Varovasti täältä hiivin sinkkuihin...

Hei vaan kaikki!!

Hieman peloissani tänne koitan nyt päästä seuraanne...

Kauan tässä menikin muutamista "kutsuista" rohkaistumiseen..

Paljon mukavammalta, asiallisemmalta ja ystävällisemmältä
paikalle tuntuu kun ikävä puoli...
Olisinpa alussa heti tänne tullut..


Ei tää nyt ihan sellainen aloitus ollut mitä ehotettiin et sillä voisin koittaa päästä sekaan kun kerroin että aristelen tänne tuloa..

Vaikka kommentteja tän osion juttuihin jo laitellut paljon silti tää pelottaa.. ( :

Katsotaan kuinka käy...


Mut sitten itse asiaan...

Lähinnä kyllä muutamalle tää seuraava kysymys,
mutta aloitus terkut kaikille juuh..


★♡★♡★

Tietääks kukaan Onks Random... kunnossa?

Tuntuu höntiltä kyl kysyä nikillä mut en viiti muullakaa tunnisteella tai nimel kysyä..

44

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaan arastelet🤗 Täällä sua ei lynkata.. ikävän puoli on hyvin hyvin ikävä.🥹🥲

      En tiedä mutta arvelen randomin olevan kunnossa. Vetäytyneenä omiin oloihinsa.. Palstailee, kun huvittaa jne😊 pirpana on täältä hänen ”lähimmäisensä” johon pitää edes jokseenkin yhteyttä..💙

      • Kiitos 🤗

        On kyl aika totuuden mukainen toi lynkata kuvaus...

        Niin valmis oon ollut jo luovuttaa
        kaiken sonnan takia..
        Mut jonkun harmiksi oon liian itepäinen poistumaan ees netistä kokonaa. 😉

        Tiiän kyl et R vetäytyy omiin oloihinsa,
        mutta jostai syystä nyt ollu mielessä enempi.

        En viiti häiriköidä irl kautta kuitenkaan..

        Arvelinkin et sulta ja Simitiltä ainakin saa tälläset kommentit ja viel parilta muulta..
        Mutta sit on pari joilta ei taida joko ollenkaa mitään tai sit ei ainakaa kovin ystävällistä..

        🤍


    • Anonyymi

      Voi sinua. Jos katsot muita S24 palstoja, niin ovat haukkumista ja vähättelyä täynnä.

      Tällä sinkut-palstalla kuitenkin ihminen hyväksytään sellsisena kuin on.

      Toki joskus jopa minulle on hieman keljuiltu, mutta niinhän tehdään jokaisessa kaveriporukassa.

      Jos olet seurannut, niin maailman menoa-palsta on nykyään täysi viha- ja haukkumispalsta.

      Toivotaan, ettei tämä palsta sorru siihen.
      Ainakin vakikirjoittajat ovat asiallisia eri mieltä ollessaankin.

      >simiti<

      • Kiitos sulle myös 🤗

        Vihdoin joo uskaltauduin tänne kunnolla.

        En ihan samaa mieltä ole tosta että vakkarit ois kaikki asiallisia 😏 tai ystävällisiä..
        Osa ainakin kuitenkin tällä puolella olleet..

        En oo maailmanmenoja seuraillut tai paljon muutakaan ihan riittävästi ollu suhteissa jo menoa 😊

        Melkein kyl meinasin vaihtaa koko nikin tässä vaiheessa, mutta..
        En tiiä..
        Vaik nyt viel tää taidan kuitenkin vaihtaa lähiaikana..


    • Tänne mahtuu ittenään, tervetuloa. 😃🩷

      Jos joku hiillostaa, törkkää takas.

      • Kiitos kiitos 😃

        Kovin usein en viiti törkkäillä takasin,
        saattaa silti joskus lipsahtaa kuitenkin..

        Yleensä yritän nätisti sanoa vaikka mitä olis 🥰


    • Haa 😋, ootappas hetki, kaivelen hampaistani edellisen sinkkupuolen lähestyjän jäänteet...Nonniin, saat valita syönkö sinut heti elävältä vai nautitaanko sinusta viipaleittain vai kerroksittain 😁, perinteinen hiillostus käynnistetään vasta erikseen pyydettäessä 😂

      • Jos et kuitenkaan elävältä syö,
        Ei se olis mukavaa kummallekaan varmaan.

        Ennemmin sillei nautiskellen kivasti 😘

        Kuumotella saa ilman tän kummempaa pyyntöä,
        ja ....
        Enpäs sanokaan enempiä tässä näin alussa 😉


    • Hei vaan!
      Mielestäni täällä saa olla oma itsensä, älä turhaan aristele. Keskustelu kulkee sujuvasti, kunhan muistetaan kohteliaisuus ja huomaavaisuus muita keskustelijoita kohtaan. Mielipiteitä saa ja pitääkin olla. Paljon erilaista ajatuksenvaihtoa. Hyvässä hengessä ja tietysti saa perustella omat näkökantansa, jos haluaa.

      Sorry! Kaikkiin kysymyksiisi en osaa vastata.

    • Minä jo pidän sinua palstan vakiokalustoon kuuluvana. Mutta mahtavaa saada lisää fiksuja kirjoittajia.

      • Kiitos ihana kettu <3


    • Eiköhän Rane oo ihan jees.. jossain painattaa duunia tai ehkä nyt koittaa saada perssun alla hionneita puita kiukaassa syttymään mökillään. 😁

      Kyllä se joskus oppii pinojen päälle peltiä hommaamaan. 😄

      • Eiköhän se oo iha jees jossai 😀

        Mietinpähän vaan..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Eiköhän se oo iha jees jossai 😀

        Mietinpähän vaan..

        Kiireitä tai muuta äksönii, ei oo hetkeen näkynyt...

        Vähän kiakkohommia spekuloitiin viikko pari sit..😃


    • No höh.. mitä sinä suotta ikävään.. sinkuissa on paljon rattoisampaa.. :)

      Ja mitä kyselit Randomista.. nii eilen oltiin vaihdossa.. on ihan ok. Eikä siitä sen enempiä.
      Jos mietityttää, niin laita meiliä.. saattaa vastata kunhan kerkiää eli syssymmällä.
      En ole veljeni vartija, mutta veljeni vartioi minua.. tai jotakin..

      Ja kyllä minäkin pidän sinua jo sinkkulalaisena. Sinkkuihin mahtuu monenmoista kulkijaa ja täällä saa todellakin olla oma itsensä. Aika paljon on suvaitsevaisuutta ja yhteishenkeä. Tää on kiva palsta.

      • Ja piti muuten lisäämäni sellainen kirjoittamaton palstasääntö.. täällä ei koskaan puhuta ihmisistä oikeilla nimillä, vaikka kuinka ne tietäisikin. Palstalla tunnisteena toimii nikki ja muita tunnisteita ei käytetä. Näin kunnioitetaan jokaisen yksityisyyttä.

        Rekatuillekin kuuluu anonyymiteetti.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja piti muuten lisäämäni sellainen kirjoittamaton palstasääntö.. täällä ei koskaan puhuta ihmisistä oikeilla nimillä, vaikka kuinka ne tietäisikin. Palstalla tunnisteena toimii nikki ja muita tunnisteita ei käytetä. Näin kunnioitetaan jokaisen yksityisyyttä.

        Rekatuillekin kuuluu anonyymiteetti.

        Kiitos!!!
        Onhan täällä viihtyisämpää ku ikävässä.
        Ja tää muutenkin on enempi paikka
        minne vois kuulua...
        Kun ei ole ees ketä ikävöis...



        Ja R asiaan..

        Enhän mä ollut missään nimessä tietenkään
        oikeella nimellä kysymässäkään..

        En mä niin höntti ole...
        Vaan mietin et miten nikkiä lyhennellen kysyn .. 😊
        Mutta kiva kun kerroit et on ok...
        Se on tärkeintä.
        Eikä sen enempää tarvitse asiasta höpöttää..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kiitos!!!
        Onhan täällä viihtyisämpää ku ikävässä.
        Ja tää muutenkin on enempi paikka
        minne vois kuulua...
        Kun ei ole ees ketä ikävöis...



        Ja R asiaan..

        Enhän mä ollut missään nimessä tietenkään
        oikeella nimellä kysymässäkään..

        En mä niin höntti ole...
        Vaan mietin et miten nikkiä lyhennellen kysyn .. 😊
        Mutta kiva kun kerroit et on ok...
        Se on tärkeintä.
        Eikä sen enempää tarvitse asiasta höpöttää..

        Tuo pikku-pirpana puhuu ihan puuta heinää minun profiilissa lukee nimenikin ihan oikea nimeni että kunhan ei halua joutua vastuuseen kun sitten voi asiattomasta viestistä räpsästää ihan kunnianloukkaus syytteet.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kiitos!!!
        Onhan täällä viihtyisämpää ku ikävässä.
        Ja tää muutenkin on enempi paikka
        minne vois kuulua...
        Kun ei ole ees ketä ikävöis...



        Ja R asiaan..

        Enhän mä ollut missään nimessä tietenkään
        oikeella nimellä kysymässäkään..

        En mä niin höntti ole...
        Vaan mietin et miten nikkiä lyhennellen kysyn .. 😊
        Mutta kiva kun kerroit et on ok...
        Se on tärkeintä.
        Eikä sen enempää tarvitse asiasta höpöttää..

        Sen vuoksi kun puhuu paslaa minusta pistän sitten heti poliisille minuun tuo ei päde. Katso kun pidän huolta että kiusaajat saa asianmukaisesti. .


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kiitos!!!
        Onhan täällä viihtyisämpää ku ikävässä.
        Ja tää muutenkin on enempi paikka
        minne vois kuulua...
        Kun ei ole ees ketä ikävöis...



        Ja R asiaan..

        Enhän mä ollut missään nimessä tietenkään
        oikeella nimellä kysymässäkään..

        En mä niin höntti ole...
        Vaan mietin et miten nikkiä lyhennellen kysyn .. 😊
        Mutta kiva kun kerroit et on ok...
        Se on tärkeintä.
        Eikä sen enempää tarvitse asiasta höpöttää..

        Siis kun puhutaan sitten toisille tai palstalla minusta kyllä hän saa kunnianloukkaus syytteet.. oli sitten mikä tahansa valheita vääristää muille minusta kyllä se sitten tulee.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis kun puhutaan sitten toisille tai palstalla minusta kyllä hän saa kunnianloukkaus syytteet.. oli sitten mikä tahansa valheita vääristää muille minusta kyllä se sitten tulee.

        Sun pitää mennä nukkumaan nyt jo!!!

        Ihan oikeesti!

        Jutellaan joskus asiasta toisenlaiseen aikaan.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kiitos!!!
        Onhan täällä viihtyisämpää ku ikävässä.
        Ja tää muutenkin on enempi paikka
        minne vois kuulua...
        Kun ei ole ees ketä ikävöis...



        Ja R asiaan..

        Enhän mä ollut missään nimessä tietenkään
        oikeella nimellä kysymässäkään..

        En mä niin höntti ole...
        Vaan mietin et miten nikkiä lyhennellen kysyn .. 😊
        Mutta kiva kun kerroit et on ok...
        Se on tärkeintä.
        Eikä sen enempää tarvitse asiasta höpöttää..

        Nooh.. mä ymmärsin väärin tuon sun jälkikommentin kun puntaroit millä nimellä randea kutsuisit..
        Mitään sen kummallisempaa.

        Lähes kaikilla rekatuilla on lempinimi nikistä. Ja ainoa joka vihaa lemppariaan on valtakunta. Hän tulkitsee sen käyttämisen vihamielisenä kiusaamisena.

        Minä olen kiusaaja hänen mielestään kun eräässä häneen liittymättömässä keskustelussa totesin että valtakunnassa kaikki hyvin. Mikä on sanonta.

        Mutta juu.. tänne sinkkuloihin kyllä mahtuu erilaisuuksia. Itse olen töksähtelevän suorapuheinen, mutta en koskaan pahantahtoinen.

        Olet vaan ihan rauhassa oma itsesi täällä.. sinut hyväksytään sellaisenaan. Jotakin länkytystä saattaa tulla, niistä tosin ei kannata välittää.

        Ja niin .. TERVETULOA!


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Sun pitää mennä nukkumaan nyt jo!!!

        Ihan oikeesti!

        Jutellaan joskus asiasta toisenlaiseen aikaan.

        Tuo pikku-pirpana käytti sitä toiseen palstailijaan kun sillä kiusattiin erikseen minua ja millä viitattiin ihan pään sisäiseen terveyteen. kuvitteli minut häneksi ja toinen tajusi sanoa ettei hän ole valtakunta kuin tuossa ylempänä kerroin tämä pikku-pirpana hyväksyy kiusaamiseni esim minusta valheiden levittely ja hän on se joka vääntää että ei saa loukaantua eli juuri sitä tappaa empatiaa. Eli hän pahimman luokan kiusaajan hyväksyminen ja kuin hän itseään nimittää kiusaaja, onneksi näet hänen läpitte nyt.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nooh.. mä ymmärsin väärin tuon sun jälkikommentin kun puntaroit millä nimellä randea kutsuisit..
        Mitään sen kummallisempaa.

        Lähes kaikilla rekatuilla on lempinimi nikistä. Ja ainoa joka vihaa lemppariaan on valtakunta. Hän tulkitsee sen käyttämisen vihamielisenä kiusaamisena.

        Minä olen kiusaaja hänen mielestään kun eräässä häneen liittymättömässä keskustelussa totesin että valtakunnassa kaikki hyvin. Mikä on sanonta.

        Mutta juu.. tänne sinkkuloihin kyllä mahtuu erilaisuuksia. Itse olen töksähtelevän suorapuheinen, mutta en koskaan pahantahtoinen.

        Olet vaan ihan rauhassa oma itsesi täällä.. sinut hyväksytään sellaisenaan. Jotakin länkytystä saattaa tulla, niistä tosin ei kannata välittää.

        Ja niin .. TERVETULOA!

        Kiitti!

        Toi että jos ottais kiusaamisena nimimerkistä muunnelmat tarkoittaisi et jatkuvasti joku kiusaa lähes jokaisesta pitkästä nikistä käytetään muunnoksia, lyhennelmiä...

        Ja tosiaan jos sanoo just noin,
        valtakunnassa kaikki hyvin tms,
        ei sitä voi oikeesti ottaa vttuiluna.
        Koska valtakunta sana on monessa jutussa.
        Kuten myös pieniä pikku naisiakin ja semmosia.

        Mut ymmärrän kyllä sitten senkin puolen
        jos on kiusattu niin sitä helposti kokee samanlaiseksi sellaistakin mikä ei ole kiusaa.
        Sit kun saa tarpeeks pahaa ja vakavaakin "kiusaa" osakseen sitä ottaa liian helposti sellaisena lähes kaikkea.
        Ihan itsestäni ja omasta kokemasta tiedän..
        Eli ymmärrän hyvin Valtakunnan kokemaa..


        Mutta siis joo....

        Et välttämättä ymmärtänyt väärin,
        taisin itse kirjoittaa sen väärällä tavalla...
        En mä ikinä tois tänne kenenkään omia,
        Oikeita nimiä...
        Vaik jotkut kyllä tuovat..

        Ja vaikka mä muuttuisin maailman veemäisimmäksi ämmäksi ja vaik koko maailmalle niin R kohtaan en ikinä koskaan vois...


        Pirpanan kanssa olis kyllä ihan kiva tutustua,
        Koska kun sieltä täältä joskus nähnyt sun kirjoituksia, niissä on ollut jollain tapaa jotakin
        "samaa" kun mun elämässäni..

        Tulipas taas tällänen vuodatus,
        joka tekis mieli vaan pyyhkiä pois 90%...
        Mut tällänen mä olen..
        Joka ei mua kestä voi ohittaa vapaasti... 😘


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kiitti!

        Toi että jos ottais kiusaamisena nimimerkistä muunnelmat tarkoittaisi et jatkuvasti joku kiusaa lähes jokaisesta pitkästä nikistä käytetään muunnoksia, lyhennelmiä...

        Ja tosiaan jos sanoo just noin,
        valtakunnassa kaikki hyvin tms,
        ei sitä voi oikeesti ottaa vttuiluna.
        Koska valtakunta sana on monessa jutussa.
        Kuten myös pieniä pikku naisiakin ja semmosia.

        Mut ymmärrän kyllä sitten senkin puolen
        jos on kiusattu niin sitä helposti kokee samanlaiseksi sellaistakin mikä ei ole kiusaa.
        Sit kun saa tarpeeks pahaa ja vakavaakin "kiusaa" osakseen sitä ottaa liian helposti sellaisena lähes kaikkea.
        Ihan itsestäni ja omasta kokemasta tiedän..
        Eli ymmärrän hyvin Valtakunnan kokemaa..


        Mutta siis joo....

        Et välttämättä ymmärtänyt väärin,
        taisin itse kirjoittaa sen väärällä tavalla...
        En mä ikinä tois tänne kenenkään omia,
        Oikeita nimiä...
        Vaik jotkut kyllä tuovat..

        Ja vaikka mä muuttuisin maailman veemäisimmäksi ämmäksi ja vaik koko maailmalle niin R kohtaan en ikinä koskaan vois...


        Pirpanan kanssa olis kyllä ihan kiva tutustua,
        Koska kun sieltä täältä joskus nähnyt sun kirjoituksia, niissä on ollut jollain tapaa jotakin
        "samaa" kun mun elämässäni..

        Tulipas taas tällänen vuodatus,
        joka tekis mieli vaan pyyhkiä pois 90%...
        Mut tällänen mä olen..
        Joka ei mua kestä voi ohittaa vapaasti... 😘

        Ei kannata mennä hänen manipulointiin mukaan vähätellä, juuri sen vuoksi otan kuvat kirjoittelijoista. Miksi ne näkyy aijaassa. Millä kuvat lähetän näytille. Eli kyllä tuota kiusaamista on erimuotoista täällä esiintynyt ja tietää tasan koska kun toinen käyttäytyi hänelle ei eduksi eli hän käytti sanontaa ”onko valtakunnassa kaikki hyvin” juurikin viitaten sen mielialaan jäi kiinni tästä. vähättely hänellä on suurta koska voi piilottaa tämän piilossa kiusaamisen.

        Kyllä hän kertoo itsestään surullista stooria ei kannata kaikkea uskoa hänestä pahimman luokan kiusaajan hyväksyjä ja anonyymi kiusaajan puolustakin kannattaa katsoa ne kuvat ketkä kiusaa mutta hän on kirjaimellisti kiusaaja tuolla ja originalpieninainen tässä hän kaikki uskonnon edustajia jotka uskoo haukkuu tyhmäksi.

        Johtuen tottakai kun puolustan tätä näkemystä missä on mahdollista on jumalan olemassa oleminen kuin uskomisella myös esim joulupukkiin lapsien kohdalla jos lähdetään väsäämään tätäkin minusta tuollainen alistaminen on vielä ikävämpää muihin yrittää piikittää.


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18502634/onko-tama-yksinaisten-ja-hylattyjen-sinkkupalsta#comment-129523080


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei kannata mennä hänen manipulointiin mukaan vähätellä, juuri sen vuoksi otan kuvat kirjoittelijoista. Miksi ne näkyy aijaassa. Millä kuvat lähetän näytille. Eli kyllä tuota kiusaamista on erimuotoista täällä esiintynyt ja tietää tasan koska kun toinen käyttäytyi hänelle ei eduksi eli hän käytti sanontaa ”onko valtakunnassa kaikki hyvin” juurikin viitaten sen mielialaan jäi kiinni tästä. vähättely hänellä on suurta koska voi piilottaa tämän piilossa kiusaamisen.

        Kyllä hän kertoo itsestään surullista stooria ei kannata kaikkea uskoa hänestä pahimman luokan kiusaajan hyväksyjä ja anonyymi kiusaajan puolustakin kannattaa katsoa ne kuvat ketkä kiusaa mutta hän on kirjaimellisti kiusaaja tuolla ja originalpieninainen tässä hän kaikki uskonnon edustajia jotka uskoo haukkuu tyhmäksi.

        Johtuen tottakai kun puolustan tätä näkemystä missä on mahdollista on jumalan olemassa oleminen kuin uskomisella myös esim joulupukkiin lapsien kohdalla jos lähdetään väsäämään tätäkin minusta tuollainen alistaminen on vielä ikävämpää muihin yrittää piikittää.


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18502634/onko-tama-yksinaisten-ja-hylattyjen-sinkkupalsta#comment-129523080

        Voi psk oli pitkä kirjoitus jo mut sit tapahtui jotain ja se vaan katosi...
        Mitä lie kävikään..
        On kyl outoa ku näin käy tietyissä aiheissa
        liian usein.. sattumia???
        Kirjoitan siis kohta enempi..
        😤😡


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kiitti!

        Toi että jos ottais kiusaamisena nimimerkistä muunnelmat tarkoittaisi et jatkuvasti joku kiusaa lähes jokaisesta pitkästä nikistä käytetään muunnoksia, lyhennelmiä...

        Ja tosiaan jos sanoo just noin,
        valtakunnassa kaikki hyvin tms,
        ei sitä voi oikeesti ottaa vttuiluna.
        Koska valtakunta sana on monessa jutussa.
        Kuten myös pieniä pikku naisiakin ja semmosia.

        Mut ymmärrän kyllä sitten senkin puolen
        jos on kiusattu niin sitä helposti kokee samanlaiseksi sellaistakin mikä ei ole kiusaa.
        Sit kun saa tarpeeks pahaa ja vakavaakin "kiusaa" osakseen sitä ottaa liian helposti sellaisena lähes kaikkea.
        Ihan itsestäni ja omasta kokemasta tiedän..
        Eli ymmärrän hyvin Valtakunnan kokemaa..


        Mutta siis joo....

        Et välttämättä ymmärtänyt väärin,
        taisin itse kirjoittaa sen väärällä tavalla...
        En mä ikinä tois tänne kenenkään omia,
        Oikeita nimiä...
        Vaik jotkut kyllä tuovat..

        Ja vaikka mä muuttuisin maailman veemäisimmäksi ämmäksi ja vaik koko maailmalle niin R kohtaan en ikinä koskaan vois...


        Pirpanan kanssa olis kyllä ihan kiva tutustua,
        Koska kun sieltä täältä joskus nähnyt sun kirjoituksia, niissä on ollut jollain tapaa jotakin
        "samaa" kun mun elämässäni..

        Tulipas taas tällänen vuodatus,
        joka tekis mieli vaan pyyhkiä pois 90%...
        Mut tällänen mä olen..
        Joka ei mua kestä voi ohittaa vapaasti... 😘

        Täällä kyllä väistämättä ajan kanssa tutustuu ihmisiin. Olenkin sanonut monasti, että tämä on yhteisö. Täällä on hyvin monenkirjavaa väkeä joten ei kannata ottaa asioita kirjaimellisesti ja kandee vähän suodattaa juttuja. Se tulee yhä helpommaksi kun ihmisiä oppii tuntemaan.

        Itse henkilökohtaisesti en ole kovin aktiivinen aina palstalla, mutta pysyn palstalaisena sitkeästi. Mielestäni tämä on hyvä paikka kohdata ihmisiä. Mieli avoimena.

        Toki täällä on myös ihmisiä jotka haukkuvat toisia, mutta heidät kannattaa vain sivuuttaa. Muistetaan että täällä sana on vapaa ja vastuu on lukijalla. Minä itse vältän haukkumista tietoisesti sillä se on ala-arvoista mielestäni.

        Pääsääntöisesti täällä on ihan mahtavia tyyppejä ja heistä monesta on tullut minulle tärkeitä. Eikä siksi, että olisivat samankaltaisia kanssani, vaan ihan päinvastoin. Ihmisiä, joita en koskaan olisi kohdannut oikeassa elämässäni. Täällä se on mahdollista.

        Ota vaan oma paikkasi palstalla, tänne kyllä mahtuu kaikki. Äläkä edes yritä olla mieliksi muiden takia, ole vain oma itsesi ja sinusta kyllä tykätään.


    • Kiva kuitenkin kun tulet tällekin puolelle seilaan sitä toistakin palstaa ikävöimässä. Toivotaan että noi on jättänyt rauhaan jo.

      • Kiitos,
        no eipä ainakaan mun osaltani ole jättäneet rauhaan...


    • Anonyymi

      Harmittaa kun sinulla on mulkuton mies.

    • Anonyymi

      Onko viomiehesii nimi EEtu vai Eunukki?

      Jooh tämä minun poeukka ei paljon varoittele hehheheehhe EEtujakaan ennen kuolemaasnsdas

    • Anonyymi

      Hirvestäjä on kuollut t5se jo metsällä lähtiwessäään hähähä

    • Anonyymi

      munasoluttomana naisena on hyvä kirkkua.

    • Anonyymi

      Tervetuloa! Olen tosin ajatellut sun olevan palstakirjoittaja jo pitkään. Olet siis kirjoitellut enemmän joillekin muille palstoille?

      xLiner

      • Kiitti!
        Joo ikävässä ja suhteiden alla muuten.
        Sinkuissa kommentoinut kyllä,
        joskus vahingossakin.
        10kk palstaillut..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3187
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2632
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1485
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      342
      1212
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1126
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe