Lopun ajat ovat todistaneet Järjestön olevan 100% oikeassa jo pitkään!

Anonyymi-ap

Eikä mikään ihme, onhan Järjestö ainoana Järjestönä syvällisesti ymmärtänyt Totuuden jo alkuseurakunnasta lähtien! Tämä katkeamaton Jatkumo Julistaa Totuutta kaikkialla asutussa maassa siis jo Abelista alkaen! Kirkkojen papit opettavat harhaisia käsityksiä, kuten luonnonjärjestykselle vierasta kolminaisuutta! Järjestö on jo Abelin ajoista alkaen opettanut, että Jeesus on luotu enkeli, nimeltään Mikael. Jumala on vain luoja, enkelit ovat luomuksia. Tämä Raamatun Totuus on tahallaan hämärretty kirkon pappien taholta ja Raamattu väärennetty kokonaan julistamaan kolminaisuusoppia, joka sana ei edes esiinny Raamatussa! Julistajat ovat lehtensä mukaisesti pysyneet hereillä kaikkina aikoina, Abelista alkuseurakuntaan ja alkuseurakunnasta vuoteen 2024!

Kuka haluaisi enää seurata harhaoppeja ja vääriä uskontoja? Järjestö on ainoa oikea Järjestö!

23

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jehovat ovat tuhonneet itsensä omassa tyhmyydessään. Surullista. Hel-vett-iin koko porukka. Surullista. Tyhmät uskoivat itse keksimiinsä höpinöihin.

      • Anonyymi

        Jehovat ovat tuhonneet itsensä omassa tyhmyydessään. Surullista. Hel-vett-iin koko porukka. Surullista. Tyhmät uskoivat itse keksimiinsä höpinöihin.

        Ihan samaa mieltä,kumppari amerikan tyhmiä!!


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­­­y­­­m­­f­­­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No sittenhän ei Putinin tarvitse vaivautua napsaisemaan ydinaseitaan, jos se jehvojen maailmanloppu tulee. Kumpi tulee ensin? Se on jännää.

    • Voisitko ammentaa siitä syvälisestä ymmärryksestä raamatullisen vastauksen, että montako kertaa jeesus laski Peräilmaa pääsiäisenä Pontiac Pilateksen kuulustellessa häntä?

      • Anonyymi

        Voisitko ammentaa siitä syvälisestä ymmärryksestä raamatullisen vastauksen, että montako kertaa jeesus laski Peräilmaa pääsiäisenä Pontiac Pilateksen kuulustellessa häntä?

        Sen verran,että tulet kokemaan pilkan,örkki!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko ammentaa siitä syvälisestä ymmärryksestä raamatullisen vastauksen, että montako kertaa jeesus laski Peräilmaa pääsiäisenä Pontiac Pilateksen kuulustellessa häntä?

        Sen verran,että tulet kokemaan pilkan,örkki!

        "Sen verran”
        Eikö lukumäärästä todella ole jt tarkempaa raamatullista tietoa?
        Muistelen, että itse tase ynnäili pyramidituumia, kikkelinsä pituutta ja jeesuksen Raappahousujen lahkeen pituutta ja sai selville maailmanlopun ajankohdan. Luulisi, että noita soveltamalla selviäisi Peräilman tarkka lukumäärä.


    • Anonyymi

      " Järjestö on ainoa oikea Järjestö! "

      -Mutta se kirjoittaa myös olevansa jehovakanava, ja että ei ole pelastusta sen ulkopuolella.
      Tulisi siis käydä muistamassa niitä lahjalootia. Niin ja jos sinne liittyy, sitten käy hanslankarit kotona kysymässäkin, jos ei ole käynyt muistamassa niitä lahjalootikoita

      • Anonyymi

        Sanon suoraan,nämä amerikan lahkon perkeleet,oli lahjalootia tai kanavia..Meille ette tule amerikan perinnön metsästäjä roistot!!
        Teitä inhoaa moni !


    • Anonyymi

      Järjestö on jo Abelin ajoista alkaen opettanut, että Jeesus on luotu enkeli, nimeltään Mikael. Jumala on vain luoja, enkelit ovat luomuksia.

      Amerikkainen lahko,voi juma .Tää on se joka vetää höpötykisllään perinnöt ihmisiltä.
      Tämä lhko ei suvaitse jos eroaa,he jopa eivät kulje kadun samaa puolta jos huomaavat ex jäsenen.

      Tämä amerikkalainen 1800-luvun lahko on niin väärässä !
      Mikael on Jumalan sotajoukkojen päälikkö.
      Jesus Kristus on Isän poika ! (joka istuu Isän oikealla puolella taivaassa)
      Jumala on "vain luoja"..mitä ???
      Hän Jumala on kaikki !!!

    • Anonyymi

      "Järjestö on ainoa oikea Järjestö!"

