Montako kertaa olet käynyt lempiartistisi keikalla? Onko rikki kymppi vai jo satanen? Itselläni tuli 35 kertaa juuri täyteen...hyvä alku sille sataselle...kenellähän olisi kiertämisen Suomen ennätys...?
montako kertaa olet käynyt..?
11
1088
Vastaukset
Tarkkaa määrää en osaa sanoa mutta suunilleen
20 keikkaa on jo takana. Siis kyseessä semmonen bändi, joka tuntee nimen Yölintu (ei kukaan varmaan tiiä...?!? ) ;)
Nyt en oo pitkiin aikoihin käynytkään heidän keikoilla, ku ollut niin muuta. Mut kesän 2003 aikana kävin suunilleen joka toinen viikko Yölinnun keikoilla. Sit löysinkin sen oman kullan, niin ei oo tarvinnu muitten miesten perässä niin kovasti juosta.
Ehkä kesällä pääsis taas pitkästä aikaa keikalle.- vauhtia
keikkamäärä kasvaa.Olemme sisareni kanssa käyneet jo 41 kertaa suosikkiyhtyeemme keikoilla ja toiveena on kartuttaa määrää niin paljon kuin mahdollista. Ja suosikkimme ei todellakaan ole ainakaan Yölintu.
- kiertäjä
Mikä on niin hyvä yhtye/artisti, että olet noin monta kertaa jaksanut käydä? Vaihtelu virkistää!
- muitakin
kiertäjä kirjoitti:
Mikä on niin hyvä yhtye/artisti, että olet noin monta kertaa jaksanut käydä? Vaihtelu virkistää!
tullut nähtyä livenä, oikeastaan kaikki Suomen "kirkkaimmat" ja vähemmän kirkkaat artistit. Se johtuu siitä, kun on tanssilavalla töissä.Ja yhtye, jonka keikkoihin ei kyllästy on TQ.
- Saapas
On toki kymppi ja satanen ja jopa 250 satanenkin. Tosi hyvä artisti ja bändi. Aina vaan uudestaan ja uudestaan tekee mieli mennä keikoilleen. Ja kyllästymistä ei ole edes näköpiirissä!!! Paljon olen ollut myös muitten keikoilla - siis sellaisten, joitten esiintymisestä pidän!
Olen ollut 8 vuotta fanina, ja sinä aikana käynyt suosikkini keikoilla n. 3 kertaa vuodessa.
Laskekaapa itse paljonko siitäyhteensä tähänmennessä tulee.- blackmagictiger
DANNY 60-V JUHLAKONSERTTI 2002
REIJO TAIPALE.KIRSI RANTO LAVALLA
NEUMANN-EVE HAASTATTELU
REMU JOKU NIMMARIKEIKKA 2004
JANEN TYTÖT < NIMMARIKIEKKA <
OHAN NOITA JOITA PITÄISI VIELÄ NÄHDÄ - Päivi
En ole varsinaisesti mikään fani, vaan vain tanssija, joka pyrkii hakeutumaan sinne, missä on mieluisia tanssittajia.
2-15 kertaa kuukaudessa tulee tansseissa käytyä.
Useimmin tulee käytyä Finkkujen keikoilla, sellaiset reilun kymmenen kertaa vuodessa. Tanssinut olen kymmennen vuotta (tosin alkuaikoina en tiennyt kyllä Finkuista mitään...)
Finkkujen konsertissa olen ollut muistaakseni vain kaksi kertaa. - siili
tässä muutamia lukuja:
m.mäkeläinen 108
a.aalto 112
jean s. 21
gebardi 13
t.soidinmäki 9
fbi-beat 21
mamba 2,taikakuu 1,yölintu 1 ym. yksittäisiä tapauksia- Elle
Heeerranjestas! Onnittelen! :)
- huh!
Elle kirjoitti:
Heeerranjestas! Onnittelen! :)
Sairaaloista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352