Name your price?

Anonyymi-ap

Paljonko sinulle pitäisi maksaa, jotta suostuisit harrastamaan jonkun randomin kanssa maksullista seksiä?

137

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljon 100 000 voisin alkaa harkita, mutta tuskin vielä suostuisin.

      • Anonyymi

        Entäpä jos vaikka esim. Joe Biden lähestyisi sinua ja haluaisi ehdottomasti rakastella kiihkeästi kanssasi sydämentahdistimen tahdissa niin olisiko hinta edelleen tuon 100 000€/round?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos vaikka esim. Joe Biden lähestyisi sinua ja haluaisi ehdottomasti rakastella kiihkeästi kanssasi sydämentahdistimen tahdissa niin olisiko hinta edelleen tuon 100 000€/round?

        En tainnut sanoa mitään tuon kaltaista, että 100 000€/round. Sanoin, että tuolla voi alkaa harkita, että kiinnostaako.


    • Anonyymi

      Riippuu vähän. Jollekin voisin jopa itse maksaa, jos suostuisi seksiin kanssani ja sitten on ne, joilta jotuu velottamaan vähintään seitsemän numeroisia summia.

    • Anonyymi

      Mä en saa vaikka maksaisin

    • Onko Rande tarjoamassa suurtakin summaa? Mikä siellä on maksimirajana?

      Ihan kaverin puolesta kyselen. 😂😂😂


      Itse en pystyisi harrastamaan intiimiä kanssakäymistä rahasta ja täysin ventovieraiden kanssa. Rahasumma on merkityksetön. Sellaista ei ole.
      Jäädyn ja panikoin. Juoksen pois. ... The End!

      • 5€. Enempään ei nyt oikein pysty. Toki toi musta Amex polttelee lompakossa, mutta on asioita joista suostun maksamaan ja sitten on asioita jotka tapahtuvat. Amexin tyhjenemisen tapahtuminen ei juuri nyt kuulu suunnitelmiin 😂

        Tämä siis kaverillesi tiedoksi 🤭😉🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        5€. Enempään ei nyt oikein pysty. Toki toi musta Amex polttelee lompakossa, mutta on asioita joista suostun maksamaan ja sitten on asioita jotka tapahtuvat. Amexin tyhjenemisen tapahtuminen ei juuri nyt kuulu suunnitelmiin 😂

        Tämä siis kaverillesi tiedoksi 🤭😉🤣

        Nyt vasta ekaa kertaa tiedän mikä on musta Amex. Ihan eri planeetalla eletään.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nyt vasta ekaa kertaa tiedän mikä on musta Amex. Ihan eri planeetalla eletään.

        Siis tämä sivusta 😅


      • valtakunta kirjoitti:

        Nyt vasta ekaa kertaa tiedän mikä on musta Amex. Ihan eri planeetalla eletään.

        Ei elellä Valtakunta, ei mulla sellaista ole eikä tasan varmasti tulekaan, se oli huulenheittoa. Tienaan ihan hyvin omasta duunistani, voisin tienata tuplatkin, mutta kummassakin tapauksessa Amexin virkailijat nauraisivat hakemukselleni 😂


      • Anonyymi

        Missä menee ventoviaraan raja luuletko oikeasti että tunnet ihmisen joka pystyy sulle valehtelemaan niinkin perinteisestä asiasta kun ei en mä kattele toisten naisten perseitä nääs mies joka noi sanoo valehtelee naiselle kirkkain silmin jos haluatte miehen joka ei katsele toisia naisia ehtikää se sokea muistakaa si jot siinä samalla saatte sen velvoitteen pitää huolta miehestänne


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei elellä Valtakunta, ei mulla sellaista ole eikä tasan varmasti tulekaan, se oli huulenheittoa. Tienaan ihan hyvin omasta duunistani, voisin tienata tuplatkin, mutta kummassakin tapauksessa Amexin virkailijat nauraisivat hakemukselleni 😂

        Ouh mitä mitä enemmän ihmiset on samalla aaltopituudella sitä todenäköisesti pystyvät asettumaan toisen asemaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ouh mitä mitä enemmän ihmiset on samalla aaltopituudella sitä todenäköisesti pystyvät asettumaan toisen asemaan.

