Ekan kerran alko tulla onkelmia vuonna 2018 kun alko hengästyttää, huonovointisuutta, vapinaa, sydämen heikentymistä, tunto alko mennä kädestä ja päässäkin ohimon kohdalla samaa tunnon menetystä ja liikunta ei onnistunut kun iski huono olo ja kauppaan menokin ja pieni kevyt siivous romahdutti fyysisen olotilan pohjalle. Aloin epäillä ensin kahta ; ylikunto tai vakavampi eli sydänongelmat.
Minulla todettiin pitkien etsintöjen jälkeen paniikkihäiriö josta oon samaa mieltä mutta jäi silti ehkä epäselväksi pari asiaa eli epäilen että minulla ylikunto . Ne kyl pani mut polokeen kuntopyörää jossa ei ilmennyt mitåään heikkoutta. se onkin tuo vaihtelevaa että tulee tiettyjä hetkiä kun iskee nykyäänkin vuonna 2024 sama tilanne, että pienikin määrä liikettä vie minut sängyn pohjalle makaamaan kun alkaa sydän heikentyä .
Voisko nää liittyä paniikkihäiriööN? Otin sen puheeksi lääkärini kanssa, mut lääkäriltä tuli heti vastaus "ei voi liikunta vaikuttaa paniikkihäiriöön" mut kun mä muistelisin että joku terveyden alan ammattilainen, joko hoitaja tai lääkäri sanoi mulle joskus 2018 että paniikkihäiriö voi iskeä liikunnasta mutta en 100% varma onko kukaan sanonut näin minulle, mut tää lääkärini vuonna 2021 sanoi minulle että ei paniikkihäiriö voi tulla liikunnasta.
Se jäi siihen sitten eli en ryhtynyt lisätutkimuksiin, mut hetken näytti siltä että lääkäri katsoi minuun päin sillä silmällä että olis varmaan halunnut alkaa tutkimaan minua.
Minuahan siis tutkittiin paljon2018 koko kesän aikana.
Vai voisiko nämä kaikki oireet johtua vähästä syönnistä että keho alkaa reagoida jos syöntimäärä on liian pientä suhteessa raskaaseen liikuntaan? Nuokin virheet oon välillä ehkä tehnyt. Omaa huolimattomuuttani. =(
Sehän voi olla sitten myöhäistä jos ei ota virheistä opikseen jos sydän sanoo poks kesken lenkkijuoksumatkan jos ei ole pitänyt huolta asioista =(
Yksi kuntoilija täällä kotikaupungissani kuoli lenkkipolulle. Hän oli juuri ollut semmonen tarkka ruoan suhteen. Kyllä minä yleensä tai melkein aina pijän huolen siit, että syön tarpeeksi ruokaa, myös silloinkin kun en tee liikuntaa.
Epäilen kuitenkin että minulla on ylikunto. Tästä ylikunnosta en muistaakseni ottanut koskaan puhetta lääkärien ja hoitajien kanssa. Olisi kai ehkä pitänyt ottaa puheeksi se, mutta on kai se hieman vaikea muistaa kertoa ihan kaikki asiat kun on "tuhat asiaa" kerrottavana.
Vielä kai sitä vois ehtiä mennä jutteleen esim tuosta ylikunnnon mahdollisuudesta ja siitä että voisko syömisellä olla merkitystä siihen että fyysinen kunto romahtaa yhtäkkiä ja sydän heikkenee.
Mitä ajatuksia herättää teissä?
Vielä kysyn uudelleen ja juttelin tästä 3 vuotta sitten lääkärini kanssa
Anonyymi-ap
1
141
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251858- 126851
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.123657- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90555- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko62495Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi267480Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.34463- 9456
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota31435Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9429- 58422
- 41416
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51415Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan6395