erään miesporukan kesken... yhdellä kun oli siistit shortsit jaloissaan, portsari ei laskenut laivaan siinä asussa. Mies ilmoitti ett voi hän ne poiskin ottaa... Meille naisille nauru kelpas; arvuuteltiin onko alkkarit alla vai aatamin puvussako olisi astellut laivaan.
Heille koko seurueelle tuli kuitenkin kiire kotiin, kun portsari otti kännyn esille ja sanoi soittavansa poliisit paikalle. Eikä se jokilaiva mikään Hilton ollut tasoltaan; suurin osa asiakkaista oli olutta litkimässä, joten shortsit olsi olleet ihan riittävän hyvät sinne.
trollikkaJotkut ravintolat kielsivät lasien kuljettamisen joskus 80-luvun lopulla.
"Vielä 1960- ja 1970-luvuilla naiset eivät päässeet yksin ravintolaan ilman miespuolista seuraa. Se ei tosin perustunut lakiin, vaan oli ravintoloiden yleinen käytäntö. Vuonna 1970 yksinäinen nainen saatettiin päästää ravintolaan syömään, mutta niin kutsuttuihin tanssiravintoloihin pääsy oli edelleen kielletty, jos herraseuraa ei ollut. Muutos tapahtui vasta noin vuoden 1977 aikoihin."
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201701132200053400
Oma shortsidraamani tapahtui jossain päin kesäistä Suomea. en muista tarkalleen, jossain etelän rannikolla oltiin, maalaismaisemissa.Gattino kirjoitti:
😀Mulla oli tosiaan säärikarvat ajamatta ja kynsinauhat hoitamatta, yleisvaikutelma saattoi olla rähjäinen.
😁 en kyllä yhtään ymmärrä tuota, miksi ei voisi sortseissa olla. Onhan naiset esim hameissa😝
- Anonyymi
Pyh, mikä ihmisiä vaivaa? Menää nyt ravintolaan jossa saa pieniä kalliita annoksia joista ei tule edes kylläiseksi.
Ehdotankin makaronilaatikon laittamista uuniin pienelle lämmölle ja alkupalat voi ruoan valmistumista odottaen sitten nauttia vaikka makuuhuoneessa.- Anonyymi
Kannatan tätä alkupalaa.
Paras seksi on nälkäistä seksiä.
Jälkiruuaksi ei ollenkaan niin hyvää.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan tätä alkupalaa.
Paras seksi on nälkäistä seksiä.
Jälkiruuaksi ei ollenkaan niin hyvää.
-keinovaginamies-Tyhmät tuhlaavat aikaa ravintoloissa, katsovat vaivaantuneina silimikkäin, onpas hyvä salaatti meiningillä. Hitto, yksinkin voi syödä.
Suoraan arkipäivään, jos tykkää niin tykkää.
- Anonyymi
Erittäin rikas ja korkeastikoulutettu asuu mamman luona? Tekisin oharit koska mammanpoika.
En olisi leuhka. Pikemminkin tuntisin itseni ehkä hieman vaivautuneeksi ja tarjoutuisin vaikka maksamaan. - En tosin rahalla vaan kortilla myös, mutta muistaisin kyllä numeron.
😁 varsin osuvaa
- Anonyymi
Näyttäisi prsettä eli pyllistäisin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622