        Osuit hyvin asian ytimeen. Olen hiukan hassuttelija, niin ihan kaikkea kirjoittamaani ei kannata ottaa tosissaan. Siksi aina voi kysyä, että olitko torvelo tosissasi 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Osuit hyvin asian ytimeen. Olen hiukan hassuttelija, niin ihan kaikkea kirjoittamaani ei kannata ottaa tosissaan. Siksi aina voi kysyä, että olitko torvelo tosissasi 😁

        En ketään nimittele rumasti. Minusta se on ikävää toista kohtaa. Tottakai saat hassutella/ leikitellä. Minäkin leikittelen. Minäkin laitannytkun olinpienikuvan hetkeksi🥰


      • valtakunta
        randombypasser kirjoitti:

        Osuit hyvin asian ytimeen. Olen hiukan hassuttelija, niin ihan kaikkea kirjoittamaani ei kannata ottaa tosissaan. Siksi aina voi kysyä, että olitko torvelo tosissasi 😁

        Nyt näet minunlapsuuden kuvan


      • randombypasser kirjoitti:

        Osuit hyvin asian ytimeen. Olen hiukan hassuttelija, niin ihan kaikkea kirjoittamaani ei kannata ottaa tosissaan. Siksi aina voi kysyä, että olitko torvelo tosissasi 😁

        Taitaa olla liian selkeä😅


      • valtakunta kirjoitti:

        Taitaa olla liian selkeä😅

        Toivottavasti katoaa pian😅🙏🏻


      • valtakunta kirjoitti:

        En ketään nimittele rumasti. Minusta se on ikävää toista kohtaa. Tottakai saat hassutella/ leikitellä. Minäkin leikittelen. Minäkin laitannytkun olinpienikuvan hetkeksi🥰

        No ei se mun kanssa ole kiellettyä. Jos käyttäydyn huonosti, niin on ihan paikallaan todeta, että kuuleppa kloppi, nyt jotain käytöstapoja. Kiitos.

        Mutta mulla on tapana antaa itsestäni hiukan virheellinen kuva palstalla, sillä tavoin kukaan kettulaisista ei voi edes halutessaan löytää. Ja onhan siitä muutenkin hiukan viihdettä 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei se mun kanssa ole kiellettyä. Jos käyttäydyn huonosti, niin on ihan paikallaan todeta, että kuuleppa kloppi, nyt jotain käytöstapoja. Kiitos.

        Mutta mulla on tapana antaa itsestäni hiukan virheellinen kuva palstalla, sillä tavoin kukaan kettulaisista ei voi edes halutessaan löytää. Ja onhan siitä muutenkin hiukan viihdettä 😁

        Kukaan kettulaisista ei voi löytää? ?? Ööh?


    • Miljoona euroa.

      • Anonyymi

        Harmi kun ei ole miljoonaa :(


    • Anonyymi

      Aika paska kysymys, koska olen maksanut siitä että joku tuntematon, ulkoisesti tunnistettu, niin kanssani tekisi.

    • Anonyymi

      joku netliksin joo black mirror -eri tarinoita; Englannin pääministerin pitää harrastaa julkisesti seksiä sian kanssa, tai kidnapattu prinsessa kuolee.

      Jooh pari päivää pitänyt hoitaa tärkeitä hommia, mutta sitten onkin aina päivän päätteeksi kun tehtävät on tehty.

      Piti parantaa omaa sääkuvajuttua, erillinen kamera ottaa kuvia lämpötilasta, on kokonaan umpinaisessa boxissa lämpömittari, valo ja kamera, nyt ottaa tuon näköisiä, ensitesti vasta: https://ibb.co/pzBbxgp

      aiis samalla hetkellä napsaisee lämpötilat seka maisemakuvan.

    • Anonyymi

      Joku 500€ laaki ja jos vaan en pysty niin sori kovasti mut olis kiva jos maksaisi edes bensarahat.

      t. Amatööri-Mieshuora wannabe

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen aloitus kiva kuulla korkeastikoulutetuilta tinderitytöiltä mitä pyytävät ja korkeastikoulutetuilta tinderipojilta mitä maksavat mut tuskimpa kertovat tytöt ainakaan mitä pimeää rahaa saa sivutöistä tai päätyöstä se o sitä korkeastikoulutettuu jännä elämää eli itsensä myyminen ja seksin ostaminen

    • Anonyymi

      En mistään hinnasta.

    • Luonnossa maksaminen on ihan jees.😇😂

      • Anonyymi

        Jaa niin siis jollekin täysin ramdom tyypille, jollaisista aloituksessa kysytään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa niin siis jollekin täysin ramdom tyypille, jollaisista aloituksessa kysytään?

        No eihän siitä touhusta mitään makseta🤔 en harrasta maksullisia, enkä maksa myös itsekään mitään🤪


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No eihän siitä touhusta mitään makseta🤔 en harrasta maksullisia, enkä maksa myös itsekään mitään🤪

        Sittenhän aloitus ei varsinaisesti mitenkään koske sinua. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän aloitus ei varsinaisesti mitenkään koske sinua. 🙂

        No kai tänne saa suoltaa mitä suoltaa🤣


      • Anonyymi

        Se on iha mielekästä kun tapahtuu yhteisymmärryksessä eikä kummallekaan jää pahaamakua on myös huumoria jota monikaan ei ymmärrä parisuhteissa monesti kandeis ehkä pitää kahdenkeskisenä tietona vitsinä monikaan ulkopuolinen ei välttis ymmärtäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa niin siis jollekin täysin ramdom tyypille, jollaisista aloituksessa kysytään?

        Hienoa että huomasit mustamaalaaja tarttua yhteen miehen mielikuvitushahmoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on iha mielekästä kun tapahtuu yhteisymmärryksessä eikä kummallekaan jää pahaamakua on myös huumoria jota monikaan ei ymmärrä parisuhteissa monesti kandeis ehkä pitää kahdenkeskisenä tietona vitsinä monikaan ulkopuolinen ei välttis ymmärtäs

        Voisitko palstalla yötä päivää itsesi kanssa horiseva mies kertoa, et mikä näissä kirjoituksissasi viittaa parisuhteeseen?


    • Anonyymi

      Ihmettelen vaan, miksi pyyntihinnat ovat näinkin kovat? Ei se järvi soutamalla kulu vaikka olisi kuinka monta melojaa. Rinkelit donkkaa ja ronkelit "gröhöm" !

      • Anonyymi

        Koska ei kiinnosta paskaakaan kaikki melojat. Melokoot muilla järvillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ei kiinnosta paskaakaan kaikki melojat. Melokoot muilla järvillä.

        Elikkäs oletko nyt sitä mieltä, että haluat meloa vain omassa mökkirannassa ja yksinäsi pienellä järvellä, vaikka edessä aukenisi laakea ulappa ja korkeat mainingit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkäs oletko nyt sitä mieltä, että haluat meloa vain omassa mökkirannassa ja yksinäsi pienellä järvellä, vaikka edessä aukenisi laakea ulappa ja korkeat mainingit?

        Taitava meloja panostaa laatuun, ei määrään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkäs oletko nyt sitä mieltä, että haluat meloa vain omassa mökkirannassa ja yksinäsi pienellä järvellä, vaikka edessä aukenisi laakea ulappa ja korkeat mainingit?

        "Koska ei kiinnosta paskaakaan KAIKKI melojat"

        Huomaatko nyt sen oleellisimman sanan, kun se on korostettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ei kiinnosta paskaakaan kaikki melojat. Melokoot muilla järvillä.

        🤣👍🏾


    • Ei ole sellaista summaa olemassakaan. Vartaloni ja haluni eivät ole kaupan.

      • Bemusi avaimet? 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Bemusi avaimet? 🤔😂

        Ne nyt ainakaan ei ole kaupan!! Jotain periaatteita naisella täytyy olla ja yksi niistä on, että auto on pyhä asia ja sen kanssa ei temppuilla 😑


      • Aletheias kirjoitti:

        Ne nyt ainakaan ei ole kaupan!! Jotain periaatteita naisella täytyy olla ja yksi niistä on, että auto on pyhä asia ja sen kanssa ei temppuilla 😑

        No mä lähinnä tarkoitinkin, että mitä maksat bemusi avaimista. Tai siis miten maksat... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä lähinnä tarkoitinkin, että mitä maksat bemusi avaimista. Tai siis miten maksat... 😂

        Tuo on täysin irrelevantti kysymys, koska sellaista tilannetta ei tule, että joutuisin bemuni avaimia lunastamaan 😏


      • Aletheias kirjoitti:

        Tuo on täysin irrelevantti kysymys, koska sellaista tilannetta ei tule, että joutuisin bemuni avaimia lunastamaan 😏

        Appapappappaa! Tuo on vain väittämä, vielpä sellainen jonka testaamista väistelit koko viime kesän, toki myönnän että teit siinä viisaasti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Appapappappaa! Tuo on vain väittämä, vielpä sellainen jonka testaamista väistelit koko viime kesän, toki myönnän että teit siinä viisaasti 😂

        Olen viisas ja voittamaton, tiedän sen kyllä 😆😇


      • Aletheias kirjoitti:

        Olen viisas ja voittamaton, tiedän sen kyllä 😆😇

        Sulla oli tossa ekassa sanassa väärä konsonantti n, vaikka piti olla t, mutta se lienee puhelimesi jo aiemmin heikkolahjaiseksi todetun automaattisen täydennyksen vika? Voin elää sen kanssa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Sulla oli tossa ekassa sanassa väärä konsonantti n, vaikka piti olla t, mutta se lienee puhelimesi jo aiemmin heikkolahjaiseksi todetun automaattisen täydennyksen vika? Voin elää sen kanssa 😂

        Se oli ihan oikein, kerrankin mun puhelin totteli mua ongelmattomasti 😁


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ne nyt ainakaan ei ole kaupan!! Jotain periaatteita naisella täytyy olla ja yksi niistä on, että auto on pyhä asia ja sen kanssa ei temppuilla 😑

        Auto on lelu jolla on kiva leikkiä kun lapsettaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auto on lelu jolla on kiva leikkiä kun lapsettaa

        Voihan sen noinkin nähdä.


      • Aletheias kirjoitti:

        Se oli ihan oikein, kerrankin mun puhelin totteli mua ongelmattomasti 😁

        Bollocks, se oli sun iPhonen kämmi, ihan tuttu user case 😂


    • Anonyymi

      Mulle on tarjottu joskus ihan kohtuullisen isoja summia, mutta en ollut myytävänä. Vaikka nyt voisi olla epätodennäköisempää että siitä joku maksaisi, niin en siltikään ole myytävänä. Tiedän naisia, jotka ovat myyneet rahasta itseään. En pidä heistä.

    • Pakko todeta näin aloituksessa nimettynä, että luultavasti aivan tajuttomasti. Eikä mulla ole sellaisia rahoja, omin käsin onneen siis. Mutta tarttenee alkaa lottoamaan, eihän sitä ikinä tiedä jos vaikka kävisi tuplaflaksi 😂

      • Anonyymi

        Vastaus poistettu 😤
        Siis lemppari suklaata on xtran valkosuklaa 😉


    • Ei mistään hinnasta. Minua ei voi ostaa. Aivan ehdoton ei.

    • Anonyymi

      Ilmaiseksikin saa ja usein parempaakin!

    • Riippuu paljon siitä ostajasta itsestään. Ei todellakaan ihan mikä tahansa kävisi. 😄

    • Mietitään mieheni olen monen kertaa kuulevan itseänsä myymisestä( pelottava ajatus)
      Olen huolissani hänestä kertoen,että rahat on väliin vähissä.

      • Enkä edes vitsaile😂 ei olla vielä kertaakaan puhuttu minun myymisestä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Enkä edes vitsaile😂 ei olla vielä kertaakaan puhuttu minun myymisestä.

        Olen kysynyt luvan viestinin lähtettämiseen.🥰


      • Eli loppu tulema jokin puoli miljardin laina mielummin Elon Muskilta mutta on tekisinkö randomin kanssa seksiä, eli takaisi rahalla lapsille elämän kuntoutukset muut, mutta luotanko tuskin kokisin kuitenkin liian helppoa rahaa ja saisin siitäkin harmituksen.

        Katuisin asiaa tulla huijatuksi tai peräti olisin jossain vankilassa seksin myymistä vai miten päin se menikään oli laitonta.

        Ei ole koskaan kiinnostanut laittomuudet


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eli loppu tulema jokin puoli miljardin laina mielummin Elon Muskilta mutta on tekisinkö randomin kanssa seksiä, eli takaisi rahalla lapsille elämän kuntoutukset muut, mutta luotanko tuskin kokisin kuitenkin liian helppoa rahaa ja saisin siitäkin harmituksen.

        Katuisin asiaa tulla huijatuksi tai peräti olisin jossain vankilassa seksin myymistä vai miten päin se menikään oli laitonta.

        Ei ole koskaan kiinnostanut laittomuudet

        Ja tämä sinun mielikuvitushahmoko ei sitten mies kykene puolisonsa kanssa tarjoamaan kuntoutusta sun muuta kuvitteellisille kersoille? Eikö isä osta edes kenkiä?


    • Anonyymi

      Itselläni oli tuollainen fantasia - siis että aivan tavallinen nainen antaisi rahasta sitä itseään.

      No, eipä tarvinnut kauaa etsiä kun ERITTÄIN viehättävä, muodollisesti pätevä fitness-vartaloinen nainen tarjoutui tonnilla kahden tunnin tapaamiseen hotellihuoneessa.

      Huvittava juttu on, että ko. henkilö todella oli amatööri - näin hänet pari vuotta myöhemmin eräässä tv-ohjelmassa ja sitä kautta tietysti paljastui hänen henkilöllisyytensä, taustansa, työnantajansa jne.

      Ei sillä, että kyseisillä tiedoilla mitään olisin tehnyt, sopimukseen kuului, että vietämme pari tuntia seksin merkeissä hotellissa anonyymeinä emmekä koskaan enää ota toisiimme yhteyttä.

      Tätä sopimusta luonnollisesti kunnioitin, huvitti vain miten pieni maailma voi lopulta kuitenkin olla.

      Oli muuten kivaa hänen kanssaan ja ko. tv-ohjelmasta selvisi, että kyseinen naissukupuolen erinomaisen puoleensavetävä edustaja on pärjännyt elämässään hyvin.

      Kaikkea hyvää hänelle edelleenkin - vaikka ei hän näillä palstoilla roiku... :)

      • Siellä on sitten tehty taikoja.

        Tahtoisinko minä edes miehen joka on ostettavissa rahalla?
        Minusta on jotenkin ikävä sanoa miehelle elä tuollaista tee, vaikka rahat olisi vähissä. En halua mitään tauteja.
        Inhottavin ja painajaiseni on pettäminen.
        Minusta asia on nurinkurinen.


      • Anonyymi

        Tuo on noita millä useimmat teistä noita julkkuja kiristää niille kun se maine vasta tärkiä onkin mitäs luulette kuinka moni korkeakouluopiskelijoista on joutunut persettään myymään rahoittaakseen opiskelunsa tai asumisensa tai ihan vai elämänsä


      • Anonyymi

        ” Ei sillä, että kyseisillä tiedoilla mitään olisin tehnyt, sopimukseen kuului, että vietämme pari tuntia seksin merkeissä hotellissa anonyymeinä emmekä koskaan enää ota toisiimme yhteyttä.” Just joo koko tarinaa satusetä, mutta muutenko oisitte pyöräilemään lähteny?


    • Anonyymi

      Tosielämässä JOKAINEN nainen on käytännössä ostettavissa.

      Kyse on vain ja ainoastaan hinnasta.
      Miljoonalla saisi taatusti jo 80% naisista suostumaan.

      10 miljoonalla kaatuisi käytännössä jokainen aivoilla varustettu naissukupuolen edustaja.
      Kuka hullu jättäisi miljoonat ottamatta - ne sijoittamalla turvaisi loppuelämänsä mukavan olemisen ja täydellisen vapauden tehdä mitä haluaa.

      Vain täydellinen typerys uskottelee itselleen, ettei 10 miljoonaa parista tunnista olisi niin älytön onnenpotku, etteikö siihen kannattaisi kenen tahansa täysi-ikäisen ja täysivaltaisen naisen suostua.

      Väitän, että valtaosa paatuneista lesboistakin lähtisi leikkiin ilomielin tuolla korvauksella.

      • Minusta se on jo ryöstö 2tuntia ja 10 miljoonaa.
        Mieti nyt vähän itsekin. Rehellisempi keino lainaa 10 miljoonaa ja maksaa takaisin osissa, jos sijoittamisesta muka jotain tulisi.


      • Eli joltain Elon Muskilta kehtaan nyt kehtaakin lainata rahaa ja jos sitten velkaa makselee vähän hutiloiden ja loppu varman palautettua tulisi kun elämän saa nostettua ylös ja ryhtiksi.


      • Oli ihana jutella kanssasi väitän muuta ja minulla on aivot🥰
        Oli ihana väitellä kanssasi ja pääsin puhtain paperin ja hyvän oman tunnon kanssa pois keskustelusta ja miehenikin olen pitänyt poissa noista keskustelu tekee hyvää kaikille olen hyvä puoliso. Onneksi pidän hänestä huolta.


      • Anonyymi

        Kuvittele vaan noin. En varmasti suostuisi mistään hinnasta. Mulla on omat rahat ja omat periaatteet. Ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        Jaa luulet että saat tuolla keinolla kuninkaalliset ja muut rikkaat? Jatka unelmointia poika.


    • Anonyymi

      Entä jos Orpolle Petterille tulee uhkavaatimus mene alasti runkkaamaan Helsingin keskustan kauppoihin, tai sukusi murhataan 4 tunnin kuluessa?

      Mikä on Petterin suvun arvo?

      • Anonyymi

        No mitä se maksaa kun vedät käteen eikö se ole ilmaista se käteenvetäminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se maksaa kun vedät käteen eikö se ole ilmaista se käteenvetäminen

        Näin ei välttämättä ole


    • Naiset kaipaa, että joku ihana mies olisi läsnä ja pitäisi kädestä kiinni.

      Voisin olla naiselle sellainen laadukas kikkolo eli miespuolinen prosciutto.

    • Anonyymi

      Sellaista rahaa ei ole. Ja mitä sillä rahalla tekisin? Höttöpöttöä. Merkityksetöntä pintaliitoa. Selkaista on tarjottu ja monesti. Mitä vattua sillä siitä pskasta rahalla tekisin kun se on minulle ihan yhdentekevää. Mutta ne tarjoajat luulee että se on hot,koska se heille on itse Jumala. Sanonpa että yök.💩

      • Anonyymi

        Tietäsittepä mitä olen nähnyt kokenut ja mistä kieltäytynyt. Ja en kadu.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäsittepä mitä olen nähnyt kokenut ja mistä kieltäytynyt. Ja en kadu.💩

        Ja olen sinkku ja höttöpöttörunkkarien päähän ei mene että joku on vapaaehtoisestisinkku ja kieltäytynyt tarjotusta monista mammonasta koska seksi ei vaan kiinnosta👎. 💩 ja senkö takia minun pitäisi tuntea olevan jotenkin huonompi kun en en ole eläimen tasolle taantunut pukkipässi 👎💩enkä edes rahasta vaivaudu sitä esittämään. Minua kun ei osteta. Että haistakaa pska💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen sinkku ja höttöpöttörunkkarien päähän ei mene että joku on vapaaehtoisestisinkku ja kieltäytynyt tarjotusta monista mammonasta koska seksi ei vaan kiinnosta👎. 💩 ja senkö takia minun pitäisi tuntea olevan jotenkin huonompi kun en en ole eläimen tasolle taantunut pukkipässi 👎💩enkä edes rahasta vaivaudu sitä esittämään. Minua kun ei osteta. Että haistakaa pska💩

        Tykkään kyllä seksistä ja orgasmeista mutta omilla ehdoillani. Tee niinkuin minä vaadin tai ole ilman💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kyllä seksistä ja orgasmeista mutta omilla ehdoillani. Tee niinkuin minä vaadin tai ole ilman💩

        Koskaan ikinä milloinkaan en enää miestä ala miellyttämään. jos joku minussa riippua tahtoo,menee sitten ehdoillani. Kuten tämä nykyinenkin . Puolet nuorempi.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen sinkku ja höttöpöttörunkkarien päähän ei mene että joku on vapaaehtoisestisinkku ja kieltäytynyt tarjotusta monista mammonasta koska seksi ei vaan kiinnosta👎. 💩 ja senkö takia minun pitäisi tuntea olevan jotenkin huonompi kun en en ole eläimen tasolle taantunut pukkipässi 👎💩enkä edes rahasta vaivaudu sitä esittämään. Minua kun ei osteta. Että haistakaa pska💩

        En mä ole seksistä koskaan kieltäytyny mä olen vaan todella tarkka kenenkä kanssa siihen edes suostun tämän si kukakin käsittää omallatavallaan mut tunteva ihminen tietää ja tapoihini ei kuulu selitellä kannattiko nääs naiset ol pikkutarkka vaikona eikönä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan ikinä milloinkaan en enää miestä ala miellyttämään. jos joku minussa riippua tahtoo,menee sitten ehdoillani. Kuten tämä nykyinenkin . Puolet nuorempi.💩

        Nyt mies ymmärrän paremmin kun joku tivasi tästä hyvin elämänmyönteisestä emojista mitä käytät naisena esiintyen


      • Anonyymi

        Niinpä niin naisena esiintyvä mies, kenelle ei olisi tarjottu rahaa ja otettu raskaasti kun ainoa valtti ei toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin naisena esiintyvä mies, kenelle ei olisi tarjottu rahaa ja otettu raskaasti kun ainoa valtti ei toimi

        Ja ihan esim vaan sillä perusteella, että venaa turrena taksia ns väärän yökerhon edessä, että jopas tämä mansku on rajattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan esim vaan sillä perusteella, että venaa turrena taksia ns väärän yökerhon edessä, että jopas tämä mansku on rajattu

        Onneksi näille on nämä sivustot nykyään niin ei tarvitse uhriutua jos käy leukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin naisena esiintyvä mies, kenelle ei olisi tarjottu rahaa ja otettu raskaasti kun ainoa valtti ei toimi

        Tulkaa pässit katsoon ja hämmästykää. Ihan rinnat löytyy ja vieläpä hyvän näköiset. Vittu myös . Pitäiskö valokuvaa laittaa😄😄💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen sinkku ja höttöpöttörunkkarien päähän ei mene että joku on vapaaehtoisestisinkku ja kieltäytynyt tarjotusta monista mammonasta koska seksi ei vaan kiinnosta👎. 💩 ja senkö takia minun pitäisi tuntea olevan jotenkin huonompi kun en en ole eläimen tasolle taantunut pukkipässi 👎💩enkä edes rahasta vaivaudu sitä esittämään. Minua kun ei osteta. Että haistakaa pska💩

        Koville näyttää ottavan :) .
        Taitaa olla rahasta pulaa, kun pitää noin pirusti perustella, miksi elämä on juuri noin hyvää ja miksi ei missään nimessä tarvitsisi rahaa ottaa yhdestä kunnon panosta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koville näyttää ottavan :) .
        Taitaa olla rahasta pulaa, kun pitää noin pirusti perustella, miksi elämä on juuri noin hyvää ja miksi ei missään nimessä tarvitsisi rahaa ottaa yhdestä kunnon panosta :)

        Katso kun mun ei tarviiiii! Siksi😄💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa pässit katsoon ja hämmästykää. Ihan rinnat löytyy ja vieläpä hyvän näköiset. Vittu myös . Pitäiskö valokuvaa laittaa😄😄💩

        No jos kerran näinkin seikkaperäisesti mies tässä nyt selostit, ollaan voittajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koville näyttää ottavan :) .
        Taitaa olla rahasta pulaa, kun pitää noin pirusti perustella, miksi elämä on juuri noin hyvää ja miksi ei missään nimessä tarvitsisi rahaa ottaa yhdestä kunnon panosta :)

        Voi sitä olla rahasta pulaa muttei silti esim nyysi. Onko mies taskualennus sulle tuttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä olla rahasta pulaa muttei silti esim nyysi. Onko mies taskualennus sulle tuttua?

        Nakkipaketti käytävälle tipahti, ole rauhassa ym ym ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nakkipaketti käytävälle tipahti, ole rauhassa ym ym ym

        Ja kuka oli kuningas, ikuisesti amen? Joko yhden pisteen vihje piisais?


    • Anonyymi

      En mitään

    • Anonyymi

      1200 euroa yöstä.

    • Anonyymi

      Mä en tekis sitä mistään summasta nääs pojat kun alatten ihtiänne myymään rahasta ni uskallan lyödä vetoa et niin onneton nainen joka munasta joutuu maksamaan osaa takuuvarmasti vaatia

      • Anonyymi

        Missä tässä oli se varsinainen ongelma? Kuhan kyselen, aina voi oppia uutta ha ha


    • Anonyymi

      Mulle saa tehä mitä vaan siihen summan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei vaikuta perhemarkettihommalta


    • Anonyymi

      En voisi myydä itseäni mistään hinnasta. En voisi myöskään ostaa toista mistään hinnasta. Ennemmin kuolisin kuin hu*raisin, koska en arvostaisi itseäni enää sellaisen jälkeen. Jokainen kuitenkin tavallaan.

    • Anonyymi

      Voi oikein murisemalla huvitaa milloin haaveilija laittaa uuden kuvan toisalra huolestuttavat nuo pedofiili-ylikomisoriot, eli-pyllyjen etsijät palstalta jotta voisivat viedä poliisi voimiin pyllyseksiin putkalle...

      • Anonyymi

        Aina voit mies olla myös itse aloitteellinen ja katsoa natsaako


    • Anonyymi

      oikeasti niin joku ohjelmakoodirivi sehän maksaa sen 1000eur ja ennakko maksu aina, pLJONKNKO TUO 1 OHJELMARIVI KOODIA MAKSA NORMI 10000EUR

      hooseDevices(szVideoDisplayName, szAudioDisplayName);

      ,,,

    • Anonyymi

      Ainakin vitonen + punainen pulla.

      • Anonyymi

        ❤..


      • 😁 kyllä, punaisissa pullissa on taikaa, rahasta viis


      • E-Lukka kirjoitti:

        😁 kyllä, punaisissa pullissa on taikaa, rahasta viis

        Mitäh😅 punaiset pullatko. Miksi punaiset pullat
        ?


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitäh😅 punaiset pullatko. Miksi punaiset pullat
        ?

        Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, tarjoa minulle klassikko berliinin munkki, punainen pulla ja olen sinun 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, tarjoa minulle klassikko berliinin munkki, punainen pulla ja olen sinun 😁

        Osan tehdä kermamunkkeja
        Yhtä herkullisia🥰


      • E-Lukka kirjoitti:

        Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, tarjoa minulle klassikko berliinin munkki, punainen pulla ja olen sinun 😁

        Itsehän kehitin ohjetta vähän kun vielä kokkasin en ole käynyt keneltäkään salaa vienyt ohjetta. pinkki sekin on päältä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Itsehän kehitin ohjetta vähän kun vielä kokkasin en ole käynyt keneltäkään salaa vienyt ohjetta. pinkki sekin on päältä.

        Varmaan syntisen hyvää 🙂, pinkistä kuorrutteesta tulee mieleen haaveilija valeltuna mansikkahillolla 😋😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Varmaan syntisen hyvää 🙂, pinkistä kuorrutteesta tulee mieleen haaveilija valeltuna mansikkahillolla 😋😁

        Mies se tykkää kermamunkeista joten tottakai pohdin miten sen valmistan kyllä se pinkki ihan tomusokerista tehty kuorrute.

        Ai siis haaveilija ja mansikkahilloihin toivottavasti oot harjoitellut
        https://youtube.com/shorts/QXQBhNybB_U?si=jxPvliQfwSSa0n1W



      • valtakunta kirjoitti:

        Noh mutta tuossakin sain ihanan ihmisen palstalle tulipas kiva kuva hänestä 🥰 tuli useasti katsottua ekaa kuvaa.😅 piti pyyhkittyä vaikka kuvissa on. Miehelle oli selittämistä tottakai.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18306292/kuinka-hyvin-tunnet-palstalaisia#comment-126778556

        🤔 sopisiko hänelle kenties kermakuorrutus 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        🤔 sopisiko hänelle kenties kermakuorrutus 😁

        Ai tuolle miehelle vai kermamunkkiin vai haaveilijalle, eihän minulle mitään tietoa koko miehestä olen vain kiitollinen hänestä pienisankari ele.

        Miestänihän en saanut ottaa kuva minkälaista. Minulla on mies , mikä ei leiki itseni kanssa. Sanoin voisin ottaa taustakuvakseni. Joudun tyytymään ilman erikoistehostuksia. 🥰


    • Anonyymi

      About price, what about your own life?

      • Anonyymi

        You mean buy like own island? Oh yes lord storage me there please and make it happen amen


    • Silloin, kun suuren summan tarjoaminen ei näytä todelliselta, on helppo sanoa, ettei mistään hinnasta. Mutta jos se vaikuttaa olevan todellinen, useat suostuvat paljon pienemmästäkin.

      Eikä siinä ole edes pilkkaamisen sijaa. Muuten, naiset ovat aivan ihania. 🌹👀

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      valtakunta, niin olen pelannut todlla hauskoja vanhoja pelejä, ovt täysin ilmaisi sitten joku bejweled missä yhdistää niitä tjakokiviäkin keskenään ja jne

      • Minusta kaikki seikkailu ja ongelmaratkaisu pelit on kehittäviä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta kaikki seikkailu ja ongelmaratkaisu pelit on kehittäviä.

        No niin luulisi naisena netissä esiintyvä mies


      • valtakunta
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin luulisi naisena netissä esiintyvä mies

        Olen ihan nainen🥰 fyysisestikkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin luulisi naisena netissä esiintyvä mies

        Nyt kun olet siinä miksi juokset perässäni hokemassa tuollaista. Haluatko ollaystäväni?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olen ihan nainen🥰 fyysisestikkin

        Oli niin pätevä puheenvuoro rose, yhdeksän lapsen äippä seurakunnasta


    • Anonyymi

      Paljonko dickheadit voi tienata levittämällä tällaista virheellisen tiedon juttua? Saako kahdella salmarilla esim yhen skuupin mikä on hintasi

      • Anonyymi

        Ei kyllä se on viskiä ja lisäksi ns tärkeyden kokemus minkä se välittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se on viskiä ja lisäksi ns tärkeyden kokemus minkä se välittää

        Supportsytkä tienattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Supportsytkä tienattu

        Hupparit vielä painossa


    • Anonyymi

      Kukaan ei oikeasti enää mitään välitä vaikka Petteri Orvo alasti erunkkailee jossain pizzeriassakin, hän on niin arvoton ketään kinnosta...

    • Anonyymi

      Petteri Orpolle pitää määrätä ylipaino-vero, noin 1§35euroa vuorokaudessqa jos ei paino tipu, koska on Itse rasite yhteiskynnalle ylipaineoinen,

      Vai onko hän raskaana, tämä Peyyrt

    • Anonyymi

      uusi mato-erlokuva, hiekkamatoja mölyrii hiekassa dyyni 2 elokuva, murra ei sovellu lapsukaisillr, aija julma mutta todella hytvä

    • Anonyymi

      Olehan jodkud vihsmielinen tsi sanon jotasin joks tekee toiselle pahan olon...?

    • En tietenkään suostuisi ilmaiseksi, mutta veikkaan etten vaatisi lainkaan niin paljoa kuin se randomi, joka joutuisi harrastamaan seksiä minun kanssani.

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😍 K­­­u­­­u­­m­­­a­t­­ ­­t­­­y­t­ö­­t­­ ­­o­d­­o­­­t­­­t­­­a­­­v­­­­­a­­t­­­ ­­s­­i­­n­­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18303494

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2484
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      290
      2166
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2072
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      113
      1287
    Aihe