vois alustavasti veikata jehooperia, mutta lienee laiska pa**a. Vaikka pätee sillä että on luonut kaiken (luonu mitään).
jessulilla kokemusta riittää kun maanpäällä getsemanen papumuhennoksia popsi mutta täydellisenä sällinä varmaan peräilmat mallia neutraali tai "Chanel".
Veikkaisin siis Pietaria. Kovissa liemissä keitetty periaatteen mies joka ei taivu tässäkään koitoksessa. "Papua peräsimeen sano Pietari kun Galilean järvestä kaloja nosti" on tunnettu lause Lähi-Idässä vieläkin.
muuten: otsikossa jehooperi ja jessuli on pienellä alkukirjaimella. taruolentoja kun ovat.
Pietarikin tod.näk legenda mutta kun sentään esitettään kanssaihmisenä
jehova -jeesus - Pietari kenellä tujuimmat peräilmat?
6
245
Vastaukset 6
- Anonyymi
eh, nimittäin
- Anonyymi
Eeh . . kookoo6-nikki tuloillaan? Vaikoeikö?
Juu, muutaman kerran osallistuin taivaan ekumeenisiin Peräilmakilvoitteluihin, ja silloin kyllä YHWH-setä voitti, mutta vilpillä. Hän muutti pahimmat kilpailijansa sammakoiksi kilvoittelun ajaksi, ja oli ylivoimainen. Minua hän ei muuttanut, koska olin vierailija, ja voitinkin vierailijoiden sarjan kevyesti. Mutta täytyy todeta, ettei minullakaan ole mitään jakoa taivaan huippujen kanssa: kuulin, kun jessuli ja muut verryttelivät. Vaikka kova Peräilmakunto oli tiedossa, niin tase ja ruttenvoordti silti yllättivät, olisivat olleet kyllä palkintopallilla iman YHWH-sedän vuskua.
Ps. Jos joku ihmettelee, mitä tase ja ruttenvoordti tekivät taivaassa Peräilmakilpailuissa, niin olivat siellä Helvetin edustusjoukkueen huippuja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6101358- 741235
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831038Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli83976- 81949
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52833Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10808- 67807
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss212709Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35702