      Jaa. Kertoisitko meille, miksi kenenkään pitäisi uskoa tämän lehtipainamon yhdeksän johtajan väitteitä siitä, että he ovat jonkin jumalolennon maanpäällinen äänikanava? Mikä on paras todiste asian puolesta?

      • Anonyymi

        Anonyymi 2024-03-16 00:02:55 "Mikä on paras todiste asian puolesta ?"


        Että emolahkon raamatuntutkijain perustaja Russell keksi myös ihmevehnän ?

        The Brooklyn Daily Eagle aloitti artikkelien sarjan, jossa se syytti pastori Russellia petoksesta. Se väitti hänen rikastuvan myymällä huuhaaksi osoittautunutta "ihmevehnää" kannattajilleen huomattavalla voitolla. Ihmevehnä oli peräisin maanviljelijä K. B. Stonerin – joka ilmeisesti ei ollut koskaan kuullutkaan Russellista tai raamatuntutkijoista – pelloilta Fincastlesta, Virginiasta. Tämä huomasi 1903 pellollaan kasvavan poikkeuksellisen tuottoisan vehnälajin, jonka hän arveli antavan monikymmenkertaisen, jopa satakertaisen sadon. Russell, joka ilmeisen kritiikittömästi uskoi kuulemaansa uutiseen, julkaisi asiasta artikkelin Siionin Vartiotornissa. Russellin mielestä tämä poikkeuksellinen viljalajike oli merkkinä lähestyvästä Jumalan valtakunnasta
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Charles_Taze_Russell


    • Anonyymi

      Nykyisin vartiotorniseuralla on jo miljardien omaisuus.

      Se on kerätty esim. sanomalla että asunto tulisi myydä ja antaa rahat, koska maailmanloppumme on jo 1975.

    • Anonyymi

      Soopaa 100 %:sti.

    • Anonyymi

      Osuvaa sarkasmia kyllä, pisteet siitä.

    • Anonyymi

      Totta puhut

    • Anonyymi

      Tervetuloa JT Raamatunmukaiseen seuraan

    • Anonyymi

      Järjestö tosiaan on ymmärtänyt totuuden jo kauan. Esimerkiksi 1800-luvun lopulla se ymmärsi, että vuosi 1914 tulee olemaan rauhan vuosi. Sen jälkeen harmagedonin piti tulla 1920-luvulla ja kun ei tullut, keksittiin useita uusia aikamääreitä.

      1960-luvun lopussa totuudeksi tiedettiin, että tuolloiset nuoret eivät ehdi tekemään mitään maallista uraa ennen loppua. Sittemmin totuutta oli, että saarnaamistyö saatettaisiin loppuun ennen vuosituhannen vaihdetta.

      Nykyinen totuus on, että loppu on tulossa aina pian. Sillä välin totuutta puolustaakseen järjestö suojelee pedofiilejä ja valehtelee karttamissäännöstä ympäri maailman aina kun joku keksii kysyä aiheesta jotain.

      Syvällistä totuuden ymmärtämistä jo yli sadan vuoden ajan.

      • Anonyymi

        Loppu lähenee koko ajan, se huomataan kaikessa maailman menossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppu lähenee koko ajan, se huomataan kaikessa maailman menossa!

        Raamattu on lähtenyt liikkeelle sellaisilla maailman lopun ennusmerkeillä, että ne väkisinkin täyttyvät. Kun ennusmerkeiksi laitetaan sinänsä tavallisia ja arkisia asioita, joita on aina ollut ja tapahtunut, kuten luonnonilmiöt ja kiistat ihmisten välillä, nämä ennustukset sopivat mille tahansa vuosisadalle ja syntyy vaikutelma alati ilmassa leijuvista lopun merkeistä. Se, että joku pitää näitä uskottavina ennustuksina, vaatii riman laskemista melko matalalle. Raamatun ennustukset ovat juuri sellaisia, joita minä keksisin, jos haluaisin tekaista profetioita, joilla olisi mahdollisimman suuret toteutumistodennäköisyydet. En tiedä, pitäisikö olla otettu vai suruissaan siitä, että keksimäni höpöhöpö selvästikin voisi mennä sukkana läpi valtavan monien ihmisten mielissä.


    • Anonyymi

      Järjestöhän on kuin ilmestyskirjan portto!

    • Anonyymi

      Anonyymi 2024-04-26 07:32:14

      " Loppu lähenee koko ajan, se huomataan kaikessa maailman menossa! "

      - "maailman meno" on vartiotorniuskonnollinen lopun merkki.

      Katsotaanpa Raamattua.
      Rutto. Matt. 24:7.
      Juuri nyt kun rutto on hoidettavissa antibiooteilla, ei lopun aikakaan ole käsillä.

      Vartiotorni on ollut maailmanlopun pää-äänenkannattaja jo puolentoistasataa vuotta, ja silloin on varmastikin ollut maailmanmenoa. Ja vartiotorniseura kerännyt miljardiomaisuuden.

    • Anonyymi

      Jäsenlaitos kuvaisi tilaa osuvimmin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe