Taas pitää vääntää rautalangasta lahkolaisille!

Anonyymi-ap

Jeesus itse sanoi Jumalan Poikana: ”Minä kunnioitan Isääni.” Joh. 8:49

Jos minä sanon saman isälleni, en kai muutu sen takia itseni isäksi.

Tällä monet eri lahkolaiset eksyttää!

22

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lahkolaisuus on juuri tätä, tehdään Jeesuksesta itsestään isä itselleen!
      Järkyttävää on se että ihmiset antaa eksyttää näin pahasti ja kymmenissä eri lahkoista!!!

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Samainen sankari myös ennusteli pikasesta paluustaan tuon tuolloisen lupauksensa kohteiden sukupolven aikana. Se oli fiasko, se oli väärä ennustus, seuraajiensa raskaan luokan eksytys.

      Nyttemmin on sitten harrasteltu eksytys-meriselityksiä ja valheita liki 2000 vuotta tuota väärän profetian fiaskoa toiseksi maalatakseen.

      Jo tuolloin jeesuksen seuraajia kutsuttiin eriseralaisiksi ja lahkolaisiksi.

      Sittemmin tuo lähdekriitikitön jeesus-kultti on kuitenkin levinnyt ja kasvanut mittavasti ja saanut kaikenkarvaisia muotoja, jossa joka suunnan 'aidot uskovat' seuraavat uskollisesti farisealaisen rukouksen itseriittoista mallia.

      • Anonyymi

        On näköjään jäänyt Paavalin kirjeet lukematta, missä Paavali korjaa sen aikaista virheellistä käsitystä Jeesuksen paluusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näköjään jäänyt Paavalin kirjeet lukematta, missä Paavali korjaa sen aikaista virheellistä käsitystä Jeesuksen paluusta!

        Myös Paavalin kirjeissä näkyy Jeesuksen pikaisen paluun odotus. Miksi Paavali olisi esimerkiksi kirjoittanut Korintin seurakunnalle näin, jos ajatteli Jeesuksen paluun olevan satojen tai tuhansien vuosien päässä?

        1. Kor. 1:
        6 Sanoma Kristuksesta on juurtunut lujasti teihin,
        7 ja teillä on armolahjojen koko rikkaus odottaessanne Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestymistä.
        8 Jumala on myös vahvistava teitä loppuun saakka, niin ettei teissä ole moitteen sijaa Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemisen päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Paavalin kirjeissä näkyy Jeesuksen pikaisen paluun odotus. Miksi Paavali olisi esimerkiksi kirjoittanut Korintin seurakunnalle näin, jos ajatteli Jeesuksen paluun olevan satojen tai tuhansien vuosien päässä?

        1. Kor. 1:
        6 Sanoma Kristuksesta on juurtunut lujasti teihin,
        7 ja teillä on armolahjojen koko rikkaus odottaessanne Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestymistä.
        8 Jumala on myös vahvistava teitä loppuun saakka, niin ettei teissä ole moitteen sijaa Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemisen päivänä.

        Sekoilet


    • Anonyymi

      Kuka mielestäsi väittää Jeesuksen olevan itsensä Isä. Itse en tunne yhtäkään. Olet sairas.

      • Anonyymi

        Noin150 eri lahkoa Suomessa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin150 eri lahkoa Suomessa!!!

        Esim. mikä? Et uskalla kertoa.
        Mutta entäs sitten jos ei kuulu mihinkään lahkoon varsinkaa JT lahkoon, joka on lahkoutunut Raamatuntutkijoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. mikä? Et uskalla kertoa.
        Mutta entäs sitten jos ei kuulu mihinkään lahkoon varsinkaa JT lahkoon, joka on lahkoutunut Raamatuntutkijoista.

        Esim kaikki suurimmat lahkot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. mikä? Et uskalla kertoa.
        Mutta entäs sitten jos ei kuulu mihinkään lahkoon varsinkaa JT lahkoon, joka on lahkoutunut Raamatuntutkijoista.

        JT uskoo Juoman poikaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT uskoo Juoman poikaan!

        Jumalan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT uskoo Juoman poikaan!

        Päätellen aamuyön kirjoitusajankohdasta ja kirjoitusvirheestäsi, tuo "Juoman poika" taisi osua oikeampaan kuin tarkoititkaan. Pysy alkoholin suhteen kohtuudessa, kuten JT-uskokin neuvoo, eikä huono idea ole lopettaa kokonaan, jos se ongelmia aiheuttaa.


    • Anonyymi

      Omituisia hiippareita koko joukko!😰

      • Anonyymi

        Nimittäin kaikki 150 eri lahkoa Suomessa.
        JT löydät oikeat kristillisyyden


    • Kuka -tai mikä- oli satuolento-jessulin isä? Ei taida varajeesuksilta tolkullista vastausta löytyä.

    • Anonyymi

      Anonyymi 2024-03-18 17:37:30

      " Lahkolaisuus on juuri tätä, tehdään Jeesuksesta itsestään isä itselleen! "

      Siinä tuli vartiotornin taso esitellyksi.

      Se on lisäksi ilmoittanut jehovallansa olevan kortteeri Alcyon -tähdellä. Mutta jostain syystä antoi sitten häädön.

      Mutta kun Raamatun Jumala on Henki, ja vartiotorni puolestaan selittää Hengen sähkövoimaksi, siis elottomaksi fysiikan ilmiöksi, niin mikä siellä Alcyonilla oikeastaan asui ?

      Henki on Jumalan Henki (1 Kor 2:14);
      Herran Henki (Ap 5:9);
      Pojan Henki (Gal 4:6);
      Jeesuksen Kristuksen Henki (Fil 1:19)
      Henki on kuitenkin sama (1 Kor 12:4).

      Joh. 8:54 Jeesus vastasi: "Jos minä itse itselleni otan kunnian, niin minun kunniani ei ole mitään. Minun Isäni on se, joka minulle kunnian antaa,

      Fil. 2:5 Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli, 2:7 tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi

      • Anonyymi

        Jumala, Jeesus ja PH on kaikki erillisiä Raamatun mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala, Jeesus ja PH on kaikki erillisiä Raamatun mukaan!

        Raamattu käyttää eri tilanteissa nimiä Herra ja Pyhä Henki.

        Jeesus taas, Fil. 2:7 vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi

        lisäten, Fil. 2:29 Ottakaa siis hänet vastaan Herrassa kaikella ilolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu käyttää eri tilanteissa nimiä Herra ja Pyhä Henki.

        Jeesus taas, Fil. 2:7 vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi

        lisäten, Fil. 2:29 Ottakaa siis hänet vastaan Herrassa kaikella ilolla

        Jumala siirsi Jeesuksen maan päälle, its ollessa taivaassa!
        MENEEKÖ JAKELUUN?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala siirsi Jeesuksen maan päälle, its ollessa taivaassa!
        MENEEKÖ JAKELUUN?

        "Jumala siirsi Jeesuksen maan päälle, its ollessa taivaassa!
        MENEEKÖ JAKELUUN? "

        -Näin siis vartiotorni.

        Raamattu puolestaan:
        Luuk. 1:31 Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus. ...
        1:35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.
        -------------

        Ja kun aika oli kypsä:

        Joh. 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
        20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot


    • Anonyymi

      Raamattu sanoo, että Jeesus on Jumalan poika ja usein!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe