Kokeilepa huvikseen...

Anonyymi-ap

Vaikka muutama päivä olla palstailematta. Riippuen siitä miten sinua täällä kohdellaan, niin voin vaikka vannoa, että voit henkisesti huomattavasti paremmin.

Ihan kiva paikkahan tämä on, jos porukka nyt sattuu olemaan sopuisaa ja haluaa olla nätisti toisille. Riiteleminen myrkyttää ilmapiirin. No mutta mukavaa päivää kaikille kuitenkin!

24

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata haastaa riitaa, jos sitten sitä ei kestä.

      • Anonyymi

        Anteeksi, mutta nyt en ymmärrä kommenttiasi. En ole haastanut kenenkään kanssa riitaa. Aivan päinvastoin. Kirjoitat nyt jollekin väärälle henkilölle, sori vaan.

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mutta nyt en ymmärrä kommenttiasi. En ole haastanut kenenkään kanssa riitaa. Aivan päinvastoin. Kirjoitat nyt jollekin väärälle henkilölle, sori vaan.

        Ap

        Se oli ihan yleinen toteamus aihealueeseen. Ei kohdistettu sinulle, jos anonyymille voi nyt yleensäkään kohdistaa mitään.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Se oli ihan yleinen toteamus aihealueeseen. Ei kohdistettu sinulle, jos anonyymille voi nyt yleensäkään kohdistaa mitään.

        Kiitos, kun avasit asiaa.

        Ap


    • Jaa, ei mulla mitään ongelmia ole, ponit tosin ovat lakanneet laukkaamasta tyystin 🤔. Mutta eikö yrittämisestä saada aina lisäpisteitä? Sain tosin eilen yhden ihmisen ykäämään eli viime päivien saldon arvosanaksi täytyy antaa arvosanaksi kohtuullinen 🤗

    • Miten, missä vaiheessa, keskusteleminen muuttuu riitelemiseksi?

      • Anonyymi

        Siinä vaiheessa, kun aletaan painamaan toisten mielipiteitä alas eikä suvaita erilaisia mielipiteitä. Kun aletaan haukkumaan ja aliarvostamaan toisten luonteenpiirteitä, ulkonäköä, koulutustaustaa tms. Siinä vaiheessa, kun mennään henkilökohtaisuuksiin.

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaiheessa, kun aletaan painamaan toisten mielipiteitä alas eikä suvaita erilaisia mielipiteitä. Kun aletaan haukkumaan ja aliarvostamaan toisten luonteenpiirteitä, ulkonäköä, koulutustaustaa tms. Siinä vaiheessa, kun mennään henkilökohtaisuuksiin.

        Ap

        Kun mielipiteeni on että rumapainoiset tytöt ovat kamalia/inhottavia, ja tuon julki mielipiteeni, niin sekö on riitelemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaiheessa, kun aletaan painamaan toisten mielipiteitä alas eikä suvaita erilaisia mielipiteitä. Kun aletaan haukkumaan ja aliarvostamaan toisten luonteenpiirteitä, ulkonäköä, koulutustaustaa tms. Siinä vaiheessa, kun mennään henkilökohtaisuuksiin.

        Ap

        Minusta se alkaa jo aikaisemmin!

        Se alkaa siinä vaiheessa, kun vastapuolesta aletaan valehtelemaan. Minuakin on täällä perusteetta syytetty vasemmistolaiseksi ja miesvihaajaksi.

        Ja sekös minua naurattaa. 😂

        🦄


      • Bedworthy kirjoitti:

        Kun mielipiteeni on että rumapainoiset tytöt ovat kamalia/inhottavia, ja tuon julki mielipiteeni, niin sekö on riitelemistä?

        Määkään en riitele, kummä sanon et sää oot iljettävä puheinesi, että 'rumapainoiset tytöt ovat kamalia/inhottavia'. Enkä mää riitele siinäkään, kummä sanon, et sää kiehut omassa saastaliemessäsi. Mää vain toin esiin oman mielipiteeni.


      • Kynis.mi kirjoitti:

        Määkään en riitele, kummä sanon et sää oot iljettävä puheinesi, että 'rumapainoiset tytöt ovat kamalia/inhottavia'. Enkä mää riitele siinäkään, kummä sanon, et sää kiehut omassa saastaliemessäsi. Mää vain toin esiin oman mielipiteeni.

        Mummielestä pulskat tytöt taas on herttasii, nättii ja sulosii, niiku kapeemmatki. 🌹👀


      • Kynis.mi kirjoitti:

        Määkään en riitele, kummä sanon et sää oot iljettävä puheinesi, että 'rumapainoiset tytöt ovat kamalia/inhottavia'. Enkä mää riitele siinäkään, kummä sanon, et sää kiehut omassa saastaliemessäsi. Mää vain toin esiin oman mielipiteeni.

        Kun sinä wanhusnainen kohdistat sättimisesi toiseen henkilöön käyttämällä sanaa "sinä" on se riidanhakuisuutta.

        Kun minä kerron että isojalkaiset munasarjakkaat ovat puistattavia, niin se ei kohdistu kehenkään yksittäiseen ihmiseen, vaan on mielipiteeni kaikista isojalkaisista munasarjakkaista.


      • Anonyymi
        Bedworthy kirjoitti:

        Kun mielipiteeni on että rumapainoiset tytöt ovat kamalia/inhottavia, ja tuon julki mielipiteeni, niin sekö on riitelemistä?

        Mun mielestä sä et oo oikeastaan edes ihminen.
        MIES


      • Bedworthy kirjoitti:

        Kun sinä wanhusnainen kohdistat sättimisesi toiseen henkilöön käyttämällä sanaa "sinä" on se riidanhakuisuutta.

        Kun minä kerron että isojalkaiset munasarjakkaat ovat puistattavia, niin se ei kohdistu kehenkään yksittäiseen ihmiseen, vaan on mielipiteeni kaikista isojalkaisista munasarjakkaista.

        Kun sanon, että olet iljettävä, ei se tarkoita vain sinua henkilökohtaisesti, vaan KAIKKIA muitakin riettaita räähkiä, jotka tavallasi halveksivat herttaisia, nättejä ja suloisia pulskia tyttöjä. 🌹👀


    • Kyllä nämä johtuvat myös epäluuloisista luonteenpiirteistä tai suoranaisesta vainoharhaisuudesta. Jos sanoo, että joku asia on SALLITTU, epäluuloinen aidosti tuntee, että häntä PAKOTETAAN. 🌹👀

      • Anonyymi

        Mielenkiintoisinta on, kun kaksi vainoharhaista keskustelee täällä keskenään. 😂

        Ensimmäinen ajattelee tietävänsä, että minä olen sukupuolta X, ja toinen syyttää minua siitä, että valehtelen olevani sukupuolta X. 🤔

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoisinta on, kun kaksi vainoharhaista keskustelee täällä keskenään. 😂

        Ensimmäinen ajattelee tietävänsä, että minä olen sukupuolta X, ja toinen syyttää minua siitä, että valehtelen olevani sukupuolta X. 🤔

        🦄

        Näitä vastakkaisen sukupuolen kuvittelijoita täällä on ihan palsta turvoksissaan. Ei ihme, jos astuvat toistensa varpaille. Muuan lääkäri kertoi, kun osastolla saattaa olla kerrallaan montakin, jotka uskovat olevansa Jumala, ja sitten kiistelevät keskenään, kuka on se oikea Jumala.


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Näitä vastakkaisen sukupuolen kuvittelijoita täällä on ihan palsta turvoksissaan. Ei ihme, jos astuvat toistensa varpaille. Muuan lääkäri kertoi, kun osastolla saattaa olla kerrallaan montakin, jotka uskovat olevansa Jumala, ja sitten kiistelevät keskenään, kuka on se oikea Jumala.

        😂😂😂

        Btw, Simiti, olisiko sinulla tähän jumalakiistaan mitään kommenttia? 🤭

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoisinta on, kun kaksi vainoharhaista keskustelee täällä keskenään. 😂

        Ensimmäinen ajattelee tietävänsä, että minä olen sukupuolta X, ja toinen syyttää minua siitä, että valehtelen olevani sukupuolta X. 🤔

        🦄

        Kuka olet sinä yksisarvinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet sinä yksisarvinen?

        Minä olen minä. ☺️

        Sukupuoli ei ole minulle kovin tärkeä, ei oma eikä muiden. Siksi naurattaa, miten tärkeä muiden sukupuoli joillekin on. 😄

        🦄


    • Se on totta, että kun on muutama päivä palstailematta, mielenyerveys kohenee.
      Mutta ei se mistään riitelystä johdu.

      Minä en ole kiinnostunut kenenkään mielipiteestä, eikä ketään kiinnosta mun jutut.

    • Anonyymi

      En ole täällä päivittäin. Tulen pahoinvointiseksi etenkin tiettyjen ihmisten kirjoituksista, täytyy olla tarkkana että hyppää ne yli.

    • Disseisback

      Mä ajattelin, että tälläinen anonyymi somealusta vaan on ihmisten oksennuspaikka ajatuspieruilleen, mutta vielä mitä...

      Kyllä osa suoltaa ihan samanlaista jo facessakin suunapäänä. 😄

    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍑 K­u­­­u­m­­a­­t­­­ ­­t­­y­­­t­­­ö­t­­ ­o­d­­­o­­t­­t­a­­­v­­­a­­­t­­ ­­s­­­i­­n­u­­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18333538

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe