Originaali pikkkunainen ja pikkupirpana

Anonyymi-ap

Kovasti uteliusaateni heräsi, miksi painostatte pienuutta?

Tokihan minäkin keskusteluissa saatan mainita 188cm voimanostokehostani, mutta en minä sitä liitä allekirjoitukseen.

Noh, se on ehkä vain luonnostaan tuo pienuusen mainostaminen. En tiedä. Josko sillä haetaan suojelijaa?

>simiti<

41

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nyt ymmärrä mitä väärää tossa on,
      Tai miten se ny nii haitallista tai "mainostamista" on jos se siinä selviää millainen oon ..
      Oisko sit parempi jos se ois vaik Vattupuska?

Mutta jooh...
      Mun nikkini on siksi tää kun ei pitäny jäädä sen kummemmin tänne, vaan ainoastaan kirjottaa tietylle terveisiä ja tällä hän tunnistaa.
      On ollut mulla monissa paikoissa jo joku 15v.

Mut sitten jämähdin tänne, enkä viitsinyt tehdä toista nikkiä. Ja ihan hyväkin etten vaihtanut kun tällei pysyy joku muukin perillä missä mennään..

Mä en kaipaa täältä suojelijaa...

Sellanen turvallinen ystävä ja kainalopaikka
      kyllä olis kiva juttu.
      Ja kuten nimestä voi päätelläkin,
      olen kainaloon sopivan kokoinen 😊

• Anonyymi

Kiitoksia kun kerroit. Tuo selvensi paljon asioita ja ei tarvitse kehitellä teorioita omassa vammautuneessa päässä. 🙂👍

>simiti<

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitoksia kun kerroit. Tuo selvensi paljon asioita ja ei tarvitse kehitellä teorioita omassa vammautuneessa päässä. 🙂👍

>simiti<

Mitä lie sitten selvensikään,
        Tai mitä teorioita olet kehitellyt 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Tuosda on linkkimusaa känniseltä timpalta:
        https://youtu.be/lRket2b54B4?si=xuqR2TlaH5Dgmraw

Poltin muuten savukkeen. Ei maistunut hyvältä.

>simiti<

Nyt sitten häiritsee että
        mitähän vattupuskaa taas...

Kiitti silti..
        Kai...

Ei kai kannata,
        polttaa siis..
        Sori ei ole mun asiani...

• Anonyymi

Voi rakkaat palstaystäväni. Älkää nyt suuttuko. Haluan vain tuntea ajatusmaailmanne paremmin.
      Kykennen sitten parempiin keskusteluihin.

>simiti<

• Joo en mä suutu että kysyit,
        kunhan vaan mietin et mitä siin on ongelmana jollekin..

• No ois kai toi voinu oikein kyl olla toi nimi..
        Tai olikohan ees mulle tarkoitettu kysymys sittenkään.

• Omassa mielessäni kuvittelen heidät aina tosi amatsooneina. Kuin Floor Jansen ja Taylor Swift yhdessä rymistelisivät lavalle. 😱

• Anonyymi

Vahvoja naisia ovat. Kokemattomampi poika purskahtaa itkuun ja pelkää.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Vahvoja naisia ovat. Kokemattomampi poika purskahtaa itkuun ja pelkää.

>simiti<

Hengen voitto aineesta.

• Onhan niitä aika pieniin tullut törmättyä viileaikoina useinkin. Semmoisiin 150cm tiitiäisiin. 😀

En ole itsekkään pitkä, mutta 150cm vierellä tunnen itseni isoksi. Kaikinpuolin, en vain pitkäksi. Eikä se ole vähättelevä tunne, pikemminkin hämmentävä.

• Minä olen korot päällä kevyesti yli 180cm, joten suurin osa naisista jää melko pieniksi rinnallani. Osa miehistäkin, ainakin ne henkisesti pienet..

• Aletheias kirjoitti:

Minä olen korot päällä kevyesti yli 180cm, joten suurin osa naisista jää melko pieniksi rinnallani. Osa miehistäkin, ainakin ne henkisesti pienet..

No tuo ajatus juuri tulee mieleen, että tältäköhän tuntuu niistä, jotka ovat mua reilusti vielä pidempiä ja muutenkin raamikkaampia. Hämmennys.

Aika moni nainen on kanssani samaa kokoluokkaa, mutta usein törmää oikeasti isoihinkin naisiin. Niin kutsutusti miesten kokoluokkaan.

Silloin taas tuntee ittensä kirpuksi. 😜

• EivorCreed kirjoitti:

No tuo ajatus juuri tulee mieleen, että tältäköhän tuntuu niistä, jotka ovat mua reilusti vielä pidempiä ja muutenkin raamikkaampia. Hämmennys.

Aika moni nainen on kanssani samaa kokoluokkaa, mutta usein törmää oikeasti isoihinkin naisiin. Niin kutsutusti miesten kokoluokkaan.

Välillä kun nään mieheni kokoluokkaa naisia, liki siis 190cm ja 100kg+, silloin vähän mietityttää miten heistä tuli niin isoja. Mutta geenit, hormoonit, kasvuhäiriötkin jopa.

Exäni oli 203cm pitkä, hänelle et olisi korkkareillakaan ollut pitkä. 🙂

• EivorCreed kirjoitti:

Välillä kun nään mieheni kokoluokkaa naisia, liki siis 190cm ja 100kg , silloin vähän mietityttää miten heistä tuli niin isoja. Mutta geenit, hormoonit, kasvuhäiriötkin jopa.

Exäni oli 203cm pitkä, hänelle et olisi korkkareillakaan ollut pitkä. 🙂

Tai on yhä. Ei oli muoto elossa olevasta käy. 😄

• EivorCreed kirjoitti:

Harvoin tunnen itseäni pieneksi, kun olen tällainen amatsoni 😄 No en ehkä kuitenkaan niin huomiotaherättävän pitkä, 173cm, mutta korkojen kanssa kuitenkin aika pitkänlainen. Näkeepä hyvin ihmisten päiden yli 😂

• Aletheias kirjoitti:

Harvoin tunnen itseäni pieneksi, kun olen tällainen amatsoni 😄 No en ehkä kuitenkaan niin huomiotaherättävän pitkä, 173cm, mutta korkojen kanssa kuitenkin aika pitkänlainen. Näkeepä hyvin ihmisten päiden yli 😂

Juu, äitini oli nuorena 172cm, nyt on jo kutistunut minua lyhyemmäksi. Mutta hahmotan pituutesi, kaverini on 174cm, nainen.

Kortisonin syönti 48 vuotta saattaa vaikuttaa luustoon äitini kohdalla. Ikäkin. 70 v. Mäkin olen kutistunut 167cm kuulemma 2cm. Järkyttävää! 😛

Isäni on ollut 183cm. Kyllä hänkin on vähän kutistunut, nikamat... Muuten kyllä kasvanut. 😂

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Kerran Ruotsinlaivalla tuli diskossa Tukholmalainen tyttö jutteleen.

Hän oli yli 180, mutta minua lyhyempi. Kertoi kuinka hankala on löytää miehiä pitkänä naisena.

Kuuntelin vuodatusta hiljaa ja sitten kysyin viattomasti vill du knulla?

Hän vain tuumasi siihen, että jååå.
        Sìinä Suomen ja Ruotsin suhteet läheni.

>simiti<

• EivorCreed kirjoitti:

Juu, äitini oli nuorena 172cm, nyt on jo kutistunut minua lyhyemmäksi. Mutta hahmotan pituutesi, kaverini on 174cm, nainen.

Kortisonin syönti 48 vuotta saattaa vaikuttaa luustoon äitini kohdalla. Ikäkin. 70 v. Mäkin olen kutistunut 167cm kuulemma 2cm. Järkyttävää! 😛

Isäni on ollut 183cm. Kyllä hänkin on vähän kutistunut, nikamat... Muuten kyllä kasvanut. 😂

Siis nyt olen 165cm minimoo. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Kerran Ruotsinlaivalla tuli diskossa Tukholmalainen tyttö jutteleen.

Hän oli yli 180, mutta minua lyhyempi. Kertoi kuinka hankala on löytää miehiä pitkänä naisena.

Kuuntelin vuodatusta hiljaa ja sitten kysyin viattomasti vill du knulla?

Hän vain tuumasi siihen, että jååå.
        Sìinä Suomen ja Ruotsin suhteet läheni.

>simiti<

Heh, se voi olla että muutama vuosikymmen sitten noin oli. Nythän on isoja naisia jo paljon ja niin on miehiäkin. Luulisin, että helpompaa jo nykyään?

Vaan näkee niitä minuakin lyhyempiä miehiäkin aika usein.

• EivorCreed kirjoitti:

Iän myötä sitä tahtoo vähän väkisinkin mennä kokoon. Itsekin olen menettänyt 0,5cm pituudestani tai en ainakaan saa millään venytettyä mittaa enää 173,5cm mitä se joskus teininä oli 😄

Kumma kyllä toiseen suuntaan on paljon helpompi kerryyttää vain lisää senttejä. Syytän siitäkin ikääntymistä 😁

Minun vanhempani eivät olleet/ole erityisen pitkiä, mutta suvussamme on muutoin paljon pitkää porukkaa. Nuorin sukupolvi aina edeltäjäänsä pidempi. Oma poikani hätistelee tällä hetkellä 190cm rajaa, saisi jo pysähtyä kasvu 😬 Ei muuten, mutta kohta pitää alkaa hankkimaan erikoispitkä sänkyjä jne 🙈

• Aletheias kirjoitti:

Iän myötä sitä tahtoo vähän väkisinkin mennä kokoon. Itsekin olen menettänyt 0,5cm pituudestani tai en ainakaan saa millään venytettyä mittaa enää 173,5cm mitä se joskus teininä oli 😄

Kumma kyllä toiseen suuntaan on paljon helpompi kerryyttää vain lisää senttejä. Syytän siitäkin ikääntymistä 😁

Minun vanhempani eivät olleet/ole erityisen pitkiä, mutta suvussamme on muutoin paljon pitkää porukkaa. Nuorin sukupolvi aina edeltäjäänsä pidempi. Oma poikani hätistelee tällä hetkellä 190cm rajaa, saisi jo pysähtyä kasvu 😬 Ei muuten, mutta kohta pitää alkaa hankkimaan erikoispitkä sänkyjä jne 🙈

Niinhän se on. Nikamat painuu ja lihaksiston kuntokin varnasti vähän vaikuttaa miten lysyyn menee. 🙂

Lihominen on helppoa juu. Aikalailla saa muistuttaa itseään ettei poikkeile paljon herkkuihin, kun alkaa helposti kertymään.
        Hormonitoiminta kyllä myös vaikuttaa, ikääntyminen. 😜

Hän on mun miehen mittaa, mieheni on 191cm ja millit päälle. Vielä mahtuu hyvin 2m sänkyyn, mutta tässäkään sängyssä ei ole umpipäätyä jalkapäädyssä. Jenkkisänky. Leveys on kyllä 180cm sängyllä. Leveitä nukkujia.

Minunkin suvussa on miehet pitkiä yli 180cm reippaasti. Liki 190cm+. Ja raamikkaita muutenkin. Harteikkaita. Isäni on lyhyinpiä. Naiset on mun kanssa samaa pituusluokkaa. 🙂

• EivorCreed kirjoitti:

Niinhän se on. Nikamat painuu ja lihaksiston kuntokin varnasti vähän vaikuttaa miten lysyyn menee. 🙂

Lihominen on helppoa juu. Aikalailla saa muistuttaa itseään ettei poikkeile paljon herkkuihin, kun alkaa helposti kertymään.

Hän on mun miehen mittaa, mieheni on 191cm ja millit päälle. Vielä mahtuu hyvin 2m sänkyyn, mutta tässäkään sängyssä ei ole umpipäätyä jalkapäädyssä. Jenkkisänky. Leveys on kyllä 180cm sängyllä. Leveitä nukkujia.

Minunkin suvussa on miehet pitkiä yli 180cm reippaasti. Liki 190cm . Ja raamikkaita muutenkin. Harteikkaita. Isäni on lyhyinpiä. Naiset on mun kanssa samaa pituusluokkaa. 🙂

Ikääntymisestä tuli mieleeni, että oon yrittänyt pitää lihaksiston kuntoa yllä. Minäkin kun oon yliliikkuva hyoäpermobiili, niin nikamat myös kuluu herkemmin. On kulunutkin. On kipujakin sen takia jo.

Mutta näin viiskymppiä lähestyen fyysinen työ, oli se mitä vaan missä lihakset saa käyttöön hyvin kannattaa. 👍

Se hiipuminen kun alkaa äkkiä, jos luovuttaa lihasten käytöstä.

• Aletheias kirjoitti:

Hommaat jämäkän leuvanvetotangon ja nilkkoihin roikkumakoukut, niin kyllä se 0,5 cm painovoimslla saadaan takas.

Niin ja näppäränä naisena ruuvaat sängynpäädyn jannulta irti, niin koivet sopii yli punkasta... kyllä ne siellä voi vipattaa. 😄

Mitäs muuta niksiä tarttisit? 😄

• Aletheias kirjoitti:

Olet saman pituinen kuin mummoni oli.
        Äitini on häntä lyhyempi ja nuorena häntä harmitti kovin, miten kaikki vaatteet sopivat mummolleni niin hyvin, mutta hänelle taas eivät läheskään samalla tavalla.

• EivorCreed kirjoitti:

Minunkin suvussa on miehet pitkiä yli 180cm reippaasti. Liki 190cm . Ja raamikkaita muutenkin. Harteikkaita. Isäni on lyhyinpiä. Naiset on mun kanssa samaa pituusluokkaa. 🙂

Ikä tuo väkisinkin omat haasteensa kunnossa pysymiseen. Vaatii enemmän vaivannäköä pitää kilot poissa ja kunto hyvänä. Nuorempana sitä tuntui pysyvän kunnossa pelkillä tuc-kekseilllä 😄

Minä teen istumatyötä, mikä on ihan myrkkyä keholle. Pyrin minimoimaan työni vaikutukset esim käymällä salilla ja siellä olen käynyt nyt noin 2, joskus 3 kertaa viikossa, minkä lisäksi lenkkeilen tai teen muuta aerobista myös 2-3 kertaa viikossa. Kovin paljon enempää liikuntaa en tunnu ehtivän ainakaan silloin, kun poika on kotona. Lisääkin liikettä arkeen voisin mielelläni ottaa, mutta ihan hyvä näinkin 😊

• Disseisback kirjoitti:

Hommaat jämäkän leuvanvetotangon ja nilkkoihin roikkumakoukut, niin kyllä se 0,5 cm painovoimslla saadaan takas.

Niin ja näppäränä naisena ruuvaat sängynpäädyn jannulta irti, niin koivet sopii yli punkasta... kyllä ne siellä voi vipattaa. 😄

Mitäs muuta niksiä tarttisit? 😄

Kiitos, pitää heti kokeilla tuota venytysniksiä 🤣

Pojan sängyssä ei olekaan päätyjä, että siinä mielessä vielä mahtuu hyvin sänkyynsä. Jatkan sitä sitten jollainn ojatuolilla, jos alkaa käydä liian lyhyeksi 😄

Millainenhan niksipirkan unelmapaja sun koti mahtaa olla, kun niksiä tulee niksin perään 😂

• buddy-love kirjoitti:

Olet saman pituinen kuin mummoni oli.
        Äitini on häntä lyhyempi ja nuorena häntä harmitti kovin, miten kaikki vaatteet sopivat mummolleni niin hyvin, mutta hänelle taas eivät läheskään samalla tavalla.

Jotkut vaatteet saattavatkin istua paremmin pitemmän päälle. Tietenkin kyse on myös siitä, mikä viehättää kenenkin silmää. Usein myös haluamme juuri sitä, mitä meillä ei ole, lyhyt haluaa olla pitkä, pitkä lyhyt jne 😊

• Aletheias kirjoitti:

Kiitos, pitää heti kokeilla tuota venytysniksiä 🤣

Pojan sängyssä ei olekaan päätyjä, että siinä mielessä vielä mahtuu hyvin sänkyynsä. Jatkan sitä sitten jollainn ojatuolilla, jos alkaa käydä liian lyhyeksi 😄

Millainenhan niksipirkan unelmapaja sun koti mahtaa olla, kun niksiä tulee niksin perään 😂

Niksipirkasta tuli mieleen, että teet jannulle sukkahousuista "nilkankannattimet" katosta, niin ajaa täysin huolen tuesta niille "timanttisen samettisille jalkapalloilijakoiville". 😄👌

Ja jos se nilkkakoukkujuttu ei toimi, niin olikos sun auto automaattivaihteinen? 🤔

• Disseisback kirjoitti:

Niksipirkasta tuli mieleen, että teet jannulle sukkahousuista "nilkankannattimet" katosta, niin ajaa täysin huolen tuesta niille "timanttisen samettisille jalkapalloilijakoiville". 😄👌

Ja jos se nilkkakoukkujuttu ei toimi, niin olikos sun auto automaattivaihteinen? 🤔

Siitä samettisesta niin tiedä, näkisit missä kunnossa ne koivet välillä on 🙈 Ruhjetta, rupea, mustelmaa.. Mutta pidän vinkin mielessä 😄

Mulla on manuaalivaihteisto. Mä oon varmaan Suomen ainoa ihminen, joka omasta halustaan valitsi uuteen autoon manuaalivaihteet ja on tyytyväinen valintaansa 😂 Minä en ylimääräistä maksa automaatista ja sitäpaitsi vaihteet on hauskemmat ajaa.

• Aletheias kirjoitti:

Minä olen 149 cm ja harvoin tunnen itseäni pieneksi.. oikeastaan hyvin harvoin.
        Minulle tuli työkaveri joka oli mittaiseni ja katselin, että ompas pieni, kunnes tajusin, että noin ne muut ajattelee minusta.

Tosiasiassa en huomaa pienuuttani kovinkaan usein. Joskus aikanaan oli hyvin vaikeaa katsoa ihmisiä alaspäin jos minä seisoin ja toinen istui. Monasti oli ihan pakko heittäytyä polvilleen, että sai perspektiivin kohdilleen.

Kun on koko elämänsä katsellut ihmisiä ylöspäin .. ei vaan osannut katsoa alaspäin. Nyt olen jo asiaan sopeutunut.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä olen 149 cm ja harvoin tunnen itseäni pieneksi.. oikeastaan hyvin harvoin.
        Minulle tuli työkaveri joka oli mittaiseni ja katselin, että ompas pieni, kunnes tajusin, että noin ne muut ajattelee minusta.

Tosiasiassa en huomaa pienuuttani kovinkaan usein. Joskus aikanaan oli hyvin vaikeaa katsoa ihmisiä alaspäin jos minä seisoin ja toinen istui. Monasti oli ihan pakko heittäytyä polvilleen, että sai perspektiivin kohdilleen.

Kun on koko elämänsä katsellut ihmisiä ylöspäin .. ei vaan osannut katsoa alaspäin. Nyt olen jo asiaan sopeutunut.

Niinhän sen pitäisi ollakin, että jokainen tuntisi olonsa sopivan kokoiseksi minkä pituisena tahansa. Pituudelleen ei kukaan mitään voi, joten on hyvin erikoista, miten paljon huomiota siihen kiinnitetään. Moni saa kuulla paljon kommentteja pituudestaan tai lyhyydestään eivätkä ne aina ole positiivisia.

Toki jokaisella saa olla omat preferenssinsä esim kumppanin pituuden suhteen, mutta ei sekään oikeuta ketään arvostelemaan toisten pituuksia. Eniten minua ärsyttää, jos joku ihmettelee, miksi käytän korkoja vaikka olen niin pitkä. Enhän minä pituuden vuoksi korkoja käytä, vaan joskus korot ovat vain hyvän näköiset tietyn asun kanssa. En todellakaan jätä käyttämättä korkoja sen takia, että jonkun toisen mielestä olen liian pitkä. Se on hänen ongelmansa 😁

• Jaa-a uskon että miehet tykkää kuulemma lyhyistä naisista.🤔 itse en ole niin lyhyt ihan noin 163,7 teininä mitattuna sanon nykyään 164cm . Niin ei ole jäänyt miettimisen varaa ihan normi mitttanen. Tämän mukaan

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000010269823.html

”Nykyään 18–29-vuotiaat naiset ovat keskimäärin 164,8-senttisiä ja miehet 180,8-senttisiä. Yli 65-vuotiaiden naisten keskipituus on puolestaan 159,4 senttiä ja miesten 173,7-senttiä.

• Minäkin mainostan olevani läskipaska. Ehkä on vain hauska luoda mielikuvia toisille palstalaisille siitä, millainen on irl ilman että kuvaansa näyttää.

• Voi tätä suloista Kettua 😊

Mutta vaik oisit tuollainen ku nyt sanoit,
        ja osaat olla äksykin niin
        silti sä oot <3

En muuten usko
        että oot ainakaa pska.

Rapsutuksia,
        paijausta ja 🤗
        taas tässä välissä.

Ps joillekin moralisoiville lisä huomautus,
        tää on ihan viatonta kettujen juttua. 🦊

• originalpieninainen kirjoitti:

Voi tätä suloista Kettua 😊

Mutta vaik oisit tuollainen ku nyt sanoit,
        ja osaat olla äksykin niin
        silti sä oot <3

En muuten usko
        että oot ainakaa pska.

Rapsutuksia,
        paijausta ja 🤗
        taas tässä välissä.

Ps joillekin moralisoiville lisä huomautus,
        tää on ihan viatonta kettujen juttua. 🦊

Haha kiitos :)

• Niin .. olen siis pieni, sehän nyt käynyt jo selväksi.

Pirpanaksi minua on kutsuttu usein tai tirriäiseksi.. siksipä yritin rekata pirpanan, mutta se oli jo viety. Lisäsin siihen vain tuon pikku eteen ja nikkini oli valmis.

Emme me pikkuiset tarvitse suojelijaa, päinvastoin .. ollaan sellaisia sisupusseja että mennään läpi kiven ja kannon.. tai ukemilla yli lumivallin.

Pikkuiset oppivat yleensä pitämään paremmin puoliaan juurikin siksi, kun sen minkä koossa häviää sen mielenlujuudessa voittaa.

Mutta ehkä se pikkuruisuus on kuitenkin niin poikkeava ja hyvin huomattava piirre,joka määrittää meitä pieniä. Eräs palstalainen jonka tapasin ekaa kertaa, vaan tokaisi, että oletpa nimesi veroinen.

Ei siinä sen kummallisempaa.

• Itse olisin muutoin valtavan pitkä, mutta minulla on tavattoman lyhyet jalat.
      Ja myös kädet, eli nyrkkeilijän ja keihäänheittäjän ura oli poissa laskuista (ei ollut kyllä muutoinkaan).
      :)

• Anonyymi

voi ei 😪 älä dissaa rakasta ystävääni 😢 on kuule just sopiva halikaveri 🤗
      ja ehkä sillä tarkotetaan lähinnä henkistä puolta 😌
      ei ole niin iso ja pelottava, mitä osa porukasta ehkä luulee 😔 ei silti oikeuta kiusaamaan ketään 😢 tulee paha mieli kun ystävää kiusaat tommosilla jutuilla 💔
      Ystävällisin terveisin 💖
      Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki ✨

• Ei tuo pahaa tarkoittanut 🤗💝
        Kiitos ihana silti sulle 🥰💖

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2875
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      117
      1170
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      907
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      895
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      867
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      824
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      820
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      143
      770
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      754
    Aihe