Ja mikä tulos? Parahti!
Aiheena oli Jehovantodistajien uusimmat paratiisivouhkaamiset.
Kun sitten mainosvaltuutetulta kysyttiin:" Missä kohdin Paavali kirjoittaa, että pelastussanoma on paratiisi." Alkaa valitus.
Kuulemma uusitestamentti on täynnä niitä. Mutta yhtään kohtaa ei tullut esille, eikä tule.
Paavalihan nimenomaan oli pakanain apostoli. Luulisi siis olevan paratiisihehkutusta.
Jehovan todistajat julistavat väärää evankeliumia ja siksi ovat kirottuja. Onko väärin sanoa näin? Onko se tuomitsemista?
Jos raamattu ja ninenomaan Paavali varoittaa väärän evankeliumin julistajista, niin pakkohan asia on tuoda esille.
Siis: Gal.1:7-9. " On vain niitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumia.
Mutta vaikka joku meistä tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on VASTOIN SITÄ, MINKÄ ME OLEMME TEILLE JULISTANEET, hän olkoon kirottu."
Mikä on evankeliumi?
Jeesus kuoli syntiemme takia.
Tee parannus ja usko mitä Jeesus sanoi. Koskee myös jehovantodistajia.
Tunnusta suullasi, että:"Jeesus on Herra".
Tämän tietämiseen ei tarvita mitään äärikarismaattisen liikkeen jäsenyyttä.
Jokainen uudestisyntynyt on Jumalan lapsi ja siksi Jeesuksen perustaman seurakunnan jäsen.
Mainosvaltuutetun hännälle astuttiin
20
316
Vastaukset 20
- Anonyymi
Ei ollut mainosvaltuutettu tuo kirjoittaja, vaan joku muu. Vähän tarkkuutta nyt
- Anonyymi
No, ainakin mainosvaltuutetun hännystelijän.
- Anonyymi
Joo ei ollut Vesa ite.
- Anonyymi
Matt. 16:18 olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni, 16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet
Efes. 4:4 olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon - Anonyymi
Mainosvaltuutettu on ihana, luopioilla häntä kasvaa.
Pusu Mv:n poskelle, paratiisissa nähdään.- Anonyymi
Toivottavasti.Vartiotorni lehti -uuden asiainjärjestelmän airut- on parasta hengellistä ravintoa mitä koskaan voit saada, tuoden jumalisen antaumuksen ihanteet materialistisen maailman keskelle. Tule sinäkin mukaan tosi palvontaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti.Vartiotorni lehti -uuden asiainjärjestelmän airut- on parasta hengellistä ravintoa mitä koskaan voit saada, tuoden jumalisen antaumuksen ihanteet materialistisen maailman keskelle. Tule sinäkin mukaan tosi palvontaan.
Uusi asianjärjestelmä on vapaamuurarien touhuja. Vapaamuurarit ei lue vartiotornia. Raamatussa ei ole "uusi asianjärjestelmä" nimitystä.
Raamatussa kirjoitetaan Jumalan valtakunnasta.
- Anonyymi
Niin, kyllä evankeliumin sanoma on että vain usko Jeesuksen ristintyöhön Golgatalla ja tunnustus että Jeesus Kristus on Herra, pelastaa meidät. Olen samaa mieltä.
Juu. Mainosvaltuutettu peljästyi niin, ettei tullu Peräilmaa viikkoon. Tai no ehkä vähän suhnua, mutta ei raamatullista äänekästä ja pitempää Peräilmaa.
- Anonyymi
"Kuulemma uusitestamentti on täynnä niitä."
Yllättävää, yleensähän tuo sanoo kaikkeen: "Soopaa!" - Anonyymi
En ollut minä. Perustelen asiani Raamatulla, siitä minut tunnetaan.
- Anonyymi
Pilkkaavat luopiot kiusaavat aina minun ihanaa mv:tä, älä huoli Jeesustakin pilkattiin.
- Anonyymi
Jeesusta pilkattiin syyttömänä. JT pilkataan monista syistä. Aiheesta.
Jeesuksella ei ole paljoa sananvaltaa vartiotornilahkossa.
- Anonyymi
Otsikosta voisi päätellä, että mainosvaltuutetuilla on häntä ;)
- Anonyymi
On. Ja pitkä onkin.
- Anonyymi
Raamattujen mukaan JT julistaa raamatunmukaista oppia.
Tervetuloa mukaan kaikki , myös eksytetyt- Anonyymi
No, miksi ette m.m.
- Jaa Herran ehtoollisella kaikille leippää ja viiniä? Jeesushan sanoi:" ottakaa siitä te kaikki."
- Miksi valehtelette? Valehtelijat ei mene Jumalan valtakuntaan.
Jatkanko listaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, miksi ette m.m.
- Jaa Herran ehtoollisella kaikille leippää ja viiniä? Jeesushan sanoi:" ottakaa siitä te kaikki."
- Miksi valehtelette? Valehtelijat ei mene Jumalan valtakuntaan.
Jatkanko listaa?Ilm.21:8 Mutta ... ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.”
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18281128
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6101358- 741235
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831038Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli83976- 81949
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52833Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10808- 67807
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss212709Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35702